Natuurlijk, is alleen maar mooi, daar zullen ze toch meer willen voetballen, in Amsterdam meer afwachten en minder ruimte latenquote:Op donderdag 29 augustus 2013 19:51 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Denk je dat onze mannetjes met een vol Celtic Park om kunnen gaan?
Dat was voornamelijk Co Adriaanse met zijn fantasie-opstelling in de thuiswedstrijd. Uit speelde Wamberto toen de wedstrijd van zijn leven. Als de scheids toen gewoon die penalty had gegeven 10 minuten voor het eind, dan hadden we ze in de return gewoon nog gepakt.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 19:53 schreef Max-Westerman het volgende:
Een jaar of 10 geleden was Ajax vrij kansloos volgens mij in de voorronde voor de CL tegen Celtic
Maar dat was toen, dit seizoen haalt Ajax 18 punten in deze poule
Kan lastig worden, maar Ajax kan daar echt wel winnen hoor.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 19:55 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
We zullen het zien ik voorspel een lastige wedstrijd in Glasgow. Uiteindelijk zijn het wel allemaal mooie wedstrijden en daar doe je het toch voor
Coquote:Op donderdag 29 augustus 2013 19:56 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Dat was voornamelijk Co Adriaanse met zijn fantasie-opstelling in de thuiswedstrijd. Uit speelde Wamberto toen de wedstrijd van zijn leven. Als de scheids toen gewoon die penalty had gegeven 10 minuten voor het eind, dan hadden we ze in de return gewoon nog gepakt.
Het kan absoluut maar het wordt ontzettend lastigquote:Op donderdag 29 augustus 2013 19:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Kan lastig worden, maar Ajax kan daar echt wel winnen hoor.
Koop Tadic en Raffie.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 19:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wil je nog even iets tegen hem zeggen? Ga je gang hoor.
Waarom post je dat hier? Hij leest niet mee op FOK! hoor. Je kan hem beter eventjes bellen.quote:
Ik zie Ajax liever tegen Celtic spelen in een spannende pot dan tegen FC Djenprdepeppror voor de kat zijn kut.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 19:57 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Het kan absoluut maar het wordt ontzettend lastig
In het oostblok win je ook niet zomaar een uitwedstrijd dat zagen we vorig seizoen alquote:Op donderdag 29 augustus 2013 19:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik zie Ajax liever tegen Celtic spelen in een spannende pot dan tegen FC Djenprdepeppror voor de kat zijn kut.
Thuiswedstrijd 4-2-4 met zowel Mido, Machlas als Zlatan voorinquote:Op donderdag 29 augustus 2013 19:56 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Dat was voornamelijk Co Adriaanse met zijn fantasie-opstelling in de thuiswedstrijd. Uit speelde Wamberto toen de wedstrijd van zijn leven. Als de scheids toen gewoon die penalty had gegeven 10 minuten voor het eind, dan hadden we ze in de return gewoon nog gepakt.
Maar met 7 punten redt je het ook nietquote:Op donderdag 29 augustus 2013 19:57 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Het kan absoluut maar het wordt ontzettend lastig
En daar is dan nog geen kut aan ook.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 20:00 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
In het oostblok win je ook niet zomaar een uitwedstrijd dat zagen we vorig seizoen al
Wat is dit toch altijd voor achterlijk gezwamquote:Op donderdag 29 augustus 2013 20:02 schreef GwaiLow het volgende:
Het slimste van Frank kan doen is alle CL wedstrijden met een B team gaan spelen. Gewoon met Jong Ajax oid. Zodat iedereen top fit blijft voor de competitie.
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 20:02 schreef GwaiLow het volgende:
Het slimste van Frank kan doen is alle CL wedstrijden met een B team gaan spelen. Gewoon met Jong Ajax oid. Zodat iedereen top fit blijft voor de competitie.
Misschien Cuenca nog haha. Daar lachen ze om bij Barca.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 20:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik denk trouwens niet dat we nu nog spelers krijgen van Barca
Dat denk ik wel duels tussen Ajax en Celtic worden beslissendquote:Op donderdag 29 augustus 2013 20:01 schreef Tarado het volgende:
[..]
Maar met 7 punten redt je het ook niet
Wat bedoel je met altijd? En waarom achterlijk gezwam?quote:Op donderdag 29 augustus 2013 20:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat is dit toch altijd voor achterlijk gezwam![]()
Die liggen echt niet wakker van Ajaxquote:Op donderdag 29 augustus 2013 20:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik denk trouwens niet dat we nu nog spelers krijgen van Barca
Hoe bedoel je?quote:Op donderdag 29 augustus 2013 20:03 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dat denk ik wel duels tussen Ajax en Celtic worden beslissend
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |