SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wh00pwh00p!!!!!!!quote:Op maandag 9 september 2013 15:42 schreef johannes_vermeer het volgende:
Kan ik je verblijden met Dance Classics op je begrafenis?
http://www.skyradio.nl/pl(...)lassics?trackid=2342
SkyRadio en dance gaat toch niet samen?quote:
Topshowwwwwquote:Op dinsdag 10 september 2013 10:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
SkyRadio en dance gaat toch niet samen?
wat vind jij daar nu van?
maandag 1, dinsdag nog geen. Maar ik had een overleg toen ze gisterenmiddag draaiden.quote:Op dinsdag 10 september 2013 10:48 schreef wolfrolf het volgende:
Hoe staat het met de Lumineers count?
Dat is nou echt een band die bewust opgericht lijkt om de playlists van dat soort zenders te vullen.quote:Op dinsdag 10 september 2013 10:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
De ergste kutband is trouwens wel Train. Wat te-nen-krom-mend slecht. Ik wist niet dat ze ZO slecht waren.
Opvulmuziek. Niemand kan zoiets toch waarderen? Ok, ik moet toegeven, dat eerste hitje uit 2001 is wel te doen. Maar daar had het echt bij moeten blijven. Train, met hun uitstraling vanaf 2010 kán toch gewoon niet, zo slecht, technisch klopt er niets van en dat proberen ze te verbloemen door vrolijke nepfolk te verkopen op de meest gelikte en toch saaie manier ooit. Als je zoiets hoort zou je willen dat je een scheermesje bij je hebt liggen..quote:Op dinsdag 10 september 2013 11:03 schreef female81 het volgende:
[..]
Dat is nou echt een band die bewust opgericht lijkt om de playlists van dat soort zenders te vullen.
Kantoorbehang ten top.
Helaas is er wel degelijk een markt voor (huisvrouwen?).quote:Op dinsdag 10 september 2013 11:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Opvulmuziek. Niemand kan zoiets toch waarderen?
Ja blijkbaar zijn er hersenloze figuren die hier in trappen...quote:Op dinsdag 10 september 2013 11:35 schreef female81 het volgende:
[..]
Helaas is er wel degelijk een markt voor (huisvrouwen?).
Ja, maar ik snap Train dus echt niet. Coldplay heeft nog iets van kwaliteit, Adele is tenminste nog uitgesproken. Fun. straalt tenminste nog gezelligheid uit. Maar Train is al middle of the road, en dan ook nog een technisch ondermaats, zeg maar gerust zwak. Vooral die meerstemmigheid klopt niets van, want dat is waar een Mumford and Sons dan nog op scoort.quote:Op dinsdag 10 september 2013 11:37 schreef female81 het volgende:
Er moet toch een bepaalde groep mensen zijn die ervoor zorgt dat hele albums, gevuld met dat soort 'grijze' muziek, steeds zo hoog in de albumlijsten terecht komen.
Maar als het technisch ondermaats is moet het leuk zijn op een andere manier. Ik kan genoeg nummers opnoemen die technisch niet zo goed in elkaar zitten maar toch leuk en fijn zijn om te luisteren. Dat bedoel ik.quote:Op dinsdag 10 september 2013 11:59 schreef female81 het volgende:
'Technisch ondermaats', dáár maak ik me niet zo druk om. Ik luister nog best wat oude dancenummers die op de meest primitieve houtje touwtje-manier in elkaar gezet zijn (met de beperkte techniek van toen). Levert nog weleens muziek op die meer charme heeft dan varianten die technisch heel gelikt in elkaar zitten. Ik selecteer zelf vooral op de aanwezigheid van een zekere 'x-factor', om even een stom woord te gebruiken wat de lading wel goed dekt.
Het enorme gemist dááraan is juist wat me aan Train/Maroon 5/enz. stoort. Heel vlak, ene oor in en het andere oor meteen weer uit.
Prince is sowieso een pluspuntje!quote:Op dinsdag 10 september 2013 13:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
Om maar eens iets positiefs te zeggen: Ze kennen ook 1999 van Prince. Dat is íets.
Toto komt ook wel ns voorbij.quote:
Man man man, dat stukjequote:Op dinsdag 10 september 2013 17:28 schreef Karina het volgende:
Even een crosspost uit het DWDD topic voor de Sky Radio liefhebbers
Guilty Pleasures
Deze maand heeft Sky Radio iets te vieren. Al 25 jaar voorziet het station luisteraars van aangenaam luisterplezier voor iedereen, zonder scherpe randjes. Van ‘golden oldies’ tot hedendaagse hits: pretttige wegluister muziek voor bijvoorbeeld op het werk. Veel nummers vallen in de categorie ‘guilty pleasures’: van die liedjes uit je middelbareschooltijd die je nu stiekem luidkeels meezingt in de auto of zoetsappige crooners die je heimelijk onder de douche meeblèrt.
Ook muzikanten hebben 'guilty pleasures'. Met Ruben Hein, Bart Oenema en Anneke van Giersbergen bespreken we hun heimelijke, onverwachte en misschien wel pijnlijke muzikale genoegens.
Vanavond dus als item bij DWDD.
Oh komt DJ Free ook aan het woord?quote:Op dinsdag 10 september 2013 17:28 schreef Karina het volgende:
Guilty Pleasures
Deze maand heeft Sky Radio iets te vieren. Al 25 jaar voorziet het station luisteraars van aangenaam luisterplezier voor iedereen, zonder scherpe randjes. Van ‘golden oldies’ tot hedendaagse hits: pretttige wegluister muziek voor bijvoorbeeld op het werk. Veel nummers vallen in de categorie ‘guilty pleasures’: van die liedjes uit je middelbareschooltijd die je nu stiekem luidkeels meezingt in de auto of zoetsappige crooners die je heimelijk onder de douche meeblèrt.
Ook muzikanten hebben 'guilty pleasures'. Met Ruben Hein, Bart Oenema en Anneke van Giersbergen bespreken we hun heimelijke, onverwachte en misschien wel pijnlijke muzikale genoegens.
Anneke van Giersbergen.quote:Op dinsdag 10 september 2013 17:28 schreef Karina het volgende:
Guilty Pleasures
twitter:norbertpek twitterde op dinsdag 10-09-2013 om 20:07:34Sky Radio is de bejaardencruise van de muziek: vijf minuten en je wilt dood. #dwdd reageer retweet
Tuurlijkquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 09:55 schreef rotjoch_39 het volgende:
Ik had precies het zelfde probleem en tijdens kerst trek ik het al helemaal niet en lijd het tot zelfmoord neigingen.
Als ware autist en niet onverdienstelijk techneut en gewoon wat slimmer als de rest heb ik het toch opgelost.
Oplossing:
Ik heb een klein FM zendertje op de frequentie van SKY in mijn auto gezet op de 12V aansteker voor de stroom. En in mijn auto draait een cd/mp3 naar mijn keuze. Zodra ik de auto parkeer is Sky weg en hoor ik mijn muziek.
Collega's klagen wel vaak over storing zodra ik binnenkom maar dat snappen ze niet.
quote:SKY RADIO GEEFT 'NOW PLAYING' INFORMATIE VIA RECLAMEBORDERN LANGS DE SNELWEG
Sky Radio start zondag met now playing informatie via reclamebordern. Op digitale megamasten kunnen automobilisten zien welk nummer op datzelfde moment op Sky Radio te horen is.
Dennis Kuzee, Marketing Manager Sky Radio: "Een idee dat eigenlijk voor de hand liggend is, maar in ieder geval in Nederland nog nooit was uitgevoerd. Fantastisch om deze primeur nu met Sky bij Interbest tot uitvoer te kunnen brengen en de automobilist precies te kunnen vertellen welke hits we draaien. Dichter op het gebruiksmoment kunnen we haast niet zitten."
De digitale megamasten zijn onderdeel van een landelijke campagne van Sky Radio waarbij ook online, tv en abri’s worden ingezet. De digitale megamasten staan langs de A13 bij Delft, de A12 bij Utrecht en de A4 bij Schiphol.
Dat worden eentonige reclameborden dan huhuhuquote:Op donderdag 12 september 2013 14:10 schreef Pino112 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
http://www.radiofreak.nl/(...)rn-langs-de-snelweg/.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |