Nee dat maakt de roddelmedia ervan. Wel bij de feiten blijven.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 19:54 schreef sherezade het volgende:
[..]
Nouja een hoer was Sabia van te voren ookal..daar verdiende ze de kost mee vroeger in die clubs, e.d., dus dat verwijt kan ze niet bij Sylvie neerleggen
Ja, die quote leugens die jouw so called bff over je verteld heeft. Die ze ook niet even recht zet, welnee, gewoon laten lopen. Vandaag was ze er ook als de kippen bij, waarom gisteren niet?quote:Op donderdag 29 augustus 2013 19:53 schreef Copycat het volgende:
[..]
Omdat die Franse gast uit de lakens klapt.
Ik ben blij dat ik het niet snap.
Huh? Zeker weten dat dat dezelfde persoon is?quote:Op donderdag 29 augustus 2013 19:55 schreef Greys het volgende:
[..]
Melissa met Christian:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Maar dat was misschien pillow talkquote:Op donderdag 29 augustus 2013 17:18 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Mwah. Ik denk dat ze echt kwaad is over wat Zarka had te melden over haar, wat alleen maar van Silvie afkomstig kan zijn.
Dan had ze toch als de sodemieter kunnen zeggen dat het niet waar is en leugens zijn, zoals ze ook nu haar teleurstelling uitspreekt (let wel: dat is iets anders dan zeggen 'ze liegt', ze vindt het alleen jammer dat ze uit de school is geklapt). Syl doet veel smerigs via via, Saab doet het gewoon lekker zelf. Heb ik toch meer respect voor (en verder voorrrrral doorrrrrrgaan, heerlijk ditquote:Op donderdag 29 augustus 2013 19:54 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat heeft Sylvie niet naar buiten gebracht, dat was die Zarka...
Waar Syl nou niet bepaald een goede band mee heeft.
Sylvie heeft tot nu toe volgens mij Sabia niet naar buiten gebracht als mannenstelende hoer. Integendeel.
Melissa is de vriendin van Cristiaanquote:Op donderdag 29 augustus 2013 19:55 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Wie is Melissa. Ik snap niet dat Saab met namen strooit dat had ik niet zo gauw gedaan. Erg dom.
Of de Google bijschriften moeten niet kloppen, maar anders jaquote:Op donderdag 29 augustus 2013 19:56 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Huh? Zeker weten dat dat dezelfde persoon is?
Ze heeft toch gereageerd dat alles wat Zarka zei leugens waren?quote:Op donderdag 29 augustus 2013 19:57 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Dan had ze toch als de sodemieter kunnen zeggen dat het niet waar is en leugens zijn, zoals ze ook nu haar teleurstelling uitspreekt (let wel: dat is iets anders dan zeggen 'ze liegt', ze vindt het alleen jammer dat ze uit de school is geklapt).
Deze past wel meer in het plaatje dan die foto van net.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 19:55 schreef Greys het volgende:
[..]
Melissa met Christian:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mooi stelletje!quote:Op donderdag 29 augustus 2013 19:55 schreef Greys het volgende:
Melissa met Christian:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nouja als jij als 19 jarige moeder ervoor kiest om met je kontje langs een paal af te glijden in een club voor een paar Deutsche Marken ipv moeder te zijn voor je dochtertje zegt all meer als genoegquote:Op donderdag 29 augustus 2013 19:55 schreef Olga het volgende:
[..]
Nee dat maakt de roddelmedia ervan. Wel bij de feiten blijven.
Dus alle paaldanseressen zijn gelijk hoeren. Fijn om te weten.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 20:00 schreef sherezade het volgende:
[..]
Nouja als jij als 19 jarige moeder ervoor kiest om met je kontje langs een paal af te glijden in een club voor een paar Deutsche Marken ipv moeder te zijn voor je dochtertje zegt all meer als genoeg
Amanda ookquote:Op donderdag 29 augustus 2013 20:00 schreef Olga het volgende:
[..]
Dus alle paaldanseressen zijn gelijk hoeren. Fijn om te weten.
Dat dus! Ze heeft gelijk aangegeven dat het allemaal leugens warenquote:Op donderdag 29 augustus 2013 19:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Ze heeft toch gereageerd dat alles wat Zarka zei leugens waren?
En ze er haar advocaten op ging zetten? Al bijna meteen?
Echt welquote:Op donderdag 29 augustus 2013 20:00 schreef Olga het volgende:
[..]
een vriendin van mij is paaldanslerares. Die is zeker nu opperhoer?quote:
a. Gister?quote:Op donderdag 29 augustus 2013 19:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Ze heeft toch gereageerd dat alles wat Zarka zei leugens waren?
En ze er haar advocaten op ging zetten? Al bijna meteen?
Het komt op hetzelfde neer, en daarbij zal ze heus wel her en der een klantje hebben meegenomen naar de achterkamer...quote:Op donderdag 29 augustus 2013 20:00 schreef Olga het volgende:
[..]
Nu weten we het wel hoorquote:Op donderdag 29 augustus 2013 20:00 schreef sherezade het volgende:
[..]
Nouja als jij als 19 jarige moeder ervoor kiest om met je kontje langs een paal af te glijden in een club voor een paar Deutsche Marken ipv moeder te zijn voor je dochtertje zegt all meer als genoeg
Je bent pas opperhoer als je ergens een hoofd-act hebt, of een eigen clubquote:Op donderdag 29 augustus 2013 20:01 schreef Olga het volgende:
[..]
een vriendin van mij is paaldanslerares. Die is zeker nu opperhoer?
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 20:02 schreef sherezade het volgende:
[..]
Het komt op hetzelfde neer, en daarbij zal ze heus wel her en der een klantje hebben meegenomen naar de achterkamer...
En daarbij alsof je geen ander werk kunt vinden als moeder zijnde
Huh? Nee al bijna meteen nadat deel 1 uitkwam toch?quote:
Ik vind dat wat te ver gaan eigenlijk, ze zei dat alles wat ie zei gelogen was, toch?quote:b. Heeft ze daarbij bevestigd dat er leugens over anderen zijn verteld?
Volgens Sherazade welquote:Op donderdag 29 augustus 2013 20:01 schreef Olga het volgende:
[..]
een vriendin van mij is paaldanslerares. Die is zeker nu opperhoer?
Ontopic graag.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 20:03 schreef sherezade het volgende:
[..]
Je bent pas opperhoer als je ergens een hoofd-act hebt, of een eigen club
Vraag dat nou niet, dan komt De Foto zo weer als bewijs.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 20:04 schreef Olga het volgende:
[..]![]()
Ik lees al heel lang mee hier en dit is niet de eerste keer dat je zegt dat Saab een hoer was. Een fantasie of zo van je?
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 19:45 schreef Copycat het volgende:
Het is aan alle kanten een grote treurnis. Maar die Saab spant imo de lelijke troon. Sta erboven en ga niet zo ordinair publiekelijk met modder gooien. Op camera. En Raf is imo helemaal een loser.
Bij gebrek aan beter neig ik meer en meer naar kamp Meis. Ook omdat ik het weiger om een kinderkamp te starten.
Ik ook denk (denk ikquote:
Maar ze wist toch niet wat gister naar buiten zou komen? Ik vermoed zo maar eens dat dat wél waar is en dan hebben advocaten zo weinig zin....quote:Op donderdag 29 augustus 2013 20:05 schreef Greys het volgende:
[..]
Huh? Nee al bijna meteen nadat deel 1 uitkwam toch?
[..]
Ik vind dat wat te ver gaan eigenlijk, ze zei dat alles wat ie zei gelogen was, toch?
Nou ja, ik ga ook maar af op wat er in de media komt he![]()
Ik vind niet dat ze daarbij ook nog woord voor woord moet uitleggen wat er dan allemaal gelogen is, als je 'alles' zegt. Had ze alles dan nog eens moeten herhalen?
Iemand die op 19-jarige leeftijd ervoor kiest haar kindje bij een vader op te laten groeien omdat deze daar beter voor geschikt is, is niet per sé een slechte moeder. Soms is zo'n keuze gewoon een betere keuze.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 20:00 schreef sherezade het volgende:
[..]
Oja die heb ik ook al een paar keer in deze reeks gezien. Ik geloof sherazdinges nu gelijkquote:Op donderdag 29 augustus 2013 20:05 schreef Greys het volgende:
[..]
Vraag dat nou niet, dan komt De Foto zo weer als bewijs.
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 20:04 schreef Olga het volgende:
[..]![]()
Ik lees al heel lang mee hier en dit is niet de eerste keer dat je zegt dat Saab een hoer was. Een fantasie of zo van je?
nee wees maar niet bang, zijn gewoon feitenquote:Op donderdag 29 augustus 2013 20:04 schreef Olga het volgende:
[..]![]()
Het is geen feit dat het een hoer is, het is een 'sterk vermoeden' van jequote:Op donderdag 29 augustus 2013 20:08 schreef sherezade het volgende:
[..]
[..]
nee wees maar niet bang, zijn gewoon feiten
nee idd en nu met de tijd komen de mensen er wel achter he , dat blijkt nu wel weerquote:Op donderdag 29 augustus 2013 20:05 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Ontopic graag.
En niet alleen maar posts om het voor Sylvie op te nemen en Sabia helemaal af te kraken. Verbazingwekkend hoe zwart-wit jij het ziet, net als bij de topics van Yolanthe, die in jouw ogen ook niks goed kan doen.
heet die bodyguard sebastien jondeau?quote:Op donderdag 29 augustus 2013 20:13 schreef nummer_zoveel het volgende:
Iemand hier zei dat de bodygard van Karl Lagerfeld heel knap is. Hoe ziet ie uit dan?
deze? http://www.she.be/nl/mode(...)om-tot-topmodel.aspxquote:Op donderdag 29 augustus 2013 20:13 schreef nummer_zoveel het volgende:
Iemand hier zei dat de bodygard van Karl Lagerfeld heel knap is. Hoe ziet ie uit dan?
Jaquote:Op donderdag 29 augustus 2013 20:14 schreef Olga het volgende:
[..]
deze? http://www.she.be/nl/mode(...)om-tot-topmodel.aspx
En hij is naast bodyguard nu ook modelquote:Op donderdag 29 augustus 2013 20:16 schreef nummer_zoveel het volgende:
Een heel ander type dan die danser.
een beetje een stoerdere versie van Rafaelquote:Op donderdag 29 augustus 2013 20:16 schreef nummer_zoveel het volgende:
Een heel ander type dan die danser.
Dat ze na haar ziekte ineens heel erg veel met andere mannen flirtte kan ik me nog iets bij voorstellen. Ze is ondanks alles aangetast in haar "vrouwelijkheid" en als je dan daarna weer al die aandacht krijgt is het bewijs dat je weer "gezond" bent. Maar daarmee praat ik vreemdgaan niet goed, dat is gewoon laag.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 20:20 schreef nummer_zoveel het volgende:
Die Silvie heeft na haar genezing van kanker wel flink de bloemetjes buiten gezet zeg.
Zou Rafael nou echt niks in de gaten hebben gehad? Het lijkt me sterk hoor...
Ik vind hem niet knap.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 20:18 schreef Olga het volgende:
En hij is naast bodyguard nu ook model
Ik vind hem wel wat hebben, ziet er in ieder geval interessanter uit dan die danser wat mij betreftquote:
Ja die danser is 10x niksquote:Op donderdag 29 augustus 2013 20:26 schreef Rachilda het volgende:
[..]
Ik vind hem wel wat hebben, ziet er in ieder geval interessanter uit dan die danser wat mij betreft
Ik vind hem eng in deze fotoquote:Op donderdag 29 augustus 2013 20:19 schreef Rachilda het volgende:
[..]
Sylvie staat wel heel erg dicht tegen hem aangedrukt
Dag schat ik ga even naar de chemoquote:Op donderdag 29 augustus 2013 20:20 schreef nummer_zoveel het volgende:
Die Silvie heeft na haar genezing van kanker wel flink de bloemetjes buiten gezet zeg.
Ik denk dat ze al jaren niet meer echt bij elkaar waren, maar de schijn wilden ophouden.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 20:20 schreef nummer_zoveel het volgende:
Omdat als Sylvie Saab d'r uit gooide, dan wist ze dat er dirt boven tafel zou komen.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 20:30 schreef alors het volgende:
Volgens Betty hebben ze al wat sinds eind oktober/begin november en had Sabia een vinger in de pap bij de scheiding, maar waarom dan toch Sabia aan je zijde houden al die tijd?
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 20:28 schreef alors het volgende:
Team Sylvie zet Betty in
http://www.shownieuws.tv/video/vriendin-van-sylvie-boos-op-sabia/
Dat vraag ik me ook af, of is dat pas met oud en nieuw uitgekomen?quote:Op donderdag 29 augustus 2013 20:30 schreef alors het volgende:
Volgens Betty hebben ze al wat sinds eind oktober/begin november en had Sabia een vinger in de pap bij de scheiding, maar waarom dan toch Sabia aan je zijde houden al die tijd?
Ze (als in Raf & Syl) of Zij (Syl)?quote:Op donderdag 29 augustus 2013 20:31 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik denk dat ze al jaren niet meer echt bij elkaar waren, maar de schijn wilden ophouden.
Hoe vaak waren er geen geruchten dat het niks meer was, waarna ze ineens weer klef op de boardwalk zaten in een of ander zonnig oord.
En heel stiekem denk ik dat Raf ook al (veel) langer met Saab scharrelde.
Dat ze een oogje toeknepen voor elkaars geflirt en gevuns, omdat ze het bij elkaar niet meer kregen.
dat zou dan net 2 maanden later zijn dat zou toch kunnen dat Sylvie het 2 maanden nog niet wistquote:Op donderdag 29 augustus 2013 20:33 schreef sherezade het volgende:
[..]
Dat vraag ik me ook af, of is dat pas met oud en nieuw uitgekomen?
Joh die wist dat echt al lang als je het mij vraagt.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 20:34 schreef Rachilda het volgende:
[..]
dat zou dan net 2 maanden later zijn dat zou toch kunnen dat Sylvie het 2 maanden nog niet wist
De nanny staat gewoon bij Damian, misschien moest ze nog wat pakken, beetje suggestieve beelden allemaalquote:Op donderdag 29 augustus 2013 20:34 schreef Rachilda het volgende:
[..]
ja hahaha, dat stukje waar Sabia aan de telefoon is en gewoon wegloopt bij Damian
Inderdaadquote:Op donderdag 29 augustus 2013 20:34 schreef Rachilda het volgende:
[..]
ja hahaha, dat stukje waar Sabia aan de telefoon is en gewoon wegloopt bij Damian
Dat zou kunnen, sylvie was veel van huis weg dus Raf had wel de gelegenheid in ieder gevalquote:Op donderdag 29 augustus 2013 20:34 schreef Rachilda het volgende:
[..]
dat zou dan net 2 maanden later zijn dat zou toch kunnen dat Sylvie het 2 maanden nog niet wist
Dat bedoel ik..quote:Op donderdag 29 augustus 2013 20:36 schreef alors het volgende:
[..]
De nanny staat gewoon bij Damian, misschien moest ze nog wat pakken, beetje suggestieve beelden allemaal
wat die Betty zegt geloof ik welquote:Op donderdag 29 augustus 2013 20:28 schreef alors het volgende:
Team Sylvie zet Betty in
http://www.shownieuws.tv/video/vriendin-van-sylvie-boos-op-sabia/
Boulevard staat nog steeds niet online
ze heeft in 2010 veel gezien van Sabia, kan ze aub wat concreter zijn??!!quote:Op donderdag 29 augustus 2013 20:35 schreef Uccie het volgende:
We hebben er weer een moddergooiende speler bij...Betty, de ex-buuv van Saab en de nieuwe BFF van Syl
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 20:38 schreef Rachilda het volgende:
[..]
wat die Betty zegt geloof ik wel
Die Sabia heeft zeker twee gezichten, eerst BFF uithangen en daarna uit de school klappen is daar duidelijk een vorm van
Daarnaast is haar band met haar kinderen ook niet goed...waar zijn haar eigen kinderen trouwens, die zie ik al helemaal niet in beeld, Damian zie je dan nog af en toe voorbij komen, heel raar hoor allemaal en oef oef oef Raf...wat is dat toch de domste van allemaal, er zijn genoeg vrouwen die interesse in hem zouden hebben, maar waarom heeft hij zich laten inpalmen door die Saab, dom, dom, dom
Alleen met de oudste he en daar heeft ze pas sinds kort weer een relatie mee. Daarnaast hadden zij en Khalid er toen voor gekozen om hun twee kinderen zoveel mogelijk uit de schijnwerpers te houden. Nu ze wat met Raf heeft zal dat lijkt mij niet zijn veranderdquote:Op donderdag 29 augustus 2013 20:38 schreef Rachilda het volgende:
[..]
wat die Betty zegt geloof ik wel
Die Sabia heeft zeker twee gezichten, eerst BFF uithangen en daarna uit de school klappen is daar duidelijk een vorm van
Daarnaast is haar band met haar kinderen ook niet goed...waar zijn haar eigen kinderen trouwens, die zie ik al helemaal niet in beeld, Damian zie je dan nog af en toe voorbij komen, heel raar hoor allemaal en oef oef oef Raf...wat is dat toch de domste van allemaal, er zijn genoeg vrouwen die interesse in hem zouden hebben, maar waarom heeft hij zich laten inpalmen door die Saab, dom, dom, dom
ja, ok, maar ze vertoeft behoorlijk veel tijd met Raf, waar zijn de kinderen dan al die tijd?quote:Op donderdag 29 augustus 2013 20:41 schreef Olga het volgende:
[..]
Alleen met de oudste he en daar heeft ze pas sinds kort weer een relatie mee. Daarnaast hadden zij en Khalid er toen voor gekozen om hun twee kinderen zoveel mogelijk uit de schijnwerpers te houden. Nu ze wat met Raf heeft zal dat lijkt mij niet zijn veranderd
Zij en Raf wonen samen hequote:Op donderdag 29 augustus 2013 20:42 schreef Rachilda het volgende:
[..]
ja, ok, maar ze vertoeft behoorlijk veel tijd met Raf, waar zijn de kinderen dan al die tijd?
Gewoon thuis met de oppas, op peuterschool, bij vriendjes?quote:Op donderdag 29 augustus 2013 20:42 schreef Rachilda het volgende:
[..]
ja, ok, maar ze vertoeft behoorlijk veel tijd met Raf, waar zijn de kinderen dan al die tijd?
Ze krijgt wellicht ook gezeik met Khalid als hij hun kinderen steeds in de bladen ziet, hij is daar niet van, dus daar zullen ze wel afspraken over gemaakt hebben.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 20:45 schreef Olga het volgende:
[..]
Zij en Raf wonen samen heDus logisch dat ze veel tijd met hem vertoeft. En daarnaast hebben de kids ook een vader waar ze geregeld zijn. Of moeten we telkens als we Saab zien ook haar kinderen bij haar zien? Ze zijn wat dat betreft denk ik anders opgevoed dan Damian.
Weet ik niet, maar toen zij nog samen waren zag je hun kinderen ook weinigquote:Op donderdag 29 augustus 2013 20:45 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ze krijgt wellicht ook gezeik met Khalid als hij hun kinderen steeds in de bladen ziet, hij is daar niet van, dus daar zullen ze wel afspraken over gemaakt hebben.
Die mogen kennelijk wel op een beschut stukje tuin ontbijten.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 20:42 schreef Rachilda het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |