abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_130599595
Sylvie- Rafael

2003 : Sylvie Meis en Rafael van der Vaart krijgen een relatie.
2005: 10 juni 2005 ,Sylvie en Rafael trouwen in de Laurentiuskerk in Heemskerk.
2006: 28 mei, zoon Damian wordt geboren.
2009: In mei hoort Sylvie dat zij borstkanker heeft. Sylvie is succesvol geopereerd.
2011: 16 juni, opnieuw getrouwd in een klein kapel in Las Vegas.
2013: 2 januari, Rafael en Sylvie gaan na een huwelijk van ruim zeven jaar uit elkaar.
2013: 8 april, Rafael heeft een relatie met Sabia Boulahrouz. (beste vriendin van Sylvie)

Khalid - Sabia:

2005: Sabia Engizek en Khalid Boulahrouz krijgen een relatie.
2006: December, Khalid en Sabia gaan trouwen.
2008: 18 juni, dochtertje Anissa is drie maanden te vroeg geboren en overleden.
2008: Sabia: Het was zo zwaar Anissa te laten gaan. Op het moment dat ik haar in mijn armen had,
dacht ik dat ze sliep en dat ze misschien zo wakker zou worden. Khalid was er steeds voor me.
2010: 18 Maart, dochtertje Amaya geboren.
2010: In 2010 zijn Sabia en Khalid uit elkaar gegaan.
2011: 30 januari, zoon Daamin wordt geboren.
2012: 18 juli , Khalid tekent 2-jarig contract Sporting Clube de Portugal.
2012: Zomer 2012, Khalid vertrekt naar Lissabon. Sabia woont in Hamburg.
2012: Scheidingsprocedure is in 2012 afgerond. Khalid en Sabia houden dit geheim.
2013: 7 januari, Khalid en Sabia maken officieel bekend dat ze gescheiden zijn.
2013: 8 april, Khalid heeft via de media moeten horen dat Sabia een relatie heeft met Rafael.
Khalid vindt het respectloos dat Sabia hem niet eerst zelf heeft ingelicht.

Sabia en Rafael:

2013: 8 april, Rafael van der Vaart en Sabia Boulahrouz hebben een relatie.
2013: 4 augustus, Rafael en Sabia gaan samenwonen in de villa aan de Alstar rivier in Hamburg.
2013: 6 augustus, Katharina (17) die bij haar vader Milan Bakrac woont is bij haar moeder Sabia en Rafael.
2013: 13 augustus ,"'Als ik wél zwanger zou zijn, zou ik daar zeker niet om liegen. En Rafael ook niet.
2013: 15 augustus, Khalid Boulahrouz baalt dat Sabia nog steeds zijn achternaam gebruikt.

Khalid Boulahrouz:

2013: Juni 2013, Khalid heeft op de Beethovenstraat in Amsterdam een luxueus drie-kamerappartement gekocht . Volgens Bild keert de centrale verdediger mogelijk terug naar Nederland.
2013: 15 augustus, Khalid kon in zijn huwelijk niet de rust vinden die hij nodig had.
"Ik wilde dat nooit, de rode lopers en de belletjes met Albert Verlinde en zo. Ik wilde alle aandacht bij het voetbal leggen. Ik wilde rusten, lekker thuis zijn. Een profvoetballer wil eigenlijk maar één ding en dat is thuis rust vinden. Die rust vond ik niet. Sabia wilde dan iets doen. Sinds de scheiding voel ik me stukken beter. Sabia is geen slecht mens, ik ben geen slecht mens. We zijn andere types, staan heel anders in het leven. Met een nieuwe relatie ben ik niet bezig.
2013: 18 augustus, Khalid voetbalt nu nog bij Sporting Portugal. Door de noodlijdende financiën moest hij op zoek naar een nieuwe club. West Ham United is bereid een bescheiden transfersom te betalen en vervolgens ook de salariskosten voor hun rekening te nemen. Khalid Boulahrouz kan voor twee jaar tekenen bij West Ham United , Londen, waar hij eerder al woonde in zijn Chelsea-jaren.

Sylvie:

2013: Sylvie's contract bij het Duitse RTL zal met twee jaar worden verlengd en haar salaris
wordt verdubbeld naar vier miljoen euro. Dit maakt haar de best betaalde presentator van RTL.
RTL: Sylvie is een hele sympathieke vrouw. Ze is beeldschoon. De Duitsers houden van haar.
Sylvie: Natuurlijk ben ik altijd wel zelfstandig en onafhankelijk geweest, maar ik ben nu in een andere fase van mijn leven beland. Ik zeg altijd dat 2013 mijn jaar van de vrijheid is. Ik ben trots op dingen die ik in het leven heb bereikt.

Guillaume Zarka

2013: 21 augustus, Ex-vriend Guillaume Zarka: Sylvie en Sabia waren in Parijs en konden in een restaurant niet van elkaar afblijven. De volgende avond in een nachtclub stonden Sylvie en Sabia uitgebreid te tongrollen.

Villa Rafael en Sabia aan de Alster in Hamburg.

Sylvie en Damian aan de Alster in Hamburg.

Sabia , dochter Katherina en Amaya.

Rafael: Sabia is een familiemens.
pi_130599620
Ik zag nog geen nieuwe....en ook ik ben nieuwsgierig :+
  donderdag 29 augustus 2013 @ 16:30:43 #3
125420 Starlie
a dirty mind is a joy forever
pi_130599737
Al bekend hier dat Sylvie heeft gereageerd?!

http://www.telegraaf.nl/p(...)en_sprakeloos__.html

http://www.bild.de/unterh(...)l-32025848.bild.html

Vond haar in het filmpje eerst wat lacherig overkomen, maar dat kan ook een houding zijn... Ze zegt in elk geval niet dat het niet zo is... (al is mijn Duits niet erg goed :') )
  † In Memoriam † donderdag 29 augustus 2013 @ 16:35:34 #4
37843 lady-wrb
kortaf
pi_130599902
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 16:27 schreef Laysa het volgende:
Ik zag nog geen nieuwe....en ook ik ben nieuwsgierig :+
:@ ik had niet gezien dat ik hem dichtgooide :@
pi_130599923
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 16:35 schreef lady-wrb het volgende:

[..]

:@ ik had niet gezien dat ik hem dichtgooide :@
het is ook geen verwijt hoor :*
  † In Memoriam † donderdag 29 augustus 2013 @ 16:38:07 #6
37843 lady-wrb
kortaf
pi_130599996
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 16:30 schreef Starlie het volgende:

Vond haar in het filmpje eerst wat lacherig overkomen, maar dat kan ook een houding zijn... Ze zegt in elk geval niet dat het niet zo is... (al is mijn Duits niet erg goed :') )
ja maar hoe moet je op zulke dingen nou reageren in haar situatie?
niet reageren -> ze ontkent het niet
wel reageren en niet ontkennen -> zie je nou wel, ze ontkent het niet
wel reageren en wel ontkennen -> ja ja het zal wel

lastig hoor
  donderdag 29 augustus 2013 @ 16:41:02 #7
125420 Starlie
pi_130600097
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 16:38 schreef lady-wrb het volgende:

[..]

ja maar hoe moet je op zulke dingen nou reageren in haar situatie?
niet reageren -> ze ontkent het niet
wel reageren en niet ontkennen -> zie je nou wel, ze ontkent het niet
wel reageren en wel ontkennen -> ja ja het zal wel

lastig hoor
Is ook lastig, BAM camera op je snufferd... Het valt me al mee dat ze überhaupt reageert!
pi_130600144
Het lijkt er wel op dat Sabia meer dirt over silvie weet dan andersom, anders kunnen we nog een leuke slag terug verwachten
  donderdag 29 augustus 2013 @ 16:43:43 #9
125420 Starlie
pi_130600168
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 16:42 schreef utrecht1970 het volgende:
Het lijkt er wel op dat Sabia meer dirt over silvie weet dan andersom, anders kunnen we nog een leuke slag terug verwachten
Of Sylvie is zo netjes en verstandig om haar mond verder over Sabia te houden.
  † In Memoriam † donderdag 29 augustus 2013 @ 16:45:10 #10
37843 lady-wrb
kortaf
pi_130600206
sabia krijgt dr trekken nog wel thuis, denk ik.
wie met pek werkt, raakt er mee besmeurd
pi_130600274
Grappig om te lezen dat er toch nog sympathie is voor Sylvie.
Ik vind haar eng, koud en nep en ik denk dat mevrouw eindelijk eens terug krijgt wat ze al jaren geeft :)
pi_130600288
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 16:45 schreef lady-wrb het volgende:
sabia krijgt dr trekken nog wel thuis, denk ik.
wie met pek werkt, raakt er mee besmeurd
Ze werkt niet, dus louter haar personeel wordt besmeurd. :{w.
FOK! verstandig, lees een P.I.
pi_130600570
kan ook niet echt medelijden opbrengen voor mevrouw Meis.
je gaat je toch afvragen hoe het komt dat iemand zo plotseling uit de school klapt over dit soort zaken, toch blijkbaar iets voorgevallen lijkt mij.
het was misschien wel in de eerste plaats fout om een relatie te beginnen met de man van je vriendin maar dan nog, ze leken toch redelijk normaal met elkaar om te gaan daarna, zeker ook gezien het feit dat ze contact moeten houden vanwege de kinderen.
ongetwijfeld weten ze dingen van elkaar maar het leek dat ze dit toch voor zichzelf hielden en dan nu plotseling zoiets.
zou Sylvie iets gedaan of gezegd hebben, geen idee, voor mijn part lag ze dwars in de omgangsregeling en dacht Sab: 'klaar mee, nu is het over ook'
ofzo?
en dan zijn we natuurlijk zeer benieuwd naar wat dat dan geweest is :P
Perfect paranoia is perfect awareness. Yes, I am a misfit.
pi_130600858
Jezus er is nu wel een bom ontploft geloof ik in deze gate :D

Toch denk ik stiekem dat Sylvie nu zaait wat ze ooit geoogst heeft :@
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  † In Memoriam † donderdag 29 augustus 2013 @ 17:04:02 #15
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_130600863
Jeu, wat is er veel gebeurd vandaag! :o

*leeskramp*
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_130601090
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 16:43 schreef Starlie het volgende:

[..]

Of Sylvie is zo netjes en verstandig om haar mond verder over Sabia te houden.
het verschil is dat Sylvie veel heeft te verliezen (haar carrière) Sabia heeft niets te verliezen dus kan alles roepen wat ze wil/kan
pi_130601101
wat heeft silvie ooit gezaaid, wat ze nu aan het oogsten is?
Ik vind het ook een gemaakt poppetje die drukker is met haar uiterlijk dan met haar kind.
Maar ik geloof niet dat ze het verdiend dat 2 mensen die redelijk dicht bij haar stonden zo uit de school klappen.
Of sabia en zarka zijn eikels eerste klas, of silvie heeft zich erg onbehoorlijk richting hun gedragen? Ik vraag mij dan wel af wat er gebeurt is om te rechtvaardigen dat silvies prive sores nu op straat ligt
pi_130601173
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 16:55 schreef WRH het volgende:
kan ook niet echt medelijden opbrengen voor mevrouw Meis.
je gaat je toch afvragen hoe het komt dat iemand zo plotseling uit de school klapt over dit soort zaken, toch blijkbaar iets voorgevallen lijkt mij.
het was misschien wel in de eerste plaats fout om een relatie te beginnen met de man van je vriendin maar dan nog, ze leken toch redelijk normaal met elkaar om te gaan daarna, zeker ook gezien het feit dat ze contact moeten houden vanwege de kinderen.
ongetwijfeld weten ze dingen van elkaar maar het leek dat ze dit toch voor zichzelf hielden en dan nu plotseling zoiets.
zou Sylvie iets gedaan of gezegd hebben, geen idee, voor mijn part lag ze dwars in de omgangsregeling en dacht Sab: 'klaar mee, nu is het over ook'
ofzo?
en dan zijn we natuurlijk zeer benieuwd naar wat dat dan geweest is :P
ik heb het eerder niet geloofd dat ze nog vriendinnen waren toen bleek dat Sabia een relatie had met Rafael, dat was gespeeld tussen Sylvie en Sabia dat ze nog redelijk met elkaar overweg konden denk ik
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 29 augustus 2013 @ 17:13:19 #19
163650 Greys
pi_130601216
Ohhhh wat zal die Khalid Boulahrouz blij zijn dat ie van dat wief af is nu hij dit allemaal leest.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_130601224
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 17:09 schreef utrecht1970 het volgende:
Ik vind het ook een gemaakt poppetje die drukker is met haar uiterlijk dan met haar kind.
Maar ik geloof niet dat ze het verdiend dat 2 mensen die redelijk dicht bij haar stonden zo uit de school klappen.
Of sabia en zarka zijn eikels eerste klas, of silvie heeft zich erg onbehoorlijk richting hun gedragen? Ik vraag mij dan wel af wat er gebeurt is om te rechtvaardigen dat silvies prive sores nu op straat ligt
Er hoeft ook niet zoveel gebeurd te zijn, maar daar waar de ene eens BFF een relatie heeft met je ex, dat gaat niet goed komen natuurlijk, daar zal veel ruzie, haat en nijd tussen zitten, dat kan niet anders
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 29 augustus 2013 @ 17:13:42 #21
163650 Greys
pi_130601227
Maar zei iemand nou in het vorige deel dat het interview met Saab op beeld staat? :o
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_130601237
quote:
10s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 17:13 schreef Greys het volgende:
Ohhhh wat zal die Khalid Boulahrouz blij zijn dat ie van dat wief af is nu hij dit allemaal leest.
jaaaa, dat zeker wel
pi_130601238
quote:
Het niet voor niets fake-gate... in de zin dat ik denk dat zij in relaties ook aardig manipulatief en nep kan zijn om te laten zien hoe goed ze het wel niet heeft en mensen daarvoor gebruikt om dat met haar uit te stralen, zoals zij altijd heel plakkerig tegen Raf deed in het openbaar en hij daar niet zo goed mee om kon gaan...

Da's alleen maar een vermoeden van mijn kant...
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 29 augustus 2013 @ 17:14:36 #24
163650 Greys
pi_130601255
quote:
Ik vraag mij dan wel af wat er gebeurt is om te rechtvaardigen dat silvies prive sores nu op straat ligt
De één pakte de ander d'r man.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_130601259
maar we zijn met zijn allen vooral enorm benieuwd naar wat dit nu uiteindelijk veroorzaakt heeft!
pi_130601306
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 16:30 schreef Starlie het volgende:

Een leugen zegt ze toch?
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 29 augustus 2013 @ 17:16:10 #27
163650 Greys
pi_130601314
Saab is vast nooit echt dol geweest op Sylvie als BFF.
Ze deed alsof, om in 'het wereldje' te kunnen blijven na d'r scheiding met Boulahrouz, denk ik.
En nu ze Sylvie niet meer nodig heeft als vriendin, krijgt ze een trap na en flikkert ze alle dirt op straat.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_130601393
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 17:16 schreef Greys het volgende:
Ze deed alsof, om in 'het wereldje' te kunnen blijven na d'r scheiding met Boulahrouz, denk ik.
En nu ze Sylvie niet meer nodig heeft als vriendin, krijgt ze een trap na en flikkert ze alle dirt op straat.
Mwah. Ik denk dat ze echt kwaad is over wat Zarka had te melden over haar, wat alleen maar van Silvie afkomstig kan zijn.
pi_130601403
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 17:14 schreef WRH het volgende:
maar we zijn met zijn allen vooral enorm benieuwd naar wat dit nu uiteindelijk veroorzaakt heeft!
niet al te veel denk ik hoor
pi_130601421
quote:
ja dat denk ik ook!
pi_130601423
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 17:19 schreef Rachilda het volgende:

[..]

niet al te veel denk ik hoor
-O-
ik geef toe, ik zit ziek thuis dus ik kan wel wat gebruiken.
  donderdag 29 augustus 2013 @ 17:19:51 #32
125420 Starlie
pi_130601439
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 17:16 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Een leugen zegt ze toch?
Wat ik zeg mijn Duits is niet zo goed en er kwamen 40 gillende koters langsgefietst! ;)
pi_130601464
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 17:18 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Mwah. Ik denk dat ze echt kwaad is over wat Zarka had te melden over haar, wat alleen maar van Silvie afkomstig kan zijn.
ja, dat kan ook wel, dat ze daarom kwaad is, maar slim is ze niet, want door haar reactie daarop maakt ze het alleen maar erger voor haarzelf
pi_130601485
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 17:19 schreef WRH het volgende:

[..]

-O-
ik geef toe, ik zit ziek thuis dus ik kan wel wat gebruiken.
:)
pi_130601488
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 17:20 schreef Rachilda het volgende:

[..]

ja, dat kan ook wel, dat ze daarom kwaad is, maar slim is ze niet, want door haar reactie daarop maakt ze het alleen maar erger voor haarzelf
Dat is zo ja. Beter houdt ze de eer aan zichzelf.
  † In Memoriam † donderdag 29 augustus 2013 @ 17:25:37 #36
37843 lady-wrb
kortaf
pi_130601659
quote:
nou ja, dat dus. sylvie is gebruikt als kapstok om dr jas op te hangen.
missie geslaagd.
voor zo lang het duurt. ik kan me niet voorstellen dat dit langer dan een zwangerschap duurt.
dus ze mag wel opschieten.
boft zij even dat raf geblesseerd is! >:)
pi_130601781
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 17:25 schreef lady-wrb het volgende:

[..]

nou ja, dat dus. sylvie is gebruikt als kapstok om dr jas op te hangen.
missie geslaagd.
voor zo lang het duurt. ik kan me niet voorstellen dat dit langer dan een zwangerschap duurt.
dus ze mag wel opschieten.
boft zij even dat raf geblesseerd is! >:)
Sabia zegt in het interview ook dat ze het allemaal kan bewijzen omdat het op papier staat...is dat niet een halve bedreiging naar Sylvie? Als Sylvie nog wat zegt wat haar niet bevalt dan kan ze ook nog de mails in de strijd gooien
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 29 augustus 2013 @ 17:29:11 #38
163650 Greys
pi_130601786
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 17:18 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Nee want áls dat waar is, dat wat Zarka te melden had en het dus van Silvie afkomstig was, dan geeft Sabia daarmee toe dat ze idd na Raf ook Zarka wilde pakken. En dat lijkt me niet dat ze dat ooit zal gaan toegeven :D
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  † In Memoriam † donderdag 29 augustus 2013 @ 17:30:25 #39
37843 lady-wrb
kortaf
pi_130601809
zarka zei toch dat hij dat zelf had afgeluisterd? of had ik dat verkeerd begrepen?
zal haast wel, hij zal ongetwijfeld geen duits of nederlands verstaan
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 29 augustus 2013 @ 17:33:45 #40
163650 Greys
pi_130601907
Volgens ome Evert is de reden dat Saab dit allemaal op straat flikkert dus dat ze door Zarka werd aangewezen als schuldige in de scheiding tussen Raf en Syl.

Dus... omdat Zárka dat zei, pakt ze nu Sylvie. Ja, logisch :')
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  † In Memoriam † donderdag 29 augustus 2013 @ 17:36:55 #41
37843 lady-wrb
kortaf
pi_130601988
quote:
10s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 17:33 schreef Greys het volgende:
Volgens ome Evert is de reden dat Saab dit allemaal op straat flikkert dus dat ze door Zarka werd aangewezen als schuldige in de scheiding tussen Raf en Syl.

iedereen was er toch van overtuigd dat het al jaren een toneelstukje was?
als ik haar was had ik het lekker zo gelaten.
niemand nam zarka toch echt serieus? het was gewoon erg vermakelijk wat hij te melden had
pi_130602018
quote:
10s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 17:33 schreef Greys het volgende:

Ja en van wie heeft Zarka het? Juist ja, Sylvie. Die vertelt hem dat toch :P
Op maandag 21 oktober 2013 22:14 schreef pussycatdoll het volgende:
Karamelkindje meldt zich.
pi_130602035
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 17:36 schreef lady-wrb het volgende:

[..]

iedereen was er toch van overtuigd dat het al jaren een toneelstukje was?
als ik haar was had ik het lekker zo gelaten.
niemand nam zarka toch echt serieus? het was gewoon erg vermakelijk wat hij te melden had
waarschijnlijk wil Sabia ook weer wat aandacht, misschien vond ze dat het teveel over Sylvie ging en is ze gewoon jaloers en wil ze ook gezien en gehoord worden, zij is nu immers de nieuwe vriendin van Rafael...en dus belangrijk ;)
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 29 augustus 2013 @ 17:40:22 #44
163650 Greys
pi_130602099
quote:
1s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 17:37 schreef ntm het volgende:

[..]

Ja en van wie heeft Zarka het? Juist ja, Sylvie. Die vertelt hem dat toch :P
Maar omdat Saab daar kennelijk boos over is, zal men eerder denken dat het wáár was, wat Zarka zei over Saab, die hem wel even ook zou afpakken.

Lekker handig van Sabia om dit te doen. Not :')
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  † In Memoriam † donderdag 29 augustus 2013 @ 17:40:36 #45
37843 lady-wrb
kortaf
pi_130602103
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 17:38 schreef Rachilda het volgende:

[..]

waarschijnlijk wil Sabia ook weer wat aandacht, misschien vond ze dat het teveel over Sylvie ging en is ze gewoon jaloers en wil ze ook gezien en gehoord worden, zij is nu immers de nieuwe vriendin van Rafael...en dus belangrijk ;)
dan gooit ze er maar wat troetelplaatjes tegenaan van haar en raf
eng gezeik :{w
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 29 augustus 2013 @ 17:41:03 #46
163650 Greys
pi_130602120
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 17:38 schreef Rachilda het volgende:

[..]

Dan moet ze maar weer even gaan buik-aaien en ontbijten op dat open stukje ipv in de rest van de tuin die verder beschut is :+
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_130602169
quote:
10s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 17:41 schreef Greys het volgende:

[..]

Dan moet ze maar weer even gaan buik-aaien en ontbijten op dat open stukje ipv in de rest van de tuin die verder beschut is :+
Dat bleek een hoteltuin te zijn , dat beschutte plekje
pi_130602187
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 17:40 schreef Greys het volgende:

[..]

Maar omdat Saab daar kennelijk boos over is, zal men eerder denken dat het wáár was, wat Zarka zei over Saab, die hem wel even ook zou afpakken.

Lekker handig van Sabia om dit te doen. Not :')
Juist als het niet waar is kan je toch ook boos worden? Ik kan me goed voorstellen dat als iemand onwaarheden verkondigd zoals bijvoorbeeld Zarka afpakken, dat je dat echt niet leuk vindt.
Op maandag 21 oktober 2013 22:14 schreef pussycatdoll het volgende:
Karamelkindje meldt zich.
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 29 augustus 2013 @ 17:48:17 #49
163650 Greys
pi_130602322
quote:
1s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 17:43 schreef ntm het volgende:

[..]

Juist als het niet waar is kan je toch ook boos worden? Ik kan me goed voorstellen dat als iemand onwaarheden verkondigd zoals bijvoorbeeld Zarka afpakken, dat je dat echt niet leuk vindt.
Ja idd, maar Saab moet wel héél zeker weten dat zij Sylvie nooit iets verteld heeft dat zij tegen haar kan gebruiken nu. Of heel zeker weten dat Sylvie daar te classy voor is, om dat nooit aan de grote klok te hangen. Want ze kan het nu dubbel en dwars terug gaan verwachten.

Al denk ik ergens dat Sylvie niet zo van de vuile was is.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 29 augustus 2013 @ 17:48:50 #50
163650 Greys
pi_130602340
quote:
10s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 17:43 schreef Laysa het volgende:

[..]

Dat bleek een hoteltuin te zijn , dat beschutte plekje
Ohja :D :@
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties