Hahaha ja dat jaquote:Op donderdag 29 augustus 2013 21:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat is één zo'n gozer die met allemaal spelers uit de 4e divisie Chili komt enzo.
En uiteindelijk ging die overschatte jongen naar Roda JC. De bal is wel eens minder misvormd geweest.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 21:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Niemand is geschikt voor Ajax daar.
Behalve Kali.
Ach er zitten daar ook mensen te zeiken op de spelersbus. Dan moet je wel echt een heel zwaar leven hebben, godallemachtig.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 21:44 schreef Syntix het volgende:
[..]
Hahaha ja dat jaof gasten uit de 2e divisie in Japan of zo
Fier Koen is de beschermheilige van het Ajax shirttopic.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 21:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ach er zitten daar ook mensen te zeiken op de spelersbus. Dan moet je wel echt een heel zwaar leven hebben, godallemachtig.
Dat wel ja. Al meldt Jordi die dingen ook vaak hier.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 21:46 schreef Ajacied422 het volgende:
Jeugdtopics zijn nog wel de moeite waard om te volgen.
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 21:46 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Heb je ook wat tweets als bewijs? Dat hij gespot is ?
8-0, op zeker.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 21:48 schreef TLC het volgende:
Haha uit beginnen tegen Barca, ik hoop zo dat Ajax de score beperkt kan houden tot onder de 5 tegendoelpunten
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 21:49 schreef Ajacied422 het volgende:
De CL kan me geen reet boeien momenteel.
We spelen tegen de beste speler van de wereld en misschien wel allertijden hè.quote:
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 21:49 schreef Ajacied422 het volgende:
De CL kan me geen reet boeien momenteel.
quote:
Ik ook niet. Ronaldo > messi.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 21:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
We spelen tegen de beste speler van de wereld en misschien wel allertijden hè.
inZanity is het hier niet mee eens.
Cruijff is allang gestopt.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 21:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
We spelen tegen de beste speler van de wereld en misschien wel allertijden hè.
inZanity is het hier niet mee eens.
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 21:52 schreef Syntix het volgende:
[..]
Ik ook niet. Ronaldo > messi.
Sowieso is Zidane de beste ooit.
quote:
Dat gerucht kwam na de persconferentie....quote:Op donderdag 29 augustus 2013 21:33 schreef Syntix het volgende:
[..]
Sowieso snap ik dat niet. Lees jezelf als verslaggever eens in; ook al zijn het geruchten. Wij, Ajacieden, willen het allemaal weten!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |