Hoezo? Franse Willem was toch niet haar spreekbuis?quote:Op donderdag 29 augustus 2013 19:10 schreef APK het volgende:
Wat viel er na te vragen dan?
Syl had ook al via 'Frans' -en dus via de pers- haar woordje gedaan.
Zolang die maar weet dat de nanny van hem houdt.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 19:09 schreef sherezade het volgende:
[..]
Inderdaad leuk voor Damian...hopelijk krijgt hij er niks van mee
Nannyquote:Op donderdag 29 augustus 2013 19:10 schreef Rachilda het volgende:
waar was Damian eigenlijk de afgelopen dagen? Sylvie was bij Touriyah, Sabia was bij Raf...en Damian??
oh ja, de nanny, die was ik even vergetenquote:Op donderdag 29 augustus 2013 19:11 schreef Uccie het volgende:
[..]
Zolang die maar weet dat de nanny van hem houdt.
Ja om te vragen hoe en wat recht op de persoon af, ipv alles via de media te doen....quote:Op donderdag 29 augustus 2013 19:10 schreef APK het volgende:
[..]
Wat viel er na te vragen dan?
Syl had ook al via 'Frans' -en dus via de pers- haar woordje gedaan.
Volgens mij bracht hij -in haar ogen- dingen naar buiten over haar die waarschijnlijk niet voor publicatie bedoeld waren?quote:Op donderdag 29 augustus 2013 19:10 schreef Copycat het volgende:
Hoezo? Franse Willem was toch niet haar spreekbuis?
Voor Damian ben ik heel blij dat zij bestaat, het is de enige volwassene in zijn omgeving die zich ook dusdanig gedraagd.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 19:11 schreef Rachilda het volgende:
[..]
oh ja, de nanny, die was ik even vergeten
Volgens mij was dat meer over die andere dingetjes, het samen in bed duiken zonder elkaars naam te kennen etc etcquote:Op donderdag 29 augustus 2013 19:12 schreef APK het volgende:
[..]
Volgens mij bracht hij -in haar ogen- dingen naar buiten over haar die waarschijnlijk niet voor publicatie bedoeld waren?
Ik doe maar een gok, ze was blijkbaar niet blij.
Ik las even terug, dus zag je bericht nu pas. Maar inderdaad daar heb je wel een puntquote:Op donderdag 29 augustus 2013 18:06 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Syl ontkent dus niet dat ze het allemaal gedaan heeft? Juicy
Dat is dan toch totaal het tegenovergestelde van het woord voor haar doen? Het leek alsof je bedoelde dat zij hem vanuit de coulissen souffleerde.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 19:12 schreef APK het volgende:
Volgens mij bracht hij -in haar ogen- dingen naar buiten over haar die waarschijnlijk niet voor publicatie bedoeld waren?
Ik doe maar een gok, ze was blijkbaar niet blij.
Toch ook dat ze zei dat ze hem ook van Syl af zou pakken?quote:Op donderdag 29 augustus 2013 19:13 schreef sherezade het volgende:
Volgens mij was dat meer over die andere dingetjes, het samen in bed duiken zonder elkaars naam te kennen etc etc
wat betekent dat?quote:Op donderdag 29 augustus 2013 19:16 schreef Moonah het volgende:
"Nicht nur Körperliebe", zei Saab net.
Ik heb speciaal even Boulevard aangezet!
Volgens mij is ze te dom om iets dusdanig doortrapts te bedenken, dus dat bedoelde ik nietquote:Op donderdag 29 augustus 2013 19:14 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat is dan toch totaal het tegenovergestelde van het woord voor haar doen? Het leek alsof je bedoelde dat zij hem vanuit de coulissen souffleerde.
Nicht Nür is dan "niet alleen"quote:Op donderdag 29 augustus 2013 19:17 schreef Moonah het volgende:
Ik neem aan 'seks om de seks'.
("lichaamsliefde").
Oh ja, das kann auch nog.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 19:18 schreef Copycat het volgende:
Is het niet kōrperlich (lichamelijk)?
Habe ich schon! Darf ich niemals sagen das ich es' nicht habe gewusst!quote:Op donderdag 29 augustus 2013 19:20 schreef Moonah het volgende:
Oh ja, das kann auch nog.
Nah, het is nu nog even reclame, zet de TV maar vast aan!
Ja.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 19:20 schreef kissaa het volgende:
Niet alleen seks maar een relatie (maak ik er uit op)
Ja, ik dat bedoelde ik ook. Dat Syl dus ook echt affaires had.quote:
Ja volgens mij was dat het..met die KLM piloot enzoquote:Op donderdag 29 augustus 2013 19:21 schreef Moonah het volgende:
[..]
Ja, ik dat bedoelde ik ook. Dat Syl dus ook echt affaires had.
Was jij daar blij omquote:Op donderdag 29 augustus 2013 19:13 schreef Uccie het volgende:
[..]
Voor Damian ben ik heel blij dat zij bestaat, het is de enige volwassene in zijn omgeving die zich ook dusdanig gedraagd.
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 19:22 schreef Soury het volgende:
[..]
Was jij daar blij omMijn god zeg
Sabia neem ik aanquote:
Die second hand Saab.quote:
Nee, daar heeft ze haar BFF en personeel voor. Die zullen binnenkort wel uit de school klappen.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 17:48 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja idd, maar Saab moet wel héél zeker weten dat zij Sylvie nooit iets verteld heeft dat zij tegen haar kan gebruiken nu. Of heel zeker weten dat Sylvie daar te classy voor is, om dat nooit aan de grote klok te hangen. Want ze kan het nu dubbel en dwars terug gaan verwachten.
Al denk ik ergens dat Sylvie niet zo van de vuile was is.
niet normaal hoor, die Saab haalt ook nog gewoon andere mensen door het slijk, door gewoon andere namen te noemen. Christiaan en Melissa dus...en de bodyguard van Karl lagerfeldquote:
Ik heb ook totaal geen medelijden met Syl dat Saab dit interview geeft, alleen is het weinig stijlvol.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 19:30 schreef Day het volgende:
[..]
Nee, daar heeft ze haar BFF en personeel voor. Die zullen binnenkort wel uit de school klappen.
Het zijn allebei feeksen, maar Sylvie krijgt wat mij betreft terug nu wat ze gezaaid heeft. Dit is begonnen bij haar, ze heeft zielig lopen doen bij die Franse lul en die heeft z'n smoel opengetrokken. Snap nu ook waarom ze 2e gedeelte van interview tegen wilde houden. Ik snap best dat Sabia nu met modder gaat gooien, als de verhalen van die Sylvie tegen die fransoos heeft verteld gewoon niet waar zijn. Syl is een weer een week neergezet als de zielige bedrogen ex-vrouw en Sabia was het kutwijf. Nu blijkt dat Syl dus helemaal niet zo zielig is en zelf genoeg op haar kerfstok heeft (wat me overigens helemaal niet verbaasd).
Of het handig is? Nee, tuurlijk niet, maar ik vind het wel grappig allemaal en ben volgens mij niet de enige!
I love it!quote:Op donderdag 29 augustus 2013 19:30 schreef Rachilda het volgende:
en de bodyguard van Karl lagerfeld
Precies. En dat mensen Sylvie nu nog zielig vindenquote:Op donderdag 29 augustus 2013 19:32 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik heb ook totaal geen medelijden met Syl dat Saab dit interview geeft, alleen is het weinig stijlvol.
Aan de andere kant, ze gaat er wel zelf zitten voor de camera, ze had dit ook via via naar de pers kunnen laten lekken.
Misschien heeft Sylvie Saab wel wat geflikt, weten wij veel.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 19:33 schreef Rachilda het volgende:
Tja...ik weet het niet, ik wil die Sabia best geloven dat Sylvie vreemd is gegaan, maar waarom was ze al die tijd BFF dan???
En dat Sabia ook andere mensen in het interview betrekt vind ik ook nogal veelzeggend, wat hebben die mensen( namen) er mee te maken dat ook hun prive situatie nu bekend is
Ik vind het ook te bizar voor woordenquote:Op donderdag 29 augustus 2013 19:34 schreef Copycat het volgende:
Ik kan er met mijn verstand niet bij dat je als volwassen vrouw zulke lage streken vertoont. Voor de camera's. Voor iedereen te zien. Ook voor (de ouders van de klasgenootjes van) het zoontje van je laatste verovering en zijn ex. Vind het te bizar en plat voor woorden.
Blijkbaar kent mijn leedvermaak grenzen.
maar waarom moet die Saab dan de namen van Cristiaan en Melissa en de bodyguard van Karl Lagerfeld noemenquote:Op donderdag 29 augustus 2013 19:34 schreef Olga het volgende:
[..]
Misschien heeft Sylvie Saab wel wat geflikt, weten wij veel.
Ze doen het allemaal toch? Die kindergarten lekker laten gaan.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 19:34 schreef Copycat het volgende:
Ik kan er met mijn verstand niet bij dat je als volwassen vrouw zulke lage streken vertoont. Voor de camera's. Voor iedereen te zien. Ook voor (de ouders van de klasgenootjes van) het zoontje van je laatste verovering en zijn ex. Vind het te bizar en plat voor woorden.
Blijkbaar kent mijn leedvermaak grenzen.
Ik vraag me af of er bij Raf misschien niet dezelfde afkeer tegen Sylvie heerst als bij Sabia en dat hij het wel fijn vindt dat Syl zo onderuit geschoffeld wordt. Zijn toch zat mensen die zelfs hun kinderen tegen hun ex opzetten, wie zegt dat Raf zoveel beter is.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 19:36 schreef Sunshine1982 het volgende:
Rafael heeft ook stront in zijn ogen dat hij gaat met zo'n krengetje. Snap ook niet dat hij voor dat interview was. Tenminste, ik neem aan dat ze dat van te voren besproken hebben. Het gaat hier wel om de moeder van zijn kind.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |