Ik keur dit niet goed hoor, dat als eerste. Maar zij is ook maar een mens en wordt al tijden als de homewrecker 'tentoongesteld' en Syl als het zielige meisje. Op een gegeven moment, na dat interview van die Fransman, was bij haar de maat misschien vol en besloot ze voor een deel schoon schip te maken. Al zijn er nu natuurlijk nog steeds vraagtekens zoals bij 'de klap' met oudjaarquote:Op donderdag 29 augustus 2013 19:35 schreef Rachilda het volgende:
[..]
maar waarom moet die Saab dan de namen van Cristiaan en Melissa en de bodyguard van Karl Lagerfeld noemen
dat denk ik ook, als Raf al die verhalen van Saab over Sylvie gelooft en als ze Raf ook helemaal bestookt met verhalen dat zij op de foto moest met Raf zodat Sylvie in de slachtofferrol kon gaan dan zal Raf wel een bloedhekel hebben aan Sylvie inmiddelsquote:Op donderdag 29 augustus 2013 19:39 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik vraag me af of er bij Raf misschien niet dezelfde afkeer tegen Sylvie heerst als bij Sabia en dat hij het wel fijn vindt dat Syl zo onderuit geschoffeld wordt. Zijn toch zat mensen die zelfs hun kinderen tegen hun ex opzetten, wie zegt dat Raf zoveel beter is.
Raf heeft Syl ook tien jaar meegemaakt he. Die zal ook niet geheel achterlijk zijn.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 19:41 schreef Rachilda het volgende:
[..]
dat denk ik ook, als Raf al die verhalen van Saab over Sylvie gelooft en als ze Raf ook helemaal bestookt met verhalen dat zij op de foto moest met Raf zodat Sylvie in de slachtofferrol kon gaan dan zal Raf wel een bloedhekel hebben aan Sylvie inmiddels
Omdat je iemand gaandeweg leert kennen? Saab woonde in Duitsland, wist niets van Syl, kende de golddigger-historie niet, vond steun bij Syl toen haar kindje dood ging en werd misschien wel gaandeweg meegezogen in leugens, manipulatie en bedrog. Genoeg is genoeg, zeker als zo'n iemand dan leugens over jou gaat vertellen, alsof jij de leugenachtige slet bent i.p.v. zijzelf.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 19:33 schreef Rachilda het volgende:
Tja...ik weet het niet, ik wil die Sabia best geloven dat Sylvie vreemd is gegaan, maar waarom was ze al die tijd BFF dan???
En dat Sabia ook andere mensen in het interview betrekt vind ik ook nogal veelzeggend, wat hebben die mensen( namen) er mee te maken dat ook hun prive situatie nu bekend is
Als dat zo is, is die kerel ook maar een zachtgekookt ei.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 19:41 schreef Rachilda het volgende:
[..]
dat denk ik ook, als Raf al die verhalen van Saab over Sylvie gelooft en als ze Raf ook helemaal bestookt met verhalen dat zij op de foto moest met Raf zodat Sylvie in de slachtofferrol kon gaan dan zal Raf wel een bloedhekel hebben aan Sylvie inmiddels
Ja ok. Maar hier is ook een kind mee gemoeid. En geloof mij maar; die gaat hier de dupe van zijn. Van deze hele affaire.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 19:42 schreef Olga het volgende:
[..]
Raf heeft Syl ook tien jaar meegemaakt he. Die zal ook niet geheel achterlijk zijn.
Syl en Saab rollebollen in de media en Raf is de lachende 3e. Je hoort echt niemand meer zeiken dat Raf de ,eens, beste vriendin van Sylvie aanduwt.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 19:39 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik vraag me af of er bij Raf misschien niet dezelfde afkeer tegen Sylvie heerst als bij Sabia en dat hij het wel fijn vindt dat Syl zo onderuit geschoffeld wordt. Zijn toch zat mensen die zelfs hun kinderen tegen hun ex opzetten, wie zegt dat Raf zoveel beter is.
dat zou ik me kunnen voorstellen dat de maat een keer vol zou kunnen zijn, maarquote:Op donderdag 29 augustus 2013 19:39 schreef Olga het volgende:
[..]
Ik keur dit niet goed hoor, dat als eerste. Maar zij is ook maar een mens en wordt al tijden als de homewrecker 'tentoongesteld' en Syl als het zielige meisje. Op een gegeven moment, na dat interview van die Fransman, was bij haar de maat misschien vol en besloot ze voor een deel schoon schip te maken. Al zijn er nu natuurlijk nog steeds vraagtekens zoals bij 'de klap' met oudjaar
Maar die was het al toen in de media werd verteld dat zijn vader zijn moeder sloeg.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 19:44 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Ja ok. Maar hier is ook een kind mee gemoeid. En geloof mij maar; die gaat hier de dupe van zijn. Van deze hele affaire.
Deelnemer van let's dance waar sylvie mee gerollebolt heeft. Schijnt. Melissa is zijn vriendin.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 19:44 schreef utrecht1970 het volgende:
ik heb het gemist, wie zijn christiaan en melissa?
Karl is van de mannen liefdequote:Op donderdag 29 augustus 2013 19:34 schreef Rachilda het volgende:
er waren wel fotos van Sylvie met Kar Lagerfeld zelf...
ben ik mee eens hoorquote:Op donderdag 29 augustus 2013 19:45 schreef Copycat het volgende:
Het is aan alle kanten een grote treurnis. Maar die Saab spant imo de lelijke troon. Sta erboven en ga niet zo ordinair publiekelijk met modder gooien. Op camera. En Raf is imo helemaal een loser.
Bij gebrek aan beter neig ik meer en meer naar kamp Meis. Ook omdat ik het weiger om een kinderkamp te starten.
Plus dat Saab nu weer alle klappen voor hem opvangt. Want ik kan me niet voorstellen dat hij het er niet mee eens is dat dit interview er geweest is. En Saab kan het volgens mij verder allemaal weinig schelen wie wat over haar zegt, het is niet zo dat zij een carrière heeft die er onder lijdt.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 19:44 schreef PirE het volgende:
[..]
Syl en Saab rollebollen in de media en Raf is de lachende 3e. Je hoort echt niemand meer zeiken dat Raf de ,eens, beste vriendin van Sylvie aanduwt.
En ik denk dat Raf er niet wakker van ligt als Sylvie echt vreemd is gegaan, zeker met dat verhaal over die vermeende klap op oud en nieuw waar hij ineens de bad guy was. Saab is gewoon de fixer van Raf
de bodyguard van Karl Lagerfeld (waarme Syl volgens Saab een relatie mee zou hebben gehad) is wel knap..quote:Op donderdag 29 augustus 2013 19:45 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Karl is van de mannen liefde
juist, Saab kan alles roepen, geen mislopende carrière, dit gaat nu wel heel veel invloed hebben op de carrière van Sylvie vrees ikquote:Op donderdag 29 augustus 2013 19:46 schreef Uccie het volgende:
[..]
Plus dat Saab nu weer alle klappen voor hem opvangt. Want ik kan me niet voorstellen dat hij het er niet mee eens is dat dit interview er geweest is. En Saab kan het volgens mij verder allemaal weinig schelen wie wat over haar zegt, het is niet zo dat zij een carrière heeft die er onder lijdt.
Sta erboven? En La Meis wéér overal mee weg laten komen? Voor haar Duitse carrière is dit funest en dat weet Saab.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 19:45 schreef Copycat het volgende:
Het is aan alle kanten een grote treurnis. Maar die Saab spant imo de lelijke troon. Sta erboven en ga niet zo ordinair publiekelijk met modder gooien. Op camera. En Raf is imo helemaal een loser.
Bij gebrek aan beter neig ik meer en meer naar kamp Meis. Ook omdat ik het weiger om een kinderkamp te starten.
Als mens denk je na voordat je die shit naar buiten smijt. Beste vriendinnen HAHAHA. Dat doe je gewoon niet. Punt, en laffe Raf gaat hoop ik zwaar op zijn bek vandaag of morgen, al is de verzachtende factor dat het maar een sneue voetballer is. Dat kunstje levert meer op dan vakkenvullen.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 19:39 schreef Olga het volgende:
[..]
Ik keur dit niet goed hoor, dat als eerste. Maar zij is ook maar een mens en wordt al tijden als de homewrecker 'tentoongesteld' en Syl als het zielige meisje. Op een gegeven moment, na dat interview van die Fransman, was bij haar de maat misschien vol en besloot ze voor een deel schoon schip te maken. Al zijn er nu natuurlijk nog steeds vraagtekens zoals bij 'de klap' met oudjaar
Ik denk dat het wel mee zal vallen.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 19:48 schreef Rachilda het volgende:
[..]
juist, Saab kan alles roepen, geen mislopende carrière, dit gaat nu wel heel veel invloed hebben op de carrière van Sylvie vrees ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |