Het komt op hetzelfde neer, en daarbij zal ze heus wel her en der een klantje hebben meegenomen naar de achterkamer...quote:Op donderdag 29 augustus 2013 20:00 schreef Olga het volgende:
[..]
Dus alle paaldanseressen zijn gelijk hoeren. Fijn om te weten.
Nu weten we het wel hoorquote:Op donderdag 29 augustus 2013 20:00 schreef sherezade het volgende:
[..]
Nouja als jij als 19 jarige moeder ervoor kiest om met je kontje langs een paal af te glijden in een club voor een paar Deutsche Marken ipv moeder te zijn voor je dochtertje zegt all meer als genoeg
Je bent pas opperhoer als je ergens een hoofd-act hebt, of een eigen clubquote:Op donderdag 29 augustus 2013 20:01 schreef Olga het volgende:
[..]
een vriendin van mij is paaldanslerares. Die is zeker nu opperhoer?
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 20:02 schreef sherezade het volgende:
[..]
Het komt op hetzelfde neer, en daarbij zal ze heus wel her en der een klantje hebben meegenomen naar de achterkamer...
En daarbij alsof je geen ander werk kunt vinden als moeder zijnde
Huh? Nee al bijna meteen nadat deel 1 uitkwam toch?quote:
Ik vind dat wat te ver gaan eigenlijk, ze zei dat alles wat ie zei gelogen was, toch?quote:b. Heeft ze daarbij bevestigd dat er leugens over anderen zijn verteld?
Volgens Sherazade welquote:Op donderdag 29 augustus 2013 20:01 schreef Olga het volgende:
[..]
een vriendin van mij is paaldanslerares. Die is zeker nu opperhoer?
Ontopic graag.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 20:03 schreef sherezade het volgende:
[..]
Je bent pas opperhoer als je ergens een hoofd-act hebt, of een eigen club
Vraag dat nou niet, dan komt De Foto zo weer als bewijs.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 20:04 schreef Olga het volgende:
[..]![]()
Ik lees al heel lang mee hier en dit is niet de eerste keer dat je zegt dat Saab een hoer was. Een fantasie of zo van je?
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 19:45 schreef Copycat het volgende:
Het is aan alle kanten een grote treurnis. Maar die Saab spant imo de lelijke troon. Sta erboven en ga niet zo ordinair publiekelijk met modder gooien. Op camera. En Raf is imo helemaal een loser.
Bij gebrek aan beter neig ik meer en meer naar kamp Meis. Ook omdat ik het weiger om een kinderkamp te starten.
Ik ook denk (denk ikquote:
Maar ze wist toch niet wat gister naar buiten zou komen? Ik vermoed zo maar eens dat dat wél waar is en dan hebben advocaten zo weinig zin....quote:Op donderdag 29 augustus 2013 20:05 schreef Greys het volgende:
[..]
Huh? Nee al bijna meteen nadat deel 1 uitkwam toch?
[..]
Ik vind dat wat te ver gaan eigenlijk, ze zei dat alles wat ie zei gelogen was, toch?
Nou ja, ik ga ook maar af op wat er in de media komt he![]()
Ik vind niet dat ze daarbij ook nog woord voor woord moet uitleggen wat er dan allemaal gelogen is, als je 'alles' zegt. Had ze alles dan nog eens moeten herhalen?
Iemand die op 19-jarige leeftijd ervoor kiest haar kindje bij een vader op te laten groeien omdat deze daar beter voor geschikt is, is niet per sé een slechte moeder. Soms is zo'n keuze gewoon een betere keuze.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 20:00 schreef sherezade het volgende:
[..]
Nouja als jij als 19 jarige moeder ervoor kiest om met je kontje langs een paal af te glijden in een club voor een paar Deutsche Marken ipv moeder te zijn voor je dochtertje zegt all meer als genoeg
Oja die heb ik ook al een paar keer in deze reeks gezien. Ik geloof sherazdinges nu gelijkquote:Op donderdag 29 augustus 2013 20:05 schreef Greys het volgende:
[..]
Vraag dat nou niet, dan komt De Foto zo weer als bewijs.
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 20:04 schreef Olga het volgende:
[..]![]()
Ik lees al heel lang mee hier en dit is niet de eerste keer dat je zegt dat Saab een hoer was. Een fantasie of zo van je?
nee wees maar niet bang, zijn gewoon feitenquote:Op donderdag 29 augustus 2013 20:04 schreef Olga het volgende:
[..]![]()
Het is geen feit dat het een hoer is, het is een 'sterk vermoeden' van jequote:Op donderdag 29 augustus 2013 20:08 schreef sherezade het volgende:
[..]
[..]
nee wees maar niet bang, zijn gewoon feiten
nee idd en nu met de tijd komen de mensen er wel achter he , dat blijkt nu wel weerquote:Op donderdag 29 augustus 2013 20:05 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Ontopic graag.
En niet alleen maar posts om het voor Sylvie op te nemen en Sabia helemaal af te kraken. Verbazingwekkend hoe zwart-wit jij het ziet, net als bij de topics van Yolanthe, die in jouw ogen ook niks goed kan doen.
heet die bodyguard sebastien jondeau?quote:Op donderdag 29 augustus 2013 20:13 schreef nummer_zoveel het volgende:
Iemand hier zei dat de bodygard van Karl Lagerfeld heel knap is. Hoe ziet ie uit dan?
deze? http://www.she.be/nl/mode(...)om-tot-topmodel.aspxquote:Op donderdag 29 augustus 2013 20:13 schreef nummer_zoveel het volgende:
Iemand hier zei dat de bodygard van Karl Lagerfeld heel knap is. Hoe ziet ie uit dan?
Jaquote:Op donderdag 29 augustus 2013 20:14 schreef Olga het volgende:
[..]
deze? http://www.she.be/nl/mode(...)om-tot-topmodel.aspx
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |