wie kan even plaatjes posten van Christiaan (let's dance) en de body guard van karl lagerfeld?quote:
Sylvie instrueert haar mensen goed. Of je het nu er mee eens bent of niet, Saab laat niet schijnheilig een vriendin of zo het woord doen zoals Syl.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 19:48 schreef sherezade het volgende:
Ik heb boulevard gemist maar zag wel net een stuk bij shownieuws waarbij die ''nieuwe vriendin Betty''' een boekje open deed over Sabia.
Onder andere dat het een grote leugen is dat Sabia pas iets begonnen is met Raf nadat bekend werd dat ze gingen scheiden, Betty zei dat het al van Okt/November 2012 aan de gang was...
En dat Saab 2 gezichten heeft
juist dat bedoel ik nou!quote:Op donderdag 29 augustus 2013 19:48 schreef Greys het volgende:
Dus Saab wrekt nog even wat andere huwelijken, nu ze toch al bezig was?
Door namen van anderen te noemen?
Melissa zal ook een leuke avond hebben
Hoe haatdragend kun je zijn, ook aan de zijlijn.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 19:48 schreef miss_dynastie het volgende:
Sta erboven? En La Meis wéér overal mee weg laten komen? Voor haar Duitse carrière is dit funest en dat weet Saab.
maar bij Gordon draait het juist om zijn ordinair zijnquote:Op donderdag 29 augustus 2013 19:49 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik denk dat het wel mee zal vallen.
Gordon doet het elke maand met 2 anderen en die is ook nog steeds op tv.
Ja dat zag ik ook, toen dacht ik...wat dan?quote:Op donderdag 29 augustus 2013 19:49 schreef Sunshine1982 het volgende:
Vond het wel opmerkelijk dat Sylvie zei dat haar advocaten alles,wel weer recht trekken.
Is die meerderjarigquote:Op donderdag 29 augustus 2013 19:51 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Is dat niet een van de mannenliefde?
Nou, als ik net als een of andere mannenafpakkende hoer afgeschilderd zou zijn dankzij Syl, zou ik niet zo mild zijn als jij hoor, ik begrijp Saab heel goedquote:Op donderdag 29 augustus 2013 19:50 schreef Copycat het volgende:
[..]
Hoe haatdragend kun je zijn, ook aan de zijlijn.
Het is maar hoe je het bekijkt,.... schijnheilig is ze wel degelijk...mooie vriendin is ze toch he..quote:Op donderdag 29 augustus 2013 19:49 schreef Olga het volgende:
[..]
Sylvie instrueert haar mensen goed. Of je het nu er mee eens bent of niet, Saab laat niet schijnheilig een vriendin of zo het woord doen zoals Syl.
Omdat die Franse gast uit de lakens klapt.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 19:52 schreef miss_dynastie het volgende:
Nou, als ik net als een of andere mannenafpakkende hoer afgeschilderd zou zijn dankzij Syl, zou ik niet zo mild zijn als jij hoor, ik begrijp Saab heel goed
Dat heeft Sylvie niet naar buiten gebracht, dat was die Zarka...quote:Op donderdag 29 augustus 2013 19:52 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Nou, als ik net als een of andere mannenafpakkende hoer afgeschilderd zou zijn dankzij Syl, zou ik niet zo mild zijn als jij hoor, ik begrijp Saab heel goed
De nieuwe BFF van Sylvie sinds juni ofzoquote:
Nouja een hoer was Sabia van te voren ookal..daar verdiende ze de kost mee vroeger in die clubs, e.d., dus dat verwijt kan ze niet bij Sylvie neerleggenquote:Op donderdag 29 augustus 2013 19:52 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Brrr..... Gladquote:Op donderdag 29 augustus 2013 19:54 schreef Rachilda het volgende:
[..]
ok, Cristiaan dus...niet lelijk, maar ik word er niet warm van
Wie is Melissa. Ik snap niet dat Saab met namen strooit dat had ik niet zo gauw gedaan. Erg dom.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 19:48 schreef Greys het volgende:
Dus Saab wrekt nog even wat andere huwelijken, nu ze toch al bezig was?
Door namen van anderen te noemen?
Melissa zal ook een leuke avond hebben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |