En hij is naast bodyguard nu ook modelquote:Op donderdag 29 augustus 2013 20:16 schreef nummer_zoveel het volgende:
Een heel ander type dan die danser.
een beetje een stoerdere versie van Rafaelquote:Op donderdag 29 augustus 2013 20:16 schreef nummer_zoveel het volgende:
Een heel ander type dan die danser.
Dat ze na haar ziekte ineens heel erg veel met andere mannen flirtte kan ik me nog iets bij voorstellen. Ze is ondanks alles aangetast in haar "vrouwelijkheid" en als je dan daarna weer al die aandacht krijgt is het bewijs dat je weer "gezond" bent. Maar daarmee praat ik vreemdgaan niet goed, dat is gewoon laag.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 20:20 schreef nummer_zoveel het volgende:
Die Silvie heeft na haar genezing van kanker wel flink de bloemetjes buiten gezet zeg.
Zou Rafael nou echt niks in de gaten hebben gehad? Het lijkt me sterk hoor...
Ik vind hem niet knap.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 20:18 schreef Olga het volgende:
En hij is naast bodyguard nu ook model
Ik vind hem wel wat hebben, ziet er in ieder geval interessanter uit dan die danser wat mij betreftquote:
Ja die danser is 10x niksquote:Op donderdag 29 augustus 2013 20:26 schreef Rachilda het volgende:
[..]
Ik vind hem wel wat hebben, ziet er in ieder geval interessanter uit dan die danser wat mij betreft
Ik vind hem eng in deze fotoquote:Op donderdag 29 augustus 2013 20:19 schreef Rachilda het volgende:
[..]
Sylvie staat wel heel erg dicht tegen hem aangedrukt
Dag schat ik ga even naar de chemoquote:Op donderdag 29 augustus 2013 20:20 schreef nummer_zoveel het volgende:
Die Silvie heeft na haar genezing van kanker wel flink de bloemetjes buiten gezet zeg.
Ik denk dat ze al jaren niet meer echt bij elkaar waren, maar de schijn wilden ophouden.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 20:20 schreef nummer_zoveel het volgende:
Omdat als Sylvie Saab d'r uit gooide, dan wist ze dat er dirt boven tafel zou komen.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 20:30 schreef alors het volgende:
Volgens Betty hebben ze al wat sinds eind oktober/begin november en had Sabia een vinger in de pap bij de scheiding, maar waarom dan toch Sabia aan je zijde houden al die tijd?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |