Ik hoorde inderdaad wel 3x Ho Hey ofzo, echt niet te doenquote:Op maandag 26 augustus 2013 19:57 schreef Spies het volgende:
Tot en met een paar weken terug hanteerden ze nog het 'tussen 9 en 5 nooit twee keer dezelfde plaat' principe, maar daar lijken ze nu ook vanaf gestapt te zijn.
Is dat dat pianonummer?quote:Op maandag 26 augustus 2013 19:59 schreef Spies het volgende:
En dat nummer van Emeli Sandé de hele tijd, zum kotsen
Met kerst is het helemaal niet te doen neequote:Op maandag 26 augustus 2013 20:01 schreef Slaap_Zak het volgende:
Wacht maar tot je twee maanden voor kerst Chris Rea met die fucking drivin' home for christmass voor de 11 duizendste keer voorbij hebt horen komen en je elke keer weer wenst dat hij zich hartstikke doodrijdt tegen een boom
Je hebt groot gelijk, skyradio staat voor herhaling ja....ik erger me er zelf ook vaker aan op mijn werk, gelukkig wisselen ze daar nog weleens van zender.quote:Op maandag 26 augustus 2013 19:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik heb een nieuwe werkplek, prima mensen, zit met 2 anderen op een kamer. Een probleem, deze 2 hebben graag een Skyradiootje op op het werk. Ik ben nooit fan geweest van Sky, maar ik merkte dat ik na 8 uur die zender alle Adeles helemaal zat was, Fun 5x had gehoord en The Lumineers ook te belachelijk vaak. Sommige plaatjes draaiden ze elke 2 uur. Wat een kutzender. Ongeinspireerde zaadmuziek waar niets in zit. En nee, het is niet slecht, maar acht uur achter elkaar DOODSAAIGeen enkele verrassende of interessante plaat. En ook omdat er geen verfrissende DJ tussen zit.
Klacht lijkt me duidelijk.
Red Hot Chili Peppers, U2, en Queen! En Phil Collins/Genesis natuurlijkquote:Op maandag 26 augustus 2013 20:57 schreef Nieuwschierig het volgende:
Bij ons staat ie op Veronica omdat dat de enige frequentie is die die afgeragde bak nog enigzins kan ontvangen maar daar hoor ik ook elke dag het zelfde.
Kwalitatief wel 2x zo goed.quote:Op maandag 26 augustus 2013 21:52 schreef MAHL het volgende:
[..]
Red Hot Chili Peppers, U2, en Queen! En Phil Collins/Genesis natuurlijk
En, ja, dat was het wel zo'n beetje.
Elke dag dezelfde playlist op shuffle draaien met geforceerd leuke DJs en je krijgt overal een hekel aan.quote:Op maandag 26 augustus 2013 22:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Kwalitatief wel 2x zo goed.
Adelequote:Op maandag 26 augustus 2013 19:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik heb een nieuwe werkplek, prima mensen, zit met 2 anderen op een kamer. Een probleem, deze 2 hebben graag een Skyradiootje op op het werk. Ik ben nooit fan geweest van Sky, maar ik merkte dat ik na 8 uur die zender alle Adeles helemaal zat was, Fun 5x had gehoord en The Lumineers ook te belachelijk vaak. Sommige plaatjes draaiden ze elke 2 uur. Wat een kutzender. Ongeinspireerde zaadmuziek waar niets in zit. En nee, het is niet slecht, maar acht uur achter elkaar DOODSAAIGeen enkele verrassende of interessante plaat. En ook omdat er geen verfrissende DJ tussen zit.
Klacht lijkt me duidelijk.
Het is zoiets als de marteling met de waterdruppel. Paar druppels merk je niet. Maar als het maar door blijft gaan wordt je er helemaal gek van.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 08:17 schreef Frank_Drebin het volgende:
Zender van die typische zouteloze 'radiomuziek'. En om het kwartier reclames.
Ik ben er tot op de dag van vandaag nog niet uit waarom de Amerikaanse overheid zo moeilijk doet met dat waterboarden en alles. Als ze daar in Guantanamo Bay non-stop Sky draaien praten die figuren binnen een week denk ik.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 08:28 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Het is zoiets als de marteling met de waterdruppel. Paar druppels merk je niet. Maar als het maar door blijft gaan wordt je er helemaal gek van.
De meeste mensen - die onder leiding van anderen werken - mogen dat helaas niet.quote:Op maandag 26 augustus 2013 20:38 schreef Mieron het volgende:
Klacht #3454353408953409 over dit onderwerp
Er zit een knop op, doe er wat mee.
Om vervolgens de volgende dag de gehele playlist van voren af aan weer opnieuw te beginnen.quote:Op maandag 26 augustus 2013 19:57 schreef Spies het volgende:
Tot en met een paar weken terug hanteerden ze nog het 'tussen 9 en 5 nooit twee keer dezelfde plaat' principe, maar daar lijken ze nu ook vanaf gestapt te zijn.
Studio vrij twentekanaal 97.0FMquote:Op maandag 26 augustus 2013 20:23 schreef Prullenbak6 het volgende:
Een zender waar ze een bandje laten lopen, en met zeurderige zeur muziek.
Daarom 97.0
Lol. Linkje naar die shizzle voor in je wagen?quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 09:55 schreef rotjoch_39 het volgende:
Ik had precies het zelfde probleem en tijdens kerst trek ik het al helemaal niet en lijd het tot zelfmoord neigingen.
Als ware autist en niet onverdienstelijk techneut en gewoon wat slimmer als de rest heb ik het toch opgelost.
Oplossing:
Ik heb een klein FM zendertje op de frequentie van SKY in mijn auto gezet op de 12V aansteker voor de stroom. En in mijn auto draait een cd/mp3 naar mijn keuze. Zodra ik de auto parkeer is Sky weg en hoor ik mijn muziek.
Collega's klagen wel vaak over storing zodra ik binnenkom maar dat snappen ze niet.
Bereik van het zendertje is nog geen 100 meter. Dus naast mijn auto parkeren danquote:Lol. Linkje naar die shizzle voor in je wagen?
quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 10:26 schreef TheBurnerMan het volgende:
[..]
Om vervolgens de volgende dag de gehele playlist van voren af aan weer opnieuw te beginnen.
Wel op shuffle natuurlijk, anders hebben mensen het door.
Sky-fucking-radio_____________________________________________________!
quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 10:27 schreef TheBurnerMan het volgende:
En mensen die er graag naar luisteren behandel ik als verstandelijk gehandicapten.
quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 10:28 schreef TheBurnerMan het volgende:
[..]
Studio vrij twentekanaal 97.0FM
Wow, het zit diepquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 10:31 schreef TheBurnerMan het volgende:
[..]
Lol. Linkje naar die shizzle voor in je wagen?
...of mensen die gewoon niet zo in muziek geïnteresseerd zijn. Als er überhaupt maar een gezellig en niet teveel afleidend geluidje te horen is op de achtergrond, dan is het allang goed.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 10:27 schreef TheBurnerMan het volgende:
En mensen die er graag naar luisteren behandel ik als verstandelijk gehandicapten.
Ik heb een bevestiging voor je.quote:Op maandag 26 augustus 2013 19:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik hoorde inderdaad wel 3x Ho Hey ofzo, echt niet te doenEn dat vind ik normaal een ok-ish nummer.
En nog zo'n pianonummer en dat gekweelnummer van Pink, Just Give Me A Reason.
Dat 9-5 principe is inderdaad compleet verdwenen
Ik verafschuw skyradio en die pleuris stem van Kas van Iersel. Het roept bij mij zo'n Tros gevoel op.quote:
Iets na vieren weer.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 11:02 schreef borisz het volgende:
[..]
Ik heb een bevestiging voor je.
09.03 The Lumineers Ho Hey
12.48 The Lumineers Ho Hey
Ho Hey, nu ga je te verquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 18:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Iets na vieren weer.
Vind dat overigens nog een ok-ish nummer en eigenlijk van de weinigen die ik ook zelf zou opzetten. Toch is ook dat nummer symbool voor de saaie slapheid van SkyRadio. Ik heb zelfs liever Slam FM.
Tis wel matig gejat van Of Monsters and Men.quote:
Briljante omschrijving mijns inziens. Zou je naar de rechter mogen stappen wanneer je op je werk wordt blootgesteld aan deze marteling?quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 08:28 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Het is zoiets als de marteling met de waterdruppel. Paar druppels merk je niet. Maar als het maar door blijft gaan wordt je er helemaal gek van.
Little Talks zal ook wel doodgedraaid worden?quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 18:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Tis wel matig gejat van Of Monsters and Men.
Wat ook best een prima nummer is. Maar die heb ik ook al 2x gehoord in 2 dagen ja.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 19:01 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Little Talks zal ook wel doodgedraaid worden?
Zelfde als Veronicaquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 19:01 schreef drexciya het volgende:
[..]
Briljante omschrijving mijns inziens. Zou je naar de rechter mogen stappen wanneer je op je werk wordt blootgesteld aan deze marteling?
Waar ik me bij bijvoorbeeld 3fm over verbaas is dat als ze bijvoorbeeld Thrift Shop hebben uitgemolken dat ze ineens een ander nummer van Macklemore ontdekkenquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 19:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wat ook best een prima nummer is. Maar die heb ik ook al 2x gehoord in 2 dagen ja.
3fm maakt zich overdag vooral schuldig aan minachting van de luisteraar. Vooral Domien.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 19:04 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Waar ik me bij bijvoorbeeld 3fm over verbaas is dat als ze bijvoorbeeld Thrift Shop hebben uitgemolken dat ze ineens een ander nummer van Macklemore ontdekkenUiteraard van precies hetzelfde album
. En dit gebeurd dan later nog een keer. Met HAIM, Justin Timberlake en P!nk precies hetzelfde
Zoals ik al zei. Als de FNV er actie tegen gaat ondernemen wordt ik lid.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 19:01 schreef drexciya het volgende:
[..]
Briljante omschrijving mijns inziens. Zou je naar de rechter mogen stappen wanneer je op je werk wordt blootgesteld aan deze marteling?
Dat gaat op mijn werk sowieso al niet, want de meeste willen hem graag op die zender hebben staan, dus ben je overgeleverd aan die skyradio shit...quote:Op maandag 26 augustus 2013 20:38 schreef Mieron het volgende:
Klacht #3454353408953409 over dit onderwerp
Er zit een knop op, doe er wat mee.
Tevens bij mij op het werk radio 2
Vertel me a.u.b. dat je sarcastisch was hier ?quote:Op maandag 26 augustus 2013 20:55 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
JA SKYRADIO LEKKER MET DE FEESTDAGEN!!
LAAASST CHRISTMAASSS I GAVE YOU MYYY HARRTTTT!!
IM DRIVING HOME FOR CHRISTMAASSSS jalalala!
Ja toch lekker bij de kerstboom skyradio op!! Ow genieten. Lekker samen bij elkaar!! Ja toch? JA!@
Sky!!!
Veronica en sky radio zijn qwa muziek bijna gelijk en herhalen het meeste van alle zenders, het is nog een wonder dat we niet allemaal simpel en gek zijn geworden ervan.quote:Op maandag 26 augustus 2013 20:57 schreef Nieuwschierig het volgende:
Bij ons staat ie op Veronica omdat dat de enige frequentie is die die afgeragde bak nog enigzins kan ontvangen maar daar hoor ik ook elke dag het zelfde.
Ze moeten daar gewoon 24/7 blackmetal draaienquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 08:31 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik ben er tot op de dag van vandaag nog niet uit waarom de Amerikaanse overheid zo moeilijk doet met dat waterboarden en alles. Als ze daar in Guantanamo Bay non-stop Sky draaien praten die figuren binnen een week denk ik.
Ik denk dat ik inderdaad liever Sky dan blackmetal hoor en dat zegt echt een hoop.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 16:49 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ze moeten daar gewoon 24/7 blackmetal draaien
Ja ditquote:Op maandag 26 augustus 2013 21:52 schreef MAHL het volgende:
[..]
Bel jij Obama of doe ik het?quote:Op donderdag 29 augustus 2013 16:51 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik denk dat ik inderdaad liever Sky dan blackmetal hoor en dat zegt echt een hoop.
Wel minder slechtquote:Op donderdag 29 augustus 2013 16:53 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ja dit
Bij ons in de werkplaats staat ie op Veronica. Die artiesten komen minimaal 2x per dag langs
24/7 Varg Vikernessquote:Op donderdag 29 augustus 2013 16:49 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ze moeten daar gewoon 24/7 blackmetal draaien
quote:
Minimaal 2x? Heb het ooit bijgehouden. Om het anderhalf uur de RHCP. Wel steeds een ander nummer, maar die nummers klinken toch allemaal hetzelfdequote:Op donderdag 29 augustus 2013 16:53 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ja dit
Bij ons in de werkplaats staat ie op Veronica. Die artiesten komen minimaal 2x per dag langs
Kunnen de moordenaars de hele dag naar een moordenaar luisterenquote:
Ja werkplaats dus ik ben er niet de hele dag. Hoorde al 3x PC/Genesis in een paar uurquote:Op donderdag 29 augustus 2013 16:59 schreef MAHL het volgende:
[..]
Minimaal 2x? Heb het ooit bijgehouden. Om het anderhalf uur de RHCP. Wel steeds een ander nummer, maar die nummers klinken toch allemaal hetzelfde
's Ochtends heb je ook de 'Krantenman' ofzo. Slechte grappen over het nieuws en de DJ die dan zit te schateren van het lachen. Hoewel, schateren, na een tijdje viel het me op dat het gewoon een ingeblikte lach was en hij gewoon op een knopje drukt om een lach te laten horen.
Sowieso PC/Genesisquote:Op donderdag 29 augustus 2013 17:00 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ja werkplaats dus ik ben er niet de hele dag. Hoorde al 3x PC/Genesis in een paar uur
Genesis is prima, zeker toen Peter Gabriel er nog zat.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 17:02 schreef MAHL het volgende:
[..]
Sowieso PC/GenesisAls er ergens zaaddodende muziek is... Ongelooflijk saaie, zouteloze troep. Niet slecht ofzo, maar gewoon, tja, typisch SkyRadio. Bloedirritant gewoon
Ja, het ergste is dat er dan een nieuwe hit komt die je zelf ook wel leuk vindt. Maar dan wordt hij kapotgedraaid. En kapotgedraaid. En kapotgedraaid. Na een tijdje word je gewoon woedend als je hem nog een keer voorbij hoort komenquote:Op donderdag 29 augustus 2013 17:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
Mijn grootste ergernissen qua platen zijn de volgende 3:
Een plaatje wat Take on Me sampled. Die hoor je zo belachelijk vaakEn het is gewoon echt een kutnummer.
Hoe van Nielson. Waarom is men daar zo lyrisch over?
Maar het ergste is dat ik in 4 dagen zeker 10 keer de Lumineers heb gehoord. Met EEN en HETZELFDE nummer. Hij WAS ooit leuk.
Zal 'm dadelijk even een mailtje sturen, wellicht kan hij het nog in Syrië inzetten.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 16:55 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Bel jij Obama of doe ik het?
Thrift Shop kan ik wel hebben, meer omdat ik er na 50 keer pas achter kwam dat-ie toch wel leuk was. Dat redt je.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 17:03 schreef MAHL het volgende:
[..]
Ja, het ergste is dat er dan een nieuwe hit komt die je zelf ook wel leuk vindt. Maar dan wordt hij kapotgedraaid. En kapotgedraaid. En kapotgedraaid. Na een tijdje word je gewoon woedend als je hem nog een keer voorbij hoort komen
Thrift Shop bijv, ooit briljant, maar nu krijg ik moordneigingen ervan... Niets tegen de muzikanten, wel tegen de zenders die het nummer hebben verkracht.
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 17:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Thrift Shop kan ik wel hebben, meer omdat ik er na 50 keer pas achter kwam dat-ie toch wel leuk was. Dat redt je.
Daarnaast luisterde ik toen maar 2/3 uur radio per dag, dat scheelt ook. Dan nog hoorde je iedereen erover. Net als zo'n Trolling in the Deep van Adele, je kúnt er niet omheen.
Het kapotdraaien van nummers is intens kut. Zeker als het om You're Beautiful van James Blunt gaat, die fans van de radio willen hebben...
Valt mee.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 17:12 schreef Pino112 het volgende:
Draaien ze Mumford & Altijdhetzelfde ook zo vaak bij Skaai?
Die hieronder vind ik nog best leuk.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 17:02 schreef MAHL het volgende:
[..]
Sowieso PC/GenesisAls er ergens zaaddodende muziek is... Ongelooflijk saaie, zouteloze troep.
quote:Op maandag 2 september 2013 11:48 schreef hofferin het volgende:
[..]
explain please?
ja wel herhaling idd maar wel betere muziek en goede dj's
quote:Op maandag 26 augustus 2013 21:52 schreef MAHL het volgende:
[..]
Veel herhaling ja, maar ook een selecte groep artiesten wat continu herhaald wordt.quote:Op maandag 2 september 2013 11:48 schreef hofferin het volgende:
[..]
explain please?
ja wel herhaling idd maar wel betere muziek en goede dj's
Als ik per se tussen die twee moet kiezen wel ja.quote:Op maandag 2 september 2013 11:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
Liever Veronica hoor, heb je in ieder geval nog DJ's en betere muziek in verhouding. Wel repetitief.
Ook liever de hele dag soul en jazz dan Sky.quote:Op maandag 2 september 2013 11:56 schreef Karina het volgende:
Zet radio6 op, oh wacht niet jouw smaak denk ik
Het irritante van Sky vind ik altijd is dat het altijd van die 'net niet' nummers zijn. Soms zit er wel een leuk nummer tussen wat dan direkt wordt gevolgd door een kutnummer.quote:Op maandag 2 september 2013 11:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ook liever de hele dag soul en jazz dan Sky.
Ik heb het niet voor het kiezen helaas.
Ben hier op 29 november weg dus hopelijk ontsnap ik de shitstorm netquote:Op maandag 2 september 2013 11:59 schreef Karina het volgende:
[..]
Het irritante van Sky vind ik altijd is dat het altijd van die 'net niet' nummers zijn. Soms zit er wel een leuk nummer tussen wat dan direkt wordt gevolgd door een kutnummer.
En inderdaad wat al gepost was: wacht maar tot het Kerst wordt, dan kun je je lol op
Zenders met veel geklets zijn trouwens niet zo handig op het werk, omdat je meestal niet echt kunt volgen wat er gezegd wordt, daarom had ik nooit Radio 1 op bijvoorbeeld, die ik thuis wel altijd op heb.
Jij snapt.quote:
Bij mij mocht de radio nooit zo hard, dus kon ik het altijd NET niet verstaan, heel irritant. Vandaar altijd Radio6, amper geklets en reclame, wel veel muziek.quote:Op maandag 2 september 2013 12:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
En geklets is gewoon een fijn intermezzo tussen de muziek door. Daarnaast kan ik op kantoor het nieuws op heel en half prima horen, tis geen fabriekshal ofzo.
Voor de grap even skyradio aangezet, nu alweer dat IF I COOUULD FAAAAALLL INTO THE SKYYYY liedjequote:Op maandag 2 september 2013 12:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jij snapt.
Tevens atzegod adoraties
Vanessa Carlton - A Thousand Miles. Is wel een lief liedje hoor. Maar kwalitatief niet zo.quote:Op maandag 2 september 2013 12:04 schreef BMTH182 het volgende:
[..]
Voor de grap even skyradio aangezet, nu alweer dat IF I COOUULD FAAAAALLL INTO THE SKYYYY liedjeSnel uit
Ingrid Perez.quote:Op maandag 2 september 2013 12:07 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Behalve Roos. En Lieke.
Eigenlijk alle vrouwelijke DJ's
Iddquote:Op maandag 2 september 2013 12:07 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Behalve Roos. En Lieke.
Eigenlijk alle vrouwelijke DJ's
Annemieke was nog te doen.. de rest..quote:
Die heeft van die vage accentjesquote:Op maandag 2 september 2013 12:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Annemieke was nog te doen.. de rest..
Jij bent geen 4, dakhaas.quote:
Get Lucky van Daft Punk. Die draaien ze ook al overal jaren veel te vaak, overhyped.quote:Op dinsdag 3 september 2013 16:00 schreef Mellebast het volgende:
ik kan die radio zender wel uitkotsen![]()
hier bij mij op het werk ook
en die reclames![]()
![]()
het liedje waar ik mij het meest aan erger: weet niet eens hoe die heet eigelijk...
we work all night to get lucky![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Maandag 2xquote:Op dinsdag 3 september 2013 15:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik ga eens tellen hoe vaak ik The Lumineers hoor. De tering.
Maandag: 2x
Dinsdag: 3x
Woensdag: ?
Donderdag: ?
Vrijdag: ?
Je smiley faalt.quote:
doe je ook mee aan de 53j8?quote:
Nee tijdverspillingquote:Op woensdag 4 september 2013 23:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
doe je ook mee aan de 53j8?
Verdient goed hoorquote:
je kunt niet spellen man, ben je 4 ofzo?quote:Op woensdag 4 september 2013 23:36 schreef wolfrolf het volgende:
whooeehoooe ja jagen op mitser x
topsjow all over de place
Ambtenaartje. Gemeente. Enzulks.quote:Op donderdag 5 september 2013 11:41 schreef MAHL het volgende:
Wat voor werk doe je in godsnaam dat je collega's al zo geestelijk dood zijn dat ze dit kunnen waarderen?
Ik zet in op eindhoveuuhhhhhquote:Op donderdag 5 september 2013 13:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ambtenaartje. Gemeente. Enzulks.
Waar ga ik niet vermelden verder.
Eindhoven, topshow.quote:
Die zijn er nou eenmaal ontzettend veel; in feite draait Sky gewoon voor de grootste gemene deler.quote:Op donderdag 5 september 2013 11:41 schreef MAHL het volgende:
Wat voor werk doe je in godsnaam dat je collega's al zo geestelijk dood zijn dat ze dit kunnen waarderen?
Ik denk dat er meer mensen zijn die er een hekel aan hebben dan die er van houden.quote:Op donderdag 5 september 2013 15:15 schreef female81 het volgende:
[..]
Die zijn er nou eenmaal ontzettend veel; in feite draait Sky gewoon voor de grootste gemene deler.
Dat hier op Fok! voornamelijk mensen zitten met een smaak die níet op de Sky Radio-sound lijkt, geeft een vertekend beeld.
Jij kickt ook overal van afquote:Op donderdag 5 september 2013 16:23 schreef minthy het volgende:
Af en toe best te doen, dat Sky. Maar goed, nu ben ik ook compleet afgekickt van radio, dan blijft het geinig
Wie is deze nobody die hier durft te verkondigen dat Sky een topshow is?quote:Op donderdag 5 september 2013 16:23 schreef minthy het volgende:
Af en toe best te doen, dat Sky. Maar goed, nu ben ik ook compleet afgekickt van radio, dan blijft het geinig
Ik ben gruwelijk goed bezig. Nu de cocaïne nog...quote:
Het is mijquote:Op donderdag 5 september 2013 16:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wie is deze nobody die hier durft te verkondigen dat Sky een topshow is?Ketterij dit.
(Hence af en toe, ik weet)
Tsja, je bent zelf natuurlijk wel een topshowquote:Op donderdag 5 september 2013 16:33 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik ben gruwelijk goed bezig. Nu de cocaïne nog...
[..]
Het is mij![]()
![]()
Topshow is overdreven, Atze zou het niet goedkeuren.
Voorprogramma, afterparty, ditdatallesquote:Op donderdag 5 september 2013 16:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Tsja, je bent zelf natuurlijk wel een topshow
Maar Atzegod zou geld geven om deze zender van de radio af te halen. Echt onmogelijk
Wij hopen natuurlijk allen dat dat rondreizend circus ooit weer ons paleisje betreedtquote:Op donderdag 5 september 2013 16:41 schreef minthy het volgende:
[..]
Voorprogramma, afterparty, ditdatalles![]()
Ik geef Atze wel gelijk in dezen, zeker als je uren per dag verplicht moet luisteren. Ik hoor het slechts af en toe, dat scheelt vast
Rolfjen houdt van kamelen.quote:
quote:Op donderdag 5 september 2013 16:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Rolfjen houdt van kamelen.
Zolang je Mint maar niet wegjaagt.quote:
ik kijk wel uit! Mint is mijn muze op dit forum.quote:Op donderdag 5 september 2013 16:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zolang je Mint maar niet wegjaagt.
Razende topsjoww.quote:
Neu, het bevalt me prima zo! Ik voel me daar niet meer welkom en ik hou nu gewoon tijd over. Win-win. Als je je ergens aan ergert kan je er beter wegblijven of je, in mijn geval, weg laten jagenquote:Op donderdag 5 september 2013 16:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wij hopen natuurlijk allen dat dat rondreizend circus ooit weer ons paleisje betreedt
Zoals gezegd, 10x The Lumineers in 30 uur luisteren. En vorige week ook zoiets. En tis niet écht een nieuw plaatje, zeg maarEn het is ook compleet niet mijn muziek, zo saai, zo veilig, zo níet hip. Geen muziek waarover je kunt klagen dat het muzikaal slecht is, op Kane/Anouk/Bublé na, maar wel muziek die de gemiddelde mens niet beweegt, lijkt me toch..
3fm mixt die nummers, die niet slecht zijn, met voor mij meer aansprekende nummers waardoor het lekker samen gaat. Daardoor trek je het een stuk beter.quote:Op donderdag 5 september 2013 16:58 schreef minthy het volgende:
[..]
Neu, het bevalt me prima zo! Ik voel me daar niet meer welkom en ik hou nu gewoon tijd over. Win-win. Als je je ergens aan ergert kan je er beter wegblijven of je, in mijn geval, weg laten jagenMisschien ooit weer eens als het daadwerkelijk ergens over gaat.
Maar goed; offtopic as hell.
Je hebt gelijk hoor! Het is de hele dag door wat achtergrondmuziek, muzikaal behangetje. Weinig bijzonders al hoorde ik op 3fm vaak dezelfde nummers. Daar wordt echter meer afgewisseld wat het voor veel mensen wat interessanter maakt om naar te luisteren
Precies wat ik bedoel!quote:Op donderdag 5 september 2013 17:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
3fm mixt die nummers, die niet slecht zijn, met voor mij meer aansprekende nummers waardoor het lekker samen gaat. Daardoor trek je het een stuk beter.
En IK was die ene persoon die het 'altijd' ontopic probeerde te houden, en IK heb nog nooit Domien gebitcht.![]()
Meh, 3voor12 is niet wat het geweest is helaas (nog steeds prima luisterbaar maar niet meer echt zo goed in nieuwe plaatjes laten horen) maar inderdaad, die afwisseling maakt het fijn. SkyRadio muziek is ook pure terminologie opdat dat soort muziek op zichzelf irritant is. Maar ongeveer de helft van de nummers trek ik bij een eenmalige luisterbeurt op 3 prima (in de top 2000 wat minder, meestal vind ik de plaatjes niet waardevol genoeg (te bleu) voor een plaats bij de 'beste 2000 ooit')quote:Op donderdag 5 september 2013 17:08 schreef minthy het volgende:
[..]
Precies wat ik bedoel!![]()
Juist die afwisseling is tof en je hoort nog eens iets nieuws in bijvoorbeeld 3voor12![]()
Weet ik![]()
Geeft ook niet, ik zie het als iets positiefs zoals gezegd
(Ho!)quote:
Nog nooit.quote:Op donderdag 5 september 2013 17:14 schreef wolfrolf het volgende:
hee goeie tekst
Ken ik nog noet
Wel ns op de radio geweets?
Wij zijn het wel eens, geloof ikquote:Op donderdag 5 september 2013 17:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Meh, 3voor12 is niet wat het geweest is helaas (nog steeds prima luisterbaar maar niet meer echt zo goed in nieuwe plaatjes laten horen) maar inderdaad, die afwisseling maakt het fijn. SkyRadio muziek is ook pure terminologie opdat dat soort muziek op zichzelf irritant is. Maar ongeveer de helft van de nummers trek ik bij een eenmalige luisterbeurt op 3 prima (in de top 2000 wat minder, meestal vind ik de plaatjes niet waardevol genoeg (te bleu) voor een plaats bij de 'beste 2000 ooit')
Natuurlijk zijn er uitzonderingen, daarlaatst draaiden ze Pride af wat een fijn nummer is, maar op 3fm heb je dat veel meer.
En![]()
![]()
We missen je wel hoor
Altijd toch?quote:Op donderdag 5 september 2013 17:16 schreef minthy het volgende:
[..]
Wij zijn het wel eens, geloof ik
Grandioos aanstekelijk +120quote:
Alleen hits in Nederland ook.quote:Op donderdag 5 september 2013 17:18 schreef wolfrolf het volgende:
Trouwens, kennen jullie deze krakers al
Past goed bij het weer
en
TOPSHOOOOWWWWWWWWWWWWWW
Zeer vaak wel, ja!quote:
Verschrikkelijk. Die nummers zijn helemaal aan gruzelementen gedraaid op alle zendersquote:Op donderdag 5 september 2013 17:18 schreef wolfrolf het volgende:
Trouwens, kennen jullie deze krakers al
Past goed bij het weer
en
TOPSHOOOOWWWWWWWWWWWWWW
Wat luister jij dan eigenlijk?quote:Op donderdag 5 september 2013 17:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Alleen hits in Nederland ook.
Wat zijn we een smakeloos kutland samen
Beatles, Rolling Stones, Arctic Monkeys, Muse, Fleetwood Mac, The Cure, Blur, Daft Punk, Coldplay soms, U2 soms, Radiohead, Jay-Z, The Opposites, enz.quote:
Ook niet echt het toppunt van originaliteit hoorquote:Op donderdag 5 september 2013 17:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Beatles, Rolling Stones, Arctic Monkeys, Muse, Fleetwood Mac, The Cure, Blur, Daft Punk, Coldplay soms, U2 soms, Radiohead, Jay-Z, The Opposites, enz.
Vrij veel eigenlijk, maar net die 2 nummers geven de smakeloosheid van Nederland aardig weer.
Maar wat me bij SkyRadio stoort is de kwaliteit van de zender, niet de muzikale kwaliteit.
Hee Assad, lul. Wat luister jij eigenl0kquote:Op donderdag 5 september 2013 17:23 schreef MAHL het volgende:
[..]
Ook niet echt het toppunt van originaliteit hoor
Ja ik noem nu even de bekende namen, want als ik My Bloody Valentine noem word ik als kuthipster gezien, Dizzee Rascal is 'mongool die dubstep luistert', We Are The Ocean is voor 'kutemo's' en bij Soulfly komen de wolvenshirt opmerkingen weer naar boven.quote:Op donderdag 5 september 2013 17:23 schreef MAHL het volgende:
[..]
Ook niet echt het toppunt van originaliteit hoor
Trance, progressive, klassieke rock, af en toe rap.quote:Op donderdag 5 september 2013 17:24 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Hee Assad, lul. Wat luister jij eigenl0k
Ja ok, dan is het goed, heb je tenminste een eigen smaak ontwikkeld ipv middleoftheroad-meuk als Coldplay en U2quote:Op donderdag 5 september 2013 17:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja ik noem nu even de bekende namen, want als ik My Bloody Valentine noem word ik als kuthipster gezien, Dizzee Rascal is 'mongool die dubstep luistert', We Are The Ocean is voor 'kutemo's' en bij Soulfly komen de wolvenshirt opmerkingen weer naar boven.
Daarnaast zijn die namen niet echt een klinkend voorbeeld van radiomuziek.
Overigens ben ik me er wel bewust van dat dat allemaal radiohipstershit was
Strafschop.quote:Op donderdag 5 september 2013 16:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wie is deze nobody die hier durft te verkondigen dat Sky een topshow is?Ketterij dit.
(Hence af en toe, ik weet)
Ja U2 en Coldplay sowieso alleen de alleroudste nummers.quote:Op donderdag 5 september 2013 17:37 schreef MAHL het volgende:
[..]
Trance, progressive, klassieke rock, af en toe rap.
[..]
Ja ok, dan is het goed, heb je tenminste een eigen smaak ontwikkeld ipv middleoftheroad-meuk als Coldplay en U2
quote:
Want 3FM draait nooit hetzelfdequote:Op maandag 2 september 2013 12:04 schreef BMTH182 het volgende:
[..]
Voor de grap even skyradio aangezet, nu alweer dat IF I COOUULD FAAAAALLL INTO THE SKYYYY liedjeSnel uit
Relatief veel minder buiten de MegaHit, oftewel 1 plaat per week en die verandert elke keer die je gemiddeld 1x per 3 a 4 uur hoort.quote:
haha de megahit hoor je om de twee uur man. en artiesten als Mumford and sons (quote:Op vrijdag 6 september 2013 13:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Relatief veel minder buiten de MegaHit, oftewel 1 plaat per week en die verandert elke keer die je gemiddeld 1x per 3 a 4 uur hoort.
De rest van de platen hoor je vrijwel nooit binnen 6 uur van elkaar, buiten van die plugplaatjes die net een week uit zijn.
SkyRadio krijgt het echter voor elkaar om een plaat als Ho Hey, die een half jaar terug debuteerde in de top 40 en een half jaar eerder al zijn debuut maakte in de single top 100 12 keer in 40 uur radio te draaien. Dat is elke 2.5 uur. En dan zijn er nog meer waarbij ze dit ook flikken.
Daarnaast draait SkyRadio relatief meer op de programma's overdag, @work uitgezonderd. En zelfs de oude nummers komen uit een fucking playlist. Al 4x Somebody To Love van Sjors Maikel gehoord, en I'm Not So Tof van Ilse de Lange niet te vergeten. En inderdaad A Thousand Miles van Vanessa Carlton
Nee, 3fm is een stuk minder voorspelbaar.
quote:Op maandag 26 augustus 2013 20:01 schreef Slaap_Zak het volgende:
Wacht maar tot je twee maanden voor kerst Chris Rea met die fucking drivin' home for christmass voor de 11 duizendste keer voorbij hebt horen komen en je elke keer weer wenst dat hij zich hartstikke doodrijdt tegen een boom
Goed, ik zal het even op 3fmstats opzoeken. Megahit is wel irritant, maar tis geen oude zeikplaat die je al 10000 keer gehoord hebt en dan nog altíjd een hyperrotatie kent.quote:Op vrijdag 6 september 2013 14:00 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
haha de megahit hoor je om de twee uur man. en artiesten als Mumford and sons () en andere gehypte 3fm muziek ook echt wel om 2/3 uur.
Mwoah, Giel en Ekdom ben ik al een flinke tijd zat en Stenders mag wmb ook elders solliciteren. Domien is zo slecht nog niet, fijn dat 'ie naar de avond gaatquote:Op vrijdag 6 september 2013 14:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
Meeste DJ's zijn overigens wel zwaar kut, vooral GielClaudia
![]()
en Domien is ook een kneusje. Ekdom en Rabbering zijn wel bazen.
Ekdom is prima, hij lult nooit zoveel. Stenders is inderdaad zo'n overacting, echt niet tof.quote:Op vrijdag 6 september 2013 14:19 schreef minthy het volgende:
[..]
Mwoah, Giel en Ekdom ben ik al een flinke tijd zat en Stenders mag wmb ook elders solliciteren. Domien is zo slecht nog niet, fijn dat 'ie naar de avond gaat
Niet iedereen heeft het geluk dat op het werk te mogen.quote:Op vrijdag 6 september 2013 14:07 schreef ntm het volgende:
Ik luister altijd radio via internet, gewoon non stop zonder reclame.
Ik ruil een Ekdom voor een Perlin.quote:Op vrijdag 6 september 2013 14:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ekdom is prima, hij lult nooit zoveel. Stenders is inderdaad zo'n overacting, echt niet tof.
Rabbering, Veenstra, Ekdom sowieso top 3.
Dat mag ook ja. Goede input.quote:Op vrijdag 6 september 2013 14:22 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik ruil een Ekdom voor een Perlin.
Denk dat je even op prime time moet zoeken. de nacht is sowieso anders.quote:Op vrijdag 6 september 2013 14:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Goed, ik zal het even op 3fmstats opzoeken. Megahit is wel irritant, maar tis geen oude zeikplaat die je al 10000 keer gehoord hebt en dan nog altíjd een hyperrotatie kent.
Afgelopen 4 dagen (96 uur):
26x Bastille (1x op 4 uur, MH)
13x Mumford and Sons - Babel (1x op 8 uur)
De rest allemaal minder.
Op artiest is Mumford maar 1x vaker gedraaid.
Kortom: De MH is irritant, de rest beduidend minder.
Meeste DJ's zijn overigens wel zwaar kut, vooral GielClaudia
![]()
en Domien is ook een kneusje. Ekdom en Rabbering zijn wel bazen.
MH is inderdaad rotatiegeneigd zoals ik zei. Vergelijkbaar met de Lumineer-rotatie op Sky. Echter een compleet verschillende geest.quote:Op vrijdag 6 september 2013 14:28 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Denk dat je even op prime time moet zoeken. de nacht is sowieso anders.
Ekdom is de koning van het herhalen. Vind juist Claudia dan nog wel origineel. en Stenders is de leukste m.i.
Omdat het ook altijd over fucking Hans Teeuwen gaat.quote:Op vrijdag 6 september 2013 16:32 schreef Zaktabak het volgende:
Waarom moet in bij in elk fucking topic over radio het weer gaan over 3FM?
Das helemaal nie waar nie!quote:Op vrijdag 6 september 2013 17:29 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Omdat het ook altijd over fucking Hans Teeuwen gaat.
Sky vind ik om een of andere reden tijdens kerst aangenaam maar op een doordeweekse dag als vandaag word ik er strontziek van.quote:Op maandag 26 augustus 2013 20:55 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
JA SKYRADIO LEKKER MET DE FEESTDAGEN!!
LAAASST CHRISTMAASSS I GAVE YOU MYYY HARRTTTT!!
IM DRIVING HOME FOR CHRISTMAASSSS jalalala!
Ja toch lekker bij de kerstboom skyradio op!! Ow genieten. Lekker samen bij elkaar!! Ja toch? JA!@
Sky!!!
Met de kerst is het ook intens kut.quote:Op vrijdag 6 september 2013 18:42 schreef GhpH het volgende:
[..]
Sky vind ik om een of andere reden tijdens kerst aangenaam maar op een doordeweekse dag als vandaag word ik er strontziek van.
Speciaal voor jou het Skyradio Lovesong kanaalquote:Op maandag 9 september 2013 15:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Met de kerst is het ook intens kut.
Vandaag ook weer een marteling.
Ik ga nog liever dood.quote:Op maandag 9 september 2013 15:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Speciaal voor jou het Skyradio Lovesong kanaal
http://www.skyradio.nl/player/skyradio-lovesongs?trackid=4436
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wh00pwh00p!!!!!!!quote:Op maandag 9 september 2013 15:42 schreef johannes_vermeer het volgende:
Kan ik je verblijden met Dance Classics op je begrafenis?
http://www.skyradio.nl/pl(...)lassics?trackid=2342
SkyRadio en dance gaat toch niet samen?quote:
Topshowwwwwquote:Op dinsdag 10 september 2013 10:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
SkyRadio en dance gaat toch niet samen?
wat vind jij daar nu van?
maandag 1, dinsdag nog geen. Maar ik had een overleg toen ze gisterenmiddag draaiden.quote:Op dinsdag 10 september 2013 10:48 schreef wolfrolf het volgende:
Hoe staat het met de Lumineers count?
Dat is nou echt een band die bewust opgericht lijkt om de playlists van dat soort zenders te vullen.quote:Op dinsdag 10 september 2013 10:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
De ergste kutband is trouwens wel Train. Wat te-nen-krom-mend slecht. Ik wist niet dat ze ZO slecht waren.
Opvulmuziek. Niemand kan zoiets toch waarderen? Ok, ik moet toegeven, dat eerste hitje uit 2001 is wel te doen. Maar daar had het echt bij moeten blijven. Train, met hun uitstraling vanaf 2010 kán toch gewoon niet, zo slecht, technisch klopt er niets van en dat proberen ze te verbloemen door vrolijke nepfolk te verkopen op de meest gelikte en toch saaie manier ooit. Als je zoiets hoort zou je willen dat je een scheermesje bij je hebt liggen..quote:Op dinsdag 10 september 2013 11:03 schreef female81 het volgende:
[..]
Dat is nou echt een band die bewust opgericht lijkt om de playlists van dat soort zenders te vullen.
Kantoorbehang ten top.
Helaas is er wel degelijk een markt voor (huisvrouwen?).quote:Op dinsdag 10 september 2013 11:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Opvulmuziek. Niemand kan zoiets toch waarderen?
Ja blijkbaar zijn er hersenloze figuren die hier in trappen...quote:Op dinsdag 10 september 2013 11:35 schreef female81 het volgende:
[..]
Helaas is er wel degelijk een markt voor (huisvrouwen?).
Ja, maar ik snap Train dus echt niet. Coldplay heeft nog iets van kwaliteit, Adele is tenminste nog uitgesproken. Fun. straalt tenminste nog gezelligheid uit. Maar Train is al middle of the road, en dan ook nog een technisch ondermaats, zeg maar gerust zwak. Vooral die meerstemmigheid klopt niets van, want dat is waar een Mumford and Sons dan nog op scoort.quote:Op dinsdag 10 september 2013 11:37 schreef female81 het volgende:
Er moet toch een bepaalde groep mensen zijn die ervoor zorgt dat hele albums, gevuld met dat soort 'grijze' muziek, steeds zo hoog in de albumlijsten terecht komen.
Maar als het technisch ondermaats is moet het leuk zijn op een andere manier. Ik kan genoeg nummers opnoemen die technisch niet zo goed in elkaar zitten maar toch leuk en fijn zijn om te luisteren. Dat bedoel ik.quote:Op dinsdag 10 september 2013 11:59 schreef female81 het volgende:
'Technisch ondermaats', dáár maak ik me niet zo druk om. Ik luister nog best wat oude dancenummers die op de meest primitieve houtje touwtje-manier in elkaar gezet zijn (met de beperkte techniek van toen). Levert nog weleens muziek op die meer charme heeft dan varianten die technisch heel gelikt in elkaar zitten. Ik selecteer zelf vooral op de aanwezigheid van een zekere 'x-factor', om even een stom woord te gebruiken wat de lading wel goed dekt.
Het enorme gemist dááraan is juist wat me aan Train/Maroon 5/enz. stoort. Heel vlak, ene oor in en het andere oor meteen weer uit.
Prince is sowieso een pluspuntje!quote:Op dinsdag 10 september 2013 13:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
Om maar eens iets positiefs te zeggen: Ze kennen ook 1999 van Prince. Dat is íets.
Toto komt ook wel ns voorbij.quote:
Man man man, dat stukjequote:Op dinsdag 10 september 2013 17:28 schreef Karina het volgende:
Even een crosspost uit het DWDD topic voor de Sky Radio liefhebbers
Guilty Pleasures
Deze maand heeft Sky Radio iets te vieren. Al 25 jaar voorziet het station luisteraars van aangenaam luisterplezier voor iedereen, zonder scherpe randjes. Van ‘golden oldies’ tot hedendaagse hits: pretttige wegluister muziek voor bijvoorbeeld op het werk. Veel nummers vallen in de categorie ‘guilty pleasures’: van die liedjes uit je middelbareschooltijd die je nu stiekem luidkeels meezingt in de auto of zoetsappige crooners die je heimelijk onder de douche meeblèrt.
Ook muzikanten hebben 'guilty pleasures'. Met Ruben Hein, Bart Oenema en Anneke van Giersbergen bespreken we hun heimelijke, onverwachte en misschien wel pijnlijke muzikale genoegens.
Vanavond dus als item bij DWDD.
Oh komt DJ Free ook aan het woord?quote:Op dinsdag 10 september 2013 17:28 schreef Karina het volgende:
Guilty Pleasures
Deze maand heeft Sky Radio iets te vieren. Al 25 jaar voorziet het station luisteraars van aangenaam luisterplezier voor iedereen, zonder scherpe randjes. Van ‘golden oldies’ tot hedendaagse hits: pretttige wegluister muziek voor bijvoorbeeld op het werk. Veel nummers vallen in de categorie ‘guilty pleasures’: van die liedjes uit je middelbareschooltijd die je nu stiekem luidkeels meezingt in de auto of zoetsappige crooners die je heimelijk onder de douche meeblèrt.
Ook muzikanten hebben 'guilty pleasures'. Met Ruben Hein, Bart Oenema en Anneke van Giersbergen bespreken we hun heimelijke, onverwachte en misschien wel pijnlijke muzikale genoegens.
Anneke van Giersbergen.quote:Op dinsdag 10 september 2013 17:28 schreef Karina het volgende:
Guilty Pleasures
twitter:norbertpek twitterde op dinsdag 10-09-2013 om 20:07:34Sky Radio is de bejaardencruise van de muziek: vijf minuten en je wilt dood. #dwdd reageer retweet
Tuurlijkquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 09:55 schreef rotjoch_39 het volgende:
Ik had precies het zelfde probleem en tijdens kerst trek ik het al helemaal niet en lijd het tot zelfmoord neigingen.
Als ware autist en niet onverdienstelijk techneut en gewoon wat slimmer als de rest heb ik het toch opgelost.
Oplossing:
Ik heb een klein FM zendertje op de frequentie van SKY in mijn auto gezet op de 12V aansteker voor de stroom. En in mijn auto draait een cd/mp3 naar mijn keuze. Zodra ik de auto parkeer is Sky weg en hoor ik mijn muziek.
Collega's klagen wel vaak over storing zodra ik binnenkom maar dat snappen ze niet.
quote:SKY RADIO GEEFT 'NOW PLAYING' INFORMATIE VIA RECLAMEBORDERN LANGS DE SNELWEG
Sky Radio start zondag met now playing informatie via reclamebordern. Op digitale megamasten kunnen automobilisten zien welk nummer op datzelfde moment op Sky Radio te horen is.
Dennis Kuzee, Marketing Manager Sky Radio: "Een idee dat eigenlijk voor de hand liggend is, maar in ieder geval in Nederland nog nooit was uitgevoerd. Fantastisch om deze primeur nu met Sky bij Interbest tot uitvoer te kunnen brengen en de automobilist precies te kunnen vertellen welke hits we draaien. Dichter op het gebruiksmoment kunnen we haast niet zitten."
De digitale megamasten zijn onderdeel van een landelijke campagne van Sky Radio waarbij ook online, tv en abri’s worden ingezet. De digitale megamasten staan langs de A13 bij Delft, de A12 bij Utrecht en de A4 bij Schiphol.
Dat worden eentonige reclameborden dan huhuhuquote:Op donderdag 12 september 2013 14:10 schreef Pino112 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
http://www.radiofreak.nl/(...)rn-langs-de-snelweg/.
Er zijn nu nog maar 570 nummers. Alle 30 Abba-liedjes zijn per direct van de playlist verwijdert.quote:Op donderdag 12 september 2013 15:05 schreef female81 het volgende:
Ze schijnen een database van +/- 600 nummers te hebben. Da's niet veel.
Hoewel het nog een stukje minder lijkt te zijn dan dat.
En daarna:quote:Op donderdag 12 september 2013 10:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
11.14 Bruno Mars When I Was Your Man
11.18 The Script Ft Will.i.am Hall Of Fame
11.22 Nick & Simon Kijk Omhoog
11.25 Alicia Keys Girl On Fire
11.34 Rihanna Stay
11.38 Killers Human
11.42 Train & Ashley Monroe Bruises
Geeft wel aan wat er mis is.
quote:Op donderdag 12 september 2013 23:02 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
En daarna:
12.14 Bruno Mars When I Was Your Man
12.18 The Script Ft Will.i.am Hall Of Fame
12.22 Nick & Simon Kijk Omhoog
12.25 Alicia Keys Girl On Fire
12.34 Rihanna Stay
12.38 Killers Human
12.42 Train & Ashley Monroe Bruises
En daarna
13.14 Bruno Mars When I Was Your Man
13.18 The Script Ft Will.i.am Hall Of Fame
13.22 Nick & Simon Kijk Omhoog
13.25 Alicia Keys Girl On Fire
13.34 Rihanna Stay
13.38 Killers Human
13.42 Train & Ashley Monroe Bruises
Enz enz.
Programmering herhaalt zich in de treure
Was nog niet eens een grap. Was eigenlijk bedoelt om aan te geven hoe de rotatie bij dat station ligt.quote:
Topzenderquote:Op donderdag 12 september 2013 23:02 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
En daarna:
12.14 Bruno Mars When I Was Your Man
12.18 The Script Ft Will.i.am Hall Of Fame
12.22 Nick & Simon Kijk Omhoog
12.25 Alicia Keys Girl On Fire
12.34 Rihanna Stay
12.38 Killers Human
12.42 Train & Ashley Monroe Bruises
En daarna
13.14 Bruno Mars When I Was Your Man
13.18 The Script Ft Will.i.am Hall Of Fame
13.22 Nick & Simon Kijk Omhoog
13.25 Alicia Keys Girl On Fire
13.34 Rihanna Stay
13.38 Killers Human
13.42 Train & Ashley Monroe Bruises
Enz enz.
Programmering herhaalt zich in de treure
Ze draaien tot nu toe nog geen Coldplay met Atlas. Dus ik ben het met je eens.quote:
lekker he die mexicano's?quote:
Zeker, met mayo en Sky op de achtergrondquote:Op vrijdag 13 september 2013 00:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
lekker he die mexicano's?
Little Talks?quote:Op vrijdag 13 september 2013 00:18 schreef minthy het volgende:
[..]
Zeker, met mayo en Sky op de achtergrond![]()
HEY!![]()
HO!
I belong to you, you belong to me, you're my sweetHAAHAAARTquote:
Awwquote:Op vrijdag 13 september 2013 00:20 schreef minthy het volgende:
[..]
I belong to you, you belong to me, you're my sweetHAAHAAART
Ik dacht 'in my sweet home'.quote:Op vrijdag 13 september 2013 00:20 schreef minthy het volgende:
[..]
I belong to you, you belong to me, you're my sweetHAAHAAART
Rofl, check keuteltweetquote:
quote:
Je kan altijd wat verkeerd verstaan.quote:Op vrijdag 13 september 2013 00:50 schreef minthy het volgende:
[..]![]()
Onmogelijk. Ik kan het nummer inmiddels op de kop achterstevoren zingen
Dat heb ik inderdaad regelmatig... Of dat je er zo'n 20 jaar na dato achterkomt dat Wheatus (van Teenage dirtbag) bestond uit jongens in plaats van de door mij gehoorde meisjesquote:Op vrijdag 13 september 2013 00:50 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Je kan altijd wat verkeerd verstaan.
He?!quote:Op vrijdag 13 september 2013 00:53 schreef minthy het volgende:
[..]
Dat heb ik inderdaad regelmatig... Of dat je er zo'n 20 jaar na dato achterkomt dat Wheatus (van Teenage dirtbag) bestond uit jongens in plaats van de door mij gehoorde meisjes
quote:Op vrijdag 13 september 2013 00:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
ik versta bij paradise van coldplay altijd parrot dies.
en bij dat liedje van michael jackson versta ik mama appelsapquote:
Kut Koeman, Koeman gooit alle dingen om.quote:Op vrijdag 13 september 2013 00:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
en bij dat liedje van michael jackson versta ik mama appelsap
ja die wilde ik eerst neerzetten, koos toch maar voor het grootste clichéquote:Op vrijdag 13 september 2013 00:57 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Kut Koeman, Koeman gooit alle dingen om.
Dat item IS juist een topshowquote:Op vrijdag 13 september 2013 00:58 schreef minthy het volgende:
"Haal me uit de doos" in Raise your glass van P!nk. Timur is een schatje maar dat item in zijn topshow verneukt veel nummers...
Ik wilde al die compilatie van tien minuten posten waar ze zowat allemaal in voor komen, maar nee.quote:Op vrijdag 13 september 2013 00:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
ja die wilde ik eerst neerzetten, koos toch maar voor het grootste cliché
Ze staan ergens allemáál.quote:Op vrijdag 13 september 2013 00:59 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik wilde al die compilatie van tien minuten posten waar ze zowat allemaal in voor komen, maar nee.
Half uurtje zo ongeveer denk ik?quote:Op vrijdag 13 september 2013 00:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ze staan ergens allemáál.
Ja, maar je kan het nummer daarna nooit meer normaal horenquote:Op vrijdag 13 september 2013 00:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat item IS juist een topshow
Euw... Niet meegekregen. Ik post niet eens in SPTquote:Op vrijdag 13 september 2013 00:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
Topshow = note trouwens. Hoorde ik ergens.
Confirmative.quote:Op vrijdag 13 september 2013 00:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
niet hier tockkquote:Op vrijdag 13 september 2013 00:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dan heb ik een groot probleem.quote:Op vrijdag 13 september 2013 00:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
topshowquote:Op vrijdag 13 september 2013 01:06 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dan heb ik een groot probleem.
#teampinoquote:Op vrijdag 13 september 2013 01:07 schreef minthy het volgende:
Jongens, dit escaleert volledig uit zijn voegen!
Sky![]()
#teamMex
Ook goedquote:
Minthyquote:Op vrijdag 13 september 2013 01:07 schreef minthy het volgende:
Jongens, dit escaleert volledig uit zijn voegen!
Sky![]()
#teamMex
Van de hits? Op Sky? Of buiten Sky?quote:Op vrijdag 13 september 2013 01:10 schreef minthy het volgende:
[..]
Ook goed![]()
Maar ontopic; welk nummer vind je wel draaglijk Mex?
Op Sky! Buiten Sky weet ik het wel, lomp hard en bombastischquote:Op vrijdag 13 september 2013 01:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Van de hits? Op Sky? Of buiten Sky?
euhm, Robin Thicke - Blurred Lines trek ik wel.quote:Op vrijdag 13 september 2013 01:15 schreef minthy het volgende:
[..]
Op Sky! Buiten Sky weet ik het wel, lomp hard en bombastisch
Ik moest lachenquote:
#teamlumineersquote:Op vrijdag 13 september 2013 01:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
Stelletje topicvervuilers. Ik wil in alle rust kunnen klagen over Sky, en ik vind dat dit een 2e topic verdient. Onder de noemer algemene (Sky)Radio klachten
Dan moeten jullie niet gaan spammen
jij trekt wat af, heahquote:Op vrijdag 13 september 2013 01:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
Genoeg nummers van Coldplay die ik ook prima trek trouwens. Niet in de lijst nu helaas.
Ik tel op, ik trek af, al van dat.quote:
Zometeen op Sky.quote:Op vrijdag 13 september 2013 01:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
Stelletje topicvervuilers. Ik wil in alle rust kunnen klagen over Sky, en ik vind dat dit een 2e topic verdient. Onder de noemer algemene (Sky)Radio klachten
Dan moeten jullie niet gaan spammen
Leuke cuffer van Tok Tokquote:Op vrijdag 13 september 2013 01:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Zometeen op Sky.
[ afbeelding ]
Gwent Stefani, topshow.
De titelsong van Friends, topshow.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |