lekker he die mexicano's?quote:
Zeker, met mayo en Sky op de achtergrondquote:Op vrijdag 13 september 2013 00:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
lekker he die mexicano's?
Little Talks?quote:Op vrijdag 13 september 2013 00:18 schreef minthy het volgende:
[..]
Zeker, met mayo en Sky op de achtergrond![]()
HEY!![]()
HO!
I belong to you, you belong to me, you're my sweetHAAHAAARTquote:
Awwquote:Op vrijdag 13 september 2013 00:20 schreef minthy het volgende:
[..]
I belong to you, you belong to me, you're my sweetHAAHAAART
Ik dacht 'in my sweet home'.quote:Op vrijdag 13 september 2013 00:20 schreef minthy het volgende:
[..]
I belong to you, you belong to me, you're my sweetHAAHAAART
Rofl, check keuteltweetquote:
quote:
Je kan altijd wat verkeerd verstaan.quote:Op vrijdag 13 september 2013 00:50 schreef minthy het volgende:
[..]![]()
Onmogelijk. Ik kan het nummer inmiddels op de kop achterstevoren zingen
Dat heb ik inderdaad regelmatig... Of dat je er zo'n 20 jaar na dato achterkomt dat Wheatus (van Teenage dirtbag) bestond uit jongens in plaats van de door mij gehoorde meisjesquote:Op vrijdag 13 september 2013 00:50 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Je kan altijd wat verkeerd verstaan.
He?!quote:Op vrijdag 13 september 2013 00:53 schreef minthy het volgende:
[..]
Dat heb ik inderdaad regelmatig... Of dat je er zo'n 20 jaar na dato achterkomt dat Wheatus (van Teenage dirtbag) bestond uit jongens in plaats van de door mij gehoorde meisjes
quote:Op vrijdag 13 september 2013 00:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
ik versta bij paradise van coldplay altijd parrot dies.
en bij dat liedje van michael jackson versta ik mama appelsapquote:
Kut Koeman, Koeman gooit alle dingen om.quote:Op vrijdag 13 september 2013 00:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
en bij dat liedje van michael jackson versta ik mama appelsap
ja die wilde ik eerst neerzetten, koos toch maar voor het grootste clichéquote:Op vrijdag 13 september 2013 00:57 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Kut Koeman, Koeman gooit alle dingen om.
Dat item IS juist een topshowquote:Op vrijdag 13 september 2013 00:58 schreef minthy het volgende:
"Haal me uit de doos" in Raise your glass van P!nk. Timur is een schatje maar dat item in zijn topshow verneukt veel nummers...
Ik wilde al die compilatie van tien minuten posten waar ze zowat allemaal in voor komen, maar nee.quote:Op vrijdag 13 september 2013 00:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
ja die wilde ik eerst neerzetten, koos toch maar voor het grootste cliché
Ze staan ergens allemáál.quote:Op vrijdag 13 september 2013 00:59 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik wilde al die compilatie van tien minuten posten waar ze zowat allemaal in voor komen, maar nee.
Half uurtje zo ongeveer denk ik?quote:Op vrijdag 13 september 2013 00:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ze staan ergens allemáál.
Ja, maar je kan het nummer daarna nooit meer normaal horenquote:Op vrijdag 13 september 2013 00:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat item IS juist een topshow
Euw... Niet meegekregen. Ik post niet eens in SPTquote:Op vrijdag 13 september 2013 00:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
Topshow = note trouwens. Hoorde ik ergens.
Confirmative.quote:Op vrijdag 13 september 2013 00:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
Topshow = note trouwens. Hoorde ik ergens.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |