quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 19:52 schreef Dj_Day-V het volgende:
Van?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
Klopt. Beetje een Fischer maar dan net iets beter.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 19:52 schreef GGMM het volgende:
Depay trouwens![]()
![]()
Ik denk niet dat het lang duurt voordat Davy het met mij eens is dat dit maar een hele beperkte voetballer is.
quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 19:54 schreef TLC het volgende:
Zwolle kan vanavond alleen koploper zijn in de Eredivisie![]()
![]()
Aanvallend doet hij álles zelf, hij schiet vanuit elke positie. Ik zou er helemaal gek van worden als ik PSV-er was. Ik heb een hekel aan dat soort spelers. Hij doet me aan Babel denken in z'n eerste periode bij Ajax.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 19:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Best een goede speler hoor. Alleen wat knullig met meeverdedigen.
Zou leuk zijnquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 19:54 schreef TLC het volgende:
![]()
Dat kan inderdaad, het kan ook niet. Alles kan gebeuren, elf tegen elf, bal is rond et cetera.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 19:54 schreef TLC het volgende:
![]()
Doe maar voor Depay dan.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 19:54 schreef Doublepain het volgende:
Park mag er wel inkomen voor Jozefzoon
Ja maar dat kan hij nog wel ontwikkelen denk ik.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 19:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
Aanvallend doet hij álles zelf, hij schiet vanuit elke positie. Ik zou er helemaal gek van worden als ik PSV-er was. Ik heb een hekel aan dat soort spelers. Hij doet me aan Babel denken in z'n eerste periode bij Ajax.
Ik had 4-2.quote:
Dat dachten we van Babel ook.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 19:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja maar dat kan hij nog wel ontwikkelen denk ik.
Je omschrijving doet me aan Fisscher denkenquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 19:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
Aanvallend doet hij álles zelf, hij schiet vanuit elke positie. Ik zou er helemaal gek van worden als ik PSV-er was. Ik heb een hekel aan dat soort spelers. Hij doet me aan Babel denken in z'n eerste periode bij Ajax.
Dus Depay speelt over een paar jaar ook bij een Engelse subtopper?quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 19:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
Uh, oke. Gefeliciteerd?quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 19:56 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Je omschrijving doet me aan Fisscher denken
Gaat ook helemaal goedkomen. Die jongen heeft alles in zich om een topper te worden.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 19:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja maar dat kan hij nog wel ontwikkelen denk ik.
Jammer dat je terug bent.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 19:56 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Je omschrijving doet me aan Fisscher denken
Hij loopt zich veel te vaak vast om technisch begaafd genoemd te worden. Hij heeft een geniaal schot, maar dat alleen is wat beperkt.quote:
Daar zou ik niet van uit gaan.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 19:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dus Depay speelt over een paar jaar ook bij een Engelse subtopper?
Ik ook niet, maar het is Babel ook gelukt.quote:
Ik denk dat het een prima speler kan worden voor Spurs, Valencia, Napoli ofzo.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 19:57 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Gaat ook helemaal goedkomen. Die jongen heeft alles in zich om een topper te worden.
Ja, en door dat "geniale" schot probeert hij constant vanuit elke hoek op goal te schieten.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 19:57 schreef Knalerwtje het volgende:
[..]
Hij loopt zich veel te vaak vast om technisch begaafd genoemd te worden. Hij heeft een geniaal schot, maar dat alleen is wat beperkt.
Liverpool was toen nog top.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 19:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar het is Babel ook gelukt.
quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 19:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar het is Babel Van Geel ook gelukt.
Tja, volgens vrijwel elke PSV-supporter hier schijnt hij beter te zijn dan Mertens, en die heeft het ook tot Napoli geschopt.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 19:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik denk dat het een prima speler kan worden voor Spurs, Valencia, Napoli ofzo.
Wij hebben Brands, de man die Marcelo voor 3 miljoen kon slijten.quote:
bijnaquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 19:58 schreef Doublepain het volgende:
Dit gaat hem worden, Depay fixt het wel
Ach hij zal wel beter kunnen worden dan Mertens hoor.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 19:58 schreef Knalerwtje het volgende:
[..]
Tja, volgens vrijwel elke PSV-supporter hier schijnt hij beter te zijn dan Mertens, en die heeft het ook tot Napoli geschopt.
Absoluut. Snelheid, kracht, schot en een passeerbeweging. Alleen even polijsten. Toppertje in de maak.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 19:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik denk dat het een prima speler kan worden voor Spurs, Valencia, Napoli ofzo.
Touche.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 19:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wij hebben Brands, de man die Marcelo voor 3 miljoen kon slijten.
Dat komt helemaal goed dus.
met 11 man op de helft van de tegenstander is minder handig.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 19:58 schreef Dj_Day-V het volgende:
Nu natuurlijk heletijd met 11 man op eigen helft
En die Strootman wegkreeg voor zo'n 18 miljoen teveelquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 19:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wij hebben Brands, de man die Marcelo voor 3 miljoen kon slijten.
Dat komt helemaal goed dus.
Geniaal staat per ongeluk tussen aanhalingstekens.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 19:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, en door dat "geniale" schot probeert hij constant vanuit elke hoek op goal te schieten.
Zou liever wekelijks spelen bij Heracles dan wekelijks banken bij PSV.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 20:00 schreef Knalerwtje het volgende:
Die Pasveer is een hele behoorlijke keeper volgens mij. Bankmateriaal voor een topclub in de eredivisie.
Alleen qua mentaliteit kan het misschien nog misgaan.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 19:59 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Absoluut. Snelheid, kracht, schot en een passeerbeweging. Alleen even polijsten. Toppertje in de maak.
Mwa, denk dat hij bij een topclub direct door de mand valt.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 20:00 schreef Knalerwtje het volgende:
Die Pasveer is een hele behoorlijke keeper volgens mij. Bankmateriaal voor een topclub in de eredivisie.
Staan bij mij toch vooral blunders op het netvlies.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 20:00 schreef Knalerwtje het volgende:
quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 20:00 schreef Knalerwtje het volgende:
Niet als je meer geld kan verdienen bij die topclub. Lekker op de eerste rang zitten en centjes tellen.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 20:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zou liever wekelijks spelen bij Heracles dan wekelijks banken bij PSV.
Hij is zeker niet minder dan Watermanquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 20:00 schreef GGMM het volgende:
[..]
Mwa, denk dat hij bij een topclub direct door de mand valt.
Maar voor op de bank, misschien ja.
Ja, m'n toetsenbord doet dat automatisch bij woorden die onterecht gebruikt worden. :Squote:Op zaterdag 24 augustus 2013 20:00 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Geniaal staat per ongeluk tussen aanhalingstekens.
Waterman.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 20:01 schreef Knalerwtje het volgende:
[..]
Hij is zeker niet minder dan Waterman
zou kunnen ja. Maar dat zou je bijvoorbeeld ook van Drenthe kunnen zeggen. En die heeft bij Madrid gevoetbald.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 20:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Alleen qua mentaliteit kan het misschien nog misgaan.
Fred Grim ook niet.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 20:01 schreef Knalerwtje het volgende:
[..]
Hij is zeker niet minder dan Waterman
hahaquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 20:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, m'n toetsenbord doet dat automatisch bij woorden die onterecht gebruikt worden. :S
lolquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 20:02 schreef RvLaak het volgende:
Lol, kijk ff naar de tussenstand en zie PSV achterstaan op Heracles
Om vervolgens in 10 jaar tijd 25 andere clubs te hebben.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 20:01 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
zou kunnen ja. Maar dat zou je bijvoorbeeld ook van Drenthe kunnen zeggen. En die heeft bij Madrid gevoetbald.
Ja maar daar heeft hij het niet waargemaaktquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 20:01 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
zou kunnen ja. Maar dat zou je bijvoorbeeld ook van Drenthe kunnen zeggen. En die heeft bij Madrid gevoetbald.
Haha kéquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 20:02 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Nu dus maar ff de wedstrijd aangezet. Had het niet verwacht eerlijk gezegd
swsquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 20:03 schreef Doublepain het volgende:
Kunstgras is competitievervalsing
opendeur.jpgquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 20:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Om vervolgens in 10 jaar tijd 25 andere clubs te hebben.
Dat dus.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 20:03 schreef Doublepain het volgende:
Kunstgras is competitievervalsing
Calimeroquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 20:03 schreef Knalerwtje het volgende:
Kunstgras. Competitievervalsing is het.
Jan Smit is het hier niet mee eens.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 20:03 schreef Knalerwtje het volgende:
Kunstgras. Competitievervalsing is het.
roflcopter!!11!!!!quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 20:02 schreef RvLaak het volgende:
Wereldgoal was dat iddquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 20:04 schreef GGMM het volgende:
Vanaf 30 meter afstand schieten
Dat doet me aan Depay denken.
En aan vrouwenvoetbalquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 20:04 schreef GGMM het volgende:
Vanaf 30 meter afstand schieten
Dat doet me aan Depay denken.
Die foto van jou met die eierdop.quote:
Was eigenlijk aan het wachten op PECquote:
Goede voetballers letten niet op de ondergrondquote:
uitwedstrijd.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 20:04 schreef Cavaliers het volgende:
Laatste keer de nul in septemberWat erg
Ik kan me nog een Frank de Boer herinneren die vond dat het gras bij WIllem 2 te lang was.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 20:04 schreef RvLaak het volgende:
Goede voetballers letten niet op de ondergrond
Kan gebeuren.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 20:04 schreef Cavaliers het volgende:
Laatste keer de nul in een uitwedstrijd was in septemberWat erg
Ik had het dan ook over goede voetballersquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 20:05 schreef Knalerwtje het volgende:
[..]
Ik kan me nog een Frank de Boer herinneren die vond dat het gras bij WIllem 2 te lang was.
Dat was bij ADO.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 20:05 schreef Knalerwtje het volgende:
[..]
Ik kan me nog een Frank de Boer herinneren die vond dat het gras bij WIllem 2 te lang was.
hipstert. Beetje naar PEC kijken.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 20:04 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Was eigenlijk aan het wachten op PEC, vond de overige wedstrijden niet interessant genoeg om te kijken. Tot deze tussenstand
Dat was bij Ajax - Feyenoord goed te zienquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 20:04 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Was eigenlijk aan het wachten op PEC, vond de overige wedstrijden niet interessant genoeg om te kijken. Tot deze tussenstand
[..]
Goede voetballers letten niet op de ondergrond
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |