Nee dat maakt de roddelmedia ervan. Wel bij de feiten blijven.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 19:54 schreef sherezade het volgende:
[..]
Nouja een hoer was Sabia van te voren ookal..daar verdiende ze de kost mee vroeger in die clubs, e.d., dus dat verwijt kan ze niet bij Sylvie neerleggen
Ja, die quote leugens die jouw so called bff over je verteld heeft. Die ze ook niet even recht zet, welnee, gewoon laten lopen. Vandaag was ze er ook als de kippen bij, waarom gisteren niet?quote:Op donderdag 29 augustus 2013 19:53 schreef Copycat het volgende:
[..]
Omdat die Franse gast uit de lakens klapt.
Ik ben blij dat ik het niet snap.
Huh? Zeker weten dat dat dezelfde persoon is?quote:Op donderdag 29 augustus 2013 19:55 schreef Greys het volgende:
[..]
Melissa met Christian:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Maar dat was misschien pillow talkquote:Op donderdag 29 augustus 2013 17:18 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Mwah. Ik denk dat ze echt kwaad is over wat Zarka had te melden over haar, wat alleen maar van Silvie afkomstig kan zijn.
Dan had ze toch als de sodemieter kunnen zeggen dat het niet waar is en leugens zijn, zoals ze ook nu haar teleurstelling uitspreekt (let wel: dat is iets anders dan zeggen 'ze liegt', ze vindt het alleen jammer dat ze uit de school is geklapt). Syl doet veel smerigs via via, Saab doet het gewoon lekker zelf. Heb ik toch meer respect voor (en verder voorrrrral doorrrrrrgaan, heerlijk ditquote:Op donderdag 29 augustus 2013 19:54 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat heeft Sylvie niet naar buiten gebracht, dat was die Zarka...
Waar Syl nou niet bepaald een goede band mee heeft.
Sylvie heeft tot nu toe volgens mij Sabia niet naar buiten gebracht als mannenstelende hoer. Integendeel.
Melissa is de vriendin van Cristiaanquote:Op donderdag 29 augustus 2013 19:55 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Wie is Melissa. Ik snap niet dat Saab met namen strooit dat had ik niet zo gauw gedaan. Erg dom.
Of de Google bijschriften moeten niet kloppen, maar anders jaquote:Op donderdag 29 augustus 2013 19:56 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Huh? Zeker weten dat dat dezelfde persoon is?
Ze heeft toch gereageerd dat alles wat Zarka zei leugens waren?quote:Op donderdag 29 augustus 2013 19:57 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Dan had ze toch als de sodemieter kunnen zeggen dat het niet waar is en leugens zijn, zoals ze ook nu haar teleurstelling uitspreekt (let wel: dat is iets anders dan zeggen 'ze liegt', ze vindt het alleen jammer dat ze uit de school is geklapt).
Deze past wel meer in het plaatje dan die foto van net.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 19:55 schreef Greys het volgende:
[..]
Melissa met Christian:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mooi stelletje!quote:Op donderdag 29 augustus 2013 19:55 schreef Greys het volgende:
Melissa met Christian:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nouja als jij als 19 jarige moeder ervoor kiest om met je kontje langs een paal af te glijden in een club voor een paar Deutsche Marken ipv moeder te zijn voor je dochtertje zegt all meer als genoegquote:Op donderdag 29 augustus 2013 19:55 schreef Olga het volgende:
[..]
Nee dat maakt de roddelmedia ervan. Wel bij de feiten blijven.
Dus alle paaldanseressen zijn gelijk hoeren. Fijn om te weten.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 20:00 schreef sherezade het volgende:
[..]
Nouja als jij als 19 jarige moeder ervoor kiest om met je kontje langs een paal af te glijden in een club voor een paar Deutsche Marken ipv moeder te zijn voor je dochtertje zegt all meer als genoeg
Amanda ookquote:Op donderdag 29 augustus 2013 20:00 schreef Olga het volgende:
[..]
Dus alle paaldanseressen zijn gelijk hoeren. Fijn om te weten.
Dat dus! Ze heeft gelijk aangegeven dat het allemaal leugens warenquote:Op donderdag 29 augustus 2013 19:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Ze heeft toch gereageerd dat alles wat Zarka zei leugens waren?
En ze er haar advocaten op ging zetten? Al bijna meteen?
Echt welquote:Op donderdag 29 augustus 2013 20:00 schreef Olga het volgende:
[..]
Dus alle paaldanseressen zijn gelijk hoeren. Fijn om te weten.
een vriendin van mij is paaldanslerares. Die is zeker nu opperhoer?quote:
a. Gister?quote:Op donderdag 29 augustus 2013 19:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Ze heeft toch gereageerd dat alles wat Zarka zei leugens waren?
En ze er haar advocaten op ging zetten? Al bijna meteen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |