quote:Op donderdag 29 augustus 2013 20:28 schreef alors het volgende:
Team Sylvie zet Betty in
http://www.shownieuws.tv/video/vriendin-van-sylvie-boos-op-sabia/
Dat vraag ik me ook af, of is dat pas met oud en nieuw uitgekomen?quote:Op donderdag 29 augustus 2013 20:30 schreef alors het volgende:
Volgens Betty hebben ze al wat sinds eind oktober/begin november en had Sabia een vinger in de pap bij de scheiding, maar waarom dan toch Sabia aan je zijde houden al die tijd?
Ze (als in Raf & Syl) of Zij (Syl)?quote:Op donderdag 29 augustus 2013 20:31 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik denk dat ze al jaren niet meer echt bij elkaar waren, maar de schijn wilden ophouden.
Hoe vaak waren er geen geruchten dat het niks meer was, waarna ze ineens weer klef op de boardwalk zaten in een of ander zonnig oord.
En heel stiekem denk ik dat Raf ook al (veel) langer met Saab scharrelde.
Dat ze een oogje toeknepen voor elkaars geflirt en gevuns, omdat ze het bij elkaar niet meer kregen.
dat zou dan net 2 maanden later zijn dat zou toch kunnen dat Sylvie het 2 maanden nog niet wistquote:Op donderdag 29 augustus 2013 20:33 schreef sherezade het volgende:
[..]
Dat vraag ik me ook af, of is dat pas met oud en nieuw uitgekomen?
Joh die wist dat echt al lang als je het mij vraagt.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 20:34 schreef Rachilda het volgende:
[..]
dat zou dan net 2 maanden later zijn dat zou toch kunnen dat Sylvie het 2 maanden nog niet wist
De nanny staat gewoon bij Damian, misschien moest ze nog wat pakken, beetje suggestieve beelden allemaalquote:Op donderdag 29 augustus 2013 20:34 schreef Rachilda het volgende:
[..]
ja hahaha, dat stukje waar Sabia aan de telefoon is en gewoon wegloopt bij Damian
Inderdaadquote:Op donderdag 29 augustus 2013 20:34 schreef Rachilda het volgende:
[..]
ja hahaha, dat stukje waar Sabia aan de telefoon is en gewoon wegloopt bij Damian
Dat zou kunnen, sylvie was veel van huis weg dus Raf had wel de gelegenheid in ieder gevalquote:Op donderdag 29 augustus 2013 20:34 schreef Rachilda het volgende:
[..]
dat zou dan net 2 maanden later zijn dat zou toch kunnen dat Sylvie het 2 maanden nog niet wist
Dat bedoel ik..quote:Op donderdag 29 augustus 2013 20:36 schreef alors het volgende:
[..]
De nanny staat gewoon bij Damian, misschien moest ze nog wat pakken, beetje suggestieve beelden allemaal
wat die Betty zegt geloof ik welquote:Op donderdag 29 augustus 2013 20:28 schreef alors het volgende:
Team Sylvie zet Betty in
http://www.shownieuws.tv/video/vriendin-van-sylvie-boos-op-sabia/
Boulevard staat nog steeds niet online
ze heeft in 2010 veel gezien van Sabia, kan ze aub wat concreter zijn??!!quote:Op donderdag 29 augustus 2013 20:35 schreef Uccie het volgende:
We hebben er weer een moddergooiende speler bij...Betty, de ex-buuv van Saab en de nieuwe BFF van Syl
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 20:38 schreef Rachilda het volgende:
[..]
wat die Betty zegt geloof ik wel
Die Sabia heeft zeker twee gezichten, eerst BFF uithangen en daarna uit de school klappen is daar duidelijk een vorm van
Daarnaast is haar band met haar kinderen ook niet goed...waar zijn haar eigen kinderen trouwens, die zie ik al helemaal niet in beeld, Damian zie je dan nog af en toe voorbij komen, heel raar hoor allemaal en oef oef oef Raf...wat is dat toch de domste van allemaal, er zijn genoeg vrouwen die interesse in hem zouden hebben, maar waarom heeft hij zich laten inpalmen door die Saab, dom, dom, dom
Alleen met de oudste he en daar heeft ze pas sinds kort weer een relatie mee. Daarnaast hadden zij en Khalid er toen voor gekozen om hun twee kinderen zoveel mogelijk uit de schijnwerpers te houden. Nu ze wat met Raf heeft zal dat lijkt mij niet zijn veranderdquote:Op donderdag 29 augustus 2013 20:38 schreef Rachilda het volgende:
[..]
wat die Betty zegt geloof ik wel
Die Sabia heeft zeker twee gezichten, eerst BFF uithangen en daarna uit de school klappen is daar duidelijk een vorm van
Daarnaast is haar band met haar kinderen ook niet goed...waar zijn haar eigen kinderen trouwens, die zie ik al helemaal niet in beeld, Damian zie je dan nog af en toe voorbij komen, heel raar hoor allemaal en oef oef oef Raf...wat is dat toch de domste van allemaal, er zijn genoeg vrouwen die interesse in hem zouden hebben, maar waarom heeft hij zich laten inpalmen door die Saab, dom, dom, dom
ja, ok, maar ze vertoeft behoorlijk veel tijd met Raf, waar zijn de kinderen dan al die tijd?quote:Op donderdag 29 augustus 2013 20:41 schreef Olga het volgende:
[..]
Alleen met de oudste he en daar heeft ze pas sinds kort weer een relatie mee. Daarnaast hadden zij en Khalid er toen voor gekozen om hun twee kinderen zoveel mogelijk uit de schijnwerpers te houden. Nu ze wat met Raf heeft zal dat lijkt mij niet zijn veranderd
Zij en Raf wonen samen hequote:Op donderdag 29 augustus 2013 20:42 schreef Rachilda het volgende:
[..]
ja, ok, maar ze vertoeft behoorlijk veel tijd met Raf, waar zijn de kinderen dan al die tijd?
Gewoon thuis met de oppas, op peuterschool, bij vriendjes?quote:Op donderdag 29 augustus 2013 20:42 schreef Rachilda het volgende:
[..]
ja, ok, maar ze vertoeft behoorlijk veel tijd met Raf, waar zijn de kinderen dan al die tijd?
Ze krijgt wellicht ook gezeik met Khalid als hij hun kinderen steeds in de bladen ziet, hij is daar niet van, dus daar zullen ze wel afspraken over gemaakt hebben.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 20:45 schreef Olga het volgende:
[..]
Zij en Raf wonen samen heDus logisch dat ze veel tijd met hem vertoeft. En daarnaast hebben de kids ook een vader waar ze geregeld zijn. Of moeten we telkens als we Saab zien ook haar kinderen bij haar zien? Ze zijn wat dat betreft denk ik anders opgevoed dan Damian.
Weet ik niet, maar toen zij nog samen waren zag je hun kinderen ook weinigquote:Op donderdag 29 augustus 2013 20:45 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ze krijgt wellicht ook gezeik met Khalid als hij hun kinderen steeds in de bladen ziet, hij is daar niet van, dus daar zullen ze wel afspraken over gemaakt hebben.
Die mogen kennelijk wel op een beschut stukje tuin ontbijten.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 20:42 schreef Rachilda het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |