Als ik per se tussen die twee moet kiezen wel ja.quote:Op maandag 2 september 2013 11:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
Liever Veronica hoor, heb je in ieder geval nog DJ's en betere muziek in verhouding. Wel repetitief.
Ook liever de hele dag soul en jazz dan Sky.quote:Op maandag 2 september 2013 11:56 schreef Karina het volgende:
Zet radio6 op, oh wacht niet jouw smaak denk ik
Het irritante van Sky vind ik altijd is dat het altijd van die 'net niet' nummers zijn. Soms zit er wel een leuk nummer tussen wat dan direkt wordt gevolgd door een kutnummer.quote:Op maandag 2 september 2013 11:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ook liever de hele dag soul en jazz dan Sky.
Ik heb het niet voor het kiezen helaas.
Ben hier op 29 november weg dus hopelijk ontsnap ik de shitstorm netquote:Op maandag 2 september 2013 11:59 schreef Karina het volgende:
[..]
Het irritante van Sky vind ik altijd is dat het altijd van die 'net niet' nummers zijn. Soms zit er wel een leuk nummer tussen wat dan direkt wordt gevolgd door een kutnummer.
En inderdaad wat al gepost was: wacht maar tot het Kerst wordt, dan kun je je lol op
Zenders met veel geklets zijn trouwens niet zo handig op het werk, omdat je meestal niet echt kunt volgen wat er gezegd wordt, daarom had ik nooit Radio 1 op bijvoorbeeld, die ik thuis wel altijd op heb.
Jij snapt.quote:
Bij mij mocht de radio nooit zo hard, dus kon ik het altijd NET niet verstaan, heel irritant. Vandaar altijd Radio6, amper geklets en reclame, wel veel muziek.quote:Op maandag 2 september 2013 12:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
En geklets is gewoon een fijn intermezzo tussen de muziek door. Daarnaast kan ik op kantoor het nieuws op heel en half prima horen, tis geen fabriekshal ofzo.
Voor de grap even skyradio aangezet, nu alweer dat IF I COOUULD FAAAAALLL INTO THE SKYYYY liedjequote:Op maandag 2 september 2013 12:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jij snapt.
Tevens atzegod adoraties
Vanessa Carlton - A Thousand Miles. Is wel een lief liedje hoor. Maar kwalitatief niet zo.quote:Op maandag 2 september 2013 12:04 schreef BMTH182 het volgende:
[..]
Voor de grap even skyradio aangezet, nu alweer dat IF I COOUULD FAAAAALLL INTO THE SKYYYY liedjeSnel uit
Ingrid Perez.quote:Op maandag 2 september 2013 12:07 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Behalve Roos. En Lieke.
Eigenlijk alle vrouwelijke DJ's
Iddquote:Op maandag 2 september 2013 12:07 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Behalve Roos. En Lieke.
Eigenlijk alle vrouwelijke DJ's
Annemieke was nog te doen.. de rest..quote:
Die heeft van die vage accentjesquote:Op maandag 2 september 2013 12:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Annemieke was nog te doen.. de rest..
Jij bent geen 4, dakhaas.quote:
Get Lucky van Daft Punk. Die draaien ze ook al overal jaren veel te vaak, overhyped.quote:Op dinsdag 3 september 2013 16:00 schreef Mellebast het volgende:
ik kan die radio zender wel uitkotsen![]()
hier bij mij op het werk ook
en die reclames![]()
![]()
het liedje waar ik mij het meest aan erger: weet niet eens hoe die heet eigelijk...
we work all night to get lucky![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Maandag 2xquote:Op dinsdag 3 september 2013 15:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik ga eens tellen hoe vaak ik The Lumineers hoor. De tering.
Maandag: 2x
Dinsdag: 3x
Woensdag: ?
Donderdag: ?
Vrijdag: ?
Je smiley faalt.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |