abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_130602361
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 17:48 schreef Greys het volgende:

[..]

Ja idd, maar Saab moet wel héél zeker weten dat zij Sylvie nooit iets verteld heeft dat zij tegen haar kan gebruiken nu. Of heel zeker weten dat Sylvie daar te classy voor is, om dat nooit aan de grote klok te hangen. Want ze kan het nu dubbel en dwars terug gaan verwachten.

Al denk ik ergens dat Sylvie niet zo van de vuile was is.
mwah, misschien als ze die vuile was kan plastificeren wel denk ik :')
pi_130602362
quote:
10s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 17:43 schreef Laysa het volgende:
Dat bleek een hoteltuin te zijn , dat beschutte plekje
Volgens mij lachen Rafael en Sabia zich respectievelijk de ballen uit het broekje en de siliconen uit de büstehouder als er weer eens zo'n foto wordt geplaatst (zie ook die buikfoto's van Sabia bij de witte X6). Zelfspot hebben ze in ieder geval wel.
FOK! verstandig, lees een P.I.
pi_130602431
quote:

[..]

Ja idd, maar Saab moet wel héél zeker weten dat zij Sylvie nooit iets verteld heeft dat zij tegen haar kan gebruiken nu. Of heel zeker weten dat Sylvie daar te classy voor is, om dat nooit aan de grote klok te hangen. Want ze kan het nu dubbel en dwars terug gaan verwachten.

Nee denk het ook niet eigenlijk :P
Op maandag 21 oktober 2013 22:14 schreef pussycatdoll het volgende:
Karamelkindje meldt zich.
  donderdag 29 augustus 2013 @ 17:58:37 #54
204320 Montelly
-|||-------|||-
pi_130602659
AMSTERDAM -

VIDEO - Sylvie van der Vaart voelt zich verraden door haar ex-bff Sabia Engizek. "Ik ben sprakeloos".

Foto: EPA

Voor de camera van Bild reageert Sylvie op het interview van Sabia dat vandaag in het Duitse blad verscheen.

"Het is ongelooflijk. Iemand die je zo vertrouwde en zo lief hebt gehad. Ik ben sprakeloos. Ik vind het erg jammer", zegt de ex-voetbalvrouw.

Volgens Sabia bedroog Sylvie Rafael met onder anderen een piloot van de KLM, een danser uit het programma Let's Dance en een bodyguard. "De lijst met Sylvies affaires is lang", zei Sabia.

Klik hier voor Sylvies reactie.

:D _O-

Vergeet niet te liken en te abonneren op mijn vlog:
https://youtu.be/oavMtUWDBTM?t=25s
  † In Memoriam † donderdag 29 augustus 2013 @ 18:04:30 #55
43556 miss_dynastie
pi_130602863
quote:

[..]

Ik denk dat Saab donders goed weet dat Syl niks over haar kan vertellen, want Syl is dan misschien niet zo van de vuile was, 'team Syl' wel... ik vind het echt humor _O-
pi_130602909
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 18:04 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Ik denk dat Saab donders goed weet dat Syl niks over haar kan vertellen, want Syl is dan misschien niet zo van de vuile was, 'team Syl' wel... ik vind het echt humor _O-
Syl kan niks zeggen want anders komt Sabia met nog meer nieuws en met de e-mails met bewijs
  † In Memoriam † donderdag 29 augustus 2013 @ 18:06:04 #57
43556 miss_dynastie
pi_130602920
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 17:58 schreef Montelly het volgende:
AMSTERDAM -

VIDEO - Sylvie van der Vaart voelt zich verraden door haar ex-bff Sabia Engizek. "Ik ben sprakeloos".

Foto: EPA

Voor de camera van Bild reageert Sylvie op het interview van Sabia dat vandaag in het Duitse blad verscheen.

"Het is ongelooflijk. Iemand die je zo vertrouwde en zo lief hebt gehad. Ik ben sprakeloos. Ik vind het erg jammer", zegt de ex-voetbalvrouw.

Volgens Sabia bedroog Sylvie Rafael met onder anderen een piloot van de KLM, een danser uit het programma Let's Dance en een bodyguard. "De lijst met Sylvies affaires is lang", zei Sabia.

Klik hier voor Sylvies reactie.

:D _O-

[ afbeelding ]
Syl ontkent dus niet dat ze het allemaal gedaan heeft? Juicy :Y)
  donderdag 29 augustus 2013 @ 18:07:06 #58
204320 Montelly
-|||-------|||-
pi_130602952
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 18:06 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Syl ontkent dus niet dat ze het allemaal gedaan heeft? Juicy :Y)
beter verhaal op AD, zometeen \RTL boulevard kijken ^O^

Sylvie van der Vaart heeft geschokt gereageerd op uitlatingen van Sabia Engizek. De nieuwe liefde van Rafael van der Vaart vertelde aan Bild dat Sylvie talloze affaires had tijdens haar huwelijk met Rafel. Sylvie is nu 'sprakeloos', zo vertelt ze voor de camera's van het Duitse blad.

"Laat ik het zo zeggen. Het is ongelooflijk. Iemand die ik vertrouwde en liefde heb gegeven verraadt me zo. Ik ben hier nu weer sprakeloos van. Mijn juridische team zal hopelijk alles onder controle krijgen. Ik vind het jammer dat er zo veel leugens worden verteld", zegt Sylvie.

Sabia had aan Bild verteld dat ze vaak alibi's voor Sylvie verzon als die weer eens een geheime date had met een andere man. Zo zou ze onder meer met een piloot en een danser zijn vreemdgegaan.
pi_130603187
hahahahaha hebben jullie dit al gezien/ gelezen ? :

http://www.telegraaf.nl/p(...)sie_met_Sabia__.html
pi_130603237

Rafael in verhitte discussie met Sabia

van onze redactie
AMSTERDAM -
FOTO'S - Net zoals bij veel andere koppels is het ook tussen Rafael van der Vaart en Sabia Engizek niet altijd rozengeur en maneschijn...

Rafael en Sabia zijn door een paparazzo gekiekt toen ze ogenschijnlijk heftig aan het discussiëren waren.
Op een van de foto's is te zien hoe hij met een belerend vingertje naar haar wijst. Als Sabia zich later omdraait naar de fotograaf is duidelijk te zien dat ook haar gezicht op onweer staat.
Het is niet duidelijk waarom het stel zo aan het kibbelen was. Het is goed mogelijk dat Raf niet helemaal happy is met de gemene uitspraken die zijn liefje heeft gedaan over zijn ex Sylvie van der Vaart.
  † In Memoriam † donderdag 29 augustus 2013 @ 18:16:30 #61
43556 miss_dynastie
pi_130603339
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 18:12 schreef Rachilda het volgende:

*Steekt vingertje op* Ik eet GEEN broccoli vanavond...
*klik* *klik* *klik*
:P

quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 18:07 schreef Montelly het volgende:

[..]

beter verhaal op AD, zometeen \RTL boulevard kijken ^O^

Sylvie van der Vaart heeft geschokt gereageerd op uitlatingen van Sabia Engizek. De nieuwe liefde van Rafael van der Vaart vertelde aan Bild dat Sylvie talloze affaires had tijdens haar huwelijk met Rafel. Sylvie is nu 'sprakeloos', zo vertelt ze voor de camera's van het Duitse blad.

"Laat ik het zo zeggen. Het is ongelooflijk. Iemand die ik vertrouwde en liefde heb gegeven verraadt me zo. Ik ben hier nu weer sprakeloos van. Mijn juridische team zal hopelijk alles onder controle krijgen. Ik vind het jammer dat er zo veel leugens worden verteld", zegt Sylvie.

Sabia had aan Bild verteld dat ze vaak alibi's voor Sylvie verzon als die weer eens een geheime date had met een andere man. Zo zou ze onder meer met een piloot en een danser zijn vreemdgegaan.
Ben benieuwd! Geen zin in Boulevard, lees het hier wel :P
pi_130603415
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 18:16 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

*klik* *klik* *klik*

[..]

ik verwacht ook dat Boulevard een slap aftreksel is van wat we hier al weten
pi_130604195
Ik vind het zo lelijk dat je de bh-bandjes ziet...

Ben benieuwd hoe het verder gaat :)
  donderdag 29 augustus 2013 @ 18:37:07 #64
211040 Uccie
The bells...the bells....
pi_130604380
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 18:16 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

*klik* *klik* *klik*

[..]

Inhoudelijk wel, maar het zijn wel de beelden waarop Sabia het zegt!
Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Do nothing.....and apply!
pi_130604418
bij Boulevard hebben ze beelden waar die Sabia in beeld vertelt over de vele relaties van Sylvie

Misschien toch de moeite waard om te kijken...

Iemand zei het al eerder op het forum, die Sabia deed zich alleen maar voor als BFF van Sylvie, want eerst coveren voor Sylvie en de BFF uithangen en vervolgens nu opeens uit de school klappen, bah zeer achterbaks, wat een enge en rare griet
  donderdag 29 augustus 2013 @ 18:39:58 #66
293345 IkeDubaku99
The Investigator
pi_130604552
Als ik Rafael was dan zou ik mezelf afvragen of ik bij iemand zou willen zijn die zijn ex-vrouw alibi's gaf om vreemd te gaan (mocht dit waar zijn).
pi_130604690
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 18:12 schreef Rachilda het volgende:

wat ziet ze er weer fris uit :')
pi_130604762
Haha.. Dacht misschien heeft Bild dit stukje wel verzonnen, maar zie net een fragment op Boulevard dat Sabia een tv-interview heeft gegeven met haar verhaal. Niet best....
  donderdag 29 augustus 2013 @ 18:46:24 #69
6941 APK
Factual, I think.
pi_130604833
Paars is niet echt een goede kleur voor Saab, of ze is zwanger.
Lijkt wel een plofsaab.
Wie is trouwens die Michael Jackson naast Rafa?

Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_130604948
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 18:46 schreef APK het volgende:
Paars is niet echt een goede kleur voor Saab, of ze is zwanger.
Lijkt wel een plofsaab.
Wie is trouwens die Michael Jackson naast Rafa?

[ afbeelding ]
haha dat vroeg ik me ook al af, kan dat figuur ook even een interview geven ;)
pi_130604991
Die Sabia is een flinke dame, of lijkt dat maar zo?
“Loop niet voor me, want ik volg niet.
Loop niet achter me, want ik leid niet.
Loop gewoon naast me en wees mijn vriend.”
pi_130605036
Volgens mij is ze goed aan het bunkeren ja, ook effe ene paar brede schouders
  donderdag 29 augustus 2013 @ 18:51:14 #73
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_130605038
Leuke vriendin is Sabia maarnietheus al haar geheimen rond vertellen. Niet dat ik netjes vind van Sylvie als het waar is :7
  donderdag 29 augustus 2013 @ 18:53:57 #74
204320 Montelly
-|||-------|||-
pi_130605123
Raf is gewoon skinny zat..

pi_130605127
quote:
13s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 18:51 schreef Haaibaaike het volgende:
Leuke vriendin is Sabia maarnietheus al haar geheimen rond vertellen. Niet dat ik netjes vind van Sylvie als het waar is :7
Een leuke vriendin was het allang niet meer toen ze met Raf ervandoor ging ...dit was uiteindelijk wel te verwachten dat er iets zou gaan gebeuren.....had alleen gehoopt dat Sabia omwille van Damian niet met modder zou gaan gooien richting Sylvie...maar zo zie je maar...de ware aard komt nu naar boven
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')