abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_130599595
Sylvie- Rafael

2003 : Sylvie Meis en Rafael van der Vaart krijgen een relatie.
2005: 10 juni 2005 ,Sylvie en Rafael trouwen in de Laurentiuskerk in Heemskerk.
2006: 28 mei, zoon Damian wordt geboren.
2009: In mei hoort Sylvie dat zij borstkanker heeft. Sylvie is succesvol geopereerd.
2011: 16 juni, opnieuw getrouwd in een klein kapel in Las Vegas.
2013: 2 januari, Rafael en Sylvie gaan na een huwelijk van ruim zeven jaar uit elkaar.
2013: 8 april, Rafael heeft een relatie met Sabia Boulahrouz. (beste vriendin van Sylvie)

Khalid - Sabia:

2005: Sabia Engizek en Khalid Boulahrouz krijgen een relatie.
2006: December, Khalid en Sabia gaan trouwen.
2008: 18 juni, dochtertje Anissa is drie maanden te vroeg geboren en overleden.
2008: Sabia: Het was zo zwaar Anissa te laten gaan. Op het moment dat ik haar in mijn armen had,
dacht ik dat ze sliep en dat ze misschien zo wakker zou worden. Khalid was er steeds voor me.
2010: 18 Maart, dochtertje Amaya geboren.
2010: In 2010 zijn Sabia en Khalid uit elkaar gegaan.
2011: 30 januari, zoon Daamin wordt geboren.
2012: 18 juli , Khalid tekent 2-jarig contract Sporting Clube de Portugal.
2012: Zomer 2012, Khalid vertrekt naar Lissabon. Sabia woont in Hamburg.
2012: Scheidingsprocedure is in 2012 afgerond. Khalid en Sabia houden dit geheim.
2013: 7 januari, Khalid en Sabia maken officieel bekend dat ze gescheiden zijn.
2013: 8 april, Khalid heeft via de media moeten horen dat Sabia een relatie heeft met Rafael.
Khalid vindt het respectloos dat Sabia hem niet eerst zelf heeft ingelicht.

Sabia en Rafael:

2013: 8 april, Rafael van der Vaart en Sabia Boulahrouz hebben een relatie.
2013: 4 augustus, Rafael en Sabia gaan samenwonen in de villa aan de Alstar rivier in Hamburg.
2013: 6 augustus, Katharina (17) die bij haar vader Milan Bakrac woont is bij haar moeder Sabia en Rafael.
2013: 13 augustus ,"'Als ik wél zwanger zou zijn, zou ik daar zeker niet om liegen. En Rafael ook niet.
2013: 15 augustus, Khalid Boulahrouz baalt dat Sabia nog steeds zijn achternaam gebruikt.

Khalid Boulahrouz:

2013: Juni 2013, Khalid heeft op de Beethovenstraat in Amsterdam een luxueus drie-kamerappartement gekocht . Volgens Bild keert de centrale verdediger mogelijk terug naar Nederland.
2013: 15 augustus, Khalid kon in zijn huwelijk niet de rust vinden die hij nodig had.
"Ik wilde dat nooit, de rode lopers en de belletjes met Albert Verlinde en zo. Ik wilde alle aandacht bij het voetbal leggen. Ik wilde rusten, lekker thuis zijn. Een profvoetballer wil eigenlijk maar één ding en dat is thuis rust vinden. Die rust vond ik niet. Sabia wilde dan iets doen. Sinds de scheiding voel ik me stukken beter. Sabia is geen slecht mens, ik ben geen slecht mens. We zijn andere types, staan heel anders in het leven. Met een nieuwe relatie ben ik niet bezig.
2013: 18 augustus, Khalid voetbalt nu nog bij Sporting Portugal. Door de noodlijdende financiën moest hij op zoek naar een nieuwe club. West Ham United is bereid een bescheiden transfersom te betalen en vervolgens ook de salariskosten voor hun rekening te nemen. Khalid Boulahrouz kan voor twee jaar tekenen bij West Ham United , Londen, waar hij eerder al woonde in zijn Chelsea-jaren.

Sylvie:

2013: Sylvie's contract bij het Duitse RTL zal met twee jaar worden verlengd en haar salaris
wordt verdubbeld naar vier miljoen euro. Dit maakt haar de best betaalde presentator van RTL.
RTL: Sylvie is een hele sympathieke vrouw. Ze is beeldschoon. De Duitsers houden van haar.
Sylvie: Natuurlijk ben ik altijd wel zelfstandig en onafhankelijk geweest, maar ik ben nu in een andere fase van mijn leven beland. Ik zeg altijd dat 2013 mijn jaar van de vrijheid is. Ik ben trots op dingen die ik in het leven heb bereikt.

Guillaume Zarka

2013: 21 augustus, Ex-vriend Guillaume Zarka: Sylvie en Sabia waren in Parijs en konden in een restaurant niet van elkaar afblijven. De volgende avond in een nachtclub stonden Sylvie en Sabia uitgebreid te tongrollen.

Villa Rafael en Sabia aan de Alster in Hamburg.

Sylvie en Damian aan de Alster in Hamburg.

Sabia , dochter Katherina en Amaya.

Rafael: Sabia is een familiemens.
pi_130599620
Ik zag nog geen nieuwe....en ook ik ben nieuwsgierig :+
  donderdag 29 augustus 2013 @ 16:30:43 #3
125420 Starlie
a dirty mind is a joy forever
pi_130599737
Al bekend hier dat Sylvie heeft gereageerd?!

http://www.telegraaf.nl/p(...)en_sprakeloos__.html

http://www.bild.de/unterh(...)l-32025848.bild.html

Vond haar in het filmpje eerst wat lacherig overkomen, maar dat kan ook een houding zijn... Ze zegt in elk geval niet dat het niet zo is... (al is mijn Duits niet erg goed :') )
  † In Memoriam † donderdag 29 augustus 2013 @ 16:35:34 #4
37843 lady-wrb
kortaf
pi_130599902
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 16:27 schreef Laysa het volgende:
Ik zag nog geen nieuwe....en ook ik ben nieuwsgierig :+
:@ ik had niet gezien dat ik hem dichtgooide :@
pi_130599923
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 16:35 schreef lady-wrb het volgende:

[..]

:@ ik had niet gezien dat ik hem dichtgooide :@
het is ook geen verwijt hoor :*
  † In Memoriam † donderdag 29 augustus 2013 @ 16:38:07 #6
37843 lady-wrb
kortaf
pi_130599996
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 16:30 schreef Starlie het volgende:

Vond haar in het filmpje eerst wat lacherig overkomen, maar dat kan ook een houding zijn... Ze zegt in elk geval niet dat het niet zo is... (al is mijn Duits niet erg goed :') )
ja maar hoe moet je op zulke dingen nou reageren in haar situatie?
niet reageren -> ze ontkent het niet
wel reageren en niet ontkennen -> zie je nou wel, ze ontkent het niet
wel reageren en wel ontkennen -> ja ja het zal wel

lastig hoor
  donderdag 29 augustus 2013 @ 16:41:02 #7
125420 Starlie
pi_130600097
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 16:38 schreef lady-wrb het volgende:

[..]

ja maar hoe moet je op zulke dingen nou reageren in haar situatie?
niet reageren -> ze ontkent het niet
wel reageren en niet ontkennen -> zie je nou wel, ze ontkent het niet
wel reageren en wel ontkennen -> ja ja het zal wel

lastig hoor
Is ook lastig, BAM camera op je snufferd... Het valt me al mee dat ze überhaupt reageert!
pi_130600144
Het lijkt er wel op dat Sabia meer dirt over silvie weet dan andersom, anders kunnen we nog een leuke slag terug verwachten
  donderdag 29 augustus 2013 @ 16:43:43 #9
125420 Starlie
pi_130600168
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 16:42 schreef utrecht1970 het volgende:
Het lijkt er wel op dat Sabia meer dirt over silvie weet dan andersom, anders kunnen we nog een leuke slag terug verwachten
Of Sylvie is zo netjes en verstandig om haar mond verder over Sabia te houden.
  † In Memoriam † donderdag 29 augustus 2013 @ 16:45:10 #10
37843 lady-wrb
kortaf
pi_130600206
sabia krijgt dr trekken nog wel thuis, denk ik.
wie met pek werkt, raakt er mee besmeurd
pi_130600274
Grappig om te lezen dat er toch nog sympathie is voor Sylvie.
Ik vind haar eng, koud en nep en ik denk dat mevrouw eindelijk eens terug krijgt wat ze al jaren geeft :)
pi_130600288
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 16:45 schreef lady-wrb het volgende:
sabia krijgt dr trekken nog wel thuis, denk ik.
wie met pek werkt, raakt er mee besmeurd
Ze werkt niet, dus louter haar personeel wordt besmeurd. :{w.
FOK! verstandig, lees een P.I.
pi_130600570
kan ook niet echt medelijden opbrengen voor mevrouw Meis.
je gaat je toch afvragen hoe het komt dat iemand zo plotseling uit de school klapt over dit soort zaken, toch blijkbaar iets voorgevallen lijkt mij.
het was misschien wel in de eerste plaats fout om een relatie te beginnen met de man van je vriendin maar dan nog, ze leken toch redelijk normaal met elkaar om te gaan daarna, zeker ook gezien het feit dat ze contact moeten houden vanwege de kinderen.
ongetwijfeld weten ze dingen van elkaar maar het leek dat ze dit toch voor zichzelf hielden en dan nu plotseling zoiets.
zou Sylvie iets gedaan of gezegd hebben, geen idee, voor mijn part lag ze dwars in de omgangsregeling en dacht Sab: 'klaar mee, nu is het over ook'
ofzo?
en dan zijn we natuurlijk zeer benieuwd naar wat dat dan geweest is :P
Perfect paranoia is perfect awareness. Yes, I am a misfit.
pi_130600858
Jezus er is nu wel een bom ontploft geloof ik in deze gate :D

Toch denk ik stiekem dat Sylvie nu zaait wat ze ooit geoogst heeft :@
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  † In Memoriam † donderdag 29 augustus 2013 @ 17:04:02 #15
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_130600863
Jeu, wat is er veel gebeurd vandaag! :o

*leeskramp*
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_130601090
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 16:43 schreef Starlie het volgende:

[..]

Of Sylvie is zo netjes en verstandig om haar mond verder over Sabia te houden.
het verschil is dat Sylvie veel heeft te verliezen (haar carrière) Sabia heeft niets te verliezen dus kan alles roepen wat ze wil/kan
pi_130601101
wat heeft silvie ooit gezaaid, wat ze nu aan het oogsten is?
Ik vind het ook een gemaakt poppetje die drukker is met haar uiterlijk dan met haar kind.
Maar ik geloof niet dat ze het verdiend dat 2 mensen die redelijk dicht bij haar stonden zo uit de school klappen.
Of sabia en zarka zijn eikels eerste klas, of silvie heeft zich erg onbehoorlijk richting hun gedragen? Ik vraag mij dan wel af wat er gebeurt is om te rechtvaardigen dat silvies prive sores nu op straat ligt
pi_130601173
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 16:55 schreef WRH het volgende:
kan ook niet echt medelijden opbrengen voor mevrouw Meis.
je gaat je toch afvragen hoe het komt dat iemand zo plotseling uit de school klapt over dit soort zaken, toch blijkbaar iets voorgevallen lijkt mij.
het was misschien wel in de eerste plaats fout om een relatie te beginnen met de man van je vriendin maar dan nog, ze leken toch redelijk normaal met elkaar om te gaan daarna, zeker ook gezien het feit dat ze contact moeten houden vanwege de kinderen.
ongetwijfeld weten ze dingen van elkaar maar het leek dat ze dit toch voor zichzelf hielden en dan nu plotseling zoiets.
zou Sylvie iets gedaan of gezegd hebben, geen idee, voor mijn part lag ze dwars in de omgangsregeling en dacht Sab: 'klaar mee, nu is het over ook'
ofzo?
en dan zijn we natuurlijk zeer benieuwd naar wat dat dan geweest is :P
ik heb het eerder niet geloofd dat ze nog vriendinnen waren toen bleek dat Sabia een relatie had met Rafael, dat was gespeeld tussen Sylvie en Sabia dat ze nog redelijk met elkaar overweg konden denk ik
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 29 augustus 2013 @ 17:13:19 #19
163650 Greys
pi_130601216
Ohhhh wat zal die Khalid Boulahrouz blij zijn dat ie van dat wief af is nu hij dit allemaal leest.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_130601224
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 17:09 schreef utrecht1970 het volgende:
Ik vind het ook een gemaakt poppetje die drukker is met haar uiterlijk dan met haar kind.
Maar ik geloof niet dat ze het verdiend dat 2 mensen die redelijk dicht bij haar stonden zo uit de school klappen.
Of sabia en zarka zijn eikels eerste klas, of silvie heeft zich erg onbehoorlijk richting hun gedragen? Ik vraag mij dan wel af wat er gebeurt is om te rechtvaardigen dat silvies prive sores nu op straat ligt
Er hoeft ook niet zoveel gebeurd te zijn, maar daar waar de ene eens BFF een relatie heeft met je ex, dat gaat niet goed komen natuurlijk, daar zal veel ruzie, haat en nijd tussen zitten, dat kan niet anders
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 29 augustus 2013 @ 17:13:42 #21
163650 Greys
pi_130601227
Maar zei iemand nou in het vorige deel dat het interview met Saab op beeld staat? :o
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_130601237
quote:
10s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 17:13 schreef Greys het volgende:
Ohhhh wat zal die Khalid Boulahrouz blij zijn dat ie van dat wief af is nu hij dit allemaal leest.
jaaaa, dat zeker wel
pi_130601238
quote:
Het niet voor niets fake-gate... in de zin dat ik denk dat zij in relaties ook aardig manipulatief en nep kan zijn om te laten zien hoe goed ze het wel niet heeft en mensen daarvoor gebruikt om dat met haar uit te stralen, zoals zij altijd heel plakkerig tegen Raf deed in het openbaar en hij daar niet zo goed mee om kon gaan...

Da's alleen maar een vermoeden van mijn kant...
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 29 augustus 2013 @ 17:14:36 #24
163650 Greys
pi_130601255
quote:
Ik vraag mij dan wel af wat er gebeurt is om te rechtvaardigen dat silvies prive sores nu op straat ligt
De één pakte de ander d'r man.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_130601259
maar we zijn met zijn allen vooral enorm benieuwd naar wat dit nu uiteindelijk veroorzaakt heeft!
pi_130601306
quote:

Een leugen zegt ze toch?
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 29 augustus 2013 @ 17:16:10 #27
163650 Greys
pi_130601314
Saab is vast nooit echt dol geweest op Sylvie als BFF.
Ze deed alsof, om in 'het wereldje' te kunnen blijven na d'r scheiding met Boulahrouz, denk ik.
En nu ze Sylvie niet meer nodig heeft als vriendin, krijgt ze een trap na en flikkert ze alle dirt op straat.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_130601393
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 17:16 schreef Greys het volgende:
Ze deed alsof, om in 'het wereldje' te kunnen blijven na d'r scheiding met Boulahrouz, denk ik.
En nu ze Sylvie niet meer nodig heeft als vriendin, krijgt ze een trap na en flikkert ze alle dirt op straat.
Mwah. Ik denk dat ze echt kwaad is over wat Zarka had te melden over haar, wat alleen maar van Silvie afkomstig kan zijn.
pi_130601403
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 17:14 schreef WRH het volgende:
maar we zijn met zijn allen vooral enorm benieuwd naar wat dit nu uiteindelijk veroorzaakt heeft!
niet al te veel denk ik hoor
pi_130601421
quote:
ja dat denk ik ook!
pi_130601423
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 17:19 schreef Rachilda het volgende:

[..]

niet al te veel denk ik hoor
-O-
ik geef toe, ik zit ziek thuis dus ik kan wel wat gebruiken.
  donderdag 29 augustus 2013 @ 17:19:51 #32
125420 Starlie
pi_130601439
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 17:16 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Een leugen zegt ze toch?
Wat ik zeg mijn Duits is niet zo goed en er kwamen 40 gillende koters langsgefietst! ;)
pi_130601464
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 17:18 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Mwah. Ik denk dat ze echt kwaad is over wat Zarka had te melden over haar, wat alleen maar van Silvie afkomstig kan zijn.
ja, dat kan ook wel, dat ze daarom kwaad is, maar slim is ze niet, want door haar reactie daarop maakt ze het alleen maar erger voor haarzelf
pi_130601485
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 17:19 schreef WRH het volgende:

[..]

-O-
ik geef toe, ik zit ziek thuis dus ik kan wel wat gebruiken.
:)
pi_130601488
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 17:20 schreef Rachilda het volgende:

[..]

ja, dat kan ook wel, dat ze daarom kwaad is, maar slim is ze niet, want door haar reactie daarop maakt ze het alleen maar erger voor haarzelf
Dat is zo ja. Beter houdt ze de eer aan zichzelf.
  † In Memoriam † donderdag 29 augustus 2013 @ 17:25:37 #36
37843 lady-wrb
kortaf
pi_130601659
quote:
nou ja, dat dus. sylvie is gebruikt als kapstok om dr jas op te hangen.
missie geslaagd.
voor zo lang het duurt. ik kan me niet voorstellen dat dit langer dan een zwangerschap duurt.
dus ze mag wel opschieten.
boft zij even dat raf geblesseerd is! >:)
pi_130601781
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 17:25 schreef lady-wrb het volgende:

[..]

nou ja, dat dus. sylvie is gebruikt als kapstok om dr jas op te hangen.
missie geslaagd.
voor zo lang het duurt. ik kan me niet voorstellen dat dit langer dan een zwangerschap duurt.
dus ze mag wel opschieten.
boft zij even dat raf geblesseerd is! >:)
Sabia zegt in het interview ook dat ze het allemaal kan bewijzen omdat het op papier staat...is dat niet een halve bedreiging naar Sylvie? Als Sylvie nog wat zegt wat haar niet bevalt dan kan ze ook nog de mails in de strijd gooien
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 29 augustus 2013 @ 17:29:11 #38
163650 Greys
pi_130601786
quote:

[..]

Nee want áls dat waar is, dat wat Zarka te melden had en het dus van Silvie afkomstig was, dan geeft Sabia daarmee toe dat ze idd na Raf ook Zarka wilde pakken. En dat lijkt me niet dat ze dat ooit zal gaan toegeven :D
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  † In Memoriam † donderdag 29 augustus 2013 @ 17:30:25 #39
37843 lady-wrb
kortaf
pi_130601809
zarka zei toch dat hij dat zelf had afgeluisterd? of had ik dat verkeerd begrepen?
zal haast wel, hij zal ongetwijfeld geen duits of nederlands verstaan
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 29 augustus 2013 @ 17:33:45 #40
163650 Greys
pi_130601907
Volgens ome Evert is de reden dat Saab dit allemaal op straat flikkert dus dat ze door Zarka werd aangewezen als schuldige in de scheiding tussen Raf en Syl.

Dus... omdat Zárka dat zei, pakt ze nu Sylvie. Ja, logisch :')
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  † In Memoriam † donderdag 29 augustus 2013 @ 17:36:55 #41
37843 lady-wrb
kortaf
pi_130601988
quote:
10s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 17:33 schreef Greys het volgende:
Volgens ome Evert is de reden dat Saab dit allemaal op straat flikkert dus dat ze door Zarka werd aangewezen als schuldige in de scheiding tussen Raf en Syl.

iedereen was er toch van overtuigd dat het al jaren een toneelstukje was?
als ik haar was had ik het lekker zo gelaten.
niemand nam zarka toch echt serieus? het was gewoon erg vermakelijk wat hij te melden had
pi_130602018
quote:
10s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 17:33 schreef Greys het volgende:

Ja en van wie heeft Zarka het? Juist ja, Sylvie. Die vertelt hem dat toch :P
Op maandag 21 oktober 2013 22:14 schreef pussycatdoll het volgende:
Karamelkindje meldt zich.
pi_130602035
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 17:36 schreef lady-wrb het volgende:

[..]

iedereen was er toch van overtuigd dat het al jaren een toneelstukje was?
als ik haar was had ik het lekker zo gelaten.
niemand nam zarka toch echt serieus? het was gewoon erg vermakelijk wat hij te melden had
waarschijnlijk wil Sabia ook weer wat aandacht, misschien vond ze dat het teveel over Sylvie ging en is ze gewoon jaloers en wil ze ook gezien en gehoord worden, zij is nu immers de nieuwe vriendin van Rafael...en dus belangrijk ;)
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 29 augustus 2013 @ 17:40:22 #44
163650 Greys
pi_130602099
quote:
1s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 17:37 schreef ntm het volgende:

[..]

Ja en van wie heeft Zarka het? Juist ja, Sylvie. Die vertelt hem dat toch :P
Maar omdat Saab daar kennelijk boos over is, zal men eerder denken dat het wáár was, wat Zarka zei over Saab, die hem wel even ook zou afpakken.

Lekker handig van Sabia om dit te doen. Not :')
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  † In Memoriam † donderdag 29 augustus 2013 @ 17:40:36 #45
37843 lady-wrb
kortaf
pi_130602103
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 17:38 schreef Rachilda het volgende:

[..]

waarschijnlijk wil Sabia ook weer wat aandacht, misschien vond ze dat het teveel over Sylvie ging en is ze gewoon jaloers en wil ze ook gezien en gehoord worden, zij is nu immers de nieuwe vriendin van Rafael...en dus belangrijk ;)
dan gooit ze er maar wat troetelplaatjes tegenaan van haar en raf
eng gezeik :{w
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 29 augustus 2013 @ 17:41:03 #46
163650 Greys
pi_130602120
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 17:38 schreef Rachilda het volgende:

[..]

Dan moet ze maar weer even gaan buik-aaien en ontbijten op dat open stukje ipv in de rest van de tuin die verder beschut is :+
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_130602169
quote:
10s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 17:41 schreef Greys het volgende:

[..]

Dan moet ze maar weer even gaan buik-aaien en ontbijten op dat open stukje ipv in de rest van de tuin die verder beschut is :+
Dat bleek een hoteltuin te zijn , dat beschutte plekje
pi_130602187
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 17:40 schreef Greys het volgende:

[..]

Maar omdat Saab daar kennelijk boos over is, zal men eerder denken dat het wáár was, wat Zarka zei over Saab, die hem wel even ook zou afpakken.

Lekker handig van Sabia om dit te doen. Not :')
Juist als het niet waar is kan je toch ook boos worden? Ik kan me goed voorstellen dat als iemand onwaarheden verkondigd zoals bijvoorbeeld Zarka afpakken, dat je dat echt niet leuk vindt.
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 29 augustus 2013 @ 17:48:17 #49
163650 Greys
pi_130602322
quote:
1s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 17:43 schreef ntm het volgende:

[..]

Juist als het niet waar is kan je toch ook boos worden? Ik kan me goed voorstellen dat als iemand onwaarheden verkondigd zoals bijvoorbeeld Zarka afpakken, dat je dat echt niet leuk vindt.
Ja idd, maar Saab moet wel héél zeker weten dat zij Sylvie nooit iets verteld heeft dat zij tegen haar kan gebruiken nu. Of heel zeker weten dat Sylvie daar te classy voor is, om dat nooit aan de grote klok te hangen. Want ze kan het nu dubbel en dwars terug gaan verwachten.

Al denk ik ergens dat Sylvie niet zo van de vuile was is.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 29 augustus 2013 @ 17:48:50 #50
163650 Greys
pi_130602340
quote:
10s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 17:43 schreef Laysa het volgende:

[..]

Ohja :D :@
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_130602361
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 17:48 schreef Greys het volgende:

[..]

Ja idd, maar Saab moet wel héél zeker weten dat zij Sylvie nooit iets verteld heeft dat zij tegen haar kan gebruiken nu. Of heel zeker weten dat Sylvie daar te classy voor is, om dat nooit aan de grote klok te hangen. Want ze kan het nu dubbel en dwars terug gaan verwachten.

mwah, misschien als ze die vuile was kan plastificeren wel denk ik :')
pi_130602362
quote:
10s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 17:43 schreef Laysa het volgende:
Volgens mij lachen Rafael en Sabia zich respectievelijk de ballen uit het broekje en de siliconen uit de büstehouder als er weer eens zo'n foto wordt geplaatst (zie ook die buikfoto's van Sabia bij de witte X6). Zelfspot hebben ze in ieder geval wel.
FOK! verstandig, lees een P.I.
pi_130602431
quote:

[..]

Nee denk het ook niet eigenlijk :P
  donderdag 29 augustus 2013 @ 17:58:37 #54
204320 Montelly
-|||-------|||-
pi_130602659
AMSTERDAM -

VIDEO - Sylvie van der Vaart voelt zich verraden door haar ex-bff Sabia Engizek. "Ik ben sprakeloos".

Foto: EPA

Voor de camera van Bild reageert Sylvie op het interview van Sabia dat vandaag in het Duitse blad verscheen.

"Het is ongelooflijk. Iemand die je zo vertrouwde en zo lief hebt gehad. Ik ben sprakeloos. Ik vind het erg jammer", zegt de ex-voetbalvrouw.

Volgens Sabia bedroog Sylvie Rafael met onder anderen een piloot van de KLM, een danser uit het programma Let's Dance en een bodyguard. "De lijst met Sylvies affaires is lang", zei Sabia.

Klik hier voor Sylvies reactie.

:D _O-

Vergeet niet te liken en te abonneren op mijn vlog:
https://youtu.be/oavMtUWDBTM?t=25s
  † In Memoriam † donderdag 29 augustus 2013 @ 18:04:30 #55
43556 miss_dynastie
pi_130602863
quote:

[..]

Ik denk dat Saab donders goed weet dat Syl niks over haar kan vertellen, want Syl is dan misschien niet zo van de vuile was, 'team Syl' wel... ik vind het echt humor _O-
pi_130602909
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 18:04 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Ik denk dat Saab donders goed weet dat Syl niks over haar kan vertellen, want Syl is dan misschien niet zo van de vuile was, 'team Syl' wel... ik vind het echt humor _O-
Syl kan niks zeggen want anders komt Sabia met nog meer nieuws en met de e-mails met bewijs
  † In Memoriam † donderdag 29 augustus 2013 @ 18:06:04 #57
43556 miss_dynastie
pi_130602920
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 17:58 schreef Montelly het volgende:
AMSTERDAM -

VIDEO - Sylvie van der Vaart voelt zich verraden door haar ex-bff Sabia Engizek. "Ik ben sprakeloos".

Foto: EPA

Voor de camera van Bild reageert Sylvie op het interview van Sabia dat vandaag in het Duitse blad verscheen.

"Het is ongelooflijk. Iemand die je zo vertrouwde en zo lief hebt gehad. Ik ben sprakeloos. Ik vind het erg jammer", zegt de ex-voetbalvrouw.

Volgens Sabia bedroog Sylvie Rafael met onder anderen een piloot van de KLM, een danser uit het programma Let's Dance en een bodyguard. "De lijst met Sylvies affaires is lang", zei Sabia.

Klik hier voor Sylvies reactie.

:D _O-

[ afbeelding ]
Syl ontkent dus niet dat ze het allemaal gedaan heeft? Juicy :Y)
  donderdag 29 augustus 2013 @ 18:07:06 #58
204320 Montelly
-|||-------|||-
pi_130602952
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 18:06 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

beter verhaal op AD, zometeen \RTL boulevard kijken ^O^

Sylvie van der Vaart heeft geschokt gereageerd op uitlatingen van Sabia Engizek. De nieuwe liefde van Rafael van der Vaart vertelde aan Bild dat Sylvie talloze affaires had tijdens haar huwelijk met Rafel. Sylvie is nu 'sprakeloos', zo vertelt ze voor de camera's van het Duitse blad.

"Laat ik het zo zeggen. Het is ongelooflijk. Iemand die ik vertrouwde en liefde heb gegeven verraadt me zo. Ik ben hier nu weer sprakeloos van. Mijn juridische team zal hopelijk alles onder controle krijgen. Ik vind het jammer dat er zo veel leugens worden verteld", zegt Sylvie.

Sabia had aan Bild verteld dat ze vaak alibi's voor Sylvie verzon als die weer eens een geheime date had met een andere man. Zo zou ze onder meer met een piloot en een danser zijn vreemdgegaan.
pi_130603187
hahahahaha hebben jullie dit al gezien/ gelezen ? :

http://www.telegraaf.nl/p(...)sie_met_Sabia__.html
pi_130603237

Rafael in verhitte discussie met Sabia

van onze redactie
AMSTERDAM -
FOTO'S - Net zoals bij veel andere koppels is het ook tussen Rafael van der Vaart en Sabia Engizek niet altijd rozengeur en maneschijn...

Rafael en Sabia zijn door een paparazzo gekiekt toen ze ogenschijnlijk heftig aan het discussiëren waren.
Op een van de foto's is te zien hoe hij met een belerend vingertje naar haar wijst. Als Sabia zich later omdraait naar de fotograaf is duidelijk te zien dat ook haar gezicht op onweer staat.
Het is niet duidelijk waarom het stel zo aan het kibbelen was. Het is goed mogelijk dat Raf niet helemaal happy is met de gemene uitspraken die zijn liefje heeft gedaan over zijn ex Sylvie van der Vaart.
  † In Memoriam † donderdag 29 augustus 2013 @ 18:16:30 #61
43556 miss_dynastie
pi_130603339
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 18:12 schreef Rachilda het volgende:

*Steekt vingertje op* Ik eet GEEN broccoli vanavond...
*klik* *klik* *klik*
:P

quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 18:07 schreef Montelly het volgende:

[..]

beter verhaal op AD, zometeen \RTL boulevard kijken ^O^

Sylvie van der Vaart heeft geschokt gereageerd op uitlatingen van Sabia Engizek. De nieuwe liefde van Rafael van der Vaart vertelde aan Bild dat Sylvie talloze affaires had tijdens haar huwelijk met Rafel. Sylvie is nu 'sprakeloos', zo vertelt ze voor de camera's van het Duitse blad.

"Laat ik het zo zeggen. Het is ongelooflijk. Iemand die ik vertrouwde en liefde heb gegeven verraadt me zo. Ik ben hier nu weer sprakeloos van. Mijn juridische team zal hopelijk alles onder controle krijgen. Ik vind het jammer dat er zo veel leugens worden verteld", zegt Sylvie.

Sabia had aan Bild verteld dat ze vaak alibi's voor Sylvie verzon als die weer eens een geheime date had met een andere man. Zo zou ze onder meer met een piloot en een danser zijn vreemdgegaan.
Ben benieuwd! Geen zin in Boulevard, lees het hier wel :P
pi_130603415
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 18:16 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

*klik* *klik* *klik*

[..]

ik verwacht ook dat Boulevard een slap aftreksel is van wat we hier al weten
pi_130604195
Ik vind het zo lelijk dat je de bh-bandjes ziet...

Ben benieuwd hoe het verder gaat :)
  donderdag 29 augustus 2013 @ 18:37:07 #64
211040 Uccie
The bells...the bells....
pi_130604380
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 18:16 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

*klik* *klik* *klik*

[..]

Inhoudelijk wel, maar het zijn wel de beelden waarop Sabia het zegt!
Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Do nothing.....and apply!
pi_130604418
bij Boulevard hebben ze beelden waar die Sabia in beeld vertelt over de vele relaties van Sylvie

Misschien toch de moeite waard om te kijken...

Iemand zei het al eerder op het forum, die Sabia deed zich alleen maar voor als BFF van Sylvie, want eerst coveren voor Sylvie en de BFF uithangen en vervolgens nu opeens uit de school klappen, bah zeer achterbaks, wat een enge en rare griet
  donderdag 29 augustus 2013 @ 18:39:58 #66
293345 IkeDubaku99
The Investigator
pi_130604552
Als ik Rafael was dan zou ik mezelf afvragen of ik bij iemand zou willen zijn die zijn ex-vrouw alibi's gaf om vreemd te gaan (mocht dit waar zijn).
pi_130604690
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 18:12 schreef Rachilda het volgende:

wat ziet ze er weer fris uit :')
pi_130604762
Haha.. Dacht misschien heeft Bild dit stukje wel verzonnen, maar zie net een fragment op Boulevard dat Sabia een tv-interview heeft gegeven met haar verhaal. Niet best....
  donderdag 29 augustus 2013 @ 18:46:24 #69
6941 APK
Factual, I think.
pi_130604833
Paars is niet echt een goede kleur voor Saab, of ze is zwanger.
Lijkt wel een plofsaab.
Wie is trouwens die Michael Jackson naast Rafa?

Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_130604948
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 18:46 schreef APK het volgende:
Paars is niet echt een goede kleur voor Saab, of ze is zwanger.
Lijkt wel een plofsaab.
Wie is trouwens die Michael Jackson naast Rafa?

[ afbeelding ]
haha dat vroeg ik me ook al af, kan dat figuur ook even een interview geven ;)
pi_130604991
Die Sabia is een flinke dame, of lijkt dat maar zo?
“Loop niet voor me, want ik volg niet.
Loop niet achter me, want ik leid niet.
Loop gewoon naast me en wees mijn vriend.”
pi_130605036
Volgens mij is ze goed aan het bunkeren ja, ook effe ene paar brede schouders
  donderdag 29 augustus 2013 @ 18:51:14 #73
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_130605038
Leuke vriendin is Sabia maarnietheus al haar geheimen rond vertellen. Niet dat ik netjes vind van Sylvie als het waar is :7
  donderdag 29 augustus 2013 @ 18:53:57 #74
204320 Montelly
-|||-------|||-
pi_130605123
Raf is gewoon skinny zat..

pi_130605127
quote:
13s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 18:51 schreef Haaibaaike het volgende:
Leuke vriendin is Sabia maarnietheus al haar geheimen rond vertellen. Niet dat ik netjes vind van Sylvie als het waar is :7
Een leuke vriendin was het allang niet meer toen ze met Raf ervandoor ging ...dit was uiteindelijk wel te verwachten dat er iets zou gaan gebeuren.....had alleen gehoopt dat Sabia omwille van Damian niet met modder zou gaan gooien richting Sylvie...maar zo zie je maar...de ware aard komt nu naar boven
pi_130605131
quote:
13s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 18:51 schreef Haaibaaike het volgende:
die Sabia spoort echt niet, dat is wel duidelijk
  donderdag 29 augustus 2013 @ 18:55:31 #77
204320 Montelly
-|||-------|||-
pi_130605176
Sylvie en Sabia = vrouwen anno 2013 (of eigenlijk anno altijd al...)

Zo zijn vrouwen nu eenmaal, achterbakse feekse ;)
pi_130605178
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 18:54 schreef Rachilda het volgende:

[..]

Ik vraag me nu wel af hoe dat nu verder moet? Als ik Sylvie was wou ik dat wijf niet meer in de buurt van mijn kind hebben
  donderdag 29 augustus 2013 @ 18:56:28 #79
229810 hexje
Surfboard, surfboard
pi_130605214
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 17:03 schreef TheVulture het volgende:

Toch denk ik stiekem dat Sylvie nu zaait wat ze ooit geoogst heeft :@
Eens.
pi_130605251
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 18:55 schreef sherezade het volgende:

[..]

Ik vraag me nu wel af hoe dat nu verder moet? Als ik Sylvie was wou ik dat wijf niet meer in de buurt van mijn kind hebben
dat wordt nu echt oorlog als dat het nog niet is
  donderdag 29 augustus 2013 @ 18:57:34 #81
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_130605257
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 18:37 schreef Rachilda het volgende:
bij Boulevard hebben ze beelden waar die Sabia in beeld vertelt over de vele relaties van Sylvie

Misschien toch de moeite waard om te kijken...

Iemand zei het al eerder op het forum, die Sabia deed zich alleen maar voor als BFF van Sylvie, want eerst coveren voor Sylvie en de BFF uithangen en vervolgens nu opeens uit de school klappen, bah zeer achterbaks, wat een enge en rare griet
Dat had iemand op Twitter over BFF van Saab en Syl wat is BFF?
pi_130605292
quote:
5s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 18:57 schreef Haaibaaike het volgende:

[..]

Dat had iemand op Twitter over BFF van Saab en Syl wat is BFF?
BFF staat voor "Best Friends For life"
  donderdag 29 augustus 2013 @ 18:59:14 #83
204320 Montelly
-|||-------|||-
pi_130605319
quote:
9s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 18:56 schreef hexje het volgende:

[..]

Eens.
Nu zijn alle remmen los, geen fluwelen handschoentjes meer. Vriendschap is def over, bitches gonna bitch. Kijken of Sylvie koel kan blijven nu ze Zarka/Sabia over zich heen krijgt. Ze heeft tenslotte het meeste te verliezen.
  donderdag 29 augustus 2013 @ 18:59:29 #84
6941 APK
Factual, I think.
pi_130605331
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 18:54 schreef Rachilda het volgende:

Volgens mij zegt ze gewoon wat iedereen zou zeggen omdat ze pissig is, gelukkig staat er nu een camera op ^O^

Ik mag haar wel en ik zou 100x liever een avondje met haar op stap gaan dan met dat chemische wapen :{w
  donderdag 29 augustus 2013 @ 19:00:03 #85
6941 APK
Factual, I think.
pi_130605353
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 18:58 schreef Rachilda het volgende:

[..]

Ik dacht Best Female Friend :?
pi_130605366
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 18:59 schreef APK het volgende:

[..]

Volgens mij zegt ze gewoon wat iedereen zou zeggen omdat ze pissig is, gelukkig staat er nu een camera op ^O^

Ik mag haar wel en ik zou 100x liever een avondje met haar op stap gaan dan met dat chemische wapen :{w
Sabia is pissig? waarover dan?
  donderdag 29 augustus 2013 @ 19:00:37 #87
211040 Uccie
pi_130605367
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 19:00 schreef APK het volgende:

[..]

Ik dacht Best Female Friend :?
Ik dacht Best Friends Forever :@
  donderdag 29 augustus 2013 @ 19:00:42 #88
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_130605373
Best friends forever.
The love you take is equal to the love you make.
pi_130605389
quote:
7s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 19:00 schreef Uccie het volgende:

[..]

quote:
7s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 19:00 schreef Uccie het volgende:

[..]

ow ja, dat is het volgens mij
  donderdag 29 augustus 2013 @ 19:02:50 #90
6941 APK
Factual, I think.
pi_130605450
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 19:00 schreef Rachilda het volgende:

Dat die Fransoos gezegd heeft dat ze hem ook wel even van Syl af zou pakken?
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 19:01 schreef Rachilda het volgende:

ow ja, dat is het volgens mij
Weer iets geleerd :+
  donderdag 29 augustus 2013 @ 19:02:58 #91
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_130605455
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 18:58 schreef Rachilda het volgende:

Dankje
  donderdag 29 augustus 2013 @ 19:03:02 #92
196342 Eg_Wel
Ik Hoop Dat Ik Stoor
pi_130605459
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 19:00 schreef Rachilda het volgende:

[..]

Over wat die franse dude over haar zegt, want dat kan ie alleen van Sylvie hebben..?
-- I guess it stands that If we believe absurdities, we shall commit atrocities.
pi_130605549
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 19:03 schreef Eg_Wel het volgende:

[..]

Over wat die franse dude over haar zegt, want dat kan ie alleen van Sylvie hebben..?
quote:

[..]

ze is wel snel pissig dan en geen voorbeeld-stiefmoeder...maar ja, dat laatste vermoedden we al
pi_130605577
quote:

[..]

Dat dus, en daarbij om dan zo heftig te reageren zoals Sabia hierop doet slaat gewoon helemaal nergens op.
Volgens mij zat mevrouw gewoon te wachten totdat er iets zou gaan komen zodat ze een excuus had om eens helemaal los te gaan over Sylvie.

Als dat haar zo dwars zat dat was ze toch even bij sylvie langs gegaan om het e.e.a. na te vragen en om als volwassenen en voormalig vriendinnen hier even over te babbelen???
pi_130605602
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 19:06 schreef sherezade het volgende:

[..]

Dat dus, en daarbij om dan zo heftig te reageren zoals Sabia hierop doet slaat gewoon helemaal nergens op.
Volgens mij zat mevrouw gewoon te wachten totdat er iets zou gaan komen zodat ze een excuus had om eens helemaal los te gaan over Sylvie.

Als dat haar zo dwars zat dat was ze toch even bij sylvie langs gegaan om het e.e.a. na te vragen en om als volwassenen en voormalig vriendinnen hier even over te babbelen???
goed punt!
pi_130605644
quote:
10s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 19:02 schreef Haaibaaike het volgende:

[..]

Dankje
Ik denk zakelijke partners, friends voor de buitenwereld
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_130605667
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 19:05 schreef Rachilda het volgende:

[..]

[..]

ze is wel snel pissig dan en geen voorbeeld-stiefmoeder...maar ja, dat laatste vermoedden we al
Inderdaad leuk voor Damian...hopelijk krijgt hij er niks van mee
  donderdag 29 augustus 2013 @ 19:10:04 #98
6941 APK
Factual, I think.
pi_130605685
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 19:06 schreef sherezade het volgende:

Wat viel er na te vragen dan?
Syl had ook al via 'Frans' -en dus via de pers- haar woordje gedaan.
pi_130605700
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 19:09 schreef sherezade het volgende:

[..]

Yoh die weet niet eens wie zijn ouders zijn. Allemaal show
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_130605713
waar was Damian eigenlijk de afgelopen dagen? Sylvie was bij Touriyah, Sabia was bij Raf...en Damian??
  donderdag 29 augustus 2013 @ 19:10:58 #101
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_130605716
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 19:10 schreef APK het volgende:

Hoezo? Franse Willem was toch niet haar spreekbuis?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  donderdag 29 augustus 2013 @ 19:11:09 #102
211040 Uccie
pi_130605723
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 19:09 schreef sherezade het volgende:

[..]

Zolang die maar weet dat de nanny van hem houdt.
pi_130605726
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 19:10 schreef Rachilda het volgende:
waar was Damian eigenlijk de afgelopen dagen? Sylvie was bij Touriyah, Sabia was bij Raf...en Damian??
Nanny
pi_130605753
quote:
7s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 19:11 schreef Uccie het volgende:

[..]

Zolang die maar weet dat de nanny van hem houdt.
oh ja, de nanny, die was ik even vergeten ;)
pi_130605768
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 19:10 schreef APK het volgende:

[..]

Ja om te vragen hoe en wat recht op de persoon af, ipv alles via de media te doen....
ze moeten er toch allemaal samen zien uit te komen aangezien er een kind bij betrokken is, dus wat ze heeft gedaan heeft geen enkele zin

Syl heeft toch alleen aangegeven dat het leugens waren van zarka
  donderdag 29 augustus 2013 @ 19:12:55 #106
6941 APK
Factual, I think.
pi_130605799
quote:
5s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 19:10 schreef Copycat het volgende:

Hoezo? Franse Willem was toch niet haar spreekbuis?
Volgens mij bracht hij -in haar ogen- dingen naar buiten over haar die waarschijnlijk niet voor publicatie bedoeld waren?

Ik doe maar een gok, ze was blijkbaar niet blij.
  donderdag 29 augustus 2013 @ 19:13:05 #107
211040 Uccie
pi_130605807
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 19:11 schreef Rachilda het volgende:

[..]

oh ja, de nanny, die was ik even vergeten ;)
Voor Damian ben ik heel blij dat zij bestaat, het is de enige volwassene in zijn omgeving die zich ook dusdanig gedraagd.
pi_130605839
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 19:12 schreef APK het volgende:

[..]

Volgens mij bracht hij -in haar ogen- dingen naar buiten over haar die waarschijnlijk niet voor publicatie bedoeld waren?

Volgens mij was dat meer over die andere dingetjes, het samen in bed duiken zonder elkaars naam te kennen etc etc
  donderdag 29 augustus 2013 @ 19:14:20 #109
211040 Uccie
pi_130605859
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 18:06 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Ik las even terug, dus zag je bericht nu pas. Maar inderdaad daar heb je wel een punt :o
  donderdag 29 augustus 2013 @ 19:14:56 #110
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_130605874
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 19:12 schreef APK het volgende:

Dat is dan toch totaal het tegenovergestelde van het woord voor haar doen? Het leek alsof je bedoelde dat zij hem vanuit de coulissen souffleerde.
  donderdag 29 augustus 2013 @ 19:16:04 #111
6941 APK
Factual, I think.
pi_130605917
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 19:13 schreef sherezade het volgende:

Volgens mij was dat meer over die andere dingetjes, het samen in bed duiken zonder elkaars naam te kennen etc etc
Toch ook dat ze zei dat ze hem ook van Syl af zou pakken?
Anyways, ergens in deze reeks staat volgens mij een bericht met een commentaar van Saab waarom ze het nodig vond deze dingen te zeggen :+

En dat soort dingen moet ze wmb vooral blijven doen *O*
pi_130605935
"Nicht nur Körperliebe", zei Saab net.
Ik heb speciaal even Boulevard aangezet! :o
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
pi_130605961
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 19:16 schreef Moonah het volgende:
"Nicht nur Körperliebe", zei Saab net.
Ik heb speciaal even Boulevard aangezet! :o
wat betekent dat?
pi_130605984
Ik neem aan 'seks om de seks'.
("lichaamsliefde").
  donderdag 29 augustus 2013 @ 19:18:36 #115
6941 APK
Factual, I think.
pi_130606030
quote:
11s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 19:14 schreef Copycat het volgende:

[..]

Dat is dan toch totaal het tegenovergestelde van het woord voor haar doen? Het leek alsof je bedoelde dat zij hem vanuit de coulissen souffleerde.
Volgens mij is ze te dom om iets dusdanig doortrapts te bedenken, dus dat bedoelde ik niet :+
Iets heeft haar getriggerd...
  donderdag 29 augustus 2013 @ 19:18:38 #116
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_130606033
Is het niet kōrperlich (lichamelijk)?
  donderdag 29 augustus 2013 @ 19:19:06 #117
211040 Uccie
pi_130606057
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 19:17 schreef Moonah het volgende:
Ik neem aan 'seks om de seks'.
("lichaamsliefde").
Nicht Nür is dan "niet alleen"
pi_130606097
quote:
11s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 19:18 schreef Copycat het volgende:
Is het niet kōrperlich (lichamelijk)?
Oh ja, das kann auch nog.

Nah, het is nu nog even reclame, zet de TV maar vast aan!
  donderdag 29 augustus 2013 @ 19:20:29 #119
229810 hexje
Surfboard, surfboard
pi_130606111
Laat ik voor dat ene minuutje de tv maar aanzetten dan.
pi_130606125
Niet alleen seks maar een relatie (maak ik er uit op)
  donderdag 29 augustus 2013 @ 19:20:57 #121
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_130606139
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 19:20 schreef Moonah het volgende:

Oh ja, das kann auch nog.

Nah, het is nu nog even reclame, zet de TV maar vast aan!
Habe ich schon! Darf ich niemals sagen das ich es' nicht habe gewusst!
  donderdag 29 augustus 2013 @ 19:21:21 #122
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_130606153
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 19:20 schreef kissaa het volgende:
Niet alleen seks maar een relatie (maak ik er uit op)
Ja.
pi_130606176
quote:
7s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 19:19 schreef Uccie het volgende:

[..]

Nicht Nür is dan "niet alleen"
Ja, ik dat bedoelde ik ook. Dat Syl dus ook echt affaires had.
  donderdag 29 augustus 2013 @ 19:22:19 #124
211040 Uccie
pi_130606188
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 19:21 schreef Moonah het volgende:

[..]

Ja, ik dat bedoelde ik ook. Dat Syl dus ook echt affaires had.
Ja volgens mij was dat het..met die KLM piloot enzo
pi_130606203
quote:
7s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 19:13 schreef Uccie het volgende:

[..]

Voor Damian ben ik heel blij dat zij bestaat, het is de enige volwassene in zijn omgeving die zich ook dusdanig gedraagd.
Was jij daar blij om _O- Mijn god zeg
  donderdag 29 augustus 2013 @ 19:24:21 #126
211040 Uccie
pi_130606259
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 19:22 schreef Soury het volgende:

[..]

Was jij daar blij om _O- Mijn god zeg
_O- ja joh...slapeloze nachten hier.
  donderdag 29 augustus 2013 @ 19:26:39 #127
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_130606331
Vals wijf.
pi_130606401
quote:
10s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 19:26 schreef Copycat het volgende:
Vals wijf.
wie?
pi_130606415
quote:
10s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 19:26 schreef Copycat het volgende:
Vals wijf.
Nou hè?! :r
pi_130606419
Labia Moulinrouge...

Ze doen maar, maar ik vind het zo rot dat er een klein jochie bij betrokken is.
  donderdag 29 augustus 2013 @ 19:28:56 #131
211040 Uccie
pi_130606428
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 19:28 schreef Rachilda het volgende:

[..]

wie?
Sabia neem ik aan
  donderdag 29 augustus 2013 @ 19:29:01 #132
229810 hexje
Surfboard, surfboard
pi_130606431
Tja , zijn beide valse wijven. Heb met geen 1 van ze medelijden.
pi_130606434
Zo dan...ik ben toch wel even stil van het interview, ben blij dat er beeld was, want dat was toch iets anders dan interview op papier
  donderdag 29 augustus 2013 @ 19:29:22 #134
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_130606451
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 19:28 schreef Rachilda het volgende:

wie?
Die second hand Saab.
  donderdag 29 augustus 2013 @ 19:30:20 #135
58921 Day
You can fly!
pi_130606482
quote:

[..]

Nee, daar heeft ze haar BFF en personeel voor. Die zullen binnenkort wel uit de school klappen.

Het zijn allebei feeksen, maar Sylvie krijgt wat mij betreft terug nu wat ze gezaaid heeft. Dit is begonnen bij haar, ze heeft zielig lopen doen bij die Franse lul en die heeft z'n smoel opengetrokken. Snap nu ook waarom ze 2e gedeelte van interview tegen wilde houden. Ik snap best dat Sabia nu met modder gaat gooien, als de verhalen van die Sylvie tegen die fransoos heeft verteld gewoon niet waar zijn. Syl is een weer een week neergezet als de zielige bedrogen ex-vrouw en Sabia was het kutwijf. Nu blijkt dat Syl dus helemaal niet zo zielig is en zelf genoeg op haar kerfstok heeft (wat me overigens helemaal niet verbaasd).

Of het handig is? Nee, tuurlijk niet, maar ik vind het wel grappig allemaal en ben volgens mij niet de enige :D!
I don’t know what’s gonna happen, that’s alright with me
I open up my arms and I embrace the mystery
I am gonna shine
pi_130606487
quote:
9s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 19:29 schreef Copycat het volgende:

[..]

Die second hand Saab.
niet normaal hoor, die Saab haalt ook nog gewoon andere mensen door het slijk, door gewoon andere namen te noemen. Christiaan en Melissa dus...en de bodyguard van Karl lagerfeld
  donderdag 29 augustus 2013 @ 19:31:27 #137
255257 Flow3r
Forever in my life O(+>
pi_130606515
Team Sylvie w/

Altijd in de plooi en dat kost moeite hoor, maar ze laat zich niet kennen.
Prachtige meid en die Sabia krijgt het nog wel eens terug want karma is a bitch ~O>
  donderdag 29 augustus 2013 @ 19:32:17 #138
211040 Uccie
pi_130606548
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 19:30 schreef Day het volgende:

[..]

Nee, daar heeft ze haar BFF en personeel voor. Die zullen binnenkort wel uit de school klappen.

Het zijn allebei feeksen, maar Sylvie krijgt wat mij betreft terug nu wat ze gezaaid heeft. Dit is begonnen bij haar, ze heeft zielig lopen doen bij die Franse lul en die heeft z'n smoel opengetrokken. Snap nu ook waarom ze 2e gedeelte van interview tegen wilde houden. Ik snap best dat Sabia nu met modder gaat gooien, als de verhalen van die Sylvie tegen die fransoos heeft verteld gewoon niet waar zijn. Syl is een weer een week neergezet als de zielige bedrogen ex-vrouw en Sabia was het kutwijf. Nu blijkt dat Syl dus helemaal niet zo zielig is en zelf genoeg op haar kerfstok heeft (wat me overigens helemaal niet verbaasd).

Of het handig is? Nee, tuurlijk niet, maar ik vind het wel grappig allemaal en ben volgens mij niet de enige :D!
Ik heb ook totaal geen medelijden met Syl dat Saab dit interview geeft, alleen is het weinig stijlvol.
Aan de andere kant, ze gaat er wel zelf zitten voor de camera, ze had dit ook via via naar de pers kunnen laten lekken.
  donderdag 29 augustus 2013 @ 19:32:39 #139
6941 APK
Factual, I think.
pi_130606559
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 19:30 schreef Rachilda het volgende:

en de bodyguard van Karl lagerfeld
I love it! _O_
pi_130606597
Tja...ik weet het niet, ik wil die Sabia best geloven dat Sylvie vreemd is gegaan, maar waarom was ze al die tijd BFF dan???

En dat Sabia ook andere mensen in het interview betrekt vind ik ook nogal veelzeggend, wat hebben die mensen( namen) er mee te maken dat ook hun prive situatie nu bekend is
  Redactie Frontpage / Sport donderdag 29 augustus 2013 @ 19:33:49 #141
54593 crew  Olga
Cheese
pi_130606609
quote:
7s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 19:32 schreef Uccie het volgende:

[..]

Ik heb ook totaal geen medelijden met Syl dat Saab dit interview geeft, alleen is het weinig stijlvol.
Aan de andere kant, ze gaat er wel zelf zitten voor de camera, ze had dit ook via via naar de pers kunnen laten lekken.
Precies. En dat mensen Sylvie nu nog zielig vinden :N Ze kijken alleen naar het omhulsel imo.
Genealogie: Niet alleen voor oude knarren
  donderdag 29 augustus 2013 @ 19:34:02 #142
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_130606619
Ik kan er met mijn verstand niet bij dat je als volwassen vrouw zulke lage streken vertoont. Voor de camera's. Voor iedereen te zien. Ook voor (de ouders van de klasgenootjes van) het zoontje van je laatste verovering en zijn ex. Vind het te bizar en plat voor woorden.

Blijkbaar kent mijn leedvermaak grenzen :') .
pi_130606621
er waren wel fotos van Sylvie met Kar Lagerfeld zelf...
  Redactie Frontpage / Sport donderdag 29 augustus 2013 @ 19:34:25 #144
54593 crew  Olga
Cheese
pi_130606628
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 19:33 schreef Rachilda het volgende:
Tja...ik weet het niet, ik wil die Sabia best geloven dat Sylvie vreemd is gegaan, maar waarom was ze al die tijd BFF dan???

En dat Sabia ook andere mensen in het interview betrekt vind ik ook nogal veelzeggend, wat hebben die mensen( namen) er mee te maken dat ook hun prive situatie nu bekend is
Misschien heeft Sylvie Saab wel wat geflikt, weten wij veel.
pi_130606637
quote:
9s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 19:34 schreef Copycat het volgende:
Ik kan er met mijn verstand niet bij dat je als volwassen vrouw zulke lage streken vertoont. Voor de camera's. Voor iedereen te zien. Ook voor (de ouders van de klasgenootjes van) het zoontje van je laatste verovering en zijn ex. Vind het te bizar en plat voor woorden.

Ik vind het ook te bizar voor woorden
pi_130606668
quote:
11s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 19:34 schreef Olga het volgende:

[..]

Misschien heeft Sylvie Saab wel wat geflikt, weten wij veel.
maar waarom moet die Saab dan de namen van Cristiaan en Melissa en de bodyguard van Karl Lagerfeld noemen
pi_130606702
quote:
9s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 19:34 schreef Copycat het volgende:

Ze doen het allemaal toch? Die kindergarten lekker laten gaan.
pi_130606711
Rafael heeft ook stront in zijn ogen dat hij gaat met zo'n krengetje. Snap ook niet dat hij voor dat interview was. Tenminste, ik neem aan dat ze dat van te voren besproken hebben. Het gaat hier wel om de moeder van zijn kind.
  donderdag 29 augustus 2013 @ 19:39:03 #149
211040 Uccie
pi_130606800
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 19:36 schreef Sunshine1982 het volgende:
Rafael heeft ook stront in zijn ogen dat hij gaat met zo'n krengetje. Snap ook niet dat hij voor dat interview was. Tenminste, ik neem aan dat ze dat van te voren besproken hebben. Het gaat hier wel om de moeder van zijn kind.
Ik vraag me af of er bij Raf misschien niet dezelfde afkeer tegen Sylvie heerst als bij Sabia en dat hij het wel fijn vindt dat Syl zo onderuit geschoffeld wordt. Zijn toch zat mensen die zelfs hun kinderen tegen hun ex opzetten, wie zegt dat Raf zoveel beter is.
  donderdag 29 augustus 2013 @ 19:39:08 #150
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
  Redactie Frontpage / Sport donderdag 29 augustus 2013 @ 19:39:38 #151
54593 crew  Olga
Cheese
pi_130606821
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 19:35 schreef Rachilda het volgende:

[..]

maar waarom moet die Saab dan de namen van Cristiaan en Melissa en de bodyguard van Karl Lagerfeld noemen
Ik keur dit niet goed hoor, dat als eerste. Maar zij is ook maar een mens en wordt al tijden als de homewrecker 'tentoongesteld' en Syl als het zielige meisje. Op een gegeven moment, na dat interview van die Fransman, was bij haar de maat misschien vol en besloot ze voor een deel schoon schip te maken. Al zijn er nu natuurlijk nog steeds vraagtekens zoals bij 'de klap' met oudjaar
pi_130606912
quote:
7s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 19:39 schreef Uccie het volgende:

[..]

Ik vraag me af of er bij Raf misschien niet dezelfde afkeer tegen Sylvie heerst als bij Sabia en dat hij het wel fijn vindt dat Syl zo onderuit geschoffeld wordt. Zijn toch zat mensen die zelfs hun kinderen tegen hun ex opzetten, wie zegt dat Raf zoveel beter is.
dat denk ik ook, als Raf al die verhalen van Saab over Sylvie gelooft en als ze Raf ook helemaal bestookt met verhalen dat zij op de foto moest met Raf zodat Sylvie in de slachtofferrol kon gaan dan zal Raf wel een bloedhekel hebben aan Sylvie inmiddels
  Redactie Frontpage / Sport donderdag 29 augustus 2013 @ 19:42:54 #153
54593 crew  Olga
Cheese
pi_130606954
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 19:41 schreef Rachilda het volgende:

[..]

dat denk ik ook, als Raf al die verhalen van Saab over Sylvie gelooft en als ze Raf ook helemaal bestookt met verhalen dat zij op de foto moest met Raf zodat Sylvie in de slachtofferrol kon gaan dan zal Raf wel een bloedhekel hebben aan Sylvie inmiddels
Raf heeft Syl ook tien jaar meegemaakt he. Die zal ook niet geheel achterlijk zijn.
  † In Memoriam † donderdag 29 augustus 2013 @ 19:43:06 #154
43556 miss_dynastie
pi_130606961
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 19:33 schreef Rachilda het volgende:

Omdat je iemand gaandeweg leert kennen? Saab woonde in Duitsland, wist niets van Syl, kende de golddigger-historie niet, vond steun bij Syl toen haar kindje dood ging en werd misschien wel gaandeweg meegezogen in leugens, manipulatie en bedrog. Genoeg is genoeg, zeker als zo'n iemand dan leugens over jou gaat vertellen, alsof jij de leugenachtige slet bent i.p.v. zijzelf.
pi_130606962
Wel handig, Raf zegt geen commentaar te geven, en kan via Saab gewoon al zijn frustratie kwijt :+
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_130606966
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 19:41 schreef Rachilda het volgende:

[..]

Als dat zo is, is die kerel ook maar een zachtgekookt ei.
pi_130606998
ik heb het gemist, wie zijn christiaan en melissa?
pi_130607000
quote:
14s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 19:42 schreef Olga het volgende:

[..]

Raf heeft Syl ook tien jaar meegemaakt he. Die zal ook niet geheel achterlijk zijn.
Ja ok. Maar hier is ook een kind mee gemoeid. En geloof mij maar; die gaat hier de dupe van zijn. Van deze hele affaire.
  donderdag 29 augustus 2013 @ 19:44:43 #159
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_130607013
quote:
7s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 19:39 schreef Uccie het volgende:

[..]

Syl en Saab rollebollen in de media en Raf is de lachende 3e. Je hoort echt niemand meer zeiken dat Raf de ,eens, beste vriendin van Sylvie aanduwt.
En ik denk dat Raf er niet wakker van ligt als Sylvie echt vreemd is gegaan, zeker met dat verhaal over die vermeende klap op oud en nieuw waar hij ineens de bad guy was. Saab is gewoon de fixer van Raf :D
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
pi_130607019
quote:
14s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 19:39 schreef Olga het volgende:

[..]

Ik keur dit niet goed hoor, dat als eerste. Maar zij is ook maar een mens en wordt al tijden als de homewrecker 'tentoongesteld' en Syl als het zielige meisje. Op een gegeven moment, na dat interview van die Fransman, was bij haar de maat misschien vol en besloot ze voor een deel schoon schip te maken. Al zijn er nu natuurlijk nog steeds vraagtekens zoals bij 'de klap' met oudjaar
dat zou ik me kunnen voorstellen dat de maat een keer vol zou kunnen zijn, maar
1. de maat is dan wel heel snel vol bij Sabia, zoveel was er nog niet over haar gezegd nu door Zarka
2. waarom was ze al die jaren dan BFF met Sylvie als ze het allemaal zo vreselijk vond wat Syl deed
3. dat verhaal dat Saab van Syl op de foto moest geloof ik niet, want als er maar even een verhaal in de media kwam dat het niet goed zou gaan tussen Raf en Sylvie kwamen ze of met name Sylvie snel in de lucht met foto's om te laten zien dat alles koek en ei was tussen hun
  Redactie Frontpage / Sport donderdag 29 augustus 2013 @ 19:45:20 #161
54593 crew  Olga
Cheese
pi_130607042
quote:
1s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 19:44 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]

Ja ok. Maar hier is ook een kind mee gemoeid. En geloof mij maar; die gaat hier de dupe van zijn. Van deze hele affaire.
Maar die was het al toen in de media werd verteld dat zijn vader zijn moeder sloeg.

Voor Damian is het idd triest
pi_130607052
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 19:44 schreef utrecht1970 het volgende:
ik heb het gemist, wie zijn christiaan en melissa?
Deelnemer van let's dance waar sylvie mee gerollebolt heeft. Schijnt. Melissa is zijn vriendin.
  donderdag 29 augustus 2013 @ 19:45:38 #163
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_130607056
Het is aan alle kanten een grote treurnis. Maar die Saab spant imo de lelijke troon. Sta erboven en ga niet zo ordinair publiekelijk met modder gooien. Op camera. En Raf is imo helemaal een loser.

Bij gebrek aan beter neig ik meer en meer naar kamp Meis. Ook omdat ik het weiger om een kinderkamp te starten.
  donderdag 29 augustus 2013 @ 19:45:40 #164
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_130607058
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 19:34 schreef Rachilda het volgende:
er waren wel fotos van Sylvie met Kar Lagerfeld zelf...
Karl is van de mannen liefde ^O^
pi_130607089
quote:
9s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 19:45 schreef Copycat het volgende:
Het is aan alle kanten een grote treurnis. Maar die Saab spant imo de lelijke troon. Sta erboven en ga niet zo ordinair publiekelijk met modder gooien. Op camera. En Raf is imo helemaal een loser.

Bij gebrek aan beter neig ik meer en meer naar kamp Meis. Ook omdat ik het weiger om een kinderkamp te starten.
ben ik mee eens hoor
  donderdag 29 augustus 2013 @ 19:46:49 #166
211040 Uccie
pi_130607091
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 19:44 schreef PirE het volgende:

[..]

Syl en Saab rollebollen in de media en Raf is de lachende 3e. Je hoort echt niemand meer zeiken dat Raf de ,eens, beste vriendin van Sylvie aanduwt.
En ik denk dat Raf er niet wakker van ligt als Sylvie echt vreemd is gegaan, zeker met dat verhaal over die vermeende klap op oud en nieuw waar hij ineens de bad guy was. Saab is gewoon de fixer van Raf :D
Plus dat Saab nu weer alle klappen voor hem opvangt. Want ik kan me niet voorstellen dat hij het er niet mee eens is dat dit interview er geweest is. En Saab kan het volgens mij verder allemaal weinig schelen wie wat over haar zegt, het is niet zo dat zij een carrière heeft die er onder lijdt.
pi_130607129
quote:
99s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 19:45 schreef Haaibaaike het volgende:

[..]

Karl is van de mannen liefde ^O^
de bodyguard van Karl Lagerfeld (waarme Syl volgens Saab een relatie mee zou hebben gehad) is wel knap.. :)
pi_130607147
Ik heb boulevard gemist maar zag wel net een stuk bij shownieuws waarbij die ''nieuwe vriendin Betty''' een boekje open deed over Sabia.

Onder andere dat het een grote leugen is dat Sabia pas iets begonnen is met Raf nadat bekend werd dat ze gingen scheiden, Betty zei dat het al van Okt/November 2012 aan de gang was...
En dat Saab 2 gezichten heeft
pi_130607161
Pics van alle lovers?
pi_130607165
quote:
7s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 19:46 schreef Uccie het volgende:

[..]

Plus dat Saab nu weer alle klappen voor hem opvangt. Want ik kan me niet voorstellen dat hij het er niet mee eens is dat dit interview er geweest is. En Saab kan het volgens mij verder allemaal weinig schelen wie wat over haar zegt, het is niet zo dat zij een carrière heeft die er onder lijdt.
juist, Saab kan alles roepen, geen mislopende carrière, dit gaat nu wel heel veel invloed hebben op de carrière van Sylvie vrees ik
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 29 augustus 2013 @ 19:48:47 #171
163650 Greys
pi_130607178
Dus Saab wrekt nog even wat andere huwelijken, nu ze toch al bezig was?
Door namen van anderen te noemen?

Melissa zal ook een leuke avond hebben :{
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  † In Memoriam † donderdag 29 augustus 2013 @ 19:48:53 #172
43556 miss_dynastie
pi_130607182
quote:

Sta erboven? En La Meis wéér overal mee weg laten komen? Voor haar Duitse carrière is dit funest en dat weet Saab.
pi_130607185
Die Khalid dankt god op zijn blote knieën dat hij van dat wijf verlost is :')
pi_130607188
quote:
14s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 19:39 schreef Olga het volgende:

[..]

Als mens denk je na voordat je die shit naar buiten smijt. Beste vriendinnen HAHAHA. Dat doe je gewoon niet. Punt, en laffe Raf gaat hoop ik zwaar op zijn bek vandaag of morgen, al is de verzachtende factor dat het maar een sneue voetballer is. Dat kunstje levert meer op dan vakkenvullen.
En die pets ja ik wil meer
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 29 augustus 2013 @ 19:49:19 #175
163650 Greys
pi_130607200
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 19:48 schreef Rachilda het volgende:

[..]

juist, Saab kan alles roepen, geen mislopende carrière, dit gaat nu wel heel veel invloed hebben op de carrière van Sylvie vrees ik
Ik denk dat het wel mee zal vallen.
Gordon doet het elke maand met 2 anderen en die is ook nog steeds op tv.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_130607210
quote:
7s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 19:48 schreef nummer_zoveel het volgende:
Pics van alle lovers?
wie kan even plaatjes posten van Christiaan (let's dance) en de body guard van karl lagerfeld?
  Redactie Frontpage / Sport donderdag 29 augustus 2013 @ 19:49:31 #177
54593 crew  Olga
Cheese
pi_130607211
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 19:48 schreef sherezade het volgende:
Ik heb boulevard gemist maar zag wel net een stuk bij shownieuws waarbij die ''nieuwe vriendin Betty''' een boekje open deed over Sabia.

Onder andere dat het een grote leugen is dat Sabia pas iets begonnen is met Raf nadat bekend werd dat ze gingen scheiden, Betty zei dat het al van Okt/November 2012 aan de gang was...
En dat Saab 2 gezichten heeft
Sylvie instrueert haar mensen goed. Of je het nu er mee eens bent of niet, Saab laat niet schijnheilig een vriendin of zo het woord doen zoals Syl.
pi_130607218
Vond het wel opmerkelijk dat Sylvie zei dat haar advocaten alles,wel weer recht trekken.
pi_130607228
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 19:48 schreef Greys het volgende:

juist dat bedoel ik nou!
  donderdag 29 augustus 2013 @ 19:50:40 #180
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_130607256
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 19:48 schreef miss_dynastie het volgende:

Sta erboven? En La Meis wéér overal mee weg laten komen? Voor haar Duitse carrière is dit funest en dat weet Saab.
Hoe haatdragend kun je zijn, ook aan de zijlijn.
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 29 augustus 2013 @ 19:50:41 #181
163650 Greys
pi_130607258
Is dit die Christian? :D

IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_130607274
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 19:49 schreef Greys het volgende:

[..]

Ik denk dat het wel mee zal vallen.
Gordon doet het elke maand met 2 anderen en die is ook nog steeds op tv.
maar bij Gordon draait het juist om zijn ordinair zijn
  donderdag 29 augustus 2013 @ 19:51:14 #183
211040 Uccie
pi_130607287
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 19:49 schreef Sunshine1982 het volgende:
Vond het wel opmerkelijk dat Sylvie zei dat haar advocaten alles,wel weer recht trekken.
Ja dat zag ik ook, toen dacht ik...wat dan?
pi_130607291
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 19:50 schreef Greys het volgende:
Is dit die Christian? :D

[ afbeelding ]
Is dat niet een van de mannenliefde? :{
  donderdag 29 augustus 2013 @ 19:51:39 #185
211040 Uccie
pi_130607301
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 19:51 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Is dat niet een van de mannenliefde? :{
Is die meerderjarig :o
pi_130607324
hebben we ook een foto van de bodyguard van Karl Lagerfeld?
  † In Memoriam † donderdag 29 augustus 2013 @ 19:52:23 #187
43556 miss_dynastie
pi_130607331
quote:
10s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 19:50 schreef Copycat het volgende:

[..]

Hoe haatdragend kun je zijn, ook aan de zijlijn.
Nou, als ik net als een of andere mannenafpakkende hoer afgeschilderd zou zijn dankzij Syl, zou ik niet zo mild zijn als jij hoor, ik begrijp Saab heel goed :Y)
pi_130607332
quote:
7s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 19:51 schreef Uccie het volgende:

[..]

Is die meerderjarig :o
Och, wat dat betreft matcht ie dan wel bij Silvie. ;)
pi_130607353
quote:
10s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 19:49 schreef Olga het volgende:

[..]

Sylvie instrueert haar mensen goed. Of je het nu er mee eens bent of niet, Saab laat niet schijnheilig een vriendin of zo het woord doen zoals Syl.
Het is maar hoe je het bekijkt,.... schijnheilig is ze wel degelijk...mooie vriendin is ze toch he..
  donderdag 29 augustus 2013 @ 19:53:20 #190
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_130607365
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 19:52 schreef miss_dynastie het volgende:

Nou, als ik net als een of andere mannenafpakkende hoer afgeschilderd zou zijn dankzij Syl, zou ik niet zo mild zijn als jij hoor, ik begrijp Saab heel goed :Y)
Omdat die Franse gast uit de lakens klapt.
Ik ben blij dat ik het niet snap.
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 29 augustus 2013 @ 19:53:26 #191
163650 Greys
pi_130607371
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_130607383
wie is Betty?
pi_130607394
Iemand een duidelijke foto? :D
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 29 augustus 2013 @ 19:54:25 #194
163650 Greys
pi_130607425
quote:

[..]

Dat heeft Sylvie niet naar buiten gebracht, dat was die Zarka...
Waar Syl nou niet bepaald een goede band mee heeft.

Sylvie heeft tot nu toe volgens mij Sabia niet naar buiten gebracht als mannenstelende hoer. Integendeel.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  donderdag 29 augustus 2013 @ 19:54:26 #195
211040 Uccie
pi_130607426
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 19:53 schreef Rachilda het volgende:
wie is Betty?
De nieuwe BFF van Sylvie sinds juni ofzo
pi_130607428
quote:
ok, Cristiaan dus...niet lelijk, maar ik word er niet warm van
pi_130607434
quote:

[..]

Nouja een hoer was Sabia van te voren ookal..daar verdiende ze de kost mee vroeger in die clubs, e.d., dus dat verwijt kan ze niet bij Sylvie neerleggen
  Moderator donderdag 29 augustus 2013 @ 19:54:52 #198
184769 crew  Deisyy
pi_130607444
Dus Sylvie had een menage à trois met Christian en zijn vrouw Melissa? :o
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
  Moderator donderdag 29 augustus 2013 @ 19:55:22 #199
184769 crew  Deisyy
pi_130607471
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 19:54 schreef Rachilda het volgende:

[..]

ok, Cristiaan dus...niet lelijk, maar ik word er niet warm van
Brrr..... Glad :{
  donderdag 29 augustus 2013 @ 19:55:24 #200
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_130607473
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 19:48 schreef Greys het volgende:

Wie is Melissa. Ik snap niet dat Saab met namen strooit dat had ik niet zo gauw gedaan. Erg dom.
  Redactie Frontpage / Sport donderdag 29 augustus 2013 @ 19:55:28 #201
54593 crew  Olga
Cheese
pi_130607477
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 19:54 schreef sherezade het volgende:

[..]

Nouja een hoer was Sabia van te voren ookal..daar verdiende ze de kost mee vroeger in die clubs, e.d., dus dat verwijt kan ze niet bij Sylvie neerleggen
Nee dat maakt de roddelmedia ervan. Wel bij de feiten blijven.
  † In Memoriam † donderdag 29 augustus 2013 @ 19:55:37 #202
43556 miss_dynastie
pi_130607483
quote:
7s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 19:53 schreef Copycat het volgende:

[..]

Omdat die Franse gast uit de lakens klapt.
Ik ben blij dat ik het niet snap.
Ja, die quote leugens die jouw so called bff over je verteld heeft. Die ze ook niet even recht zet, welnee, gewoon laten lopen. Vandaag was ze er ook als de kippen bij, waarom gisteren niet?
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 29 augustus 2013 @ 19:55:41 #203
163650 Greys
pi_130607487
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 19:53 schreef nummer_zoveel het volgende:
Iemand een duidelijke foto? :D
Melissa met Christian:

IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_130607510
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 19:55 schreef Greys het volgende:

[..]

Melissa met Christian:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Huh? Zeker weten dat dat dezelfde persoon is?
pi_130607522
quote:

[..]

Maar dat was misschien pillow talk *; en dan moet die Lul zijn mond houden :+
pi_130607542
Wat een gemaakte kerel :')
  † In Memoriam † donderdag 29 augustus 2013 @ 19:57:01 #207
43556 miss_dynastie
pi_130607547
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 19:54 schreef Greys het volgende:

[..]

Dat heeft Sylvie niet naar buiten gebracht, dat was die Zarka...
Waar Syl nou niet bepaald een goede band mee heeft.

Sylvie heeft tot nu toe volgens mij Sabia niet naar buiten gebracht als mannenstelende hoer. Integendeel.
Dan had ze toch als de sodemieter kunnen zeggen dat het niet waar is en leugens zijn, zoals ze ook nu haar teleurstelling uitspreekt (let wel: dat is iets anders dan zeggen 'ze liegt', ze vindt het alleen jammer dat ze uit de school is geklapt). Syl doet veel smerigs via via, Saab doet het gewoon lekker zelf. Heb ik toch meer respect voor (en verder voorrrrral doorrrrrrgaan, heerlijk dit :Y) :D )
pi_130607552
quote:
5s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 19:55 schreef Haaibaaike het volgende:

[..]

Wie is Melissa. Ik snap niet dat Saab met namen strooit dat had ik niet zo gauw gedaan. Erg dom.
Melissa is de vriendin van Cristiaan
Cristiaan is van Let's Dance
Sylvie zou eer relatie hebben gehad met Cristiaan
Er zou een heftige ruzie zijn geweest achter de schermen bij Let's Dance tussen Sylvie en Melissa

aldus Sabia
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 29 augustus 2013 @ 19:57:15 #209
163650 Greys
pi_130607563
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 19:56 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Huh? Zeker weten dat dat dezelfde persoon is?
Of de Google bijschriften moeten niet kloppen, maar anders ja :P
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_130607570
godver moet ik meteen weer terugscrollen om verder te lezen
pi_130607572
Christian Polanc heet ie
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 29 augustus 2013 @ 19:57:45 #212
163650 Greys
pi_130607579
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 19:57 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Dan had ze toch als de sodemieter kunnen zeggen dat het niet waar is en leugens zijn, zoals ze ook nu haar teleurstelling uitspreekt (let wel: dat is iets anders dan zeggen 'ze liegt', ze vindt het alleen jammer dat ze uit de school is geklapt).
Ze heeft toch gereageerd dat alles wat Zarka zei leugens waren?
En ze er haar advocaten op ging zetten? Al bijna meteen?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Moderator donderdag 29 augustus 2013 @ 19:58:24 #213
184769 crew  Deisyy
pi_130607601
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 19:56 schreef Sunshine1982 het volgende:
Wat een gemaakte kerel :')
Past wel bij Syl.
pi_130607610
Hebben we ook een plaatje van de bodyguard van Karl Lagerfeld waarme Syl ook een relatie zou hebben gehad volgens Saab
pi_130607615
Rafael is een sukkeltje met een berg poen.
  donderdag 29 augustus 2013 @ 19:59:21 #216
211040 Uccie
pi_130607638
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 19:55 schreef Greys het volgende:

[..]

Melissa met Christian:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Deze past wel meer in het plaatje dan die foto van net.
  donderdag 29 augustus 2013 @ 19:59:43 #217
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_130607667
quote:
10s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 19:55 schreef Olga het volgende:

[..]

Nee dat maakt de roddelmedia ervan. Wel bij de feiten blijven.
Nouja als jij als 19 jarige moeder ervoor kiest om met je kontje langs een paal af te glijden in een club voor een paar Deutsche Marken ipv moeder te zijn voor je dochtertje zegt all meer als genoeg
  Moderator donderdag 29 augustus 2013 @ 20:00:30 #219
184769 crew  Deisyy
pi_130607681
Dus Syl krijgt hier op haar donder van Karl omdat ze met zijn bodyguard rommelt :D

Redactie Frontpage / Sport donderdag 29 augustus 2013 @ 20:00:52 #220
54593 crew  Olga
Cheese
pi_130607699
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 20:00 schreef sherezade het volgende:

[..]

Nouja als jij als 19 jarige moeder ervoor kiest om met je kontje langs een paal af te glijden in een club voor een paar Deutsche Marken ipv moeder te zijn voor je dochtertje zegt all meer als genoeg
Dus alle paaldanseressen zijn gelijk hoeren. Fijn om te weten.
  Moderator donderdag 29 augustus 2013 @ 20:01:12 #221
184769 crew  Deisyy
pi_130607712
quote:
14s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 20:00 schreef Olga het volgende:

[..]

Amanda ook :Y _O-
pi_130607720
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 19:57 schreef Greys het volgende:

[..]

Dat dus! Ze heeft gelijk aangegeven dat het allemaal leugens waren
pi_130607743
quote:

[..]

Echt wel :W
  Redactie Frontpage / Sport donderdag 29 augustus 2013 @ 20:01:59 #224
54593 crew  Olga
Cheese
pi_130607744
quote:
1s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 20:01 schreef Deisyy het volgende:

[..]

een vriendin van mij is paaldanslerares. Die is zeker nu opperhoer?
  † In Memoriam † donderdag 29 augustus 2013 @ 20:02:13 #225
43556 miss_dynastie
pi_130607753
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 19:57 schreef Greys het volgende:

[..]

a. Gister?
b. Heeft ze daarbij bevestigd dat er leugens over anderen zijn verteld?
pi_130607764
quote:

[..]

Het komt op hetzelfde neer, en daarbij zal ze heus wel her en der een klantje hebben meegenomen naar de achterkamer...
En daarbij alsof je geen ander werk kunt vinden als moeder zijnde
pi_130607780
quote:
1s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 20:01 schreef Deisyy het volgende:

[..]

Dat is sowieso een uitgewoonde boot , dus ja
  Moderator / Miss SHO donderdag 29 augustus 2013 @ 20:02:49 #228
22592 crew  Ole
pi_130607782
quote:

[..]

Nu weten we het wel hoor :{
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_130607808
quote:
9s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 20:01 schreef Olga het volgende:

[..]

Je bent pas opperhoer als je ergens een hoofd-act hebt, of een eigen club
  Redactie Frontpage / Sport donderdag 29 augustus 2013 @ 20:04:34 #230
54593 crew  Olga
Cheese
pi_130607858
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 20:02 schreef sherezade het volgende:

[..]

Het komt op hetzelfde neer, en daarbij zal ze heus wel her en der een klantje hebben meegenomen naar de achterkamer...
En daarbij alsof je geen ander werk kunt vinden als moeder zijnde
_O- _O-

Ik lees al heel lang mee hier en dit is niet de eerste keer dat je zegt dat Saab een hoer was. Een fantasie of zo van je?
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 29 augustus 2013 @ 20:05:00 #231
163650 Greys
pi_130607879
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 20:02 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

a. Gister?
Huh? Nee al bijna meteen nadat deel 1 uitkwam toch?

quote:
b. Heeft ze daarbij bevestigd dat er leugens over anderen zijn verteld?
Ik vind dat wat te ver gaan eigenlijk, ze zei dat alles wat ie zei gelogen was, toch?
Nou ja, ik ga ook maar af op wat er in de media komt he :+
Ik vind niet dat ze daarbij ook nog woord voor woord moet uitleggen wat er dan allemaal gelogen is, als je 'alles' zegt. Had ze alles dan nog eens moeten herhalen?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Moderator donderdag 29 augustus 2013 @ 20:05:32 #232
184769 crew  Deisyy
pi_130607900
quote:
9s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 20:01 schreef Olga het volgende:

[..]

Volgens Sherazade wel :Y
pi_130607903
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 20:03 schreef sherezade het volgende:

[..]

Je bent pas opperhoer als je ergens een hoofd-act hebt, of een eigen club
Ontopic graag.

En niet alleen maar posts om het voor Sylvie op te nemen en Sabia helemaal af te kraken. Verbazingwekkend hoe zwart-wit jij het ziet, net als bij de topics van Yolanthe, die in jouw ogen ook niks goed kan doen.
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 29 augustus 2013 @ 20:05:48 #234
163650 Greys
pi_130607908
quote:
10s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 20:04 schreef Olga het volgende:

[..]

_O- _O-

Ik lees al heel lang mee hier en dit is niet de eerste keer dat je zegt dat Saab een hoer was. Een fantasie of zo van je?
Vraag dat nou niet, dan komt De Foto zo weer als bewijs.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_130607932
quote:

quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 19:46 schreef Rachilda het volgende:

[..]

ben ik mee eens hoor
Ik ook denk (denk ik :') ) want ik weet niet wat er nog gaat komen :D
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 29 augustus 2013 @ 20:06:46 #236
163650 Greys
pi_130607951
Ik weet niet meer welk Team ik ben momenteel.
Team Sylvie dan op dit moment toch maar. Of nee. Nou ja. Nee. Team Nanny dan maar.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  † In Memoriam † donderdag 29 augustus 2013 @ 20:06:49 #237
43556 miss_dynastie
pi_130607952
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 20:05 schreef Greys het volgende:

[..]

Huh? Nee al bijna meteen nadat deel 1 uitkwam toch?

[..]

Ik vind dat wat te ver gaan eigenlijk, ze zei dat alles wat ie zei gelogen was, toch?
Nou ja, ik ga ook maar af op wat er in de media komt he :+
Ik vind niet dat ze daarbij ook nog woord voor woord moet uitleggen wat er dan allemaal gelogen is, als je 'alles' zegt. Had ze alles dan nog eens moeten herhalen?
Maar ze wist toch niet wat gister naar buiten zou komen? Ik vermoed zo maar eens dat dat wél waar is en dan hebben advocaten zo weinig zin....
  donderdag 29 augustus 2013 @ 20:07:03 #238
211040 Uccie
pi_130607965
quote:

[..]

Iemand die op 19-jarige leeftijd ervoor kiest haar kindje bij een vader op te laten groeien omdat deze daar beter voor geschikt is, is niet per sé een slechte moeder. Soms is zo'n keuze gewoon een betere keuze.
  Redactie Frontpage / Sport donderdag 29 augustus 2013 @ 20:07:17 #239
54593 crew  Olga
Cheese
pi_130607974
quote:
10s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 20:05 schreef Greys het volgende:

[..]

Vraag dat nou niet, dan komt De Foto zo weer als bewijs.
Oja die heb ik ook al een paar keer in deze reeks gezien. Ik geloof sherazdinges nu gelijk
  Moderator / Miss SHO donderdag 29 augustus 2013 @ 20:08:05 #240
22592 crew  Ole
pi_130608002
Houden we het wel ontopic, gaat al hard grnoeg
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_130608010
quote:

[..]

_O- _O-

quote:

[..]

_O- _O-

nee wees maar niet bang, zijn gewoon feiten
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 29 augustus 2013 @ 20:10:10 #242
163650 Greys
pi_130608081
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 20:08 schreef sherezade het volgende:

[..]

[..]

nee wees maar niet bang, zijn gewoon feiten
Het is geen feit dat het een hoer is, het is een 'sterk vermoeden' van je :P
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_130608142
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 20:05 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Ontopic graag.

En niet alleen maar posts om het voor Sylvie op te nemen en Sabia helemaal af te kraken. Verbazingwekkend hoe zwart-wit jij het ziet, net als bij de topics van Yolanthe, die in jouw ogen ook niks goed kan doen.
nee idd en nu met de tijd komen de mensen er wel achter he , dat blijkt nu wel weer ;)
blijf vooral goedgelovig
pi_130608186
Iemand hier zei dat de bodygard van Karl Lagerfeld heel knap is. Hoe ziet ie uit dan?
pi_130608217
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 20:13 schreef nummer_zoveel het volgende:
Iemand hier zei dat de bodygard van Karl Lagerfeld heel knap is. Hoe ziet ie uit dan?
heet die bodyguard sebastien jondeau?
  Redactie Frontpage / Sport donderdag 29 augustus 2013 @ 20:14:37 #246
54593 crew  Olga
Cheese
pi_130608246
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 20:13 schreef nummer_zoveel het volgende:
deze? http://www.she.be/nl/mode(...)om-tot-topmodel.aspx
  Redactie Frontpage / Sport donderdag 29 augustus 2013 @ 20:15:31 #248
54593 crew  Olga
Cheese
pi_130608295
pi_130608327
pi_130608337
Een heel ander type dan die danser. :D
  donderdag 29 augustus 2013 @ 20:16:59 #253
211040 Uccie
pi_130608349
Maar waar vinden we de KLM-piloot?
  donderdag 29 augustus 2013 @ 20:17:16 #254
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_130608359
dat is een broekie, deze bodyguard is een echte vent
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
  Redactie Frontpage / Sport donderdag 29 augustus 2013 @ 20:17:31 #255
54593 crew  Olga
Cheese
pi_130608367
  Redactie Frontpage / Sport donderdag 29 augustus 2013 @ 20:18:01 #256
54593 crew  Olga
Cheese
pi_130608383
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 20:16 schreef nummer_zoveel het volgende:
En hij is naast bodyguard nu ook model
pi_130608388
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 20:16 schreef nummer_zoveel het volgende:
een beetje een stoerdere versie van Rafael
pi_130608404
quote:
14s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 20:17 schreef Olga het volgende:
[ afbeelding ]
het bewijs LOL :)
pi_130608429
quote:
[ afbeelding ]
Sylvie staat wel heel erg dicht tegen hem aangedrukt
pi_130608441
http://www.followfamous.n(...)liefd-op-klm-piloot/
Opmerkelijk is dat dat stuk al van januari dot jaar,was.
pi_130608448
quote:
[ afbeelding ]
heeft hij een bobbel in zijn broek???? zie ik dat goed???? ;)
pi_130608450
quote:
7s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 20:16 schreef Uccie het volgende:
Maar waar vinden we de KLM-piloot?
Die heeft volgens mij wel eens op het voorblad van een of ander roddelblad gestaan..
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
pi_130608522
Die Silvie heeft na haar genezing van kanker wel flink de bloemetjes buiten gezet zeg.
Zou Rafael nou echt niks in de gaten hebben gehad? Het lijkt me sterk hoor...
  donderdag 29 augustus 2013 @ 20:23:17 #264
211040 Uccie
pi_130608640
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 20:20 schreef nummer_zoveel het volgende:
Die Silvie heeft na haar genezing van kanker wel flink de bloemetjes buiten gezet zeg.
Dat ze na haar ziekte ineens heel erg veel met andere mannen flirtte kan ik me nog iets bij voorstellen. Ze is ondanks alles aangetast in haar "vrouwelijkheid" en als je dan daarna weer al die aandacht krijgt is het bewijs dat je weer "gezond" bent. Maar daarmee praat ik vreemdgaan niet goed, dat is gewoon laag.
  donderdag 29 augustus 2013 @ 20:25:11 #265
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_130608720
quote:
14s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 20:18 schreef Olga het volgende:

En hij is naast bodyguard nu ook model
Ik vind hem niet knap.
pi_130608774
quote:
9s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 20:25 schreef Haaibaaike het volgende:

[..]

Ik vind hem niet knap.
Ik vind hem wel wat hebben, ziet er in ieder geval interessanter uit dan die danser wat mij betreft
pi_130608803
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 20:26 schreef Rachilda het volgende:

[..]

Ik vind hem wel wat hebben, ziet er in ieder geval interessanter uit dan die danser wat mij betreft
Ja die danser is 10x niks
  donderdag 29 augustus 2013 @ 20:27:16 #268
211040 Uccie
pi_130608810
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 20:19 schreef Rachilda het volgende:

[..]

Sylvie staat wel heel erg dicht tegen hem aangedrukt
Ik vind hem eng in deze foto :X
  Redactie Frontpage / Sport donderdag 29 augustus 2013 @ 20:27:31 #269
54593 crew  Olga
Cheese
pi_130608813
Hij heeft wel iets. Ik zou hem iig niet mijn bed uitschoppen
pi_130608819
Nu nog de piloot :D
pi_130608857
quote:
Dag schat ik ga even naar de chemo ;(
pi_130608862
Team Sylvie zet Betty in

http://www.shownieuws.tv/video/vriendin-van-sylvie-boos-op-sabia/

Boulevard staat nog steeds niet online -O-
know'm sayin?
word? word.
pi_130608943
Volgens Betty hebben ze al wat sinds eind oktober/begin november en had Sabia een vinger in de pap bij de scheiding, maar waarom dan toch Sabia aan je zijde houden al die tijd?
know'm sayin?
word? word.
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 29 augustus 2013 @ 20:31:17 #274
163650 Greys
pi_130608983
quote:
Ik denk dat ze al jaren niet meer echt bij elkaar waren, maar de schijn wilden ophouden.
Hoe vaak waren er geen geruchten dat het niks meer was, waarna ze ineens weer klef op de boardwalk zaten in een of ander zonnig oord.

En heel stiekem denk ik dat Raf ook al (veel) langer met Saab scharrelde.
Dat ze een oogje toeknepen voor elkaars geflirt en gevuns, omdat ze het bij elkaar niet meer kregen.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 29 augustus 2013 @ 20:32:21 #275
163650 Greys
pi_130609040
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 20:30 schreef alors het volgende:
Volgens Betty hebben ze al wat sinds eind oktober/begin november en had Sabia een vinger in de pap bij de scheiding, maar waarom dan toch Sabia aan je zijde houden al die tijd?
Omdat als Sylvie Saab d'r uit gooide, dan wist ze dat er dirt boven tafel zou komen.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_130609056
#teamsabia
pi_130609071
quote:
c_/

Die beelden er ook bij _O-
pi_130609113
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 20:30 schreef alors het volgende:
Dat vraag ik me ook af, of is dat pas met oud en nieuw uitgekomen?
pi_130609118
Ik ben Zwitserland. Beide zijn het smerige dames.
pi_130609121
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 20:32 schreef roos85 het volgende:

[..]

c_/

Die beelden er ook bij _O-
ja hahaha, dat stukje waar Sabia aan de telefoon is en gewoon wegloopt bij Damian
  † In Memoriam † donderdag 29 augustus 2013 @ 20:34:21 #281
43556 miss_dynastie
pi_130609127
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 20:31 schreef Greys het volgende:

[..]

Ik denk dat ze al jaren niet meer echt bij elkaar waren, maar de schijn wilden ophouden.
Hoe vaak waren er geen geruchten dat het niks meer was, waarna ze ineens weer klef op de boardwalk zaten in een of ander zonnig oord.

En heel stiekem denk ik dat Raf ook al (veel) langer met Saab scharrelde.
Dat ze een oogje toeknepen voor elkaars geflirt en gevuns, omdat ze het bij elkaar niet meer kregen.
Ze (als in Raf & Syl) of Zij (Syl)?
Want ik kan me niet voorstellen dat het Raf echt heel veel kon schelen...
pi_130609148
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 20:33 schreef sherezade het volgende:

[..]

Dat vraag ik me ook af, of is dat pas met oud en nieuw uitgekomen?
dat zou dan net 2 maanden later zijn dat zou toch kunnen dat Sylvie het 2 maanden nog niet wist
  donderdag 29 augustus 2013 @ 20:35:52 #283
211040 Uccie
pi_130609184
We hebben er weer een moddergooiende speler bij...Betty, de ex-buuv van Saab en de nieuwe BFF van Syl _O_
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 29 augustus 2013 @ 20:36:00 #284
163650 Greys
pi_130609188
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 20:34 schreef Rachilda het volgende:

[..]

dat zou dan net 2 maanden later zijn dat zou toch kunnen dat Sylvie het 2 maanden nog niet wist
Joh die wist dat echt al lang als je het mij vraagt.
Al veel langer. Ze kon d'r alleen niet als een feeks bovenop springen omdat ze wist dat Sabia haar flink te kakken kon zetten met wat ze allemaal van Sylvie wist.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_130609197
quote:

[..]

ja hahaha, dat stukje waar Sabia aan de telefoon is en gewoon wegloopt bij Damian
De nanny staat gewoon bij Damian, misschien moest ze nog wat pakken, beetje suggestieve beelden allemaal :')
know'm sayin?
word? word.
pi_130609198
quote:

[..]

Inderdaad :')
pi_130609208
quote:

[..]

Dat zou kunnen, sylvie was veel van huis weg dus Raf had wel de gelegenheid in ieder geval
pi_130609214
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 20:36 schreef alors het volgende:

[..]

De nanny staat gewoon bij Damian, misschien moest ze nog wat pakken, beetje suggestieve beelden allemaal :')
Dat bedoel ik..
pi_130609311
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 20:28 schreef alors het volgende:
Team Sylvie zet Betty in

http://www.shownieuws.tv/video/vriendin-van-sylvie-boos-op-sabia/

Boulevard staat nog steeds niet online -O-
wat die Betty zegt geloof ik wel
Die Sabia heeft zeker twee gezichten, eerst BFF uithangen en daarna uit de school klappen is daar duidelijk een vorm van
Daarnaast is haar band met haar kinderen ook niet goed...waar zijn haar eigen kinderen trouwens, die zie ik al helemaal niet in beeld, Damian zie je dan nog af en toe voorbij komen, heel raar hoor allemaal en oef oef oef Raf...wat is dat toch de domste van allemaal, er zijn genoeg vrouwen die interesse in hem zouden hebben, maar waarom heeft hij zich laten inpalmen door die Saab, dom, dom, dom
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 29 augustus 2013 @ 20:39:40 #290
163650 Greys
pi_130609351
Dit was toen dat KLM verhaal (of is dat al drie keer gepost hier :@ kan het niet meer bijhouden).
Kwam kennelijk vanuit meerdere bronnen bij de KLM:

http://zijonline.nl/2013/(...)liefd-op-klm-piloot/

Is een KLM-piloot de werkelijke redeen van de abrupte scheiding van Sylvie en Rafael van der Vaart? Is Sylvie verliefd geworden op die piloot en heeft zij daarom een eind gemaakt aan het 7-jarig huwelijk? Gaf Rafael haar daarom Oudejaarsnacht een tik?

Uit elkaar gegroeid, zoals Sylvie en Rafael van der Vaart zelf zeggen? Of is er, zoals zo vaak toch een derde in het spel? Pikant is in ieder geval het verhaal dat weekblad Prive vandaag in haar extra ‘Sylvie/Rafael’-editie brengt! Een verhaal uit de boezem van onze nationale trots, de KLM. Een verhaal ook zo schrijft het weekblad, dat het van meerdere kanten uit KLM-kring kreeg aangeboden.

‘Sylvie heeft een verhouding met haar prive piloot’ meldde een, naar wat bleek, collega van de man die het hart van Sylvie zou hebben doen bonzen. De bron wist ook te vertellen dat de vonk was ontsprongen tijdens een van de vele vluchten die Sylvie afgelopen maanden had gemaakt, want Sylvie maakt als ze van de ene naar de andere opdracht vliegt het liefst gebruik van een privejet.

“Dan verplaatst ze zich doorgaans in kisten die door KLM-piloten worden gevlogen. Hoog in de lucht is zij op een van hen verliefd geworden’.

De naam van de bewuste piloot waarop Sylvie nu verliefd zou zijn noemt het weekblad niet.

Het schrijft: ‘beide bronnen die onafhankelijk van elkaar dit weekblad benaderen willen die naam niet prijsgeven omdat zij vrezen dan direct als verrader te worden gebrandmerkt. Een van hen: ‘Dan kan ik het wel schudden onder mijn collega’s.’

Als het verhaal een grond van waarheid heeft, en daar lijkt het alle schijn van te hebben, dan is het duidelijk waarom met een kalp oudejaarsnacht een einde kwam aan het huwelijk van Sylvie en Rafael. De tijd zal het leren…
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_130609359
quote:
7s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 20:35 schreef Uccie het volgende:
We hebben er weer een moddergooiende speler bij...Betty, de ex-buuv van Saab en de nieuwe BFF van Syl _O_
ze heeft in 2010 veel gezien van Sabia, kan ze aub wat concreter zijn??!! ;)
pi_130609404
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 20:38 schreef Rachilda het volgende:

[..]

Die Sabia heeft zeker twee gezichten, eerst BFF uithangen en daarna uit de school klappen is daar duidelijk een vorm van
Daarnaast is haar band met haar kinderen ook niet goed...waar zijn haar eigen kinderen trouwens, die zie ik al helemaal niet in beeld, Damian zie je dan nog af en toe voorbij komen, heel raar hoor allemaal en oef oef oef Raf...wat is dat toch de domste van allemaal, er zijn genoeg vrouwen die interesse in hem zouden hebben, maar waarom heeft hij zich laten inpalmen door die Saab, dom, dom, dom
know'm sayin?
word? word.
  Redactie Frontpage / Sport donderdag 29 augustus 2013 @ 20:41:16 #293
54593 crew  Olga
Cheese
pi_130609416
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 20:38 schreef Rachilda het volgende:

[..]

Alleen met de oudste he en daar heeft ze pas sinds kort weer een relatie mee. Daarnaast hadden zij en Khalid er toen voor gekozen om hun twee kinderen zoveel mogelijk uit de schijnwerpers te houden. Nu ze wat met Raf heeft zal dat lijkt mij niet zijn veranderd
pi_130609476
quote:
14s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 20:41 schreef Olga het volgende:

[..]

Alleen met de oudste he en daar heeft ze pas sinds kort weer een relatie mee. Daarnaast hadden zij en Khalid er toen voor gekozen om hun twee kinderen zoveel mogelijk uit de schijnwerpers te houden. Nu ze wat met Raf heeft zal dat lijkt mij niet zijn veranderd
ja, ok, maar ze vertoeft behoorlijk veel tijd met Raf, waar zijn de kinderen dan al die tijd?
pi_130609548
Ze waren wel mee op vakantie, maar dat zijn foto's van Peter Smulders, geposeerde, maar die zijn alleen heel klein te zien...

know'm sayin?
word? word.
  Redactie Frontpage / Sport donderdag 29 augustus 2013 @ 20:45:06 #296
54593 crew  Olga
Cheese
pi_130609578
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 20:42 schreef Rachilda het volgende:

[..]

ja, ok, maar ze vertoeft behoorlijk veel tijd met Raf, waar zijn de kinderen dan al die tijd?
Zij en Raf wonen samen he :) Dus logisch dat ze veel tijd met hem vertoeft. En daarnaast hebben de kids ook een vader waar ze geregeld zijn. Of moeten we telkens als we Saab zien ook haar kinderen bij haar zien? Ze zijn wat dat betreft denk ik anders opgevoed dan Damian.
pi_130609583
quote:

[..]

Gewoon thuis met de oppas, op peuterschool, bij vriendjes?
know'm sayin?
word? word.
  donderdag 29 augustus 2013 @ 20:45:52 #298
211040 Uccie
pi_130609616
quote:
2s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 20:45 schreef Olga het volgende:

[..]

Zij en Raf wonen samen he :) Dus logisch dat ze veel tijd met hem vertoeft. En daarnaast hebben de kids ook een vader waar ze geregeld zijn. Of moeten we telkens als we Saab zien ook haar kinderen bij haar zien? Ze zijn wat dat betreft denk ik anders opgevoed dan Damian.
Ze krijgt wellicht ook gezeik met Khalid als hij hun kinderen steeds in de bladen ziet, hij is daar niet van, dus daar zullen ze wel afspraken over gemaakt hebben.
  Redactie Frontpage / Sport donderdag 29 augustus 2013 @ 20:46:39 #299
54593 crew  Olga
Cheese
pi_130609648
quote:
7s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 20:45 schreef Uccie het volgende:

[..]

Ze krijgt wellicht ook gezeik met Khalid als hij hun kinderen steeds in de bladen ziet, hij is daar niet van, dus daar zullen ze wel afspraken over gemaakt hebben.
Weet ik niet, maar toen zij nog samen waren zag je hun kinderen ook weinig
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 29 augustus 2013 @ 20:50:51 #300
163650 Greys
pi_130609850
quote:

[..]

Die mogen kennelijk wel op een beschut stukje tuin ontbijten. :Y)
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  donderdag 29 augustus 2013 @ 20:51:59 #301
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_130609907
quote:

ik vind het was lachen als plaatsvervangende schaamte

(ik open geen nieuwe :@ )
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')