Ik ook niet, maar het is Babel ook gelukt.quote:
Ik denk dat het een prima speler kan worden voor Spurs, Valencia, Napoli ofzo.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 19:57 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Gaat ook helemaal goedkomen. Die jongen heeft alles in zich om een topper te worden.
Ja, en door dat "geniale" schot probeert hij constant vanuit elke hoek op goal te schieten.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 19:57 schreef Knalerwtje het volgende:
[..]
Hij loopt zich veel te vaak vast om technisch begaafd genoemd te worden. Hij heeft een geniaal schot, maar dat alleen is wat beperkt.
Liverpool was toen nog top.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 19:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar het is Babel ook gelukt.
quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 19:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar het is Babel Van Geel ook gelukt.
Tja, volgens vrijwel elke PSV-supporter hier schijnt hij beter te zijn dan Mertens, en die heeft het ook tot Napoli geschopt.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 19:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik denk dat het een prima speler kan worden voor Spurs, Valencia, Napoli ofzo.
Wij hebben Brands, de man die Marcelo voor 3 miljoen kon slijten.quote:
bijnaquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 19:58 schreef Doublepain het volgende:
Dit gaat hem worden, Depay fixt het wel
Ach hij zal wel beter kunnen worden dan Mertens hoor.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 19:58 schreef Knalerwtje het volgende:
[..]
Tja, volgens vrijwel elke PSV-supporter hier schijnt hij beter te zijn dan Mertens, en die heeft het ook tot Napoli geschopt.
Absoluut. Snelheid, kracht, schot en een passeerbeweging. Alleen even polijsten. Toppertje in de maak.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 19:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik denk dat het een prima speler kan worden voor Spurs, Valencia, Napoli ofzo.
Touche.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 19:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wij hebben Brands, de man die Marcelo voor 3 miljoen kon slijten.
Dat komt helemaal goed dus.
met 11 man op de helft van de tegenstander is minder handig.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 19:58 schreef Dj_Day-V het volgende:
Nu natuurlijk heletijd met 11 man op eigen helft
En die Strootman wegkreeg voor zo'n 18 miljoen teveelquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 19:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wij hebben Brands, de man die Marcelo voor 3 miljoen kon slijten.
Dat komt helemaal goed dus.
Geniaal staat per ongeluk tussen aanhalingstekens.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 19:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, en door dat "geniale" schot probeert hij constant vanuit elke hoek op goal te schieten.
Zou liever wekelijks spelen bij Heracles dan wekelijks banken bij PSV.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 20:00 schreef Knalerwtje het volgende:
Die Pasveer is een hele behoorlijke keeper volgens mij. Bankmateriaal voor een topclub in de eredivisie.
Alleen qua mentaliteit kan het misschien nog misgaan.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 19:59 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Absoluut. Snelheid, kracht, schot en een passeerbeweging. Alleen even polijsten. Toppertje in de maak.
Mwa, denk dat hij bij een topclub direct door de mand valt.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 20:00 schreef Knalerwtje het volgende:
Die Pasveer is een hele behoorlijke keeper volgens mij. Bankmateriaal voor een topclub in de eredivisie.
Staan bij mij toch vooral blunders op het netvlies.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 20:00 schreef Knalerwtje het volgende:
quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 20:00 schreef Knalerwtje het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |