Barca en Milan wellicht wel denk ikquote:Op donderdag 29 augustus 2013 20:48 schreef Tjacka het volgende:
[..]
niet te doen.
ik spreek uit ervaring
zonder uitrecht mag je sowieso al niet pik.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 20:50 schreef Syntix het volgende:
[..]
Nee uitrecht waren we te laat mee, dus zelfs de scc-houders hebben voorrang idd.
Ok, witte chineesquote:Op donderdag 29 augustus 2013 20:49 schreef Gramulanion het volgende:
twitter:arnovermeulen twitterde op donderdag 29-08-2013 om 20:47:28Ajax heeft geprobeerd om Marco van Ginkel van Chelsea te huren . Chelsea wilde ( nog ) niet meewerken. #nos reageer retweet
Zou geweldig zijn als ze hem zouden kunnen huren maar ze willen het waarschijnlijk niet want dan wordt vitesse geen kampioen!!! o wacht dat worden ze toch al niet.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 20:49 schreef Gramulanion het volgende:
twitter:arnovermeulen twitterde op donderdag 29-08-2013 om 20:47:28Ajax heeft geprobeerd om Marco van Ginkel van Chelsea te huren . Chelsea wilde ( nog ) niet meewerken. #nos reageer retweet
Dus. Dat valt toch een beetje tegen.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 20:49 schreef Gramulanion het volgende:
lkkr dan. Moet ik gvd in maart eerst een uitrecht bij Ajax Life gaan aanvragenquote:Op donderdag 29 augustus 2013 20:50 schreef Tjacka het volgende:
[..]
zonder uitrecht mag je sowieso al niet pik.
ik denk alleen milan misschienquote:Op donderdag 29 augustus 2013 20:50 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Barca en Milan wellicht wel denk ik
Verklaar je nader. Is er al meer bekend over die scouting van ons en waarom er zoveel uit worden gegooid?quote:Op donderdag 29 augustus 2013 20:51 schreef CaasS het volgende:
[..]
Dus. Dat valt toch een beetje tegen.
Bericht over de scouting die er grotendeels uit wordt gegooid ga je wel beter begrijpen zo.
Hoe groot is het uitvak bij Barca?quote:Op donderdag 29 augustus 2013 20:51 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik denk alleen milan misschien
barca ook niet
Is het echt zo Tjacka dat je een uitrecht op je club card van AjaxLife moet hebben voor een buitenlandse wedstrijd, zelfs al raakt die niet uitverkocht na scc-houders?quote:Op donderdag 29 augustus 2013 20:51 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik denk alleen milan misschien
barca ook niet
na de scc houders krijgen de mensen met ajaxlife clubcard met uitrecht de kans om te kopen.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 20:54 schreef Syntix het volgende:
[..]
Is het echt zo Tjacka dat je een uitrecht op je club card van AjaxLife moet hebben voor een buitenlandse wedstrijd, zelfs al raakt die niet uitverkocht na scc-houders?
quote:
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 20:53 schreef Syntix het volgende:
[..]
Verklaar je nader. Is er al meer bekend over die scouting van ons en waarom er zoveel uit worden gegooid?
kan je best gelijk in hebben ja. niet aan gedachtquote:Op donderdag 29 augustus 2013 20:53 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Hoe groot is het uitvak bij Barca?
Ik denk toch dat veel Ajacieden Spanje genoeg hebben gezien de afgelopen jaren, en het zal ook niet makkelijk zijn voor veel mensen om nog vrij te regelen enzo denk ik
Aanpassingsproblemen aldus de Boer.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 21:05 schreef Reemi het volgende:
"Stefano Denswil of de naar het centrum verhuizende Ricardo van Rhijn kunnen Alderweireld vervangen, zo meldde De Boer."
Weer geen Mike
Van Rhijn in het centrumquote:Op donderdag 29 augustus 2013 21:05 schreef Reemi het volgende:
"Stefano Denswil of de naar het centrum verhuizende Ricardo van Rhijn kunnen Alderweireld vervangen, zo meldde De Boer."
Weer geen Mike
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh.
Lekker voor die 4 miljoen. Maar gelukkig kan Moisander prima met rechts uit de voeten en Denswil komt er wel.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 21:06 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Aanpassingsproblemen aldus de Boer.
En waar baseer je dit nou weer op?quote:Op donderdag 29 augustus 2013 21:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
Van Rhijn in het centrumNee dankje.
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 21:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Van Rhijn in het centrumNee dankje. Doe maar gewoon Ligeon-Moisander-Denswil-Boilesen.
Van Rhijn in het centrum en Ligeon rechtsbackSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik zou er voor tekenen.
Snelle Egel
Zo'n slappeling in het centrum, alsjeblieft niet zeg.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 21:09 schreef S0nic het volgende:
[..]
Van Rhijn in het centrum en Ligeon rechtsbackIk zou er voor tekenen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |