Razende topsjoww.quote:
Neu, het bevalt me prima zo! Ik voel me daar niet meer welkom en ik hou nu gewoon tijd over. Win-win. Als je je ergens aan ergert kan je er beter wegblijven of je, in mijn geval, weg laten jagenquote:Op donderdag 5 september 2013 16:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wij hopen natuurlijk allen dat dat rondreizend circus ooit weer ons paleisje betreedt
Zoals gezegd, 10x The Lumineers in 30 uur luisteren. En vorige week ook zoiets. En tis niet écht een nieuw plaatje, zeg maarEn het is ook compleet niet mijn muziek, zo saai, zo veilig, zo níet hip. Geen muziek waarover je kunt klagen dat het muzikaal slecht is, op Kane/Anouk/Bublé na, maar wel muziek die de gemiddelde mens niet beweegt, lijkt me toch..
3fm mixt die nummers, die niet slecht zijn, met voor mij meer aansprekende nummers waardoor het lekker samen gaat. Daardoor trek je het een stuk beter.quote:Op donderdag 5 september 2013 16:58 schreef minthy het volgende:
[..]
Neu, het bevalt me prima zo! Ik voel me daar niet meer welkom en ik hou nu gewoon tijd over. Win-win. Als je je ergens aan ergert kan je er beter wegblijven of je, in mijn geval, weg laten jagenMisschien ooit weer eens als het daadwerkelijk ergens over gaat.
Maar goed; offtopic as hell.
Je hebt gelijk hoor! Het is de hele dag door wat achtergrondmuziek, muzikaal behangetje. Weinig bijzonders al hoorde ik op 3fm vaak dezelfde nummers. Daar wordt echter meer afgewisseld wat het voor veel mensen wat interessanter maakt om naar te luisteren
Precies wat ik bedoel!quote:Op donderdag 5 september 2013 17:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
3fm mixt die nummers, die niet slecht zijn, met voor mij meer aansprekende nummers waardoor het lekker samen gaat. Daardoor trek je het een stuk beter.
En IK was die ene persoon die het 'altijd' ontopic probeerde te houden, en IK heb nog nooit Domien gebitcht.![]()
Meh, 3voor12 is niet wat het geweest is helaas (nog steeds prima luisterbaar maar niet meer echt zo goed in nieuwe plaatjes laten horen) maar inderdaad, die afwisseling maakt het fijn. SkyRadio muziek is ook pure terminologie opdat dat soort muziek op zichzelf irritant is. Maar ongeveer de helft van de nummers trek ik bij een eenmalige luisterbeurt op 3 prima (in de top 2000 wat minder, meestal vind ik de plaatjes niet waardevol genoeg (te bleu) voor een plaats bij de 'beste 2000 ooit')quote:Op donderdag 5 september 2013 17:08 schreef minthy het volgende:
[..]
Precies wat ik bedoel!![]()
Juist die afwisseling is tof en je hoort nog eens iets nieuws in bijvoorbeeld 3voor12![]()
Weet ik![]()
Geeft ook niet, ik zie het als iets positiefs zoals gezegd
(Ho!)quote:
Nog nooit.quote:Op donderdag 5 september 2013 17:14 schreef wolfrolf het volgende:
hee goeie tekst
Ken ik nog noet
Wel ns op de radio geweets?
Wij zijn het wel eens, geloof ikquote:Op donderdag 5 september 2013 17:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Meh, 3voor12 is niet wat het geweest is helaas (nog steeds prima luisterbaar maar niet meer echt zo goed in nieuwe plaatjes laten horen) maar inderdaad, die afwisseling maakt het fijn. SkyRadio muziek is ook pure terminologie opdat dat soort muziek op zichzelf irritant is. Maar ongeveer de helft van de nummers trek ik bij een eenmalige luisterbeurt op 3 prima (in de top 2000 wat minder, meestal vind ik de plaatjes niet waardevol genoeg (te bleu) voor een plaats bij de 'beste 2000 ooit')
Natuurlijk zijn er uitzonderingen, daarlaatst draaiden ze Pride af wat een fijn nummer is, maar op 3fm heb je dat veel meer.
En![]()
![]()
We missen je wel hoor
Altijd toch?quote:Op donderdag 5 september 2013 17:16 schreef minthy het volgende:
[..]
Wij zijn het wel eens, geloof ik
Grandioos aanstekelijk +120quote:
Alleen hits in Nederland ook.quote:Op donderdag 5 september 2013 17:18 schreef wolfrolf het volgende:
Trouwens, kennen jullie deze krakers al
Past goed bij het weer
en
TOPSHOOOOWWWWWWWWWWWWWW
Zeer vaak wel, ja!quote:
Verschrikkelijk. Die nummers zijn helemaal aan gruzelementen gedraaid op alle zendersquote:Op donderdag 5 september 2013 17:18 schreef wolfrolf het volgende:
Trouwens, kennen jullie deze krakers al
Past goed bij het weer
en
TOPSHOOOOWWWWWWWWWWWWWW
Wat luister jij dan eigenlijk?quote:Op donderdag 5 september 2013 17:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Alleen hits in Nederland ook.
Wat zijn we een smakeloos kutland samen
Beatles, Rolling Stones, Arctic Monkeys, Muse, Fleetwood Mac, The Cure, Blur, Daft Punk, Coldplay soms, U2 soms, Radiohead, Jay-Z, The Opposites, enz.quote:
Ook niet echt het toppunt van originaliteit hoorquote:Op donderdag 5 september 2013 17:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Beatles, Rolling Stones, Arctic Monkeys, Muse, Fleetwood Mac, The Cure, Blur, Daft Punk, Coldplay soms, U2 soms, Radiohead, Jay-Z, The Opposites, enz.
Vrij veel eigenlijk, maar net die 2 nummers geven de smakeloosheid van Nederland aardig weer.
Maar wat me bij SkyRadio stoort is de kwaliteit van de zender, niet de muzikale kwaliteit.
Hee Assad, lul. Wat luister jij eigenl0kquote:Op donderdag 5 september 2013 17:23 schreef MAHL het volgende:
[..]
Ook niet echt het toppunt van originaliteit hoor
Ja ik noem nu even de bekende namen, want als ik My Bloody Valentine noem word ik als kuthipster gezien, Dizzee Rascal is 'mongool die dubstep luistert', We Are The Ocean is voor 'kutemo's' en bij Soulfly komen de wolvenshirt opmerkingen weer naar boven.quote:Op donderdag 5 september 2013 17:23 schreef MAHL het volgende:
[..]
Ook niet echt het toppunt van originaliteit hoor
Trance, progressive, klassieke rock, af en toe rap.quote:Op donderdag 5 september 2013 17:24 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Hee Assad, lul. Wat luister jij eigenl0k
Ja ok, dan is het goed, heb je tenminste een eigen smaak ontwikkeld ipv middleoftheroad-meuk als Coldplay en U2quote:Op donderdag 5 september 2013 17:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja ik noem nu even de bekende namen, want als ik My Bloody Valentine noem word ik als kuthipster gezien, Dizzee Rascal is 'mongool die dubstep luistert', We Are The Ocean is voor 'kutemo's' en bij Soulfly komen de wolvenshirt opmerkingen weer naar boven.
Daarnaast zijn die namen niet echt een klinkend voorbeeld van radiomuziek.
Overigens ben ik me er wel bewust van dat dat allemaal radiohipstershit was
Strafschop.quote:Op donderdag 5 september 2013 16:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wie is deze nobody die hier durft te verkondigen dat Sky een topshow is?Ketterij dit.
(Hence af en toe, ik weet)
Ja U2 en Coldplay sowieso alleen de alleroudste nummers.quote:Op donderdag 5 september 2013 17:37 schreef MAHL het volgende:
[..]
Trance, progressive, klassieke rock, af en toe rap.
[..]
Ja ok, dan is het goed, heb je tenminste een eigen smaak ontwikkeld ipv middleoftheroad-meuk als Coldplay en U2
quote:
Want 3FM draait nooit hetzelfdequote:Op maandag 2 september 2013 12:04 schreef BMTH182 het volgende:
[..]
Voor de grap even skyradio aangezet, nu alweer dat IF I COOUULD FAAAAALLL INTO THE SKYYYY liedjeSnel uit
Relatief veel minder buiten de MegaHit, oftewel 1 plaat per week en die verandert elke keer die je gemiddeld 1x per 3 a 4 uur hoort.quote:
haha de megahit hoor je om de twee uur man. en artiesten als Mumford and sons (quote:Op vrijdag 6 september 2013 13:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Relatief veel minder buiten de MegaHit, oftewel 1 plaat per week en die verandert elke keer die je gemiddeld 1x per 3 a 4 uur hoort.
De rest van de platen hoor je vrijwel nooit binnen 6 uur van elkaar, buiten van die plugplaatjes die net een week uit zijn.
SkyRadio krijgt het echter voor elkaar om een plaat als Ho Hey, die een half jaar terug debuteerde in de top 40 en een half jaar eerder al zijn debuut maakte in de single top 100 12 keer in 40 uur radio te draaien. Dat is elke 2.5 uur. En dan zijn er nog meer waarbij ze dit ook flikken.
Daarnaast draait SkyRadio relatief meer op de programma's overdag, @work uitgezonderd. En zelfs de oude nummers komen uit een fucking playlist. Al 4x Somebody To Love van Sjors Maikel gehoord, en I'm Not So Tof van Ilse de Lange niet te vergeten. En inderdaad A Thousand Miles van Vanessa Carlton
Nee, 3fm is een stuk minder voorspelbaar.
quote:Op maandag 26 augustus 2013 20:01 schreef Slaap_Zak het volgende:
Wacht maar tot je twee maanden voor kerst Chris Rea met die fucking drivin' home for christmass voor de 11 duizendste keer voorbij hebt horen komen en je elke keer weer wenst dat hij zich hartstikke doodrijdt tegen een boom
Goed, ik zal het even op 3fmstats opzoeken. Megahit is wel irritant, maar tis geen oude zeikplaat die je al 10000 keer gehoord hebt en dan nog altíjd een hyperrotatie kent.quote:Op vrijdag 6 september 2013 14:00 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
haha de megahit hoor je om de twee uur man. en artiesten als Mumford and sons () en andere gehypte 3fm muziek ook echt wel om 2/3 uur.
Mwoah, Giel en Ekdom ben ik al een flinke tijd zat en Stenders mag wmb ook elders solliciteren. Domien is zo slecht nog niet, fijn dat 'ie naar de avond gaatquote:Op vrijdag 6 september 2013 14:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
Meeste DJ's zijn overigens wel zwaar kut, vooral GielClaudia
![]()
en Domien is ook een kneusje. Ekdom en Rabbering zijn wel bazen.
Ekdom is prima, hij lult nooit zoveel. Stenders is inderdaad zo'n overacting, echt niet tof.quote:Op vrijdag 6 september 2013 14:19 schreef minthy het volgende:
[..]
Mwoah, Giel en Ekdom ben ik al een flinke tijd zat en Stenders mag wmb ook elders solliciteren. Domien is zo slecht nog niet, fijn dat 'ie naar de avond gaat
Niet iedereen heeft het geluk dat op het werk te mogen.quote:Op vrijdag 6 september 2013 14:07 schreef ntm het volgende:
Ik luister altijd radio via internet, gewoon non stop zonder reclame.
Ik ruil een Ekdom voor een Perlin.quote:Op vrijdag 6 september 2013 14:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ekdom is prima, hij lult nooit zoveel. Stenders is inderdaad zo'n overacting, echt niet tof.
Rabbering, Veenstra, Ekdom sowieso top 3.
Dat mag ook ja. Goede input.quote:Op vrijdag 6 september 2013 14:22 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik ruil een Ekdom voor een Perlin.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |