SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Go RKC.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 18:06 schreef Cavaliers het volgende:
Nog maar even voor het nieuwe topic dan:
NEC: Johnsson; Van Eijden, Cmovs, Palsson, Conboy; Foor, Stutter, Haitz, Hemlein, Rieks; Higdon
RKC: Seda, Lamey, Van Weert, Van Mosselveld, Amieux, Duits, Jungschlager, Braber, Castelen, Joachim, Schet
Benieuwd of dat duo NEC wél aan de praat krijgt.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 18:06 schreef Cavaliers het volgende:
Nog maar even voor het nieuwe topic dan:
NEC: Johnsson; Van Eijden, Cmovs, Palsson, Conboy; Foor, Stutter, Haitz, Hemlein, Rieks; Higdon
RKC: Seda, Lamey, Van Weert, Van Mosselveld, Amieux, Duits, Jungschlager, Braber, Castelen, Joachim, Schet
1-2.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 18:14 schreef Cavaliers het volgende:
Denk dat we punten gaan verliezen in Almelo.
twitter:thijsslegers twitterde op zaterdag 24-08-2013 om 18:13:27Locadia ipv Matavz en Jozefzoon ipv Park in de basis straks. #herpsv reageer retweet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Locadiaquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 18:14 schreef Dj_Day-V het volgende:
twitter:thijsslegers twitterde op zaterdag 24-08-2013 om 18:13:27Locadia ipv Matavz en Jozefzoon ipv Park in de basis straks. #herpsv reageer retweet
quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 18:15 schreef Toto69 het volgende:
Serie A:Wat een drukte daarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zap ik net wegquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 18:23 schreef Toto69 het volgende:
De Graafschap - Jong PSV 3-0 trouwens, met op 't einde een knokpartijtje denk ik, want ik zie rood, geel, en rood voor Jong PSV binnen 2-3 minuutjes tijd
En die andere twee kaarten?quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 18:24 schreef tompsv18 het volgende:
Die rode kaart voor Rayhi sloeg echt helemaal nergens op. Speelde gewoon de bal. Wat een verschrikkelijk slechte scheidsrechter is dat zeg. Was de hele wedstrijd al bezig met die rare beslissingen van hem.
Nee, gewoon die belachelijk slechte scheidsrechter weer die twee rode kaarten uitdeelt. Die van Rayhi was bizar.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 18:23 schreef Toto69 het volgende:
De Graafschap - Jong PSV 3-0 trouwens, met op 't einde een knokpartijtje denk ik, want ik zie rood, geel, en rood voor Jong PSV binnen 2-3 minuutjes tijd
quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 18:24 schreef tompsv18 het volgende:
Die rode kaart voor Rayhi sloeg echt helemaal nergens op. Speelde gewoon de bal. Wat een verschrikkelijk slechte scheidsrechter is dat zeg. Was de hele wedstrijd al bezig met die rare beslissingen van hem.
Lullig.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 18:25 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Nee, gewoon die belachelijk slechte scheidsrechter weer die twee rode kaarten uitdeelt. Die van Rayhi was bizar.
Of het meevalt of niet, natrappen is rood. Simpel.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 18:25 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Andere rode was voor natrappen, daar kan ik dan nog wel inkomen al viel dat ook wel mee.
Goh, toch wel?quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 18:25 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Andere rode was voor natrappen, daar kan ik dan nog wel inkomen
Ja, dat lijkt me ook.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 18:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Daar zullen blij mee zijn in Zeist.
quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 18:30 schreef Dj_Day-V het volgende:
quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 18:40 schreef StevenQ het volgende:
PSV vanavond met 11 Nederlanders: Zoet, Willems, Rekik, Bruma, Brenet, Maher, Schaars, Wijnaldum, Depay, Locadia en Jozefzoon.
Netjes.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 18:40 schreef StevenQ het volgende:
PSV vanavond met 11 Nederlanders: Zoet, Willems, Rekik, Bruma, Brenet, Maher, Schaars, Wijnaldum, Depay, Locadia en Jozefzoon.
quote:
Stelletje racistenquote:
Doen ze goedquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 18:40 schreef StevenQ het volgende:
En dat allemaal van onze belastingschulden...quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 18:40 schreef StevenQ het volgende:
Ik had het uitstaan, omdat muziek. Maar ff gecheckt en ik heb er ook last van ja.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 18:42 schreef Cavaliers het volgende:
Ben ik de enige met een zwaar verneukt geluid?
Hier kan Tom niet om lachen.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 18:42 schreef donroyco het volgende:
[..]
En dat allemaal van onze belastingschulden...
2 blanken.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 18:40 schreef StevenQ het volgende:
Ik dacht even dat het aan mijn audiokabel lag, maar het geluid van de stream is gewoon verneukt.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 18:42 schreef Cavaliers het volgende:
Ben ik de enige met een zwaar verneukt geluid?
Je snapt wel wat ik bedoelquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 18:44 schreef StevenQ het volgende:
[..]
gewoon allemaal een Nederlands paspoort en in Nederland geboren
niet alleen de streamquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 18:45 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik dacht even dat het aan mijn audiokabel lag, maar het geluid van de stream is gewoon verneukt.
Overtreding (rood) en eentje voor natrappen.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 18:51 schreef AFCNiels het volgende:
Wat is er bij jong PSV gebeurd in blessuretijd, ik zie 2 rode kaarten?
Die gaat er eens goed foor liggen.quote:
Tuurlijk, Evert en zijn lipmicrofoon zijn een onafscheidelijk duo.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 18:57 schreef donroyco het volgende:
Zou hij met zijn lipmicrofoon in het stadion zitten?
Misschien is net zijn lipmicrofoon stukgegaan.quote:
quote:
quote:
quote:
Jaquote:
Vorige week pingeltje gemist, ik word nog niet bang.quote:
FOX Sports Eredivisie 3.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 19:30 schreef GGMM het volgende:
Ik neem aan dat PSV op het 1ste kanaal wordt uitgezonden?
idd, de winst is totaal afhankelijk van hem.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 19:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
Jozefzoon.
PSV wil niet winnen blijkbaar.
Duh, hij is uitstekend opgeleid. Geen wonder dat Bakkali niet speelt.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 19:31 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
idd, de winst is totaal afhankelijk van hem.
Den Haag: Higlerquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 19:31 schreef donroyco het volgende:
Wie zijn de arbiters in Den Haag en Almelo?
Thanks!quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 19:32 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Den Haag: Higler
Almelo: Wiedemeijer
Drie woorden:quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 19:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
Duh, hij is uitstekend opgeleid. Geen wonder dat Bakkali niet speelt.
Ik voorspel een rode kaart in Den Haag.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 19:32 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Den Haag: Higler
Almelo: Wiedemeijer
Ik doe met je mee.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 19:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik voorspel een rode kaart in Den Haag.
Ji-Sung is 1 woord.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 19:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Drie woorden:
Ji Sung Park
Voorzorg. Geen risico's nemen met oog op Milan.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 19:34 schreef Scorpion_17 het volgende:
Waarom speelt Park niet? Ik neem aan dat hij niet al meteen na 1 wedstrijd geblesseerd is geraakt?
Nu al? Wordt nog een breekbaar seizoen dan...quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 19:34 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Voorzorg. Geen risico's nemen met oog op Milan.
Maar waarom, Hupperts doet het vrij aardig. Of vanwege Höchers doelpunt?quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 19:35 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Zit op de bank. Höcher in zijn plaats.
Tja, op zich niet verkeerd natuurlijk. Ze hebben genoeg back-ups dus waarom ook niet.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 19:35 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Nu al? Wordt nog een breekbaar seizoen dan...
Dat weet ik niet, misschien licht geblesseerd?quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 19:35 schreef donroyco het volgende:
[..]
Maar waarom, Hupperts doet het vrij aardig. Of vanwege Höchers doelpunt?
Park is duidelijk een zeer harde werker, voortdurend in beweging en vond hem bijzonder goed spelen tegen Milan. Denk dat Cocu hem pas aan het einde in laat vallen of zelfs helemaal niet met oog op Milan.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 19:36 schreef ZaZoe het volgende:
Park niet in de basis?
Was eigenlijk best wel tevreden over hem tijdens de wedstrijd tegen Milan.
Maar goed, hij zal vast wel gebracht worden in de 2e helft.
Kan wat mij betreft niet vroeg genoeg.
Beetje ritme en medespelers goed aanvoelen kan anders geen kwaad, heeft net 1 wedstrijd gespeeld.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 19:37 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Park is duidelijk een zeer harde werker, voortdurend in beweging en vond hem bijzonder goed spelen tegen Milan. Denk dat Cocu hem pas aan het einde in laat vallen of zelfs helemaal niet met oog op Milan.
Ach ja. Zolang PSV blijft winnen zal niemand klagen vermoed ik.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 19:39 schreef ZaZoe het volgende:
[..]
Beetje ritme en medespelers goed aanvoelen kan anders geen kwaad, heeft net 1 wedstrijd gespeeld.
quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 19:41 schreef donroyco het volgende:
Goaltje Robben
[Video][Bundesliga] Wereldgoal Robben helpt Bayern aan zege
quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 19:41 schreef donroyco het volgende:
Goaltje Robben
[Video][Bundesliga] Wereldgoal Robben helpt Bayern aan zege
quote:
picsquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 19:47 schreef GGMM het volgende:
Er ligt een stroopwafel op m'n koffie.
Ik herhaal. Er ligt een stroopwafel op m'n koffie.
Natuurlijk niet. Iedereen is naar The Shamrock.quote:
Geni-fucking-aal.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 19:48 schreef Knalerwtje het volgende:
11 Nederlanders in de basis. Geniaal.![]()
quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 19:48 schreef donroyco het volgende:
[..]
Natuurlijk niet. Iedereen is naar The Shamrock.
mattie ben je weer terugquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 19:49 schreef Doublepain het volgende:
Rekik duwt hem zo het stadion uit zonder moeite, beest.
In Almelo is altijd iets te doen.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 19:48 schreef donroyco het volgende:
[..]
Natuurlijk niet. Iedereen is naar The Shamrock.
quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 19:49 schreef Doublepain het volgende:
Rekik duwt hem zo het stadion uit zonder moeite, beest.
Barcelona had er ook veel in het tijdperk Van Gaal.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 19:49 schreef Knalerwtje het volgende:
[..]
Welke topclub kan dat zeggen in het recente verleden.
Feyenoord vorig jaar ook een keer toch?quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 19:49 schreef Knalerwtje het volgende:
[..]
Welke topclub kan dat zeggen in het recente verleden.
Het ging over topclubsquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 19:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Feyenoord vorig jaar ook een keer toch?
Hij doelt op topclubquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 19:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
De kern zat in het woordje 'topclub'.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 19:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Feyenoord ja.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 19:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Valse goalmelding. Ban.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 19:51 schreef GGMM het volgende:
3 keer ingekopt, dat was een prima voorzet.
Best een goede speler hoor. Alleen wat knullig met meeverdedigen.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 19:52 schreef GGMM het volgende:
Depay trouwens![]()
![]()
Ik denk niet dat het lang duurt voordat Davy het met mij eens is dat dit maar een hele beperkte voetballer is.
Dat Davy dat niet al toe durft te geven is toch wel zwak.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 19:52 schreef GGMM het volgende:
Depay trouwens![]()
![]()
Ik denk niet dat het lang duurt voordat Davy het met mij eens is dat dit maar een hele beperkte voetballer is.
quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 19:52 schreef Dj_Day-V het volgende:
Van?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
Klopt. Beetje een Fischer maar dan net iets beter.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 19:52 schreef GGMM het volgende:
Depay trouwens![]()
![]()
quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 19:54 schreef TLC het volgende:
Zwolle kan vanavond alleen koploper zijn in de Eredivisie![]()
![]()
Aanvallend doet hij álles zelf, hij schiet vanuit elke positie. Ik zou er helemaal gek van worden als ik PSV-er was. Ik heb een hekel aan dat soort spelers. Hij doet me aan Babel denken in z'n eerste periode bij Ajax.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 19:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Best een goede speler hoor. Alleen wat knullig met meeverdedigen.
Zou leuk zijnquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 19:54 schreef TLC het volgende:
![]()
Dat kan inderdaad, het kan ook niet. Alles kan gebeuren, elf tegen elf, bal is rond et cetera.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 19:54 schreef TLC het volgende:
![]()
Doe maar voor Depay dan.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 19:54 schreef Doublepain het volgende:
Park mag er wel inkomen voor Jozefzoon
Ja maar dat kan hij nog wel ontwikkelen denk ik.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 19:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
Aanvallend doet hij álles zelf, hij schiet vanuit elke positie. Ik zou er helemaal gek van worden als ik PSV-er was. Ik heb een hekel aan dat soort spelers. Hij doet me aan Babel denken in z'n eerste periode bij Ajax.
Ik had 4-2.quote:
Dat dachten we van Babel ook.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 19:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja maar dat kan hij nog wel ontwikkelen denk ik.
Je omschrijving doet me aan Fisscher denkenquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 19:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
Aanvallend doet hij álles zelf, hij schiet vanuit elke positie. Ik zou er helemaal gek van worden als ik PSV-er was. Ik heb een hekel aan dat soort spelers. Hij doet me aan Babel denken in z'n eerste periode bij Ajax.
Dus Depay speelt over een paar jaar ook bij een Engelse subtopper?quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 19:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
Uh, oke. Gefeliciteerd?quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 19:56 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Je omschrijving doet me aan Fisscher denken
Gaat ook helemaal goedkomen. Die jongen heeft alles in zich om een topper te worden.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 19:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja maar dat kan hij nog wel ontwikkelen denk ik.
Jammer dat je terug bent.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 19:56 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Je omschrijving doet me aan Fisscher denken
Hij loopt zich veel te vaak vast om technisch begaafd genoemd te worden. Hij heeft een geniaal schot, maar dat alleen is wat beperkt.quote:
Daar zou ik niet van uit gaan.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 19:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dus Depay speelt over een paar jaar ook bij een Engelse subtopper?
Ik ook niet, maar het is Babel ook gelukt.quote:
Ik denk dat het een prima speler kan worden voor Spurs, Valencia, Napoli ofzo.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 19:57 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Gaat ook helemaal goedkomen. Die jongen heeft alles in zich om een topper te worden.
Ja, en door dat "geniale" schot probeert hij constant vanuit elke hoek op goal te schieten.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 19:57 schreef Knalerwtje het volgende:
[..]
Hij loopt zich veel te vaak vast om technisch begaafd genoemd te worden. Hij heeft een geniaal schot, maar dat alleen is wat beperkt.
Liverpool was toen nog top.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 19:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar het is Babel ook gelukt.
quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 19:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar het is Babel Van Geel ook gelukt.
Tja, volgens vrijwel elke PSV-supporter hier schijnt hij beter te zijn dan Mertens, en die heeft het ook tot Napoli geschopt.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 19:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik denk dat het een prima speler kan worden voor Spurs, Valencia, Napoli ofzo.
Wij hebben Brands, de man die Marcelo voor 3 miljoen kon slijten.quote:
bijnaquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 19:58 schreef Doublepain het volgende:
Dit gaat hem worden, Depay fixt het wel
Ach hij zal wel beter kunnen worden dan Mertens hoor.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 19:58 schreef Knalerwtje het volgende:
[..]
Tja, volgens vrijwel elke PSV-supporter hier schijnt hij beter te zijn dan Mertens, en die heeft het ook tot Napoli geschopt.
Absoluut. Snelheid, kracht, schot en een passeerbeweging. Alleen even polijsten. Toppertje in de maak.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 19:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik denk dat het een prima speler kan worden voor Spurs, Valencia, Napoli ofzo.
Touche.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 19:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wij hebben Brands, de man die Marcelo voor 3 miljoen kon slijten.
Dat komt helemaal goed dus.
met 11 man op de helft van de tegenstander is minder handig.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 19:58 schreef Dj_Day-V het volgende:
Nu natuurlijk heletijd met 11 man op eigen helft
En die Strootman wegkreeg voor zo'n 18 miljoen teveelquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 19:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wij hebben Brands, de man die Marcelo voor 3 miljoen kon slijten.
Dat komt helemaal goed dus.
Geniaal staat per ongeluk tussen aanhalingstekens.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 19:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, en door dat "geniale" schot probeert hij constant vanuit elke hoek op goal te schieten.
Zou liever wekelijks spelen bij Heracles dan wekelijks banken bij PSV.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 20:00 schreef Knalerwtje het volgende:
Die Pasveer is een hele behoorlijke keeper volgens mij. Bankmateriaal voor een topclub in de eredivisie.
Alleen qua mentaliteit kan het misschien nog misgaan.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 19:59 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Absoluut. Snelheid, kracht, schot en een passeerbeweging. Alleen even polijsten. Toppertje in de maak.
Mwa, denk dat hij bij een topclub direct door de mand valt.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 20:00 schreef Knalerwtje het volgende:
Die Pasveer is een hele behoorlijke keeper volgens mij. Bankmateriaal voor een topclub in de eredivisie.
Staan bij mij toch vooral blunders op het netvlies.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 20:00 schreef Knalerwtje het volgende:
quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 20:00 schreef Knalerwtje het volgende:
Niet als je meer geld kan verdienen bij die topclub. Lekker op de eerste rang zitten en centjes tellen.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 20:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zou liever wekelijks spelen bij Heracles dan wekelijks banken bij PSV.
Hij is zeker niet minder dan Watermanquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 20:00 schreef GGMM het volgende:
[..]
Mwa, denk dat hij bij een topclub direct door de mand valt.
Maar voor op de bank, misschien ja.
Ja, m'n toetsenbord doet dat automatisch bij woorden die onterecht gebruikt worden. :Squote:Op zaterdag 24 augustus 2013 20:00 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Geniaal staat per ongeluk tussen aanhalingstekens.
Waterman.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 20:01 schreef Knalerwtje het volgende:
[..]
Hij is zeker niet minder dan Waterman
zou kunnen ja. Maar dat zou je bijvoorbeeld ook van Drenthe kunnen zeggen. En die heeft bij Madrid gevoetbald.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 20:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Alleen qua mentaliteit kan het misschien nog misgaan.
Fred Grim ook niet.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 20:01 schreef Knalerwtje het volgende:
[..]
Hij is zeker niet minder dan Waterman
hahaquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 20:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, m'n toetsenbord doet dat automatisch bij woorden die onterecht gebruikt worden. :S
lolquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 20:02 schreef RvLaak het volgende:
Lol, kijk ff naar de tussenstand en zie PSV achterstaan op Heracles
Om vervolgens in 10 jaar tijd 25 andere clubs te hebben.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 20:01 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
zou kunnen ja. Maar dat zou je bijvoorbeeld ook van Drenthe kunnen zeggen. En die heeft bij Madrid gevoetbald.
Ja maar daar heeft hij het niet waargemaaktquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 20:01 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
zou kunnen ja. Maar dat zou je bijvoorbeeld ook van Drenthe kunnen zeggen. En die heeft bij Madrid gevoetbald.
Haha kéquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 20:02 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Nu dus maar ff de wedstrijd aangezet. Had het niet verwacht eerlijk gezegd
swsquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 20:03 schreef Doublepain het volgende:
Kunstgras is competitievervalsing
opendeur.jpgquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 20:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Om vervolgens in 10 jaar tijd 25 andere clubs te hebben.
Dat dus.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 20:03 schreef Doublepain het volgende:
Kunstgras is competitievervalsing
Calimeroquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 20:03 schreef Knalerwtje het volgende:
Kunstgras. Competitievervalsing is het.
Jan Smit is het hier niet mee eens.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 20:03 schreef Knalerwtje het volgende:
Kunstgras. Competitievervalsing is het.
roflcopter!!11!!!!quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 20:02 schreef RvLaak het volgende:
Wereldgoal was dat iddquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 20:04 schreef GGMM het volgende:
Vanaf 30 meter afstand schieten
Dat doet me aan Depay denken.
En aan vrouwenvoetbalquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 20:04 schreef GGMM het volgende:
Vanaf 30 meter afstand schieten
Dat doet me aan Depay denken.
Die foto van jou met die eierdop.quote:
Was eigenlijk aan het wachten op PECquote:
Goede voetballers letten niet op de ondergrondquote:
uitwedstrijd.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 20:04 schreef Cavaliers het volgende:
Laatste keer de nul in septemberWat erg
Ik kan me nog een Frank de Boer herinneren die vond dat het gras bij WIllem 2 te lang was.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 20:04 schreef RvLaak het volgende:
Goede voetballers letten niet op de ondergrond
Kan gebeuren.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 20:04 schreef Cavaliers het volgende:
Laatste keer de nul in een uitwedstrijd was in septemberWat erg
Ik had het dan ook over goede voetballersquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 20:05 schreef Knalerwtje het volgende:
[..]
Ik kan me nog een Frank de Boer herinneren die vond dat het gras bij WIllem 2 te lang was.
Dat was bij ADO.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 20:05 schreef Knalerwtje het volgende:
[..]
Ik kan me nog een Frank de Boer herinneren die vond dat het gras bij WIllem 2 te lang was.
hipstert. Beetje naar PEC kijken.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 20:04 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Was eigenlijk aan het wachten op PEC, vond de overige wedstrijden niet interessant genoeg om te kijken. Tot deze tussenstand
Dat was bij Ajax - Feyenoord goed te zienquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 20:04 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Was eigenlijk aan het wachten op PEC, vond de overige wedstrijden niet interessant genoeg om te kijken. Tot deze tussenstand
[..]
Goede voetballers letten niet op de ondergrond
Owja, ADO was het.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 20:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat was bij ADO.
En daar had hij volkomen gelijk in.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |