Barca en Milan wellicht wel denk ikquote:Op donderdag 29 augustus 2013 20:48 schreef Tjacka het volgende:
[..]
niet te doen.
ik spreek uit ervaring
zonder uitrecht mag je sowieso al niet pik.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 20:50 schreef Syntix het volgende:
[..]
Nee uitrecht waren we te laat mee, dus zelfs de scc-houders hebben voorrang idd.
Ok, witte chineesquote:Op donderdag 29 augustus 2013 20:49 schreef Gramulanion het volgende:
twitter:arnovermeulen twitterde op donderdag 29-08-2013 om 20:47:28Ajax heeft geprobeerd om Marco van Ginkel van Chelsea te huren . Chelsea wilde ( nog ) niet meewerken. #nos reageer retweet
Zou geweldig zijn als ze hem zouden kunnen huren maar ze willen het waarschijnlijk niet want dan wordt vitesse geen kampioen!!! o wacht dat worden ze toch al niet.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 20:49 schreef Gramulanion het volgende:
twitter:arnovermeulen twitterde op donderdag 29-08-2013 om 20:47:28Ajax heeft geprobeerd om Marco van Ginkel van Chelsea te huren . Chelsea wilde ( nog ) niet meewerken. #nos reageer retweet
Dus. Dat valt toch een beetje tegen.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 20:49 schreef Gramulanion het volgende:
lkkr dan. Moet ik gvd in maart eerst een uitrecht bij Ajax Life gaan aanvragenquote:Op donderdag 29 augustus 2013 20:50 schreef Tjacka het volgende:
[..]
zonder uitrecht mag je sowieso al niet pik.
ik denk alleen milan misschienquote:Op donderdag 29 augustus 2013 20:50 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Barca en Milan wellicht wel denk ik
Verklaar je nader. Is er al meer bekend over die scouting van ons en waarom er zoveel uit worden gegooid?quote:Op donderdag 29 augustus 2013 20:51 schreef CaasS het volgende:
[..]
Dus. Dat valt toch een beetje tegen.
Bericht over de scouting die er grotendeels uit wordt gegooid ga je wel beter begrijpen zo.
Hoe groot is het uitvak bij Barca?quote:Op donderdag 29 augustus 2013 20:51 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik denk alleen milan misschien
barca ook niet
Is het echt zo Tjacka dat je een uitrecht op je club card van AjaxLife moet hebben voor een buitenlandse wedstrijd, zelfs al raakt die niet uitverkocht na scc-houders?quote:Op donderdag 29 augustus 2013 20:51 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik denk alleen milan misschien
barca ook niet
na de scc houders krijgen de mensen met ajaxlife clubcard met uitrecht de kans om te kopen.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 20:54 schreef Syntix het volgende:
[..]
Is het echt zo Tjacka dat je een uitrecht op je club card van AjaxLife moet hebben voor een buitenlandse wedstrijd, zelfs al raakt die niet uitverkocht na scc-houders?
quote:
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 20:53 schreef Syntix het volgende:
[..]
Verklaar je nader. Is er al meer bekend over die scouting van ons en waarom er zoveel uit worden gegooid?
kan je best gelijk in hebben ja. niet aan gedachtquote:Op donderdag 29 augustus 2013 20:53 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Hoe groot is het uitvak bij Barca?
Ik denk toch dat veel Ajacieden Spanje genoeg hebben gezien de afgelopen jaren, en het zal ook niet makkelijk zijn voor veel mensen om nog vrij te regelen enzo denk ik
Aanpassingsproblemen aldus de Boer.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 21:05 schreef Reemi het volgende:
"Stefano Denswil of de naar het centrum verhuizende Ricardo van Rhijn kunnen Alderweireld vervangen, zo meldde De Boer."
Weer geen Mike
Van Rhijn in het centrumquote:Op donderdag 29 augustus 2013 21:05 schreef Reemi het volgende:
"Stefano Denswil of de naar het centrum verhuizende Ricardo van Rhijn kunnen Alderweireld vervangen, zo meldde De Boer."
Weer geen Mike
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh.
Lekker voor die 4 miljoen. Maar gelukkig kan Moisander prima met rechts uit de voeten en Denswil komt er wel.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 21:06 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Aanpassingsproblemen aldus de Boer.
En waar baseer je dit nou weer op?quote:Op donderdag 29 augustus 2013 21:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
Van Rhijn in het centrumNee dankje.
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 21:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Van Rhijn in het centrumNee dankje. Doe maar gewoon Ligeon-Moisander-Denswil-Boilesen.
Van Rhijn in het centrum en Ligeon rechtsbackSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik zou er voor tekenen.
Snelle Egel
Zo'n slappeling in het centrum, alsjeblieft niet zeg.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 21:09 schreef S0nic het volgende:
[..]
Van Rhijn in het centrum en Ligeon rechtsbackIk zou er voor tekenen.
Niet te vergelijken, kan daar prima spelen denk ik.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 21:10 schreef Reemi het volgende:
[..]
Zo'n slappeling in het centrum, alsjeblieft niet zeg.
Omdat ik hem al een hele tijd matig vind spelen. Dan moet je hem niet op een belangrijke positie zetten.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 21:08 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
En waar baseer je dit nou weer op?
Gewoon Denswil in het centrum.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 21:09 schreef S0nic het volgende:
[..]
Van Rhijn in het centrum en Ligeon rechtsbackIk zou er voor tekenen.
Hoe hij zijn duels aangaat... Ik weet het niet. Hij kan wel redelijk koppen ja.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 21:12 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Niet te vergelijken, kan daar prima spelen denk ik.
Jij vind echt alles goed wat Ajax doet. Dat is ook weer wat overdreven.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 21:12 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Niet te vergelijken, kan daar prima spelen denk ik.
Nee hoor, beter opletten dan.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 21:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jij vind echt alles goed wat Ajax doet. Dat is ook weer wat overdreven.
Nee hoor, beter opletten dan.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 21:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja over het vorige beleid ja. Niet onder dit beleid.
Het moet geen van Ginkel-Poulsen-de Jong worden nee. Dan kan je combinatievoetbal wel vergeten.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 21:18 schreef tammepiet het volgende:
Droompoule.
Wat betreft Chris enorm triest dat alweer je beste speler (na Suarez, Vertonghen) naar een club die Europa League speelt.
Ajax moet in zijn buidel gaan tasten. Die namen Duarte, van Ginkel of Tadic zijn weer zo voorspelbaar. Waar de fuck is de scouting?
Van Ginkel leuk maar als vervanger de Jong zeker geen vervanger voor Eriksen.
Bazoer? Serious?quote:Op donderdag 29 augustus 2013 21:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Het moet geen van Ginkel-Poulsen-de Jong worden nee. Dan kan je combinatievoetbal wel vergeten.
Doe dan Andersen-Bazoer-van Ginkel en de Jong in de spits.
Bazoer ja.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 21:21 schreef tammepiet het volgende:
[..]
Bazoer? Serious?
Krikc in de spits droppen hoop ik.
Tuurlijk man. Of Lobotka, ook goed. Laat dan die talenten maar spelen tochquote:Op donderdag 29 augustus 2013 21:21 schreef tammepiet het volgende:
[..]
Bazoer? Serious?
Krikc in de spits droppen hoop ik.
Prima, maar dan moet je ook niet zeuren als Ajax op plek 4 eindigt.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 21:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Tuurlijk man. Of Lobotka, ook goed. Laat dan die talenten maar spelen toch
Beetje overdreven.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 21:25 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Prima, maar dan moet je ook niet zeuren als Ajax op plek 4 eindigt.
Ja het is nu te laat voor grote aankopen.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 21:25 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Prima, maar dan moet je ook niet zeuren als Ajax op plek 4 eindigt.
Dit dus. En waarom wordt er geen vraag gesteld op de persco. over Van Ginkel.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 21:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Gewoon Denswil in het centrum.
Tuurlijk niet.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 21:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja het is nu te laat voor grote aankopen.
Omdat de NOS alleen maar open deuren wil intrappen en geen goede vragen stelt. Ik vond eigenlijk alleen dat at5 op dat trainingskamp een keer echt goede vragen stelde. Zeg maar wat een supporter zou vragen.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 21:29 schreef Syntix het volgende:
[..]
Dit dus. En waarom wordt er geen vraag gesteld op de persco. over Van Ginkel.
NOS faal #9832923329832838932
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 21:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja jij wil Tadic halen voor 17 miljoen. Maar dat gaat niet gebeuren.
Sowieso snap ik dat niet. Lees jezelf als verslaggever eens in; ook al zijn het geruchten. Wij, Ajacieden, willen het allemaal weten!quote:Op donderdag 29 augustus 2013 21:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Omdat de NOS alleen maar open deuren wil intrappen en geen goede vragen stelt. Ik vond eigenlijk alleen dat at5 op dat trainingskamp een keer echt goede vragen stelde. Zeg maar wat een supporter zou vragen.
Dan zijn het toch van die slappe vragen en vragen ze ook niet door. Het niveau van die verslaggevers en journalisten is echt lachwekkend. Nooit komen ze met een prikkelende vraag, maar het is altijd zo cliche. En dan verbaasd zijn dat die spelers niks zeggen.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 21:33 schreef Syntix het volgende:
[..]
Sowieso snap ik dat niet. Lees jezelf als verslaggever eens in; ook al zijn het geruchten. Wij, Ajacieden, willen het allemaal weten!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |