Ik hoorde inderdaad wel 3x Ho Hey ofzo, echt niet te doenquote:Op maandag 26 augustus 2013 19:57 schreef Spies het volgende:
Tot en met een paar weken terug hanteerden ze nog het 'tussen 9 en 5 nooit twee keer dezelfde plaat' principe, maar daar lijken ze nu ook vanaf gestapt te zijn.
Is dat dat pianonummer?quote:Op maandag 26 augustus 2013 19:59 schreef Spies het volgende:
En dat nummer van Emeli Sandé de hele tijd, zum kotsen
Met kerst is het helemaal niet te doen neequote:Op maandag 26 augustus 2013 20:01 schreef Slaap_Zak het volgende:
Wacht maar tot je twee maanden voor kerst Chris Rea met die fucking drivin' home for christmass voor de 11 duizendste keer voorbij hebt horen komen en je elke keer weer wenst dat hij zich hartstikke doodrijdt tegen een boom
Je hebt groot gelijk, skyradio staat voor herhaling ja....ik erger me er zelf ook vaker aan op mijn werk, gelukkig wisselen ze daar nog weleens van zender.quote:Op maandag 26 augustus 2013 19:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik heb een nieuwe werkplek, prima mensen, zit met 2 anderen op een kamer. Een probleem, deze 2 hebben graag een Skyradiootje op op het werk. Ik ben nooit fan geweest van Sky, maar ik merkte dat ik na 8 uur die zender alle Adeles helemaal zat was, Fun 5x had gehoord en The Lumineers ook te belachelijk vaak. Sommige plaatjes draaiden ze elke 2 uur. Wat een kutzender. Ongeinspireerde zaadmuziek waar niets in zit. En nee, het is niet slecht, maar acht uur achter elkaar DOODSAAIGeen enkele verrassende of interessante plaat. En ook omdat er geen verfrissende DJ tussen zit.
Klacht lijkt me duidelijk.
Red Hot Chili Peppers, U2, en Queen! En Phil Collins/Genesis natuurlijkquote:Op maandag 26 augustus 2013 20:57 schreef Nieuwschierig het volgende:
Bij ons staat ie op Veronica omdat dat de enige frequentie is die die afgeragde bak nog enigzins kan ontvangen maar daar hoor ik ook elke dag het zelfde.
Kwalitatief wel 2x zo goed.quote:Op maandag 26 augustus 2013 21:52 schreef MAHL het volgende:
[..]
Red Hot Chili Peppers, U2, en Queen! En Phil Collins/Genesis natuurlijk
En, ja, dat was het wel zo'n beetje.
Elke dag dezelfde playlist op shuffle draaien met geforceerd leuke DJs en je krijgt overal een hekel aan.quote:Op maandag 26 augustus 2013 22:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Kwalitatief wel 2x zo goed.
Adelequote:Op maandag 26 augustus 2013 19:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik heb een nieuwe werkplek, prima mensen, zit met 2 anderen op een kamer. Een probleem, deze 2 hebben graag een Skyradiootje op op het werk. Ik ben nooit fan geweest van Sky, maar ik merkte dat ik na 8 uur die zender alle Adeles helemaal zat was, Fun 5x had gehoord en The Lumineers ook te belachelijk vaak. Sommige plaatjes draaiden ze elke 2 uur. Wat een kutzender. Ongeinspireerde zaadmuziek waar niets in zit. En nee, het is niet slecht, maar acht uur achter elkaar DOODSAAIGeen enkele verrassende of interessante plaat. En ook omdat er geen verfrissende DJ tussen zit.
Klacht lijkt me duidelijk.
Het is zoiets als de marteling met de waterdruppel. Paar druppels merk je niet. Maar als het maar door blijft gaan wordt je er helemaal gek van.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 08:17 schreef Frank_Drebin het volgende:
Zender van die typische zouteloze 'radiomuziek'. En om het kwartier reclames.
Ik ben er tot op de dag van vandaag nog niet uit waarom de Amerikaanse overheid zo moeilijk doet met dat waterboarden en alles. Als ze daar in Guantanamo Bay non-stop Sky draaien praten die figuren binnen een week denk ik.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 08:28 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Het is zoiets als de marteling met de waterdruppel. Paar druppels merk je niet. Maar als het maar door blijft gaan wordt je er helemaal gek van.
De meeste mensen - die onder leiding van anderen werken - mogen dat helaas niet.quote:Op maandag 26 augustus 2013 20:38 schreef Mieron het volgende:
Klacht #3454353408953409 over dit onderwerp
Er zit een knop op, doe er wat mee.
Om vervolgens de volgende dag de gehele playlist van voren af aan weer opnieuw te beginnen.quote:Op maandag 26 augustus 2013 19:57 schreef Spies het volgende:
Tot en met een paar weken terug hanteerden ze nog het 'tussen 9 en 5 nooit twee keer dezelfde plaat' principe, maar daar lijken ze nu ook vanaf gestapt te zijn.
Studio vrij twentekanaal 97.0FMquote:Op maandag 26 augustus 2013 20:23 schreef Prullenbak6 het volgende:
Een zender waar ze een bandje laten lopen, en met zeurderige zeur muziek.
Daarom 97.0
Lol. Linkje naar die shizzle voor in je wagen?quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 09:55 schreef rotjoch_39 het volgende:
Ik had precies het zelfde probleem en tijdens kerst trek ik het al helemaal niet en lijd het tot zelfmoord neigingen.
Als ware autist en niet onverdienstelijk techneut en gewoon wat slimmer als de rest heb ik het toch opgelost.
Oplossing:
Ik heb een klein FM zendertje op de frequentie van SKY in mijn auto gezet op de 12V aansteker voor de stroom. En in mijn auto draait een cd/mp3 naar mijn keuze. Zodra ik de auto parkeer is Sky weg en hoor ik mijn muziek.
Collega's klagen wel vaak over storing zodra ik binnenkom maar dat snappen ze niet.
Bereik van het zendertje is nog geen 100 meter. Dus naast mijn auto parkeren danquote:Lol. Linkje naar die shizzle voor in je wagen?
quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 10:26 schreef TheBurnerMan het volgende:
[..]
Om vervolgens de volgende dag de gehele playlist van voren af aan weer opnieuw te beginnen.
Wel op shuffle natuurlijk, anders hebben mensen het door.
Sky-fucking-radio_____________________________________________________!
quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 10:27 schreef TheBurnerMan het volgende:
En mensen die er graag naar luisteren behandel ik als verstandelijk gehandicapten.
quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 10:28 schreef TheBurnerMan het volgende:
[..]
Studio vrij twentekanaal 97.0FM
Wow, het zit diepquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 10:31 schreef TheBurnerMan het volgende:
[..]
Lol. Linkje naar die shizzle voor in je wagen?
...of mensen die gewoon niet zo in muziek geïnteresseerd zijn. Als er überhaupt maar een gezellig en niet teveel afleidend geluidje te horen is op de achtergrond, dan is het allang goed.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 10:27 schreef TheBurnerMan het volgende:
En mensen die er graag naar luisteren behandel ik als verstandelijk gehandicapten.
Ik heb een bevestiging voor je.quote:Op maandag 26 augustus 2013 19:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik hoorde inderdaad wel 3x Ho Hey ofzo, echt niet te doenEn dat vind ik normaal een ok-ish nummer.
En nog zo'n pianonummer en dat gekweelnummer van Pink, Just Give Me A Reason.
Dat 9-5 principe is inderdaad compleet verdwenen
Ik verafschuw skyradio en die pleuris stem van Kas van Iersel. Het roept bij mij zo'n Tros gevoel op.quote:
Iets na vieren weer.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 11:02 schreef borisz het volgende:
[..]
Ik heb een bevestiging voor je.
09.03 The Lumineers Ho Hey
12.48 The Lumineers Ho Hey
Ho Hey, nu ga je te verquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 18:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Iets na vieren weer.
Vind dat overigens nog een ok-ish nummer en eigenlijk van de weinigen die ik ook zelf zou opzetten. Toch is ook dat nummer symbool voor de saaie slapheid van SkyRadio. Ik heb zelfs liever Slam FM.
Tis wel matig gejat van Of Monsters and Men.quote:
Briljante omschrijving mijns inziens. Zou je naar de rechter mogen stappen wanneer je op je werk wordt blootgesteld aan deze marteling?quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 08:28 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Het is zoiets als de marteling met de waterdruppel. Paar druppels merk je niet. Maar als het maar door blijft gaan wordt je er helemaal gek van.
Little Talks zal ook wel doodgedraaid worden?quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 18:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Tis wel matig gejat van Of Monsters and Men.
Wat ook best een prima nummer is. Maar die heb ik ook al 2x gehoord in 2 dagen ja.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 19:01 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Little Talks zal ook wel doodgedraaid worden?
Zelfde als Veronicaquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 19:01 schreef drexciya het volgende:
[..]
Briljante omschrijving mijns inziens. Zou je naar de rechter mogen stappen wanneer je op je werk wordt blootgesteld aan deze marteling?
Waar ik me bij bijvoorbeeld 3fm over verbaas is dat als ze bijvoorbeeld Thrift Shop hebben uitgemolken dat ze ineens een ander nummer van Macklemore ontdekkenquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 19:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wat ook best een prima nummer is. Maar die heb ik ook al 2x gehoord in 2 dagen ja.
3fm maakt zich overdag vooral schuldig aan minachting van de luisteraar. Vooral Domien.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 19:04 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Waar ik me bij bijvoorbeeld 3fm over verbaas is dat als ze bijvoorbeeld Thrift Shop hebben uitgemolken dat ze ineens een ander nummer van Macklemore ontdekkenUiteraard van precies hetzelfde album
. En dit gebeurd dan later nog een keer. Met HAIM, Justin Timberlake en P!nk precies hetzelfde
Zoals ik al zei. Als de FNV er actie tegen gaat ondernemen wordt ik lid.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 19:01 schreef drexciya het volgende:
[..]
Briljante omschrijving mijns inziens. Zou je naar de rechter mogen stappen wanneer je op je werk wordt blootgesteld aan deze marteling?
Dat gaat op mijn werk sowieso al niet, want de meeste willen hem graag op die zender hebben staan, dus ben je overgeleverd aan die skyradio shit...quote:Op maandag 26 augustus 2013 20:38 schreef Mieron het volgende:
Klacht #3454353408953409 over dit onderwerp
Er zit een knop op, doe er wat mee.
Tevens bij mij op het werk radio 2
Vertel me a.u.b. dat je sarcastisch was hier ?quote:Op maandag 26 augustus 2013 20:55 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
JA SKYRADIO LEKKER MET DE FEESTDAGEN!!
LAAASST CHRISTMAASSS I GAVE YOU MYYY HARRTTTT!!
IM DRIVING HOME FOR CHRISTMAASSSS jalalala!
Ja toch lekker bij de kerstboom skyradio op!! Ow genieten. Lekker samen bij elkaar!! Ja toch? JA!@
Sky!!!
Veronica en sky radio zijn qwa muziek bijna gelijk en herhalen het meeste van alle zenders, het is nog een wonder dat we niet allemaal simpel en gek zijn geworden ervan.quote:Op maandag 26 augustus 2013 20:57 schreef Nieuwschierig het volgende:
Bij ons staat ie op Veronica omdat dat de enige frequentie is die die afgeragde bak nog enigzins kan ontvangen maar daar hoor ik ook elke dag het zelfde.
Ze moeten daar gewoon 24/7 blackmetal draaienquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 08:31 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik ben er tot op de dag van vandaag nog niet uit waarom de Amerikaanse overheid zo moeilijk doet met dat waterboarden en alles. Als ze daar in Guantanamo Bay non-stop Sky draaien praten die figuren binnen een week denk ik.
Ik denk dat ik inderdaad liever Sky dan blackmetal hoor en dat zegt echt een hoop.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 16:49 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ze moeten daar gewoon 24/7 blackmetal draaien
Ja ditquote:Op maandag 26 augustus 2013 21:52 schreef MAHL het volgende:
[..]
Bel jij Obama of doe ik het?quote:Op donderdag 29 augustus 2013 16:51 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik denk dat ik inderdaad liever Sky dan blackmetal hoor en dat zegt echt een hoop.
Wel minder slechtquote:Op donderdag 29 augustus 2013 16:53 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ja dit
Bij ons in de werkplaats staat ie op Veronica. Die artiesten komen minimaal 2x per dag langs
24/7 Varg Vikernessquote:Op donderdag 29 augustus 2013 16:49 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ze moeten daar gewoon 24/7 blackmetal draaien
quote:
Minimaal 2x? Heb het ooit bijgehouden. Om het anderhalf uur de RHCP. Wel steeds een ander nummer, maar die nummers klinken toch allemaal hetzelfdequote:Op donderdag 29 augustus 2013 16:53 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ja dit
Bij ons in de werkplaats staat ie op Veronica. Die artiesten komen minimaal 2x per dag langs
Kunnen de moordenaars de hele dag naar een moordenaar luisterenquote:
Ja werkplaats dus ik ben er niet de hele dag. Hoorde al 3x PC/Genesis in een paar uurquote:Op donderdag 29 augustus 2013 16:59 schreef MAHL het volgende:
[..]
Minimaal 2x? Heb het ooit bijgehouden. Om het anderhalf uur de RHCP. Wel steeds een ander nummer, maar die nummers klinken toch allemaal hetzelfde
's Ochtends heb je ook de 'Krantenman' ofzo. Slechte grappen over het nieuws en de DJ die dan zit te schateren van het lachen. Hoewel, schateren, na een tijdje viel het me op dat het gewoon een ingeblikte lach was en hij gewoon op een knopje drukt om een lach te laten horen.
Sowieso PC/Genesisquote:Op donderdag 29 augustus 2013 17:00 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ja werkplaats dus ik ben er niet de hele dag. Hoorde al 3x PC/Genesis in een paar uur
Genesis is prima, zeker toen Peter Gabriel er nog zat.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 17:02 schreef MAHL het volgende:
[..]
Sowieso PC/GenesisAls er ergens zaaddodende muziek is... Ongelooflijk saaie, zouteloze troep. Niet slecht ofzo, maar gewoon, tja, typisch SkyRadio. Bloedirritant gewoon
Ja, het ergste is dat er dan een nieuwe hit komt die je zelf ook wel leuk vindt. Maar dan wordt hij kapotgedraaid. En kapotgedraaid. En kapotgedraaid. Na een tijdje word je gewoon woedend als je hem nog een keer voorbij hoort komenquote:Op donderdag 29 augustus 2013 17:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
Mijn grootste ergernissen qua platen zijn de volgende 3:
Een plaatje wat Take on Me sampled. Die hoor je zo belachelijk vaakEn het is gewoon echt een kutnummer.
Hoe van Nielson. Waarom is men daar zo lyrisch over?
Maar het ergste is dat ik in 4 dagen zeker 10 keer de Lumineers heb gehoord. Met EEN en HETZELFDE nummer. Hij WAS ooit leuk.
Zal 'm dadelijk even een mailtje sturen, wellicht kan hij het nog in Syrië inzetten.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 16:55 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Bel jij Obama of doe ik het?
Thrift Shop kan ik wel hebben, meer omdat ik er na 50 keer pas achter kwam dat-ie toch wel leuk was. Dat redt je.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 17:03 schreef MAHL het volgende:
[..]
Ja, het ergste is dat er dan een nieuwe hit komt die je zelf ook wel leuk vindt. Maar dan wordt hij kapotgedraaid. En kapotgedraaid. En kapotgedraaid. Na een tijdje word je gewoon woedend als je hem nog een keer voorbij hoort komen
Thrift Shop bijv, ooit briljant, maar nu krijg ik moordneigingen ervan... Niets tegen de muzikanten, wel tegen de zenders die het nummer hebben verkracht.
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 17:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Thrift Shop kan ik wel hebben, meer omdat ik er na 50 keer pas achter kwam dat-ie toch wel leuk was. Dat redt je.
Daarnaast luisterde ik toen maar 2/3 uur radio per dag, dat scheelt ook. Dan nog hoorde je iedereen erover. Net als zo'n Trolling in the Deep van Adele, je kúnt er niet omheen.
Het kapotdraaien van nummers is intens kut. Zeker als het om You're Beautiful van James Blunt gaat, die fans van de radio willen hebben...
Valt mee.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 17:12 schreef Pino112 het volgende:
Draaien ze Mumford & Altijdhetzelfde ook zo vaak bij Skaai?
Die hieronder vind ik nog best leuk.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 17:02 schreef MAHL het volgende:
[..]
Sowieso PC/GenesisAls er ergens zaaddodende muziek is... Ongelooflijk saaie, zouteloze troep.
quote:Op maandag 2 september 2013 11:48 schreef hofferin het volgende:
[..]
explain please?
ja wel herhaling idd maar wel betere muziek en goede dj's
quote:Op maandag 26 augustus 2013 21:52 schreef MAHL het volgende:
[..]
Veel herhaling ja, maar ook een selecte groep artiesten wat continu herhaald wordt.quote:Op maandag 2 september 2013 11:48 schreef hofferin het volgende:
[..]
explain please?
ja wel herhaling idd maar wel betere muziek en goede dj's
Als ik per se tussen die twee moet kiezen wel ja.quote:Op maandag 2 september 2013 11:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
Liever Veronica hoor, heb je in ieder geval nog DJ's en betere muziek in verhouding. Wel repetitief.
Ook liever de hele dag soul en jazz dan Sky.quote:Op maandag 2 september 2013 11:56 schreef Karina het volgende:
Zet radio6 op, oh wacht niet jouw smaak denk ik
Het irritante van Sky vind ik altijd is dat het altijd van die 'net niet' nummers zijn. Soms zit er wel een leuk nummer tussen wat dan direkt wordt gevolgd door een kutnummer.quote:Op maandag 2 september 2013 11:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ook liever de hele dag soul en jazz dan Sky.
Ik heb het niet voor het kiezen helaas.
Ben hier op 29 november weg dus hopelijk ontsnap ik de shitstorm netquote:Op maandag 2 september 2013 11:59 schreef Karina het volgende:
[..]
Het irritante van Sky vind ik altijd is dat het altijd van die 'net niet' nummers zijn. Soms zit er wel een leuk nummer tussen wat dan direkt wordt gevolgd door een kutnummer.
En inderdaad wat al gepost was: wacht maar tot het Kerst wordt, dan kun je je lol op
Zenders met veel geklets zijn trouwens niet zo handig op het werk, omdat je meestal niet echt kunt volgen wat er gezegd wordt, daarom had ik nooit Radio 1 op bijvoorbeeld, die ik thuis wel altijd op heb.
Jij snapt.quote:
Bij mij mocht de radio nooit zo hard, dus kon ik het altijd NET niet verstaan, heel irritant. Vandaar altijd Radio6, amper geklets en reclame, wel veel muziek.quote:Op maandag 2 september 2013 12:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
En geklets is gewoon een fijn intermezzo tussen de muziek door. Daarnaast kan ik op kantoor het nieuws op heel en half prima horen, tis geen fabriekshal ofzo.
Voor de grap even skyradio aangezet, nu alweer dat IF I COOUULD FAAAAALLL INTO THE SKYYYY liedjequote:Op maandag 2 september 2013 12:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jij snapt.
Tevens atzegod adoraties
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |