niet hier tockkquote:Op vrijdag 13 september 2013 00:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
Topshow = note trouwens. Hoorde ik ergens.
Dan heb ik een groot probleem.quote:Op vrijdag 13 september 2013 00:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
Topshow = note trouwens. Hoorde ik ergens.
topshowquote:Op vrijdag 13 september 2013 01:06 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dan heb ik een groot probleem.
#teampinoquote:Op vrijdag 13 september 2013 01:07 schreef minthy het volgende:
Jongens, dit escaleert volledig uit zijn voegen!
Sky![]()
#teamMex
Ook goedquote:
Minthyquote:Op vrijdag 13 september 2013 01:07 schreef minthy het volgende:
Jongens, dit escaleert volledig uit zijn voegen!
Sky![]()
#teamMex
Van de hits? Op Sky? Of buiten Sky?quote:Op vrijdag 13 september 2013 01:10 schreef minthy het volgende:
[..]
Ook goed![]()
Maar ontopic; welk nummer vind je wel draaglijk Mex?
Op Sky! Buiten Sky weet ik het wel, lomp hard en bombastischquote:Op vrijdag 13 september 2013 01:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Van de hits? Op Sky? Of buiten Sky?
euhm, Robin Thicke - Blurred Lines trek ik wel.quote:Op vrijdag 13 september 2013 01:15 schreef minthy het volgende:
[..]
Op Sky! Buiten Sky weet ik het wel, lomp hard en bombastisch
Ik moest lachenquote:
#teamlumineersquote:Op vrijdag 13 september 2013 01:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
Stelletje topicvervuilers. Ik wil in alle rust kunnen klagen over Sky, en ik vind dat dit een 2e topic verdient. Onder de noemer algemene (Sky)Radio klachten
Dan moeten jullie niet gaan spammen
jij trekt wat af, heahquote:Op vrijdag 13 september 2013 01:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
Genoeg nummers van Coldplay die ik ook prima trek trouwens. Niet in de lijst nu helaas.
Ik tel op, ik trek af, al van dat.quote:
Zometeen op Sky.quote:Op vrijdag 13 september 2013 01:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
Stelletje topicvervuilers. Ik wil in alle rust kunnen klagen over Sky, en ik vind dat dit een 2e topic verdient. Onder de noemer algemene (Sky)Radio klachten
Dan moeten jullie niet gaan spammen
Leuke cuffer van Tok Tokquote:Op vrijdag 13 september 2013 01:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Zometeen op Sky.
[ afbeelding ]
Gwent Stefani, topshow.
De titelsong van Friends, topshow.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |