SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Go RKC.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 18:06 schreef Cavaliers het volgende:
Nog maar even voor het nieuwe topic dan:
NEC: Johnsson; Van Eijden, Cmovs, Palsson, Conboy; Foor, Stutter, Haitz, Hemlein, Rieks; Higdon
RKC: Seda, Lamey, Van Weert, Van Mosselveld, Amieux, Duits, Jungschlager, Braber, Castelen, Joachim, Schet
Benieuwd of dat duo NEC wél aan de praat krijgt.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 18:06 schreef Cavaliers het volgende:
Nog maar even voor het nieuwe topic dan:
NEC: Johnsson; Van Eijden, Cmovs, Palsson, Conboy; Foor, Stutter, Haitz, Hemlein, Rieks; Higdon
RKC: Seda, Lamey, Van Weert, Van Mosselveld, Amieux, Duits, Jungschlager, Braber, Castelen, Joachim, Schet
1-2.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 18:14 schreef Cavaliers het volgende:
Denk dat we punten gaan verliezen in Almelo.
twitter:thijsslegers twitterde op zaterdag 24-08-2013 om 18:13:27Locadia ipv Matavz en Jozefzoon ipv Park in de basis straks. #herpsv reageer retweet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Locadiaquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 18:14 schreef Dj_Day-V het volgende:
twitter:thijsslegers twitterde op zaterdag 24-08-2013 om 18:13:27Locadia ipv Matavz en Jozefzoon ipv Park in de basis straks. #herpsv reageer retweet
quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 18:15 schreef Toto69 het volgende:
Serie A:Wat een drukte daarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zap ik net wegquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 18:23 schreef Toto69 het volgende:
De Graafschap - Jong PSV 3-0 trouwens, met op 't einde een knokpartijtje denk ik, want ik zie rood, geel, en rood voor Jong PSV binnen 2-3 minuutjes tijd
En die andere twee kaarten?quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 18:24 schreef tompsv18 het volgende:
Die rode kaart voor Rayhi sloeg echt helemaal nergens op. Speelde gewoon de bal. Wat een verschrikkelijk slechte scheidsrechter is dat zeg. Was de hele wedstrijd al bezig met die rare beslissingen van hem.
Nee, gewoon die belachelijk slechte scheidsrechter weer die twee rode kaarten uitdeelt. Die van Rayhi was bizar.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 18:23 schreef Toto69 het volgende:
De Graafschap - Jong PSV 3-0 trouwens, met op 't einde een knokpartijtje denk ik, want ik zie rood, geel, en rood voor Jong PSV binnen 2-3 minuutjes tijd
quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 18:24 schreef tompsv18 het volgende:
Die rode kaart voor Rayhi sloeg echt helemaal nergens op. Speelde gewoon de bal. Wat een verschrikkelijk slechte scheidsrechter is dat zeg. Was de hele wedstrijd al bezig met die rare beslissingen van hem.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |