Jaquote:
Vorige week pingeltje gemist, ik word nog niet bang.quote:
FOX Sports Eredivisie 3.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 19:30 schreef GGMM het volgende:
Ik neem aan dat PSV op het 1ste kanaal wordt uitgezonden?
idd, de winst is totaal afhankelijk van hem.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 19:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
Jozefzoon.
PSV wil niet winnen blijkbaar.
Duh, hij is uitstekend opgeleid. Geen wonder dat Bakkali niet speelt.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 19:31 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
idd, de winst is totaal afhankelijk van hem.
Den Haag: Higlerquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 19:31 schreef donroyco het volgende:
Wie zijn de arbiters in Den Haag en Almelo?
Thanks!quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 19:32 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Den Haag: Higler
Almelo: Wiedemeijer
Drie woorden:quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 19:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
Duh, hij is uitstekend opgeleid. Geen wonder dat Bakkali niet speelt.
Ik voorspel een rode kaart in Den Haag.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 19:32 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Den Haag: Higler
Almelo: Wiedemeijer
Ik doe met je mee.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 19:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik voorspel een rode kaart in Den Haag.
Ji-Sung is 1 woord.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 19:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Drie woorden:
Ji Sung Park
Voorzorg. Geen risico's nemen met oog op Milan.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 19:34 schreef Scorpion_17 het volgende:
Waarom speelt Park niet? Ik neem aan dat hij niet al meteen na 1 wedstrijd geblesseerd is geraakt?
Nu al? Wordt nog een breekbaar seizoen dan...quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 19:34 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Voorzorg. Geen risico's nemen met oog op Milan.
Maar waarom, Hupperts doet het vrij aardig. Of vanwege Höchers doelpunt?quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 19:35 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Zit op de bank. Höcher in zijn plaats.
Tja, op zich niet verkeerd natuurlijk. Ze hebben genoeg back-ups dus waarom ook niet.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 19:35 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Nu al? Wordt nog een breekbaar seizoen dan...
Dat weet ik niet, misschien licht geblesseerd?quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 19:35 schreef donroyco het volgende:
[..]
Maar waarom, Hupperts doet het vrij aardig. Of vanwege Höchers doelpunt?
Park is duidelijk een zeer harde werker, voortdurend in beweging en vond hem bijzonder goed spelen tegen Milan. Denk dat Cocu hem pas aan het einde in laat vallen of zelfs helemaal niet met oog op Milan.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 19:36 schreef ZaZoe het volgende:
Park niet in de basis?
Was eigenlijk best wel tevreden over hem tijdens de wedstrijd tegen Milan.
Maar goed, hij zal vast wel gebracht worden in de 2e helft.
Kan wat mij betreft niet vroeg genoeg.
Beetje ritme en medespelers goed aanvoelen kan anders geen kwaad, heeft net 1 wedstrijd gespeeld.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 19:37 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Park is duidelijk een zeer harde werker, voortdurend in beweging en vond hem bijzonder goed spelen tegen Milan. Denk dat Cocu hem pas aan het einde in laat vallen of zelfs helemaal niet met oog op Milan.
Ach ja. Zolang PSV blijft winnen zal niemand klagen vermoed ik.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 19:39 schreef ZaZoe het volgende:
[..]
Beetje ritme en medespelers goed aanvoelen kan anders geen kwaad, heeft net 1 wedstrijd gespeeld.
quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 19:41 schreef donroyco het volgende:
Goaltje Robben
[Video][Bundesliga] Wereldgoal Robben helpt Bayern aan zege
quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 19:41 schreef donroyco het volgende:
Goaltje Robben
[Video][Bundesliga] Wereldgoal Robben helpt Bayern aan zege
quote:
picsquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 19:47 schreef GGMM het volgende:
Er ligt een stroopwafel op m'n koffie.
Ik herhaal. Er ligt een stroopwafel op m'n koffie.
Natuurlijk niet. Iedereen is naar The Shamrock.quote:
Geni-fucking-aal.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 19:48 schreef Knalerwtje het volgende:
11 Nederlanders in de basis. Geniaal.![]()
quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 19:48 schreef donroyco het volgende:
[..]
Natuurlijk niet. Iedereen is naar The Shamrock.
mattie ben je weer terugquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 19:49 schreef Doublepain het volgende:
Rekik duwt hem zo het stadion uit zonder moeite, beest.
In Almelo is altijd iets te doen.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 19:48 schreef donroyco het volgende:
[..]
Natuurlijk niet. Iedereen is naar The Shamrock.
quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 19:49 schreef Doublepain het volgende:
Rekik duwt hem zo het stadion uit zonder moeite, beest.
Barcelona had er ook veel in het tijdperk Van Gaal.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 19:49 schreef Knalerwtje het volgende:
[..]
Welke topclub kan dat zeggen in het recente verleden.
Feyenoord vorig jaar ook een keer toch?quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 19:49 schreef Knalerwtje het volgende:
[..]
Welke topclub kan dat zeggen in het recente verleden.
Het ging over topclubsquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 19:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Feyenoord vorig jaar ook een keer toch?
Hij doelt op topclubquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 19:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
De kern zat in het woordje 'topclub'.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 19:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Feyenoord ja.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 19:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Valse goalmelding. Ban.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 19:51 schreef GGMM het volgende:
3 keer ingekopt, dat was een prima voorzet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Best een goede speler hoor. Alleen wat knullig met meeverdedigen.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 19:52 schreef GGMM het volgende:
Depay trouwens![]()
![]()
Ik denk niet dat het lang duurt voordat Davy het met mij eens is dat dit maar een hele beperkte voetballer is.
Dat Davy dat niet al toe durft te geven is toch wel zwak.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 19:52 schreef GGMM het volgende:
Depay trouwens![]()
![]()
Ik denk niet dat het lang duurt voordat Davy het met mij eens is dat dit maar een hele beperkte voetballer is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |