Niet als je meer geld kan verdienen bij die topclub. Lekker op de eerste rang zitten en centjes tellen.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 20:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zou liever wekelijks spelen bij Heracles dan wekelijks banken bij PSV.
Hij is zeker niet minder dan Watermanquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 20:00 schreef GGMM het volgende:
[..]
Mwa, denk dat hij bij een topclub direct door de mand valt.
Maar voor op de bank, misschien ja.
Ja, m'n toetsenbord doet dat automatisch bij woorden die onterecht gebruikt worden. :Squote:Op zaterdag 24 augustus 2013 20:00 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Geniaal staat per ongeluk tussen aanhalingstekens.
Waterman.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 20:01 schreef Knalerwtje het volgende:
[..]
Hij is zeker niet minder dan Waterman
zou kunnen ja. Maar dat zou je bijvoorbeeld ook van Drenthe kunnen zeggen. En die heeft bij Madrid gevoetbald.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 20:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Alleen qua mentaliteit kan het misschien nog misgaan.
Fred Grim ook niet.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 20:01 schreef Knalerwtje het volgende:
[..]
Hij is zeker niet minder dan Waterman
hahaquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 20:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, m'n toetsenbord doet dat automatisch bij woorden die onterecht gebruikt worden. :S
lolquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 20:02 schreef RvLaak het volgende:
Lol, kijk ff naar de tussenstand en zie PSV achterstaan op Heracles
Om vervolgens in 10 jaar tijd 25 andere clubs te hebben.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 20:01 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
zou kunnen ja. Maar dat zou je bijvoorbeeld ook van Drenthe kunnen zeggen. En die heeft bij Madrid gevoetbald.
Ja maar daar heeft hij het niet waargemaaktquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 20:01 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
zou kunnen ja. Maar dat zou je bijvoorbeeld ook van Drenthe kunnen zeggen. En die heeft bij Madrid gevoetbald.
Haha kéquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 20:02 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Nu dus maar ff de wedstrijd aangezet. Had het niet verwacht eerlijk gezegd
swsquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 20:03 schreef Doublepain het volgende:
Kunstgras is competitievervalsing
opendeur.jpgquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 20:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Om vervolgens in 10 jaar tijd 25 andere clubs te hebben.
Dat dus.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 20:03 schreef Doublepain het volgende:
Kunstgras is competitievervalsing
Calimeroquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 20:03 schreef Knalerwtje het volgende:
Kunstgras. Competitievervalsing is het.
Jan Smit is het hier niet mee eens.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 20:03 schreef Knalerwtje het volgende:
Kunstgras. Competitievervalsing is het.
roflcopter!!11!!!!quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 20:02 schreef RvLaak het volgende:
Wereldgoal was dat iddquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 20:04 schreef GGMM het volgende:
Vanaf 30 meter afstand schieten
Dat doet me aan Depay denken.
En aan vrouwenvoetbalquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 20:04 schreef GGMM het volgende:
Vanaf 30 meter afstand schieten
Dat doet me aan Depay denken.
Die foto van jou met die eierdop.quote:
Was eigenlijk aan het wachten op PECquote:
Goede voetballers letten niet op de ondergrondquote:
uitwedstrijd.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 20:04 schreef Cavaliers het volgende:
Laatste keer de nul in septemberWat erg
Ik kan me nog een Frank de Boer herinneren die vond dat het gras bij WIllem 2 te lang was.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 20:04 schreef RvLaak het volgende:
Goede voetballers letten niet op de ondergrond
Kan gebeuren.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 20:04 schreef Cavaliers het volgende:
Laatste keer de nul in een uitwedstrijd was in septemberWat erg
Ik had het dan ook over goede voetballersquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 20:05 schreef Knalerwtje het volgende:
[..]
Ik kan me nog een Frank de Boer herinneren die vond dat het gras bij WIllem 2 te lang was.
Dat was bij ADO.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 20:05 schreef Knalerwtje het volgende:
[..]
Ik kan me nog een Frank de Boer herinneren die vond dat het gras bij WIllem 2 te lang was.
hipstert. Beetje naar PEC kijken.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 20:04 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Was eigenlijk aan het wachten op PEC, vond de overige wedstrijden niet interessant genoeg om te kijken. Tot deze tussenstand
Dat was bij Ajax - Feyenoord goed te zienquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 20:04 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Was eigenlijk aan het wachten op PEC, vond de overige wedstrijden niet interessant genoeg om te kijken. Tot deze tussenstand
[..]
Goede voetballers letten niet op de ondergrond
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |