Lullig.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 18:25 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Nee, gewoon die belachelijk slechte scheidsrechter weer die twee rode kaarten uitdeelt. Die van Rayhi was bizar.
Of het meevalt of niet, natrappen is rood. Simpel.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 18:25 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Andere rode was voor natrappen, daar kan ik dan nog wel inkomen al viel dat ook wel mee.
Goh, toch wel?quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 18:25 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Andere rode was voor natrappen, daar kan ik dan nog wel inkomen
Ja, dat lijkt me ook.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 18:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Daar zullen blij mee zijn in Zeist.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 18:30 schreef Dj_Day-V het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 18:40 schreef StevenQ het volgende:
PSV vanavond met 11 Nederlanders: Zoet, Willems, Rekik, Bruma, Brenet, Maher, Schaars, Wijnaldum, Depay, Locadia en Jozefzoon.
Netjes.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 18:40 schreef StevenQ het volgende:
PSV vanavond met 11 Nederlanders: Zoet, Willems, Rekik, Bruma, Brenet, Maher, Schaars, Wijnaldum, Depay, Locadia en Jozefzoon.
quote:
Stelletje racistenquote:
Doen ze goedquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 18:40 schreef StevenQ het volgende:
En dat allemaal van onze belastingschulden...quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 18:40 schreef StevenQ het volgende:
Ik had het uitstaan, omdat muziek. Maar ff gecheckt en ik heb er ook last van ja.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 18:42 schreef Cavaliers het volgende:
Ben ik de enige met een zwaar verneukt geluid?
Hier kan Tom niet om lachen.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 18:42 schreef donroyco het volgende:
[..]
En dat allemaal van onze belastingschulden...
2 blanken.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 18:40 schreef StevenQ het volgende:
Ik dacht even dat het aan mijn audiokabel lag, maar het geluid van de stream is gewoon verneukt.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 18:42 schreef Cavaliers het volgende:
Ben ik de enige met een zwaar verneukt geluid?
Je snapt wel wat ik bedoelquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 18:44 schreef StevenQ het volgende:
[..]
gewoon allemaal een Nederlands paspoort en in Nederland geboren
niet alleen de streamquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 18:45 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik dacht even dat het aan mijn audiokabel lag, maar het geluid van de stream is gewoon verneukt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |