quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 19:52 schreef Dj_Day-V het volgende:
Van?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
Klopt. Beetje een Fischer maar dan net iets beter.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 19:52 schreef GGMM het volgende:
Depay trouwens![]()
![]()
Ik denk niet dat het lang duurt voordat Davy het met mij eens is dat dit maar een hele beperkte voetballer is.
quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 19:54 schreef TLC het volgende:
Zwolle kan vanavond alleen koploper zijn in de Eredivisie![]()
![]()
Aanvallend doet hij álles zelf, hij schiet vanuit elke positie. Ik zou er helemaal gek van worden als ik PSV-er was. Ik heb een hekel aan dat soort spelers. Hij doet me aan Babel denken in z'n eerste periode bij Ajax.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 19:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Best een goede speler hoor. Alleen wat knullig met meeverdedigen.
Zou leuk zijnquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 19:54 schreef TLC het volgende:
![]()
Dat kan inderdaad, het kan ook niet. Alles kan gebeuren, elf tegen elf, bal is rond et cetera.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 19:54 schreef TLC het volgende:
![]()
Doe maar voor Depay dan.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 19:54 schreef Doublepain het volgende:
Park mag er wel inkomen voor Jozefzoon
Ja maar dat kan hij nog wel ontwikkelen denk ik.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 19:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
Aanvallend doet hij álles zelf, hij schiet vanuit elke positie. Ik zou er helemaal gek van worden als ik PSV-er was. Ik heb een hekel aan dat soort spelers. Hij doet me aan Babel denken in z'n eerste periode bij Ajax.
Ik had 4-2.quote:
Dat dachten we van Babel ook.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 19:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja maar dat kan hij nog wel ontwikkelen denk ik.
Je omschrijving doet me aan Fisscher denkenquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 19:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
Aanvallend doet hij álles zelf, hij schiet vanuit elke positie. Ik zou er helemaal gek van worden als ik PSV-er was. Ik heb een hekel aan dat soort spelers. Hij doet me aan Babel denken in z'n eerste periode bij Ajax.
Zo technisch vind ik Depay niet.quote:
Dus Depay speelt over een paar jaar ook bij een Engelse subtopper?quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 19:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
Uh, oke. Gefeliciteerd?quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 19:56 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Je omschrijving doet me aan Fisscher denken
Gaat ook helemaal goedkomen. Die jongen heeft alles in zich om een topper te worden.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 19:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja maar dat kan hij nog wel ontwikkelen denk ik.
Jammer dat je terug bent.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 19:56 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Je omschrijving doet me aan Fisscher denken
Hij loopt zich veel te vaak vast om technisch begaafd genoemd te worden. Hij heeft een geniaal schot, maar dat alleen is wat beperkt.quote:
Daar zou ik niet van uit gaan.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 19:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dus Depay speelt over een paar jaar ook bij een Engelse subtopper?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |