SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AJ
Jammer genoeg wel ja.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 19:33 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Dat doet Frank niet en dat weet jij ook
Dat is zo.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 19:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
Schijnt dat Ajax A1 dus ook in de mini-CL tegen Barca, Milan en Celtic gaan spelen.
Dit dusquote:Op donderdag 29 augustus 2013 19:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
kut TT. Niet eens Ajax met een hoofdletter
We hebben slechtere gehad hoor. Met Sno, Kenhetniet Bakkiechoco, Oleguer enzoquote:Op donderdag 29 augustus 2013 19:36 schreef fantasyboy het volgende:
laten we eerlijk zijn....
De huidige ajax selectie is misschien de slechtste ajax selectie in 20 jaar......
Hou er maar weer mee op. Jij bent één van de matigste trolls van de afgelopen 20 jaar.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 19:36 schreef fantasyboy het volgende:
De huidige ajax selectie is misschien de slechtste ajax selectie in 20 jaar......
2000/2001quote:Op donderdag 29 augustus 2013 19:36 schreef fantasyboy het volgende:
Ik weet niet hoor....quote:Op donderdag 29 augustus 2013 19:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
We hebben slechtere gehad hoor. Met Sno, Kenhetniet Bakkiechoco, Oleguer enzo
volgens mij liepen er toch nog 1 of 2 uitzonderlijke talenten rond...die zie ik nu niet..quote:Op donderdag 29 augustus 2013 19:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
We hebben slechtere gehad hoor. Met Sno, Kenhetniet Bakkiechoco, Oleguer enzo
Jij bent echt een druiloor.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 19:38 schreef fantasyboy het volgende:
[..]
Ik weet niet hoor....
Ik denk dat ajax de komende dagen nog zaken gaat doen ..want dit kan echt niet ....
Je ziet wel meer niet.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 19:39 schreef fantasyboy het volgende:
[..]
volgens mij liepen er toch nog 1 of 2 uitzonderlijke talenten rond...die zie ik nu niet..
die bedoel ik jahquote:Op donderdag 29 augustus 2013 19:39 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
spelers als Chivu, Arveladze en vd Vaart hebben we nu niet
Derest was heeel slecht.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 19:39 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
spelers als Chivu, Arveladze en vd Vaart hebben we nu niet
wat is volgens jou nu wel goed dan...quote:
Ja we zijn nog steeds de kampioenquote:Op donderdag 29 augustus 2013 19:42 schreef Nober het volgende:
TT
Jullie zijn Ajax, jullie zijn de besten!
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 19:42 schreef Nober het volgende:
TT
Dan mag je nog wel een periode doorkomen.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 19:42 schreef Nober het volgende:
TT
wat doe je dan hier als je de eredivisie niet vindt?quote:Op donderdag 29 augustus 2013 19:45 schreef Nober het volgende:
[..]
Ik feliciteer je alsnog met deze amateurtitel aka de Mickey Mouse competitie.
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 19:45 schreef Nober het volgende:
[..]
Ik feliciteer ze alsnog met deze amateurtitel aka de Mickey Mouse competitie.
Thuis kunnen we wel winnen van Milan hoor.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 19:47 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Thuis win je van Celtic en pak je met wat geluk een puntje tegen Milan, Barca verlies je twee keer, Celtic en Milan uit zijn hele zware wedstrijden als je daar 1 punt pakt mag je heel tevreden zijn
Barca thuis als alles al gedaan is met een B elftal lukt het ook wel.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 19:47 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Thuis win je van Celtic en pak je met wat geluk een puntje tegen Milan, Barca verlies je twee keer, Celtic en Milan uit zijn hele zware wedstrijden als je daar 1 punt pakt mag je heel tevreden zijn
Als alles mee zit en Milan heeft een mindere dag. Met een punt thuis tegen Milan mag je heel tevreden zijnquote:Op donderdag 29 augustus 2013 19:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Thuis kunnen we wel winnen van Milan hoor.
Kunnen is wat anders dan doen, puntje zie ik ook nog wel lukken afhankelijk van welke wedstrijd het voor Milan isquote:Op donderdag 29 augustus 2013 19:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Op basis van het thuis duel tegen PSV?quote:Op donderdag 29 augustus 2013 19:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Voordeel in deze poule is dat iedereen van iedereen punten kan pakken. Erg vergelijkbaar met de poule van afgelopen jaar qua zwaarte. Toch ga ik er vooralsnog van uit dat doorstromen naar de EL het hoogst haalbare is.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 19:47 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Denk het niet, met Tottenham speelt Eriksen ook tegen Manchester United, City en Chelsea etcquote:Op donderdag 29 augustus 2013 19:49 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Voordeel in deze poule is dat iedereen van iedereen punten kan pakken. Erg vergelijkbaar met de poule van afgelopen jaar qua zwaarte. Toch ga ik er vooralsnog van uit dat doorstromen naar de EL het hoogst haalbare is.
Zou dit Eriksen nog op andere gedachten kunnen brengen trouwens?
Denk je dat onze mannetjes met een vol Celtic Park om kunnen gaan?quote:Op donderdag 29 augustus 2013 19:50 schreef Tarado het volgende:
Celtic uit lijkt mij makkelijker of minder moeilijk dan thuis
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 19:49 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Als alles mee zit en Milan heeft een mindere dag. Met een punt thuis tegen Milan mag je heel tevreden zijn
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 19:49 schreef Tarado het volgende:
[..]
Kunnen is wat anders dan doen, puntje zie ik ook nog wel lukken afhankelijk van welke wedstrijd het voor Milan is
Ik hou gewoon hoop dat we kunnen winnen. Naïef misschien, maar toch gewoon hoop houden.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 19:49 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Op basis van het thuis duel tegen PSV?
Daarvoor hebben we Poulgodquote:Op donderdag 29 augustus 2013 19:51 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Denk je dat onze mannetjes met een vol Celtic Park om kunnen gaan?
Ja dat denk ik dan weer wel.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 19:51 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Denk je dat onze mannetjes met een vol Celtic Park om kunnen gaan?
Je weet hoe het in Bernabeau ging de vorige keer?quote:Op donderdag 29 augustus 2013 19:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja dat denk ik dan weer wel.
Real Madrid is ietsje sterker dan Celtic lijkt mequote:Op donderdag 29 augustus 2013 19:53 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Je weet hoe het in Bernabeau ging de vorige keer?
Dat je Real en Celtic vergelijkt zegt wel wat over je mentale toestand.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 19:53 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Je weet hoe het in Bernabeau ging de vorige keer?
Ditquote:Op donderdag 29 augustus 2013 19:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Real Madrid is ietsje sterker dan Celtic lijkt me. Slap argument dit
Juist omdat dat Spaanse publiek niet echt fanatiek is.
We zullen het zien ik voorspel een lastige wedstrijd in Glasgow. Uiteindelijk zijn het wel allemaal mooie wedstrijden en daar doe je het toch voorquote:Op donderdag 29 augustus 2013 19:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Real Madrid is ietsje sterker dan Celtic lijkt me. Slap argument dit
Juist omdat dat Spaanse publiek niet echt fanatiek is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |