Barst gewoon in tranen uit.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 20:15 schreef GGMM het volgende:
Ik weet niet zo goed wat ik hier van moet vinden.
Voor mij ook.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 20:18 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik voel mij best wel verlaten. Dit gaat nu al door als één van mijn treurigste dagen ooit, en ik heb al veel meegemaakt in mijn leven!
leuk, maar Eriksen krijgen we er niet mee terugquote:Op donderdag 29 augustus 2013 20:22 schreef Yi-Long het volgende:
Hiermee gaan we het Eurovisie Songfestival winnen en ook de Syrie-oorlog wordt hiermee voorkomen. tevens is dit HET geneesmiddel tegen kanker, en gaan er nooit meer puppies dood.
Ditquote:Op donderdag 29 augustus 2013 20:25 schreef Adames het volgende:
[..]
leuk, maar Eriksen krijgen we er niet mee terug
En daarom is het tijd voor een revolutie. Marc mag weer terug naar GAEquote:Op donderdag 29 augustus 2013 20:28 schreef Yi-Long het volgende:
Tja, dan moet je hem niet verkopen. 12-13 miljoen ofzo is sowieso de moeite niet. Als je hem behoudt heb je een grote kans weer direct voor de CL te plaatsen, dus dan haal je het geld er al weer uit.
Nee het is een dochterquote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:20 schreef vulgarismagistralis het volgende:
misschien kan ik jullie opvrolijken met;
http://www.538.nl/radio/n(...)nieuw-vader-geworden
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |