Waar ik me bij bijvoorbeeld 3fm over verbaas is dat als ze bijvoorbeeld Thrift Shop hebben uitgemolken dat ze ineens een ander nummer van Macklemore ontdekkenquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 19:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wat ook best een prima nummer is. Maar die heb ik ook al 2x gehoord in 2 dagen ja.
3fm maakt zich overdag vooral schuldig aan minachting van de luisteraar. Vooral Domien.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 19:04 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Waar ik me bij bijvoorbeeld 3fm over verbaas is dat als ze bijvoorbeeld Thrift Shop hebben uitgemolken dat ze ineens een ander nummer van Macklemore ontdekkenUiteraard van precies hetzelfde album
. En dit gebeurd dan later nog een keer. Met HAIM, Justin Timberlake en P!nk precies hetzelfde
Zoals ik al zei. Als de FNV er actie tegen gaat ondernemen wordt ik lid.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 19:01 schreef drexciya het volgende:
[..]
Briljante omschrijving mijns inziens. Zou je naar de rechter mogen stappen wanneer je op je werk wordt blootgesteld aan deze marteling?
Dat gaat op mijn werk sowieso al niet, want de meeste willen hem graag op die zender hebben staan, dus ben je overgeleverd aan die skyradio shit...quote:Op maandag 26 augustus 2013 20:38 schreef Mieron het volgende:
Klacht #3454353408953409 over dit onderwerp
Er zit een knop op, doe er wat mee.
Tevens bij mij op het werk radio 2
Vertel me a.u.b. dat je sarcastisch was hier ?quote:Op maandag 26 augustus 2013 20:55 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
JA SKYRADIO LEKKER MET DE FEESTDAGEN!!
LAAASST CHRISTMAASSS I GAVE YOU MYYY HARRTTTT!!
IM DRIVING HOME FOR CHRISTMAASSSS jalalala!
Ja toch lekker bij de kerstboom skyradio op!! Ow genieten. Lekker samen bij elkaar!! Ja toch? JA!@
Sky!!!
Veronica en sky radio zijn qwa muziek bijna gelijk en herhalen het meeste van alle zenders, het is nog een wonder dat we niet allemaal simpel en gek zijn geworden ervan.quote:Op maandag 26 augustus 2013 20:57 schreef Nieuwschierig het volgende:
Bij ons staat ie op Veronica omdat dat de enige frequentie is die die afgeragde bak nog enigzins kan ontvangen maar daar hoor ik ook elke dag het zelfde.
Ze moeten daar gewoon 24/7 blackmetal draaienquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 08:31 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik ben er tot op de dag van vandaag nog niet uit waarom de Amerikaanse overheid zo moeilijk doet met dat waterboarden en alles. Als ze daar in Guantanamo Bay non-stop Sky draaien praten die figuren binnen een week denk ik.
Ik denk dat ik inderdaad liever Sky dan blackmetal hoor en dat zegt echt een hoop.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 16:49 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ze moeten daar gewoon 24/7 blackmetal draaien
Ja ditquote:Op maandag 26 augustus 2013 21:52 schreef MAHL het volgende:
[..]
Red Hot Chili Peppers, U2, en Queen! En Phil Collins/Genesis natuurlijk
En, ja, dat was het wel zo'n beetje.
Bel jij Obama of doe ik het?quote:Op donderdag 29 augustus 2013 16:51 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik denk dat ik inderdaad liever Sky dan blackmetal hoor en dat zegt echt een hoop.
Wel minder slechtquote:Op donderdag 29 augustus 2013 16:53 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ja dit
Bij ons in de werkplaats staat ie op Veronica. Die artiesten komen minimaal 2x per dag langs
24/7 Varg Vikernessquote:Op donderdag 29 augustus 2013 16:49 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ze moeten daar gewoon 24/7 blackmetal draaien
quote:
Minimaal 2x? Heb het ooit bijgehouden. Om het anderhalf uur de RHCP. Wel steeds een ander nummer, maar die nummers klinken toch allemaal hetzelfdequote:Op donderdag 29 augustus 2013 16:53 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ja dit
Bij ons in de werkplaats staat ie op Veronica. Die artiesten komen minimaal 2x per dag langs
Kunnen de moordenaars de hele dag naar een moordenaar luisterenquote:
Ja werkplaats dus ik ben er niet de hele dag. Hoorde al 3x PC/Genesis in een paar uurquote:Op donderdag 29 augustus 2013 16:59 schreef MAHL het volgende:
[..]
Minimaal 2x? Heb het ooit bijgehouden. Om het anderhalf uur de RHCP. Wel steeds een ander nummer, maar die nummers klinken toch allemaal hetzelfde
's Ochtends heb je ook de 'Krantenman' ofzo. Slechte grappen over het nieuws en de DJ die dan zit te schateren van het lachen. Hoewel, schateren, na een tijdje viel het me op dat het gewoon een ingeblikte lach was en hij gewoon op een knopje drukt om een lach te laten horen.
Sowieso PC/Genesisquote:Op donderdag 29 augustus 2013 17:00 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ja werkplaats dus ik ben er niet de hele dag. Hoorde al 3x PC/Genesis in een paar uur
Genesis is prima, zeker toen Peter Gabriel er nog zat.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 17:02 schreef MAHL het volgende:
[..]
Sowieso PC/GenesisAls er ergens zaaddodende muziek is... Ongelooflijk saaie, zouteloze troep. Niet slecht ofzo, maar gewoon, tja, typisch SkyRadio. Bloedirritant gewoon
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |