Het was sarcasme.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 20:03 schreef Tarado het volgende:
[..]
Die liggen echt niet wakker van Ajax
Ehh omdat dit toch de potjes zijn die elke speler wil spelen?quote:Op donderdag 29 augustus 2013 20:03 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Wat bedoel je met altijd? En waarom achterlijk gezwam?
Hou nou toch op manquote:Op donderdag 29 augustus 2013 20:02 schreef GwaiLow het volgende:
Het slimste van Frank kan doen is alle CL wedstrijden met een B team gaan spelen. Gewoon met Jong Ajax oid. Zodat iedereen top fit blijft voor de competitie.
Omdat je een domme idioot bent.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 20:03 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Wat bedoel je met altijd? En waarom achterlijk gezwam?
Tegen? Elftal gaat er beter door spelen denk ik. Denswil en Boilesen durven te voetballen.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 20:05 schreef CaasS het volgende:
Ajax Life @ajaxlife 22m
Blind start waarschijnlijk niet in Groningen. VDHoorn moeite met aanpassen. Moisander/Denswil (op termijn) optie voor De Boer. #groaja #ajax
Valt ietwat tegen dit..
V/d Hoorn kan dus niet mee in het Ajax-spelletje, was te verwachten.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 20:05 schreef CaasS het volgende:
Ajax Life @ajaxlife 22m
Blind start waarschijnlijk niet in Groningen. VDHoorn moeite met aanpassen. Moisander/Denswil (op termijn) optie voor De Boer. #groaja #ajax
Valt ietwat tegen dit..
Ik denk dat het tegenvalt omdat je weer 4 miljoen hebt betaald voor een bankzitter.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 20:06 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Tegen? Elftal gaat er beter door spelen denk ik. Denswil en Boilesen durven te voetballen.
Dat dus. Al is die jongen 20 en komt hij over van Utrecht. Een aanpassingsperiode verdient hij dus wel.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 20:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik denk dat het tegenvalt omdat je weer 4 miljoen hebt betaald voor een bankzitter.
Tadic had je vorig jaar moeten kopen ja. Maar die moet nu 17 miljoen kosten ofzo. Dus wat een onzin allemaal joh. Ik heb hoop dat Ajax spaart voor de magere jaren om goede transfers te doen.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 20:06 schreef Amoeba het volgende:
Anderzijds is Ajax wel ontzettend gierig geworden ineens.
Tadic had allang gekocht moeten zijn.
Ja maar een aankoop van 4 miljoen mag er wel snel staan. Zoals Moisander vorig jaar, 2 dagen hier en speelde hier direct goed mee.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 20:07 schreef CaasS het volgende:
[..]
Dat dus. Al is die jongen 20 en komt hij over van Utrecht. Een aanpassingsperiode verdient hij dus wel.
Dit zijn juist de 'magere' jaren, er moeten straks alleen maar betere spelers uit de jeugd komen die aankopen overbodig maken.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 20:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Tadic had je vorig jaar moeten kopen ja. Maar die moet nu 17 miljoen kosten ofzo. Dus wat een onzin allemaal joh. Ik heb hoop dat Ajax spaart voor de magere jaren om goede transfers te doen.
Aankopen zijn natuurlijk nooit overbodig. Al hoef je dan geen spelers als een Schone, Poulsen of van der Hoorn halen. Maar een kwaliteitsinjectie is altijd goed voor het team. Kan de jeugd zich dan ook aan optrekken en krijg je een goede selectie.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 20:08 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Dit zijn juist de 'magere' jaren, er moeten straks alleen maar betere spelers uit de jeugd komen die aankopen overbodig maken.
Tuurlijk, maar Frank moet na het loten in deze poule gaan denken aan het kampioenschap. Een speler heeft niet altijd wat te willen.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 20:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ehh omdat dit toch de potjes zijn die elke speler wil spelen?
En je word kampioen zodat je CL kan spelen, en dan laat je dat maar liggen. Wat zit je nu slap te trollen man.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 20:10 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar Frank moet na het loten in deze poule gaan denken aan het kampioenschap. Een speler heeft niet altijd wat te willen.
OK ik dacht 2e, dat lijkt me uitgesloten, maar een puntje tegen Milan zou kunnen en dan is 1 keer winnen en 1 keer gelijk tegen Celtic voldoende voor plek 3quote:Op donderdag 29 augustus 2013 20:08 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Die gaan beslissen of je 3de word of 4de.
Dat kunnen ze ook aan Moisander en Poulsen bijvoorbeeld. Om nu te stellen dat die transfers geen enkele waarde hebben gehad is onzin.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 20:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Aankopen zijn natuurlijk nooit overbodig. Al hoef je dan geen spelers als een Schone, Poulsen of van der Hoorn halen. Maar een kwaliteitsinjectie is altijd goed voor het team. Kan de jeugd zich dan ook aan optrekken en krijg je een goede selectie.
Nee hoor, bij Ajax nemen ze Europa wel gewoon serieus.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 20:10 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar Frank moet na het loten in deze poule gaan denken aan het kampioenschap. Een speler heeft niet altijd wat te willen.
Jij snapt het niet zo erg zie ik. Je wilt kampioen worden omdat je CL wil spelen.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 20:10 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Verdedigen is toch wel het eerste wat ze moeten kunnen.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 20:06 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Tegen? Elftal gaat er beter door spelen denk ik. Denswil en Boilesen durven te voetballen.
Frank had natuurlijk gehoopt op een poule waar de kans op een 2e plek reëel is.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 20:10 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Ja dat kunnen ze ook heel goed.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 20:12 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Verdedigen is toch wel het eerste wat ze moeten kunnen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |