die Sabia spoort echt niet, dat is wel duidelijkquote:Op donderdag 29 augustus 2013 18:51 schreef Haaibaaike het volgende:
Leuke vriendin is Sabia maarnietheus al haar geheimen rond vertellen. Niet dat ik netjes vind van Sylvie als het waar is
Ik vraag me nu wel af hoe dat nu verder moet? Als ik Sylvie was wou ik dat wijf niet meer in de buurt van mijn kind hebbenquote:Op donderdag 29 augustus 2013 18:54 schreef Rachilda het volgende:
[..]
die Sabia spoort echt niet, dat is wel duidelijk
Eens.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 17:03 schreef TheVulture het volgende:
Toch denk ik stiekem dat Sylvie nu zaait wat ze ooit geoogst heeft
dat wordt nu echt oorlog als dat het nog niet isquote:Op donderdag 29 augustus 2013 18:55 schreef sherezade het volgende:
[..]
Ik vraag me nu wel af hoe dat nu verder moet? Als ik Sylvie was wou ik dat wijf niet meer in de buurt van mijn kind hebben
Dat had iemand op Twitter over BFF van Saab en Syl wat is BFF?quote:Op donderdag 29 augustus 2013 18:37 schreef Rachilda het volgende:
bij Boulevard hebben ze beelden waar die Sabia in beeld vertelt over de vele relaties van Sylvie
Misschien toch de moeite waard om te kijken...
Iemand zei het al eerder op het forum, die Sabia deed zich alleen maar voor als BFF van Sylvie, want eerst coveren voor Sylvie en de BFF uithangen en vervolgens nu opeens uit de school klappen, bah zeer achterbaks, wat een enge en rare griet
BFF staat voor "Best Friends For life"quote:Op donderdag 29 augustus 2013 18:57 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Dat had iemand op Twitter over BFF van Saab en Syl wat is BFF?
Nu zijn alle remmen los, geen fluwelen handschoentjes meer. Vriendschap is def over, bitches gonna bitch. Kijken of Sylvie koel kan blijven nu ze Zarka/Sabia over zich heen krijgt. Ze heeft tenslotte het meeste te verliezen.quote:
Volgens mij zegt ze gewoon wat iedereen zou zeggen omdat ze pissig is, gelukkig staat er nu een camera opquote:Op donderdag 29 augustus 2013 18:54 schreef Rachilda het volgende:
die Sabia spoort echt niet, dat is wel duidelijk
Ik dacht Best Female Friendquote:Op donderdag 29 augustus 2013 18:58 schreef Rachilda het volgende:
[..]
BFF staat voor "Best Friends For life"
Sabia is pissig? waarover dan?quote:Op donderdag 29 augustus 2013 18:59 schreef APK het volgende:
[..]
Volgens mij zegt ze gewoon wat iedereen zou zeggen omdat ze pissig is, gelukkig staat er nu een camera op![]()
Ik mag haar wel en ik zou 100x liever een avondje met haar op stap gaan dan met dat chemische wapen
Ik dacht Best Friends Foreverquote:
Dat die Fransoos gezegd heeft dat ze hem ook wel even van Syl af zou pakken?quote:
Weer iets geleerdquote:
Dankjequote:Op donderdag 29 augustus 2013 18:58 schreef Rachilda het volgende:
BFF staat voor "Best Friends For life"
Over wat die franse dude over haar zegt, want dat kan ie alleen van Sylvie hebben..?quote:Op donderdag 29 augustus 2013 19:00 schreef Rachilda het volgende:
[..]
Sabia is pissig? waarover dan?
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 19:03 schreef Eg_Wel het volgende:
[..]
Over wat die franse dude over haar zegt, want dat kan ie alleen van Sylvie hebben..?
ze is wel snel pissig dan en geen voorbeeld-stiefmoeder...maar ja, dat laatste vermoedden we alquote:Op donderdag 29 augustus 2013 19:03 schreef Eg_Wel het volgende:
[..]
Over wat die franse dude over haar zegt, want dat kan ie alleen van Sylvie hebben..?
Dat dus, en daarbij om dan zo heftig te reageren zoals Sabia hierop doet slaat gewoon helemaal nergens op.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 19:03 schreef Eg_Wel het volgende:
[..]
goed punt!quote:Op donderdag 29 augustus 2013 19:06 schreef sherezade het volgende:
[..]
Dat dus, en daarbij om dan zo heftig te reageren zoals Sabia hierop doet slaat gewoon helemaal nergens op.
Volgens mij zat mevrouw gewoon te wachten totdat er iets zou gaan komen zodat ze een excuus had om eens helemaal los te gaan over Sylvie.
Als dat haar zo dwars zat dat was ze toch even bij sylvie langs gegaan om het e.e.a. na te vragen en om als volwassenen en voormalig vriendinnen hier even over te babbelen???
Ik denk zakelijke partners, friends voor de buitenwereldquote:
Inderdaad leuk voor Damian...hopelijk krijgt hij er niks van meequote:Op donderdag 29 augustus 2013 19:05 schreef Rachilda het volgende:
[..]
[..]
ze is wel snel pissig dan en geen voorbeeld-stiefmoeder...maar ja, dat laatste vermoedden we al
Wat viel er na te vragen dan?quote:Op donderdag 29 augustus 2013 19:06 schreef sherezade het volgende:
Als dat haar zo dwars zat dat was ze toch even bij sylvie langs gegaan om het e.e.a. na te vragen en om als volwassenen en voormalig vriendinnen hier even over te babbelen???
Yoh die weet niet eens wie zijn ouders zijn. Allemaal showquote:Op donderdag 29 augustus 2013 19:09 schreef sherezade het volgende:
[..]
Inderdaad leuk voor Damian...hopelijk krijgt hij er niks van mee
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |