je kunt niet spellen man, ben je 4 ofzo?quote:Op woensdag 4 september 2013 23:36 schreef wolfrolf het volgende:
whooeehoooe ja jagen op mitser x
topsjow all over de place
Ambtenaartje. Gemeente. Enzulks.quote:Op donderdag 5 september 2013 11:41 schreef MAHL het volgende:
Wat voor werk doe je in godsnaam dat je collega's al zo geestelijk dood zijn dat ze dit kunnen waarderen?
Ik zet in op eindhoveuuhhhhhquote:Op donderdag 5 september 2013 13:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ambtenaartje. Gemeente. Enzulks.
Waar ga ik niet vermelden verder.
Eindhoven, topshow.quote:
Die zijn er nou eenmaal ontzettend veel; in feite draait Sky gewoon voor de grootste gemene deler.quote:Op donderdag 5 september 2013 11:41 schreef MAHL het volgende:
Wat voor werk doe je in godsnaam dat je collega's al zo geestelijk dood zijn dat ze dit kunnen waarderen?
Ik denk dat er meer mensen zijn die er een hekel aan hebben dan die er van houden.quote:Op donderdag 5 september 2013 15:15 schreef female81 het volgende:
[..]
Die zijn er nou eenmaal ontzettend veel; in feite draait Sky gewoon voor de grootste gemene deler.
Dat hier op Fok! voornamelijk mensen zitten met een smaak die níet op de Sky Radio-sound lijkt, geeft een vertekend beeld.
Jij kickt ook overal van afquote:Op donderdag 5 september 2013 16:23 schreef minthy het volgende:
Af en toe best te doen, dat Sky. Maar goed, nu ben ik ook compleet afgekickt van radio, dan blijft het geinig
Wie is deze nobody die hier durft te verkondigen dat Sky een topshow is?quote:Op donderdag 5 september 2013 16:23 schreef minthy het volgende:
Af en toe best te doen, dat Sky. Maar goed, nu ben ik ook compleet afgekickt van radio, dan blijft het geinig
Ik ben gruwelijk goed bezig. Nu de cocaïne nog...quote:
Het is mijquote:Op donderdag 5 september 2013 16:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wie is deze nobody die hier durft te verkondigen dat Sky een topshow is?Ketterij dit.
(Hence af en toe, ik weet)
Tsja, je bent zelf natuurlijk wel een topshowquote:Op donderdag 5 september 2013 16:33 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik ben gruwelijk goed bezig. Nu de cocaïne nog...
[..]
Het is mij![]()
![]()
Topshow is overdreven, Atze zou het niet goedkeuren.
Voorprogramma, afterparty, ditdatallesquote:Op donderdag 5 september 2013 16:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Tsja, je bent zelf natuurlijk wel een topshow
Maar Atzegod zou geld geven om deze zender van de radio af te halen. Echt onmogelijk
Wij hopen natuurlijk allen dat dat rondreizend circus ooit weer ons paleisje betreedtquote:Op donderdag 5 september 2013 16:41 schreef minthy het volgende:
[..]
Voorprogramma, afterparty, ditdatalles![]()
Ik geef Atze wel gelijk in dezen, zeker als je uren per dag verplicht moet luisteren. Ik hoor het slechts af en toe, dat scheelt vast
Rolfjen houdt van kamelen.quote:
quote:Op donderdag 5 september 2013 16:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Rolfjen houdt van kamelen.
Zolang je Mint maar niet wegjaagt.quote:
ik kijk wel uit! Mint is mijn muze op dit forum.quote:Op donderdag 5 september 2013 16:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zolang je Mint maar niet wegjaagt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |