quote:Op donderdag 29 augustus 2013 16:27 schreef Laysa het volgende:
Ik zag nog geen nieuwe....en ook ik ben nieuwsgierig
het is ook geen verwijt hoorquote:Op donderdag 29 augustus 2013 16:35 schreef lady-wrb het volgende:
[..]ik had niet gezien dat ik hem dichtgooide
ja maar hoe moet je op zulke dingen nou reageren in haar situatie?quote:Op donderdag 29 augustus 2013 16:30 schreef Starlie het volgende:
Al bekend hier dat Sylvie heeft gereageerd?!
http://www.telegraaf.nl/p(...)en_sprakeloos__.html
http://www.bild.de/unterh(...)l-32025848.bild.html
Vond haar in het filmpje eerst wat lacherig overkomen, maar dat kan ook een houding zijn... Ze zegt in elk geval niet dat het niet zo is... (al is mijn Duits niet erg goed)
Is ook lastig, BAM camera op je snufferd... Het valt me al mee dat ze überhaupt reageert!quote:Op donderdag 29 augustus 2013 16:38 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
ja maar hoe moet je op zulke dingen nou reageren in haar situatie?
niet reageren -> ze ontkent het niet
wel reageren en niet ontkennen -> zie je nou wel, ze ontkent het niet
wel reageren en wel ontkennen -> ja ja het zal wel
lastig hoor
Of Sylvie is zo netjes en verstandig om haar mond verder over Sabia te houden.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 16:42 schreef utrecht1970 het volgende:
Het lijkt er wel op dat Sabia meer dirt over silvie weet dan andersom, anders kunnen we nog een leuke slag terug verwachten
Ze werkt niet, dus louter haar personeel wordt besmeurd.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 16:45 schreef lady-wrb het volgende:
sabia krijgt dr trekken nog wel thuis, denk ik.
wie met pek werkt, raakt er mee besmeurd
het verschil is dat Sylvie veel heeft te verliezen (haar carrière) Sabia heeft niets te verliezen dus kan alles roepen wat ze wil/kanquote:Op donderdag 29 augustus 2013 16:43 schreef Starlie het volgende:
[..]
Of Sylvie is zo netjes en verstandig om haar mond verder over Sabia te houden.
ik heb het eerder niet geloofd dat ze nog vriendinnen waren toen bleek dat Sabia een relatie had met Rafael, dat was gespeeld tussen Sylvie en Sabia dat ze nog redelijk met elkaar overweg konden denk ikquote:Op donderdag 29 augustus 2013 16:55 schreef WRH het volgende:
kan ook niet echt medelijden opbrengen voor mevrouw Meis.
je gaat je toch afvragen hoe het komt dat iemand zo plotseling uit de school klapt over dit soort zaken, toch blijkbaar iets voorgevallen lijkt mij.
het was misschien wel in de eerste plaats fout om een relatie te beginnen met de man van je vriendin maar dan nog, ze leken toch redelijk normaal met elkaar om te gaan daarna, zeker ook gezien het feit dat ze contact moeten houden vanwege de kinderen.
ongetwijfeld weten ze dingen van elkaar maar het leek dat ze dit toch voor zichzelf hielden en dan nu plotseling zoiets.
zou Sylvie iets gedaan of gezegd hebben, geen idee, voor mijn part lag ze dwars in de omgangsregeling en dacht Sab: 'klaar mee, nu is het over ook'
ofzo?
en dan zijn we natuurlijk zeer benieuwd naar wat dat dan geweest is
Er hoeft ook niet zoveel gebeurd te zijn, maar daar waar de ene eens BFF een relatie heeft met je ex, dat gaat niet goed komen natuurlijk, daar zal veel ruzie, haat en nijd tussen zitten, dat kan niet andersquote:Op donderdag 29 augustus 2013 17:09 schreef utrecht1970 het volgende:
wat heeft silvie ooit gezaaid, wat ze nu aan het oogsten is?
Ik vind het ook een gemaakt poppetje die drukker is met haar uiterlijk dan met haar kind.
Maar ik geloof niet dat ze het verdiend dat 2 mensen die redelijk dicht bij haar stonden zo uit de school klappen.
Of sabia en zarka zijn eikels eerste klas, of silvie heeft zich erg onbehoorlijk richting hun gedragen? Ik vraag mij dan wel af wat er gebeurt is om te rechtvaardigen dat silvies prive sores nu op straat ligt
jaaaa, dat zeker welquote:Op donderdag 29 augustus 2013 17:13 schreef Greys het volgende:
Ohhhh wat zal die Khalid Boulahrouz blij zijn dat ie van dat wief af is nu hij dit allemaal leest.
Het niet voor niets fake-gate... in de zin dat ik denk dat zij in relaties ook aardig manipulatief en nep kan zijn om te laten zien hoe goed ze het wel niet heeft en mensen daarvoor gebruikt om dat met haar uit te stralen, zoals zij altijd heel plakkerig tegen Raf deed in het openbaar en hij daar niet zo goed mee om kon gaan...quote:Op donderdag 29 augustus 2013 17:09 schreef utrecht1970 het volgende:
wat heeft silvie ooit gezaaid, wat ze nu aan het oogsten is?
Ik vind het ook een gemaakt poppetje die drukker is met haar uiterlijk dan met haar kind.
Maar ik geloof niet dat ze het verdiend dat 2 mensen die redelijk dicht bij haar stonden zo uit de school klappen.
Of sabia en zarka zijn eikels eerste klas, of silvie heeft zich erg onbehoorlijk richting hun gedragen? Ik vraag mij dan wel af wat er gebeurt is om te rechtvaardigen dat silvies prive sores nu op straat ligt
De één pakte de ander d'r man.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 17:09 schreef utrecht1970 het volgende:
Ik vraag mij dan wel af wat er gebeurt is om te rechtvaardigen dat silvies prive sores nu op straat ligt
Een leugen zegt ze toch?quote:Op donderdag 29 augustus 2013 16:30 schreef Starlie het volgende:
Vond haar in het filmpje eerst wat lacherig overkomen, maar dat kan ook een houding zijn... Ze zegt in elk geval niet dat het niet zo is... (al is mijn Duits niet erg goed)
Mwah. Ik denk dat ze echt kwaad is over wat Zarka had te melden over haar, wat alleen maar van Silvie afkomstig kan zijn.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 17:16 schreef Greys het volgende:
Saab is vast nooit echt dol geweest op Sylvie als BFF.
Ze deed alsof, om in 'het wereldje' te kunnen blijven na d'r scheiding met Boulahrouz, denk ik.
En nu ze Sylvie niet meer nodig heeft als vriendin, krijgt ze een trap na en flikkert ze alle dirt op straat.
niet al te veel denk ik hoorquote:Op donderdag 29 augustus 2013 17:14 schreef WRH het volgende:
maar we zijn met zijn allen vooral enorm benieuwd naar wat dit nu uiteindelijk veroorzaakt heeft!
ja dat denk ik ook!quote:Op donderdag 29 augustus 2013 17:16 schreef Greys het volgende:
Ze deed alsof, om in 'het wereldje' te kunnen blijven na d'r scheiding met Boulahrouz, denk ik.
En nu ze Sylvie niet meer nodig heeft als vriendin, krijgt ze een trap na en flikkert ze alle dirt op straat.
quote:
ja, dat kan ook wel, dat ze daarom kwaad is, maar slim is ze niet, want door haar reactie daarop maakt ze het alleen maar erger voor haarzelfquote:Op donderdag 29 augustus 2013 17:18 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Mwah. Ik denk dat ze echt kwaad is over wat Zarka had te melden over haar, wat alleen maar van Silvie afkomstig kan zijn.
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 17:19 schreef WRH het volgende:
[..]![]()
ik geef toe, ik zit ziek thuis dus ik kan wel wat gebruiken.
Dat is zo ja. Beter houdt ze de eer aan zichzelf.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 17:20 schreef Rachilda het volgende:
[..]
ja, dat kan ook wel, dat ze daarom kwaad is, maar slim is ze niet, want door haar reactie daarop maakt ze het alleen maar erger voor haarzelf
nou ja, dat dus. sylvie is gebruikt als kapstok om dr jas op te hangen.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 17:16 schreef Greys het volgende:
Sabia zegt in het interview ook dat ze het allemaal kan bewijzen omdat het op papier staat...is dat niet een halve bedreiging naar Sylvie? Als Sylvie nog wat zegt wat haar niet bevalt dan kan ze ook nog de mails in de strijd gooienquote:Op donderdag 29 augustus 2013 17:25 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
nou ja, dat dus. sylvie is gebruikt als kapstok om dr jas op te hangen.
missie geslaagd.
voor zo lang het duurt. ik kan me niet voorstellen dat dit langer dan een zwangerschap duurt.
dus ze mag wel opschieten.
boft zij even dat raf geblesseerd is!
Nee want áls dat waar is, dat wat Zarka te melden had en het dus van Silvie afkomstig was, dan geeft Sabia daarmee toe dat ze idd na Raf ook Zarka wilde pakken. En dat lijkt me niet dat ze dat ooit zal gaan toegevenquote:Op donderdag 29 augustus 2013 17:18 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Mwah. Ik denk dat ze echt kwaad is over wat Zarka had te melden over haar, wat alleen maar van Silvie afkomstig kan zijn.
iedereen was er toch van overtuigd dat het al jaren een toneelstukje was?quote:Op donderdag 29 augustus 2013 17:33 schreef Greys het volgende:
Volgens ome Evert is de reden dat Saab dit allemaal op straat flikkert dus dat ze door Zarka werd aangewezen als schuldige in de scheiding tussen Raf en Syl.
Dus... omdat Zárka dat zei, pakt ze nu Sylvie. Ja, logisch
Ja en van wie heeft Zarka het? Juist ja, Sylvie. Die vertelt hem dat tochquote:Op donderdag 29 augustus 2013 17:33 schreef Greys het volgende:
Volgens ome Evert is de reden dat Saab dit allemaal op straat flikkert dus dat ze door Zarka werd aangewezen als schuldige in de scheiding tussen Raf en Syl.
Dus... omdat Zárka dat zei, pakt ze nu Sylvie. Ja, logisch
waarschijnlijk wil Sabia ook weer wat aandacht, misschien vond ze dat het teveel over Sylvie ging en is ze gewoon jaloers en wil ze ook gezien en gehoord worden, zij is nu immers de nieuwe vriendin van Rafael...en dus belangrijkquote:Op donderdag 29 augustus 2013 17:36 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
iedereen was er toch van overtuigd dat het al jaren een toneelstukje was?
als ik haar was had ik het lekker zo gelaten.
niemand nam zarka toch echt serieus? het was gewoon erg vermakelijk wat hij te melden had
Maar omdat Saab daar kennelijk boos over is, zal men eerder denken dat het wáár was, wat Zarka zei over Saab, die hem wel even ook zou afpakken.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 17:37 schreef ntm het volgende:
[..]
Ja en van wie heeft Zarka het? Juist ja, Sylvie. Die vertelt hem dat toch
dan gooit ze er maar wat troetelplaatjes tegenaan van haar en rafquote:Op donderdag 29 augustus 2013 17:38 schreef Rachilda het volgende:
[..]
waarschijnlijk wil Sabia ook weer wat aandacht, misschien vond ze dat het teveel over Sylvie ging en is ze gewoon jaloers en wil ze ook gezien en gehoord worden, zij is nu immers de nieuwe vriendin van Rafael...en dus belangrijk
Dan moet ze maar weer even gaan buik-aaien en ontbijten op dat open stukje ipv in de rest van de tuin die verder beschut isquote:Op donderdag 29 augustus 2013 17:38 schreef Rachilda het volgende:
[..]
waarschijnlijk wil Sabia ook weer wat aandacht, misschien vond ze dat het teveel over Sylvie ging en is ze gewoon jaloers en wil ze ook gezien en gehoord worden, zij is nu immers de nieuwe vriendin van Rafael...en dus belangrijk
Dat bleek een hoteltuin te zijn , dat beschutte plekjequote:Op donderdag 29 augustus 2013 17:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Dan moet ze maar weer even gaan buik-aaien en ontbijten op dat open stukje ipv in de rest van de tuin die verder beschut is
Juist als het niet waar is kan je toch ook boos worden? Ik kan me goed voorstellen dat als iemand onwaarheden verkondigd zoals bijvoorbeeld Zarka afpakken, dat je dat echt niet leuk vindt.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 17:40 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar omdat Saab daar kennelijk boos over is, zal men eerder denken dat het wáár was, wat Zarka zei over Saab, die hem wel even ook zou afpakken.
Lekker handig van Sabia om dit te doen. Not
Ja idd, maar Saab moet wel héél zeker weten dat zij Sylvie nooit iets verteld heeft dat zij tegen haar kan gebruiken nu. Of heel zeker weten dat Sylvie daar te classy voor is, om dat nooit aan de grote klok te hangen. Want ze kan het nu dubbel en dwars terug gaan verwachten.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 17:43 schreef ntm het volgende:
[..]
Juist als het niet waar is kan je toch ook boos worden? Ik kan me goed voorstellen dat als iemand onwaarheden verkondigd zoals bijvoorbeeld Zarka afpakken, dat je dat echt niet leuk vindt.
Ohjaquote:Op donderdag 29 augustus 2013 17:43 schreef Laysa het volgende:
[..]
Dat bleek een hoteltuin te zijn , dat beschutte plekje
mwah, misschien als ze die vuile was kan plastificeren wel denk ikquote:Op donderdag 29 augustus 2013 17:48 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja idd, maar Saab moet wel héél zeker weten dat zij Sylvie nooit iets verteld heeft dat zij tegen haar kan gebruiken nu. Of heel zeker weten dat Sylvie daar te classy voor is, om dat nooit aan de grote klok te hangen. Want ze kan het nu dubbel en dwars terug gaan verwachten.
Al denk ik ergens dat Sylvie niet zo van de vuile was is.
Volgens mij lachen Rafael en Sabia zich respectievelijk de ballen uit het broekje en de siliconen uit de büstehouder als er weer eens zo'n foto wordt geplaatst (zie ook die buikfoto's van Sabia bij de witte X6). Zelfspot hebben ze in ieder geval wel.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 17:43 schreef Laysa het volgende:
Dat bleek een hoteltuin te zijn , dat beschutte plekje
Nee denk het ook niet eigenlijkquote:Op donderdag 29 augustus 2013 17:48 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja idd, maar Saab moet wel héél zeker weten dat zij Sylvie nooit iets verteld heeft dat zij tegen haar kan gebruiken nu. Of heel zeker weten dat Sylvie daar te classy voor is, om dat nooit aan de grote klok te hangen. Want ze kan het nu dubbel en dwars terug gaan verwachten.
Ik denk dat Saab donders goed weet dat Syl niks over haar kan vertellen, want Syl is dan misschien niet zo van de vuile was, 'team Syl' wel... ik vind het echt humorquote:Op donderdag 29 augustus 2013 17:48 schreef Greys het volgende:
[..]
Syl kan niks zeggen want anders komt Sabia met nog meer nieuws en met de e-mails met bewijsquote:Op donderdag 29 augustus 2013 18:04 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik denk dat Saab donders goed weet dat Syl niks over haar kan vertellen, want Syl is dan misschien niet zo van de vuile was, 'team Syl' wel... ik vind het echt humor
Syl ontkent dus niet dat ze het allemaal gedaan heeft? Juicyquote:Op donderdag 29 augustus 2013 17:58 schreef Montelly het volgende:
AMSTERDAM -
VIDEO - Sylvie van der Vaart voelt zich verraden door haar ex-bff Sabia Engizek. "Ik ben sprakeloos".
Foto: EPA
Voor de camera van Bild reageert Sylvie op het interview van Sabia dat vandaag in het Duitse blad verscheen.
"Het is ongelooflijk. Iemand die je zo vertrouwde en zo lief hebt gehad. Ik ben sprakeloos. Ik vind het erg jammer", zegt de ex-voetbalvrouw.
Volgens Sabia bedroog Sylvie Rafael met onder anderen een piloot van de KLM, een danser uit het programma Let's Dance en een bodyguard. "De lijst met Sylvies affaires is lang", zei Sabia.
Klik hier voor Sylvies reactie.
![]()
[ afbeelding ]
beter verhaal op AD, zometeen \RTL boulevard kijkenquote:Op donderdag 29 augustus 2013 18:06 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Syl ontkent dus niet dat ze het allemaal gedaan heeft? Juicy
*Steekt vingertje op* Ik eet GEEN broccoli vanavond...quote:Op donderdag 29 augustus 2013 18:12 schreef Rachilda het volgende:
hahahahaha hebben jullie dit al gezien/ gelezen ? :
http://www.telegraaf.nl/p(...)sie_met_Sabia__.html
Ben benieuwd! Geen zin in Boulevard, lees het hier welquote:Op donderdag 29 augustus 2013 18:07 schreef Montelly het volgende:
[..]
beter verhaal op AD, zometeen \RTL boulevard kijken![]()
Sylvie van der Vaart heeft geschokt gereageerd op uitlatingen van Sabia Engizek. De nieuwe liefde van Rafael van der Vaart vertelde aan Bild dat Sylvie talloze affaires had tijdens haar huwelijk met Rafel. Sylvie is nu 'sprakeloos', zo vertelt ze voor de camera's van het Duitse blad.
"Laat ik het zo zeggen. Het is ongelooflijk. Iemand die ik vertrouwde en liefde heb gegeven verraadt me zo. Ik ben hier nu weer sprakeloos van. Mijn juridische team zal hopelijk alles onder controle krijgen. Ik vind het jammer dat er zo veel leugens worden verteld", zegt Sylvie.
Sabia had aan Bild verteld dat ze vaak alibi's voor Sylvie verzon als die weer eens een geheime date had met een andere man. Zo zou ze onder meer met een piloot en een danser zijn vreemdgegaan.
ik verwacht ook dat Boulevard een slap aftreksel is van wat we hier al wetenquote:Op donderdag 29 augustus 2013 18:16 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
*Steekt vingertje op* Ik eet GEEN broccoli vanavond...
*klik* *klik* *klik*
[..]
Ben benieuwd! Geen zin in Boulevard, lees het hier wel
Inhoudelijk wel, maar het zijn wel de beelden waarop Sabia het zegt!quote:Op donderdag 29 augustus 2013 18:16 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
*Steekt vingertje op* Ik eet GEEN broccoli vanavond...
*klik* *klik* *klik*
[..]
Ben benieuwd! Geen zin in Boulevard, lees het hier wel
wat ziet ze er weer fris uitquote:Op donderdag 29 augustus 2013 18:12 schreef Rachilda het volgende:
hahahahaha hebben jullie dit al gezien/ gelezen ? :
http://www.telegraaf.nl/p(...)sie_met_Sabia__.html
haha dat vroeg ik me ook al af, kan dat figuur ook even een interview gevenquote:Op donderdag 29 augustus 2013 18:46 schreef APK het volgende:
Paars is niet echt een goede kleur voor Saab, of ze is zwanger.
Lijkt wel een plofsaab.
Wie is trouwens die Michael Jackson naast Rafa?
[ afbeelding ]
Een leuke vriendin was het allang niet meer toen ze met Raf ervandoor ging ...dit was uiteindelijk wel te verwachten dat er iets zou gaan gebeuren.....had alleen gehoopt dat Sabia omwille van Damian niet met modder zou gaan gooien richting Sylvie...maar zo zie je maar...de ware aard komt nu naar bovenquote:Op donderdag 29 augustus 2013 18:51 schreef Haaibaaike het volgende:
Leuke vriendin is Sabia maarnietheus al haar geheimen rond vertellen. Niet dat ik netjes vind van Sylvie als het waar is
die Sabia spoort echt niet, dat is wel duidelijkquote:Op donderdag 29 augustus 2013 18:51 schreef Haaibaaike het volgende:
Leuke vriendin is Sabia maarnietheus al haar geheimen rond vertellen. Niet dat ik netjes vind van Sylvie als het waar is
Ik vraag me nu wel af hoe dat nu verder moet? Als ik Sylvie was wou ik dat wijf niet meer in de buurt van mijn kind hebbenquote:Op donderdag 29 augustus 2013 18:54 schreef Rachilda het volgende:
[..]
die Sabia spoort echt niet, dat is wel duidelijk
Eens.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 17:03 schreef TheVulture het volgende:
Toch denk ik stiekem dat Sylvie nu zaait wat ze ooit geoogst heeft
dat wordt nu echt oorlog als dat het nog niet isquote:Op donderdag 29 augustus 2013 18:55 schreef sherezade het volgende:
[..]
Ik vraag me nu wel af hoe dat nu verder moet? Als ik Sylvie was wou ik dat wijf niet meer in de buurt van mijn kind hebben
Dat had iemand op Twitter over BFF van Saab en Syl wat is BFF?quote:Op donderdag 29 augustus 2013 18:37 schreef Rachilda het volgende:
bij Boulevard hebben ze beelden waar die Sabia in beeld vertelt over de vele relaties van Sylvie
Misschien toch de moeite waard om te kijken...
Iemand zei het al eerder op het forum, die Sabia deed zich alleen maar voor als BFF van Sylvie, want eerst coveren voor Sylvie en de BFF uithangen en vervolgens nu opeens uit de school klappen, bah zeer achterbaks, wat een enge en rare griet
BFF staat voor "Best Friends For life"quote:Op donderdag 29 augustus 2013 18:57 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Dat had iemand op Twitter over BFF van Saab en Syl wat is BFF?
Nu zijn alle remmen los, geen fluwelen handschoentjes meer. Vriendschap is def over, bitches gonna bitch. Kijken of Sylvie koel kan blijven nu ze Zarka/Sabia over zich heen krijgt. Ze heeft tenslotte het meeste te verliezen.quote:
Volgens mij zegt ze gewoon wat iedereen zou zeggen omdat ze pissig is, gelukkig staat er nu een camera opquote:Op donderdag 29 augustus 2013 18:54 schreef Rachilda het volgende:
die Sabia spoort echt niet, dat is wel duidelijk
Ik dacht Best Female Friendquote:Op donderdag 29 augustus 2013 18:58 schreef Rachilda het volgende:
[..]
BFF staat voor "Best Friends For life"
Sabia is pissig? waarover dan?quote:Op donderdag 29 augustus 2013 18:59 schreef APK het volgende:
[..]
Volgens mij zegt ze gewoon wat iedereen zou zeggen omdat ze pissig is, gelukkig staat er nu een camera op![]()
Ik mag haar wel en ik zou 100x liever een avondje met haar op stap gaan dan met dat chemische wapen
Ik dacht Best Friends Foreverquote:
Dat die Fransoos gezegd heeft dat ze hem ook wel even van Syl af zou pakken?quote:
Weer iets geleerdquote:
Dankjequote:Op donderdag 29 augustus 2013 18:58 schreef Rachilda het volgende:
BFF staat voor "Best Friends For life"
Over wat die franse dude over haar zegt, want dat kan ie alleen van Sylvie hebben..?quote:Op donderdag 29 augustus 2013 19:00 schreef Rachilda het volgende:
[..]
Sabia is pissig? waarover dan?
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 19:03 schreef Eg_Wel het volgende:
[..]
Over wat die franse dude over haar zegt, want dat kan ie alleen van Sylvie hebben..?
ze is wel snel pissig dan en geen voorbeeld-stiefmoeder...maar ja, dat laatste vermoedden we alquote:Op donderdag 29 augustus 2013 19:03 schreef Eg_Wel het volgende:
[..]
Over wat die franse dude over haar zegt, want dat kan ie alleen van Sylvie hebben..?
Dat dus, en daarbij om dan zo heftig te reageren zoals Sabia hierop doet slaat gewoon helemaal nergens op.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 19:03 schreef Eg_Wel het volgende:
[..]
goed punt!quote:Op donderdag 29 augustus 2013 19:06 schreef sherezade het volgende:
[..]
Dat dus, en daarbij om dan zo heftig te reageren zoals Sabia hierop doet slaat gewoon helemaal nergens op.
Volgens mij zat mevrouw gewoon te wachten totdat er iets zou gaan komen zodat ze een excuus had om eens helemaal los te gaan over Sylvie.
Als dat haar zo dwars zat dat was ze toch even bij sylvie langs gegaan om het e.e.a. na te vragen en om als volwassenen en voormalig vriendinnen hier even over te babbelen???
Ik denk zakelijke partners, friends voor de buitenwereldquote:
Inderdaad leuk voor Damian...hopelijk krijgt hij er niks van meequote:Op donderdag 29 augustus 2013 19:05 schreef Rachilda het volgende:
[..]
[..]
ze is wel snel pissig dan en geen voorbeeld-stiefmoeder...maar ja, dat laatste vermoedden we al
Wat viel er na te vragen dan?quote:Op donderdag 29 augustus 2013 19:06 schreef sherezade het volgende:
Als dat haar zo dwars zat dat was ze toch even bij sylvie langs gegaan om het e.e.a. na te vragen en om als volwassenen en voormalig vriendinnen hier even over te babbelen???
Yoh die weet niet eens wie zijn ouders zijn. Allemaal showquote:Op donderdag 29 augustus 2013 19:09 schreef sherezade het volgende:
[..]
Inderdaad leuk voor Damian...hopelijk krijgt hij er niks van mee
Hoezo? Franse Willem was toch niet haar spreekbuis?quote:Op donderdag 29 augustus 2013 19:10 schreef APK het volgende:
Wat viel er na te vragen dan?
Syl had ook al via 'Frans' -en dus via de pers- haar woordje gedaan.
Zolang die maar weet dat de nanny van hem houdt.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 19:09 schreef sherezade het volgende:
[..]
Inderdaad leuk voor Damian...hopelijk krijgt hij er niks van mee
Nannyquote:Op donderdag 29 augustus 2013 19:10 schreef Rachilda het volgende:
waar was Damian eigenlijk de afgelopen dagen? Sylvie was bij Touriyah, Sabia was bij Raf...en Damian??
oh ja, de nanny, die was ik even vergetenquote:Op donderdag 29 augustus 2013 19:11 schreef Uccie het volgende:
[..]
Zolang die maar weet dat de nanny van hem houdt.
Ja om te vragen hoe en wat recht op de persoon af, ipv alles via de media te doen....quote:Op donderdag 29 augustus 2013 19:10 schreef APK het volgende:
[..]
Wat viel er na te vragen dan?
Syl had ook al via 'Frans' -en dus via de pers- haar woordje gedaan.
Volgens mij bracht hij -in haar ogen- dingen naar buiten over haar die waarschijnlijk niet voor publicatie bedoeld waren?quote:Op donderdag 29 augustus 2013 19:10 schreef Copycat het volgende:
Hoezo? Franse Willem was toch niet haar spreekbuis?
Voor Damian ben ik heel blij dat zij bestaat, het is de enige volwassene in zijn omgeving die zich ook dusdanig gedraagd.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 19:11 schreef Rachilda het volgende:
[..]
oh ja, de nanny, die was ik even vergeten
Volgens mij was dat meer over die andere dingetjes, het samen in bed duiken zonder elkaars naam te kennen etc etcquote:Op donderdag 29 augustus 2013 19:12 schreef APK het volgende:
[..]
Volgens mij bracht hij -in haar ogen- dingen naar buiten over haar die waarschijnlijk niet voor publicatie bedoeld waren?
Ik doe maar een gok, ze was blijkbaar niet blij.
Ik las even terug, dus zag je bericht nu pas. Maar inderdaad daar heb je wel een puntquote:Op donderdag 29 augustus 2013 18:06 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Syl ontkent dus niet dat ze het allemaal gedaan heeft? Juicy
Dat is dan toch totaal het tegenovergestelde van het woord voor haar doen? Het leek alsof je bedoelde dat zij hem vanuit de coulissen souffleerde.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 19:12 schreef APK het volgende:
Volgens mij bracht hij -in haar ogen- dingen naar buiten over haar die waarschijnlijk niet voor publicatie bedoeld waren?
Ik doe maar een gok, ze was blijkbaar niet blij.
Toch ook dat ze zei dat ze hem ook van Syl af zou pakken?quote:Op donderdag 29 augustus 2013 19:13 schreef sherezade het volgende:
Volgens mij was dat meer over die andere dingetjes, het samen in bed duiken zonder elkaars naam te kennen etc etc
wat betekent dat?quote:Op donderdag 29 augustus 2013 19:16 schreef Moonah het volgende:
"Nicht nur Körperliebe", zei Saab net.
Ik heb speciaal even Boulevard aangezet!
Volgens mij is ze te dom om iets dusdanig doortrapts te bedenken, dus dat bedoelde ik nietquote:Op donderdag 29 augustus 2013 19:14 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat is dan toch totaal het tegenovergestelde van het woord voor haar doen? Het leek alsof je bedoelde dat zij hem vanuit de coulissen souffleerde.
Nicht Nür is dan "niet alleen"quote:Op donderdag 29 augustus 2013 19:17 schreef Moonah het volgende:
Ik neem aan 'seks om de seks'.
("lichaamsliefde").
Oh ja, das kann auch nog.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 19:18 schreef Copycat het volgende:
Is het niet kōrperlich (lichamelijk)?
Habe ich schon! Darf ich niemals sagen das ich es' nicht habe gewusst!quote:Op donderdag 29 augustus 2013 19:20 schreef Moonah het volgende:
Oh ja, das kann auch nog.
Nah, het is nu nog even reclame, zet de TV maar vast aan!
Ja.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 19:20 schreef kissaa het volgende:
Niet alleen seks maar een relatie (maak ik er uit op)
Ja, ik dat bedoelde ik ook. Dat Syl dus ook echt affaires had.quote:
Ja volgens mij was dat het..met die KLM piloot enzoquote:Op donderdag 29 augustus 2013 19:21 schreef Moonah het volgende:
[..]
Ja, ik dat bedoelde ik ook. Dat Syl dus ook echt affaires had.
Was jij daar blij omquote:Op donderdag 29 augustus 2013 19:13 schreef Uccie het volgende:
[..]
Voor Damian ben ik heel blij dat zij bestaat, het is de enige volwassene in zijn omgeving die zich ook dusdanig gedraagd.
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 19:22 schreef Soury het volgende:
[..]
Was jij daar blij omMijn god zeg
Sabia neem ik aanquote:
Die second hand Saab.quote:
Nee, daar heeft ze haar BFF en personeel voor. Die zullen binnenkort wel uit de school klappen.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 17:48 schreef Greys het volgende:
[..]
niet normaal hoor, die Saab haalt ook nog gewoon andere mensen door het slijk, door gewoon andere namen te noemen. Christiaan en Melissa dus...en de bodyguard van Karl lagerfeldquote:
Ik heb ook totaal geen medelijden met Syl dat Saab dit interview geeft, alleen is het weinig stijlvol.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 19:30 schreef Day het volgende:
[..]
Nee, daar heeft ze haar BFF en personeel voor. Die zullen binnenkort wel uit de school klappen.
Het zijn allebei feeksen, maar Sylvie krijgt wat mij betreft terug nu wat ze gezaaid heeft. Dit is begonnen bij haar, ze heeft zielig lopen doen bij die Franse lul en die heeft z'n smoel opengetrokken. Snap nu ook waarom ze 2e gedeelte van interview tegen wilde houden. Ik snap best dat Sabia nu met modder gaat gooien, als de verhalen van die Sylvie tegen die fransoos heeft verteld gewoon niet waar zijn. Syl is een weer een week neergezet als de zielige bedrogen ex-vrouw en Sabia was het kutwijf. Nu blijkt dat Syl dus helemaal niet zo zielig is en zelf genoeg op haar kerfstok heeft (wat me overigens helemaal niet verbaasd).
Of het handig is? Nee, tuurlijk niet, maar ik vind het wel grappig allemaal en ben volgens mij niet de enige!
I love it!quote:Op donderdag 29 augustus 2013 19:30 schreef Rachilda het volgende:
en de bodyguard van Karl lagerfeld
Precies. En dat mensen Sylvie nu nog zielig vindenquote:Op donderdag 29 augustus 2013 19:32 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik heb ook totaal geen medelijden met Syl dat Saab dit interview geeft, alleen is het weinig stijlvol.
Aan de andere kant, ze gaat er wel zelf zitten voor de camera, ze had dit ook via via naar de pers kunnen laten lekken.
Misschien heeft Sylvie Saab wel wat geflikt, weten wij veel.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 19:33 schreef Rachilda het volgende:
Tja...ik weet het niet, ik wil die Sabia best geloven dat Sylvie vreemd is gegaan, maar waarom was ze al die tijd BFF dan???
En dat Sabia ook andere mensen in het interview betrekt vind ik ook nogal veelzeggend, wat hebben die mensen( namen) er mee te maken dat ook hun prive situatie nu bekend is
Ik vind het ook te bizar voor woordenquote:Op donderdag 29 augustus 2013 19:34 schreef Copycat het volgende:
Ik kan er met mijn verstand niet bij dat je als volwassen vrouw zulke lage streken vertoont. Voor de camera's. Voor iedereen te zien. Ook voor (de ouders van de klasgenootjes van) het zoontje van je laatste verovering en zijn ex. Vind het te bizar en plat voor woorden.
Blijkbaar kent mijn leedvermaak grenzen.
maar waarom moet die Saab dan de namen van Cristiaan en Melissa en de bodyguard van Karl Lagerfeld noemenquote:Op donderdag 29 augustus 2013 19:34 schreef Olga het volgende:
[..]
Misschien heeft Sylvie Saab wel wat geflikt, weten wij veel.
Ze doen het allemaal toch? Die kindergarten lekker laten gaan.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 19:34 schreef Copycat het volgende:
Ik kan er met mijn verstand niet bij dat je als volwassen vrouw zulke lage streken vertoont. Voor de camera's. Voor iedereen te zien. Ook voor (de ouders van de klasgenootjes van) het zoontje van je laatste verovering en zijn ex. Vind het te bizar en plat voor woorden.
Blijkbaar kent mijn leedvermaak grenzen.
Ik vraag me af of er bij Raf misschien niet dezelfde afkeer tegen Sylvie heerst als bij Sabia en dat hij het wel fijn vindt dat Syl zo onderuit geschoffeld wordt. Zijn toch zat mensen die zelfs hun kinderen tegen hun ex opzetten, wie zegt dat Raf zoveel beter is.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 19:36 schreef Sunshine1982 het volgende:
Rafael heeft ook stront in zijn ogen dat hij gaat met zo'n krengetje. Snap ook niet dat hij voor dat interview was. Tenminste, ik neem aan dat ze dat van te voren besproken hebben. Het gaat hier wel om de moeder van zijn kind.
Ik keur dit niet goed hoor, dat als eerste. Maar zij is ook maar een mens en wordt al tijden als de homewrecker 'tentoongesteld' en Syl als het zielige meisje. Op een gegeven moment, na dat interview van die Fransman, was bij haar de maat misschien vol en besloot ze voor een deel schoon schip te maken. Al zijn er nu natuurlijk nog steeds vraagtekens zoals bij 'de klap' met oudjaarquote:Op donderdag 29 augustus 2013 19:35 schreef Rachilda het volgende:
[..]
maar waarom moet die Saab dan de namen van Cristiaan en Melissa en de bodyguard van Karl Lagerfeld noemen
dat denk ik ook, als Raf al die verhalen van Saab over Sylvie gelooft en als ze Raf ook helemaal bestookt met verhalen dat zij op de foto moest met Raf zodat Sylvie in de slachtofferrol kon gaan dan zal Raf wel een bloedhekel hebben aan Sylvie inmiddelsquote:Op donderdag 29 augustus 2013 19:39 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik vraag me af of er bij Raf misschien niet dezelfde afkeer tegen Sylvie heerst als bij Sabia en dat hij het wel fijn vindt dat Syl zo onderuit geschoffeld wordt. Zijn toch zat mensen die zelfs hun kinderen tegen hun ex opzetten, wie zegt dat Raf zoveel beter is.
Raf heeft Syl ook tien jaar meegemaakt he. Die zal ook niet geheel achterlijk zijn.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 19:41 schreef Rachilda het volgende:
[..]
dat denk ik ook, als Raf al die verhalen van Saab over Sylvie gelooft en als ze Raf ook helemaal bestookt met verhalen dat zij op de foto moest met Raf zodat Sylvie in de slachtofferrol kon gaan dan zal Raf wel een bloedhekel hebben aan Sylvie inmiddels
Omdat je iemand gaandeweg leert kennen? Saab woonde in Duitsland, wist niets van Syl, kende de golddigger-historie niet, vond steun bij Syl toen haar kindje dood ging en werd misschien wel gaandeweg meegezogen in leugens, manipulatie en bedrog. Genoeg is genoeg, zeker als zo'n iemand dan leugens over jou gaat vertellen, alsof jij de leugenachtige slet bent i.p.v. zijzelf.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 19:33 schreef Rachilda het volgende:
Tja...ik weet het niet, ik wil die Sabia best geloven dat Sylvie vreemd is gegaan, maar waarom was ze al die tijd BFF dan???
En dat Sabia ook andere mensen in het interview betrekt vind ik ook nogal veelzeggend, wat hebben die mensen( namen) er mee te maken dat ook hun prive situatie nu bekend is
Als dat zo is, is die kerel ook maar een zachtgekookt ei.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 19:41 schreef Rachilda het volgende:
[..]
dat denk ik ook, als Raf al die verhalen van Saab over Sylvie gelooft en als ze Raf ook helemaal bestookt met verhalen dat zij op de foto moest met Raf zodat Sylvie in de slachtofferrol kon gaan dan zal Raf wel een bloedhekel hebben aan Sylvie inmiddels
Ja ok. Maar hier is ook een kind mee gemoeid. En geloof mij maar; die gaat hier de dupe van zijn. Van deze hele affaire.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 19:42 schreef Olga het volgende:
[..]
Raf heeft Syl ook tien jaar meegemaakt he. Die zal ook niet geheel achterlijk zijn.
Syl en Saab rollebollen in de media en Raf is de lachende 3e. Je hoort echt niemand meer zeiken dat Raf de ,eens, beste vriendin van Sylvie aanduwt.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 19:39 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik vraag me af of er bij Raf misschien niet dezelfde afkeer tegen Sylvie heerst als bij Sabia en dat hij het wel fijn vindt dat Syl zo onderuit geschoffeld wordt. Zijn toch zat mensen die zelfs hun kinderen tegen hun ex opzetten, wie zegt dat Raf zoveel beter is.
dat zou ik me kunnen voorstellen dat de maat een keer vol zou kunnen zijn, maarquote:Op donderdag 29 augustus 2013 19:39 schreef Olga het volgende:
[..]
Ik keur dit niet goed hoor, dat als eerste. Maar zij is ook maar een mens en wordt al tijden als de homewrecker 'tentoongesteld' en Syl als het zielige meisje. Op een gegeven moment, na dat interview van die Fransman, was bij haar de maat misschien vol en besloot ze voor een deel schoon schip te maken. Al zijn er nu natuurlijk nog steeds vraagtekens zoals bij 'de klap' met oudjaar
Maar die was het al toen in de media werd verteld dat zijn vader zijn moeder sloeg.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 19:44 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Ja ok. Maar hier is ook een kind mee gemoeid. En geloof mij maar; die gaat hier de dupe van zijn. Van deze hele affaire.
Deelnemer van let's dance waar sylvie mee gerollebolt heeft. Schijnt. Melissa is zijn vriendin.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 19:44 schreef utrecht1970 het volgende:
ik heb het gemist, wie zijn christiaan en melissa?
Karl is van de mannen liefdequote:Op donderdag 29 augustus 2013 19:34 schreef Rachilda het volgende:
er waren wel fotos van Sylvie met Kar Lagerfeld zelf...
ben ik mee eens hoorquote:Op donderdag 29 augustus 2013 19:45 schreef Copycat het volgende:
Het is aan alle kanten een grote treurnis. Maar die Saab spant imo de lelijke troon. Sta erboven en ga niet zo ordinair publiekelijk met modder gooien. Op camera. En Raf is imo helemaal een loser.
Bij gebrek aan beter neig ik meer en meer naar kamp Meis. Ook omdat ik het weiger om een kinderkamp te starten.
Plus dat Saab nu weer alle klappen voor hem opvangt. Want ik kan me niet voorstellen dat hij het er niet mee eens is dat dit interview er geweest is. En Saab kan het volgens mij verder allemaal weinig schelen wie wat over haar zegt, het is niet zo dat zij een carrière heeft die er onder lijdt.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 19:44 schreef PirE het volgende:
[..]
Syl en Saab rollebollen in de media en Raf is de lachende 3e. Je hoort echt niemand meer zeiken dat Raf de ,eens, beste vriendin van Sylvie aanduwt.
En ik denk dat Raf er niet wakker van ligt als Sylvie echt vreemd is gegaan, zeker met dat verhaal over die vermeende klap op oud en nieuw waar hij ineens de bad guy was. Saab is gewoon de fixer van Raf
de bodyguard van Karl Lagerfeld (waarme Syl volgens Saab een relatie mee zou hebben gehad) is wel knap..quote:Op donderdag 29 augustus 2013 19:45 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Karl is van de mannen liefde
juist, Saab kan alles roepen, geen mislopende carrière, dit gaat nu wel heel veel invloed hebben op de carrière van Sylvie vrees ikquote:Op donderdag 29 augustus 2013 19:46 schreef Uccie het volgende:
[..]
Plus dat Saab nu weer alle klappen voor hem opvangt. Want ik kan me niet voorstellen dat hij het er niet mee eens is dat dit interview er geweest is. En Saab kan het volgens mij verder allemaal weinig schelen wie wat over haar zegt, het is niet zo dat zij een carrière heeft die er onder lijdt.
Sta erboven? En La Meis wéér overal mee weg laten komen? Voor haar Duitse carrière is dit funest en dat weet Saab.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 19:45 schreef Copycat het volgende:
Het is aan alle kanten een grote treurnis. Maar die Saab spant imo de lelijke troon. Sta erboven en ga niet zo ordinair publiekelijk met modder gooien. Op camera. En Raf is imo helemaal een loser.
Bij gebrek aan beter neig ik meer en meer naar kamp Meis. Ook omdat ik het weiger om een kinderkamp te starten.
Als mens denk je na voordat je die shit naar buiten smijt. Beste vriendinnen HAHAHA. Dat doe je gewoon niet. Punt, en laffe Raf gaat hoop ik zwaar op zijn bek vandaag of morgen, al is de verzachtende factor dat het maar een sneue voetballer is. Dat kunstje levert meer op dan vakkenvullen.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 19:39 schreef Olga het volgende:
[..]
Ik keur dit niet goed hoor, dat als eerste. Maar zij is ook maar een mens en wordt al tijden als de homewrecker 'tentoongesteld' en Syl als het zielige meisje. Op een gegeven moment, na dat interview van die Fransman, was bij haar de maat misschien vol en besloot ze voor een deel schoon schip te maken. Al zijn er nu natuurlijk nog steeds vraagtekens zoals bij 'de klap' met oudjaar
Ik denk dat het wel mee zal vallen.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 19:48 schreef Rachilda het volgende:
[..]
juist, Saab kan alles roepen, geen mislopende carrière, dit gaat nu wel heel veel invloed hebben op de carrière van Sylvie vrees ik
wie kan even plaatjes posten van Christiaan (let's dance) en de body guard van karl lagerfeld?quote:
Sylvie instrueert haar mensen goed. Of je het nu er mee eens bent of niet, Saab laat niet schijnheilig een vriendin of zo het woord doen zoals Syl.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 19:48 schreef sherezade het volgende:
Ik heb boulevard gemist maar zag wel net een stuk bij shownieuws waarbij die ''nieuwe vriendin Betty''' een boekje open deed over Sabia.
Onder andere dat het een grote leugen is dat Sabia pas iets begonnen is met Raf nadat bekend werd dat ze gingen scheiden, Betty zei dat het al van Okt/November 2012 aan de gang was...
En dat Saab 2 gezichten heeft
juist dat bedoel ik nou!quote:Op donderdag 29 augustus 2013 19:48 schreef Greys het volgende:
Dus Saab wrekt nog even wat andere huwelijken, nu ze toch al bezig was?
Door namen van anderen te noemen?
Melissa zal ook een leuke avond hebben
Hoe haatdragend kun je zijn, ook aan de zijlijn.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 19:48 schreef miss_dynastie het volgende:
Sta erboven? En La Meis wéér overal mee weg laten komen? Voor haar Duitse carrière is dit funest en dat weet Saab.
maar bij Gordon draait het juist om zijn ordinair zijnquote:Op donderdag 29 augustus 2013 19:49 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik denk dat het wel mee zal vallen.
Gordon doet het elke maand met 2 anderen en die is ook nog steeds op tv.
Ja dat zag ik ook, toen dacht ik...wat dan?quote:Op donderdag 29 augustus 2013 19:49 schreef Sunshine1982 het volgende:
Vond het wel opmerkelijk dat Sylvie zei dat haar advocaten alles,wel weer recht trekken.
Is die meerderjarigquote:Op donderdag 29 augustus 2013 19:51 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Is dat niet een van de mannenliefde?
Nou, als ik net als een of andere mannenafpakkende hoer afgeschilderd zou zijn dankzij Syl, zou ik niet zo mild zijn als jij hoor, ik begrijp Saab heel goedquote:Op donderdag 29 augustus 2013 19:50 schreef Copycat het volgende:
[..]
Hoe haatdragend kun je zijn, ook aan de zijlijn.
Het is maar hoe je het bekijkt,.... schijnheilig is ze wel degelijk...mooie vriendin is ze toch he..quote:Op donderdag 29 augustus 2013 19:49 schreef Olga het volgende:
[..]
Sylvie instrueert haar mensen goed. Of je het nu er mee eens bent of niet, Saab laat niet schijnheilig een vriendin of zo het woord doen zoals Syl.
Omdat die Franse gast uit de lakens klapt.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 19:52 schreef miss_dynastie het volgende:
Nou, als ik net als een of andere mannenafpakkende hoer afgeschilderd zou zijn dankzij Syl, zou ik niet zo mild zijn als jij hoor, ik begrijp Saab heel goed
Dat heeft Sylvie niet naar buiten gebracht, dat was die Zarka...quote:Op donderdag 29 augustus 2013 19:52 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Nou, als ik net als een of andere mannenafpakkende hoer afgeschilderd zou zijn dankzij Syl, zou ik niet zo mild zijn als jij hoor, ik begrijp Saab heel goed
De nieuwe BFF van Sylvie sinds juni ofzoquote:
Nouja een hoer was Sabia van te voren ookal..daar verdiende ze de kost mee vroeger in die clubs, e.d., dus dat verwijt kan ze niet bij Sylvie neerleggenquote:Op donderdag 29 augustus 2013 19:52 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Brrr..... Gladquote:Op donderdag 29 augustus 2013 19:54 schreef Rachilda het volgende:
[..]
ok, Cristiaan dus...niet lelijk, maar ik word er niet warm van
Wie is Melissa. Ik snap niet dat Saab met namen strooit dat had ik niet zo gauw gedaan. Erg dom.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 19:48 schreef Greys het volgende:
Dus Saab wrekt nog even wat andere huwelijken, nu ze toch al bezig was?
Door namen van anderen te noemen?
Melissa zal ook een leuke avond hebben
Nee dat maakt de roddelmedia ervan. Wel bij de feiten blijven.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 19:54 schreef sherezade het volgende:
[..]
Nouja een hoer was Sabia van te voren ookal..daar verdiende ze de kost mee vroeger in die clubs, e.d., dus dat verwijt kan ze niet bij Sylvie neerleggen
Ja, die quote leugens die jouw so called bff over je verteld heeft. Die ze ook niet even recht zet, welnee, gewoon laten lopen. Vandaag was ze er ook als de kippen bij, waarom gisteren niet?quote:Op donderdag 29 augustus 2013 19:53 schreef Copycat het volgende:
[..]
Omdat die Franse gast uit de lakens klapt.
Ik ben blij dat ik het niet snap.
Huh? Zeker weten dat dat dezelfde persoon is?quote:Op donderdag 29 augustus 2013 19:55 schreef Greys het volgende:
[..]
Melissa met Christian:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Maar dat was misschien pillow talkquote:Op donderdag 29 augustus 2013 17:18 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Dan had ze toch als de sodemieter kunnen zeggen dat het niet waar is en leugens zijn, zoals ze ook nu haar teleurstelling uitspreekt (let wel: dat is iets anders dan zeggen 'ze liegt', ze vindt het alleen jammer dat ze uit de school is geklapt). Syl doet veel smerigs via via, Saab doet het gewoon lekker zelf. Heb ik toch meer respect voor (en verder voorrrrral doorrrrrrgaan, heerlijk ditquote:Op donderdag 29 augustus 2013 19:54 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat heeft Sylvie niet naar buiten gebracht, dat was die Zarka...
Waar Syl nou niet bepaald een goede band mee heeft.
Sylvie heeft tot nu toe volgens mij Sabia niet naar buiten gebracht als mannenstelende hoer. Integendeel.
Melissa is de vriendin van Cristiaanquote:Op donderdag 29 augustus 2013 19:55 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Wie is Melissa. Ik snap niet dat Saab met namen strooit dat had ik niet zo gauw gedaan. Erg dom.
Of de Google bijschriften moeten niet kloppen, maar anders jaquote:Op donderdag 29 augustus 2013 19:56 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Huh? Zeker weten dat dat dezelfde persoon is?
Ze heeft toch gereageerd dat alles wat Zarka zei leugens waren?quote:Op donderdag 29 augustus 2013 19:57 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Dan had ze toch als de sodemieter kunnen zeggen dat het niet waar is en leugens zijn, zoals ze ook nu haar teleurstelling uitspreekt (let wel: dat is iets anders dan zeggen 'ze liegt', ze vindt het alleen jammer dat ze uit de school is geklapt).
Deze past wel meer in het plaatje dan die foto van net.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 19:55 schreef Greys het volgende:
[..]
Melissa met Christian:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mooi stelletje!quote:Op donderdag 29 augustus 2013 19:55 schreef Greys het volgende:
Melissa met Christian:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nouja als jij als 19 jarige moeder ervoor kiest om met je kontje langs een paal af te glijden in een club voor een paar Deutsche Marken ipv moeder te zijn voor je dochtertje zegt all meer als genoegquote:Op donderdag 29 augustus 2013 19:55 schreef Olga het volgende:
[..]
Nee dat maakt de roddelmedia ervan. Wel bij de feiten blijven.
Dus alle paaldanseressen zijn gelijk hoeren. Fijn om te weten.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 20:00 schreef sherezade het volgende:
[..]
Nouja als jij als 19 jarige moeder ervoor kiest om met je kontje langs een paal af te glijden in een club voor een paar Deutsche Marken ipv moeder te zijn voor je dochtertje zegt all meer als genoeg
Amanda ookquote:Op donderdag 29 augustus 2013 20:00 schreef Olga het volgende:
[..]
Dus alle paaldanseressen zijn gelijk hoeren. Fijn om te weten.
Dat dus! Ze heeft gelijk aangegeven dat het allemaal leugens warenquote:Op donderdag 29 augustus 2013 19:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Ze heeft toch gereageerd dat alles wat Zarka zei leugens waren?
En ze er haar advocaten op ging zetten? Al bijna meteen?
Echt welquote:Op donderdag 29 augustus 2013 20:00 schreef Olga het volgende:
[..]
een vriendin van mij is paaldanslerares. Die is zeker nu opperhoer?quote:
a. Gister?quote:Op donderdag 29 augustus 2013 19:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Ze heeft toch gereageerd dat alles wat Zarka zei leugens waren?
En ze er haar advocaten op ging zetten? Al bijna meteen?
Het komt op hetzelfde neer, en daarbij zal ze heus wel her en der een klantje hebben meegenomen naar de achterkamer...quote:Op donderdag 29 augustus 2013 20:00 schreef Olga het volgende:
[..]
Nu weten we het wel hoorquote:Op donderdag 29 augustus 2013 20:00 schreef sherezade het volgende:
[..]
Nouja als jij als 19 jarige moeder ervoor kiest om met je kontje langs een paal af te glijden in een club voor een paar Deutsche Marken ipv moeder te zijn voor je dochtertje zegt all meer als genoeg
Je bent pas opperhoer als je ergens een hoofd-act hebt, of een eigen clubquote:Op donderdag 29 augustus 2013 20:01 schreef Olga het volgende:
[..]
een vriendin van mij is paaldanslerares. Die is zeker nu opperhoer?
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 20:02 schreef sherezade het volgende:
[..]
Het komt op hetzelfde neer, en daarbij zal ze heus wel her en der een klantje hebben meegenomen naar de achterkamer...
En daarbij alsof je geen ander werk kunt vinden als moeder zijnde
Huh? Nee al bijna meteen nadat deel 1 uitkwam toch?quote:
Ik vind dat wat te ver gaan eigenlijk, ze zei dat alles wat ie zei gelogen was, toch?quote:b. Heeft ze daarbij bevestigd dat er leugens over anderen zijn verteld?
Volgens Sherazade welquote:Op donderdag 29 augustus 2013 20:01 schreef Olga het volgende:
[..]
een vriendin van mij is paaldanslerares. Die is zeker nu opperhoer?
Ontopic graag.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 20:03 schreef sherezade het volgende:
[..]
Je bent pas opperhoer als je ergens een hoofd-act hebt, of een eigen club
Vraag dat nou niet, dan komt De Foto zo weer als bewijs.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 20:04 schreef Olga het volgende:
[..]![]()
Ik lees al heel lang mee hier en dit is niet de eerste keer dat je zegt dat Saab een hoer was. Een fantasie of zo van je?
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 19:45 schreef Copycat het volgende:
Ik ook denk (denk ikquote:
Maar ze wist toch niet wat gister naar buiten zou komen? Ik vermoed zo maar eens dat dat wél waar is en dan hebben advocaten zo weinig zin....quote:Op donderdag 29 augustus 2013 20:05 schreef Greys het volgende:
[..]
Huh? Nee al bijna meteen nadat deel 1 uitkwam toch?
[..]
Ik vind dat wat te ver gaan eigenlijk, ze zei dat alles wat ie zei gelogen was, toch?
Nou ja, ik ga ook maar af op wat er in de media komt he![]()
Ik vind niet dat ze daarbij ook nog woord voor woord moet uitleggen wat er dan allemaal gelogen is, als je 'alles' zegt. Had ze alles dan nog eens moeten herhalen?
Iemand die op 19-jarige leeftijd ervoor kiest haar kindje bij een vader op te laten groeien omdat deze daar beter voor geschikt is, is niet per sé een slechte moeder. Soms is zo'n keuze gewoon een betere keuze.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 20:00 schreef sherezade het volgende:
[..]
Oja die heb ik ook al een paar keer in deze reeks gezien. Ik geloof sherazdinges nu gelijkquote:Op donderdag 29 augustus 2013 20:05 schreef Greys het volgende:
[..]
Vraag dat nou niet, dan komt De Foto zo weer als bewijs.
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 20:04 schreef Olga het volgende:
[..]![]()
Ik lees al heel lang mee hier en dit is niet de eerste keer dat je zegt dat Saab een hoer was. Een fantasie of zo van je?
nee wees maar niet bang, zijn gewoon feitenquote:Op donderdag 29 augustus 2013 20:04 schreef Olga het volgende:
[..]![]()
Het is geen feit dat het een hoer is, het is een 'sterk vermoeden' van jequote:Op donderdag 29 augustus 2013 20:08 schreef sherezade het volgende:
[..]
[..]
nee wees maar niet bang, zijn gewoon feiten
nee idd en nu met de tijd komen de mensen er wel achter he , dat blijkt nu wel weerquote:Op donderdag 29 augustus 2013 20:05 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Ontopic graag.
En niet alleen maar posts om het voor Sylvie op te nemen en Sabia helemaal af te kraken. Verbazingwekkend hoe zwart-wit jij het ziet, net als bij de topics van Yolanthe, die in jouw ogen ook niks goed kan doen.
heet die bodyguard sebastien jondeau?quote:Op donderdag 29 augustus 2013 20:13 schreef nummer_zoveel het volgende:
Iemand hier zei dat de bodygard van Karl Lagerfeld heel knap is. Hoe ziet ie uit dan?
deze? http://www.she.be/nl/mode(...)om-tot-topmodel.aspxquote:Op donderdag 29 augustus 2013 20:13 schreef nummer_zoveel het volgende:
Iemand hier zei dat de bodygard van Karl Lagerfeld heel knap is. Hoe ziet ie uit dan?
Jaquote:Op donderdag 29 augustus 2013 20:14 schreef Olga het volgende:
[..]
deze? http://www.she.be/nl/mode(...)om-tot-topmodel.aspx
En hij is naast bodyguard nu ook modelquote:Op donderdag 29 augustus 2013 20:16 schreef nummer_zoveel het volgende:
Een heel ander type dan die danser.
een beetje een stoerdere versie van Rafaelquote:Op donderdag 29 augustus 2013 20:16 schreef nummer_zoveel het volgende:
Een heel ander type dan die danser.
Dat ze na haar ziekte ineens heel erg veel met andere mannen flirtte kan ik me nog iets bij voorstellen. Ze is ondanks alles aangetast in haar "vrouwelijkheid" en als je dan daarna weer al die aandacht krijgt is het bewijs dat je weer "gezond" bent. Maar daarmee praat ik vreemdgaan niet goed, dat is gewoon laag.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 20:20 schreef nummer_zoveel het volgende:
Die Silvie heeft na haar genezing van kanker wel flink de bloemetjes buiten gezet zeg.
Zou Rafael nou echt niks in de gaten hebben gehad? Het lijkt me sterk hoor...
Ik vind hem niet knap.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 20:18 schreef Olga het volgende:
En hij is naast bodyguard nu ook model
Ik vind hem wel wat hebben, ziet er in ieder geval interessanter uit dan die danser wat mij betreftquote:
Ja die danser is 10x niksquote:Op donderdag 29 augustus 2013 20:26 schreef Rachilda het volgende:
[..]
Ik vind hem wel wat hebben, ziet er in ieder geval interessanter uit dan die danser wat mij betreft
Ik vind hem eng in deze fotoquote:Op donderdag 29 augustus 2013 20:19 schreef Rachilda het volgende:
[..]
Sylvie staat wel heel erg dicht tegen hem aangedrukt
Dag schat ik ga even naar de chemoquote:Op donderdag 29 augustus 2013 20:20 schreef nummer_zoveel het volgende:
Die Silvie heeft na haar genezing van kanker wel flink de bloemetjes buiten gezet zeg.
Ik denk dat ze al jaren niet meer echt bij elkaar waren, maar de schijn wilden ophouden.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 20:20 schreef nummer_zoveel het volgende:
Omdat als Sylvie Saab d'r uit gooide, dan wist ze dat er dirt boven tafel zou komen.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 20:30 schreef alors het volgende:
Volgens Betty hebben ze al wat sinds eind oktober/begin november en had Sabia een vinger in de pap bij de scheiding, maar waarom dan toch Sabia aan je zijde houden al die tijd?
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 20:28 schreef alors het volgende:
Team Sylvie zet Betty in
http://www.shownieuws.tv/video/vriendin-van-sylvie-boos-op-sabia/
Dat vraag ik me ook af, of is dat pas met oud en nieuw uitgekomen?quote:Op donderdag 29 augustus 2013 20:30 schreef alors het volgende:
Volgens Betty hebben ze al wat sinds eind oktober/begin november en had Sabia een vinger in de pap bij de scheiding, maar waarom dan toch Sabia aan je zijde houden al die tijd?
Ze (als in Raf & Syl) of Zij (Syl)?quote:Op donderdag 29 augustus 2013 20:31 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik denk dat ze al jaren niet meer echt bij elkaar waren, maar de schijn wilden ophouden.
Hoe vaak waren er geen geruchten dat het niks meer was, waarna ze ineens weer klef op de boardwalk zaten in een of ander zonnig oord.
En heel stiekem denk ik dat Raf ook al (veel) langer met Saab scharrelde.
Dat ze een oogje toeknepen voor elkaars geflirt en gevuns, omdat ze het bij elkaar niet meer kregen.
dat zou dan net 2 maanden later zijn dat zou toch kunnen dat Sylvie het 2 maanden nog niet wistquote:Op donderdag 29 augustus 2013 20:33 schreef sherezade het volgende:
[..]
Dat vraag ik me ook af, of is dat pas met oud en nieuw uitgekomen?
Joh die wist dat echt al lang als je het mij vraagt.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 20:34 schreef Rachilda het volgende:
[..]
dat zou dan net 2 maanden later zijn dat zou toch kunnen dat Sylvie het 2 maanden nog niet wist
De nanny staat gewoon bij Damian, misschien moest ze nog wat pakken, beetje suggestieve beelden allemaalquote:Op donderdag 29 augustus 2013 20:34 schreef Rachilda het volgende:
[..]
ja hahaha, dat stukje waar Sabia aan de telefoon is en gewoon wegloopt bij Damian
Inderdaadquote:Op donderdag 29 augustus 2013 20:34 schreef Rachilda het volgende:
[..]
ja hahaha, dat stukje waar Sabia aan de telefoon is en gewoon wegloopt bij Damian
Dat zou kunnen, sylvie was veel van huis weg dus Raf had wel de gelegenheid in ieder gevalquote:Op donderdag 29 augustus 2013 20:34 schreef Rachilda het volgende:
[..]
dat zou dan net 2 maanden later zijn dat zou toch kunnen dat Sylvie het 2 maanden nog niet wist
Dat bedoel ik..quote:Op donderdag 29 augustus 2013 20:36 schreef alors het volgende:
[..]
De nanny staat gewoon bij Damian, misschien moest ze nog wat pakken, beetje suggestieve beelden allemaal
wat die Betty zegt geloof ik welquote:Op donderdag 29 augustus 2013 20:28 schreef alors het volgende:
Team Sylvie zet Betty in
http://www.shownieuws.tv/video/vriendin-van-sylvie-boos-op-sabia/
Boulevard staat nog steeds niet online
ze heeft in 2010 veel gezien van Sabia, kan ze aub wat concreter zijn??!!quote:Op donderdag 29 augustus 2013 20:35 schreef Uccie het volgende:
We hebben er weer een moddergooiende speler bij...Betty, de ex-buuv van Saab en de nieuwe BFF van Syl
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 20:38 schreef Rachilda het volgende:
[..]
wat die Betty zegt geloof ik wel
Die Sabia heeft zeker twee gezichten, eerst BFF uithangen en daarna uit de school klappen is daar duidelijk een vorm van
Daarnaast is haar band met haar kinderen ook niet goed...waar zijn haar eigen kinderen trouwens, die zie ik al helemaal niet in beeld, Damian zie je dan nog af en toe voorbij komen, heel raar hoor allemaal en oef oef oef Raf...wat is dat toch de domste van allemaal, er zijn genoeg vrouwen die interesse in hem zouden hebben, maar waarom heeft hij zich laten inpalmen door die Saab, dom, dom, dom
Alleen met de oudste he en daar heeft ze pas sinds kort weer een relatie mee. Daarnaast hadden zij en Khalid er toen voor gekozen om hun twee kinderen zoveel mogelijk uit de schijnwerpers te houden. Nu ze wat met Raf heeft zal dat lijkt mij niet zijn veranderdquote:Op donderdag 29 augustus 2013 20:38 schreef Rachilda het volgende:
[..]
wat die Betty zegt geloof ik wel
Die Sabia heeft zeker twee gezichten, eerst BFF uithangen en daarna uit de school klappen is daar duidelijk een vorm van
Daarnaast is haar band met haar kinderen ook niet goed...waar zijn haar eigen kinderen trouwens, die zie ik al helemaal niet in beeld, Damian zie je dan nog af en toe voorbij komen, heel raar hoor allemaal en oef oef oef Raf...wat is dat toch de domste van allemaal, er zijn genoeg vrouwen die interesse in hem zouden hebben, maar waarom heeft hij zich laten inpalmen door die Saab, dom, dom, dom
ja, ok, maar ze vertoeft behoorlijk veel tijd met Raf, waar zijn de kinderen dan al die tijd?quote:Op donderdag 29 augustus 2013 20:41 schreef Olga het volgende:
[..]
Alleen met de oudste he en daar heeft ze pas sinds kort weer een relatie mee. Daarnaast hadden zij en Khalid er toen voor gekozen om hun twee kinderen zoveel mogelijk uit de schijnwerpers te houden. Nu ze wat met Raf heeft zal dat lijkt mij niet zijn veranderd
Zij en Raf wonen samen hequote:Op donderdag 29 augustus 2013 20:42 schreef Rachilda het volgende:
[..]
ja, ok, maar ze vertoeft behoorlijk veel tijd met Raf, waar zijn de kinderen dan al die tijd?
Gewoon thuis met de oppas, op peuterschool, bij vriendjes?quote:Op donderdag 29 augustus 2013 20:42 schreef Rachilda het volgende:
[..]
ja, ok, maar ze vertoeft behoorlijk veel tijd met Raf, waar zijn de kinderen dan al die tijd?
Ze krijgt wellicht ook gezeik met Khalid als hij hun kinderen steeds in de bladen ziet, hij is daar niet van, dus daar zullen ze wel afspraken over gemaakt hebben.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 20:45 schreef Olga het volgende:
[..]
Zij en Raf wonen samen heDus logisch dat ze veel tijd met hem vertoeft. En daarnaast hebben de kids ook een vader waar ze geregeld zijn. Of moeten we telkens als we Saab zien ook haar kinderen bij haar zien? Ze zijn wat dat betreft denk ik anders opgevoed dan Damian.
Weet ik niet, maar toen zij nog samen waren zag je hun kinderen ook weinigquote:Op donderdag 29 augustus 2013 20:45 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ze krijgt wellicht ook gezeik met Khalid als hij hun kinderen steeds in de bladen ziet, hij is daar niet van, dus daar zullen ze wel afspraken over gemaakt hebben.
Die mogen kennelijk wel op een beschut stukje tuin ontbijten.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 20:42 schreef Rachilda het volgende:
[..]
ik vind het was lachen als plaatsvervangende schaamtequote:Op donderdag 29 augustus 2013 16:30 schreef Starlie het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |