quote:
Haal je je profiel toch leeg?quote:Op zondag 25 augustus 2013 23:18 schreef verdacht.individu het volgende:
Ik zit echt te overwegen om mijn facebook te verwijderen. Met de nieuwe search functie is het helemaal privacygevoelig. Maarja jammer dat sommige dingen via facebook worden geregeld. En je eigenlijk een soort van verplicht bent.
Als hij dit al dichten noemt, dan is de rijm op 5 dec waarschijnlijk ook dikke treurnisquote:Op maandag 26 augustus 2013 08:23 schreef Bombvis het volgende:
[ afbeelding ]
En een voor mij nieuw logo onderin, en daar zit natuurlijk een schitterende pagina achter
man man man , wat een ellende die paginaquote:Op maandag 26 augustus 2013 08:23 schreef Bombvis het volgende:
[ afbeelding ]
En een voor mij nieuw logo onderin, en daar zit natuurlijk een schitterende pagina achter
Ik kan niet stoppen met gapenquote:Op maandag 26 augustus 2013 14:09 schreef Enchanter het volgende:
[..]
man man man , wat een ellende die pagina
[ afbeelding ]
Waarom clickte ik
Wat is dat toch voor mysterieus verschijnsel waarin doodnormale vrouwen blijkbaar worden gedwongen om zich te veranderen...quote:
wat een gast zeg...quote:Op maandag 26 augustus 2013 08:23 schreef Bombvis het volgende:
[ afbeelding ]
In mijn eerste oogopslag las ik 'pedo'.quote:Op maandag 26 augustus 2013 16:45 schreef Gehenna het volgende:
[..]
wat een gast zeg...
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 26 augustus 2013 19:25 schreef VeerEli het volgende:
[ afbeelding ]
Really?! Zo'n achterlijke zin delen en ook nog je eigen status liken
wel isquote:Op maandag 26 augustus 2013 19:25 schreef VeerEli het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vat het op als een tekst met fouten maar ik kan het verkeerd opvatten.quote:Op maandag 26 augustus 2013 19:25 schreef VeerEli het volgende:
[ afbeelding ]
Ik las emo.quote:Op maandag 26 augustus 2013 17:13 schreef AthCom het volgende:
[..]
In mijn eerste oogopslag las ik 'pedo'.
Jup, het wordt alleen echt serieus gepostquote:Op maandag 26 augustus 2013 20:53 schreef HSG het volgende:
[..]
Ik vat het op als een tekst met fouten maar ik kan het verkeerd opvatten.
quote:Op maandag 26 augustus 2013 19:25 schreef VeerEli het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 26 augustus 2013 20:54 schreef sararaats het volgende:
ik krijg iets van die game-verzoeken.
Zwaar kutquote:Op maandag 26 augustus 2013 20:54 schreef sararaats het volgende:
ik krijg iets van die game-verzoeken.
Twee? Ik zie bedoeld… wat is de andere? Dat er geen punt achter staat?quote:Op maandag 26 augustus 2013 20:49 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Die andere twee grote fouten vallen je niet op?
zo'n erge grammar nazi ben ik ook weer nietquote:Op maandag 26 augustus 2013 20:49 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Die andere twee grote fouten vallen je niet op?
Dat de zin voor geen kut looptquote:Op maandag 26 augustus 2013 21:08 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Twee? Ik zie bedoeld… wat is de andere? Dat er geen punt achter staat?
Ja, klopt.quote:Op maandag 26 augustus 2013 21:12 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Dat de zin voor geen kut loopt
Dat je iets goed bedoelt, maar dat mensen het verkeerd opvatten.
Dat zou toch een stuk logischer zijn.
Is moet natuurlijk eens zijnquote:Op maandag 26 augustus 2013 21:08 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Twee? Ik zie bedoeld… wat is de andere? Dat er geen punt achter staat?
Nee, want het ging om twee andere fouten (andere ten opzichte van die is.)quote:
Schijnbaar dus nietquote:
Ja, ik las het zojuist.quote:Op maandag 26 augustus 2013 21:25 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Nee, want het ging om twee andere fouten (andere ten opzichte van die is.)
Moet kunnen.quote:
quote:Gotta love Spotify Premium ♥. Geen reclames meer tussendoor en ook op je phone kunne luistere en offline. Perfect voor een music addict zoals moi
moi is Frans.quote:Op maandag 26 augustus 2013 23:55 schreef ChatGirl het volgende:
Klachtwaardige status. Schrijf in het Nederlands óf in het Engels, niet half/half
[..]
Owjaquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 00:07 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
moi is Frans.
ik gooi er soms ook nog Frysk en Duits doorheen, lik mijn leeuwenballen
Ze bedoelt het goed maar je vat het verkeerd opquote:Op maandag 26 augustus 2013 19:25 schreef VeerEli het volgende:
[ afbeelding ]
Het is een 'hij'quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 00:13 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ze bedoelt het goed maar je vat het verkeerd op
Patsen met je premium spotify van 5 uuro in de maandquote:Op maandag 26 augustus 2013 23:55 schreef ChatGirl het volgende:
Klachtwaardige status. Schrijf in het Nederlands óf in het Engels, niet half/half
[..]
quote:Ja hoor ik net wakker van het gezoem, zat er weer zo pokke beest binnen k ben iig 1x gestoken Henk slaapt heerlijk door ook al had ik het grote licht aan, hopelijk was die lieve mug alleen binnen en heb die ze vrienden buiten gelaten!
Als je dan toch wakker bent kan je net zo goed even je facebook aanzwengelen.quote:
Twee maanden later:quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 07:00 schreef sunmoonstar het volgende:
[ afbeelding ]
Ze hebben een maandje
Premium is 10 euro. Unlimited kost 5 euro per maand.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 00:15 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Patsen met je premium spotify van 5 uuro in de maand
quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 00:13 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ze bedoelt het goed maar je vat het verkeerd op
Precies.quote:Op maandag 26 augustus 2013 16:36 schreef Gehenna het volgende:
en daarbij, wat is het überhaupt voor probleem dat je je af en toe een klein beetje aanpast aan je medemens?
Je vergeet in het dyslectisch...quote:Op maandag 26 augustus 2013 23:55 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Post dan wat leuks, of iets in de trant van: 'vanmiddag weer werken' ofzo.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 07:51 schreef DroogDok het volgende:
[..]
Als je dan toch wakker bent kan je net zo goed even je facebook aanzwengelen.
Wat is daar erg aan?quote:Op zondag 25 augustus 2013 15:28 schreef einschtein het volgende:
Zet zojuist iemand een foto op Facebook van een sleutelhanger uit Londen, die hij van een vriendin heeft gekregen. Wat voor sleutelhanger? Van Kenny, uit Southpark.
Serieus.
quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 15:55 schreef EDMAN- het volgende:
Holy shit
https://www.facebook.com/(...)927849&type=1&ref=nf
quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 15:55 schreef EDMAN- het volgende:
Holy shit
https://www.facebook.com/(...)927849&type=1&ref=nf
Dat plaatje idd en nee het kan eigenlijk niet ik weet hetquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 16:00 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
Om de grap of om diegene die het post?
Of je gooit gewoon alle domme mensen uit je vriendenlijstquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 16:42 schreef ntm het volgende:
Wat ik me dus eigenlijk afvraag, als we ons ergeren aan Facebook of bepaalde dingen die op Facebook worden gepost, waarom niet Facebook verwijderen? Ik ga het denk ik wel verwijderen want het is gewoon niet leuk meer
Link?quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 15:51 schreef EDMAN- het volgende:
Pagina: Liefde voor Holland
niks oprot premie,gewoon het vliegtuig in en op zoutuh met ze,en anders de gaskamer in had hitler met hen mottuh doen,hadduh we ze nu hier niet gehad,waruh ze allang uit geroeid,dat smerige stink volk,ze kommuh hier alleen maar voor de sociale dienst,want dat begrijpen ze als geen ander,maar de rest is het ik nieh begrijpuh,he,he ,ik nieh begrijpuh,maar ze wetuh precies wat je bedoel,dus op zoutuh met dat smerige tiefus volk,hebben wij weer normaal onze centjes terug en hoeven dan ook niet zo te klagen dat Nederland naar de klotuh aan het gaan is .als het al niet na de klotuh is geholpen door die smerige kamelen neukers
(het gaat over buitenlanders uiteraard) gast komt nog uit m'n woonplaats ook, en heeft kinderen
Gokje: Facebook is ook wel handig en leuk soms.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 16:42 schreef ntm het volgende:
Wat ik me dus eigenlijk afvraag, als we ons ergeren aan Facebook of bepaalde dingen die op Facebook worden gepost, waarom niet Facebook verwijderen? Ik ga het denk ik wel verwijderen want het is gewoon niet leuk meer
Dat dus. Paar jaar geleden zaten al die irritante mensen op hyvesquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 16:56 schreef xzaz het volgende:
Kunnen al die mensen niet gewoon terug naar Hyves?
Somsquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 16:52 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Gokje: Facebook is ook wel handig en leuk soms.
Was dat nou zo moeilijk_
Dan blijven er heel weinig overquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 16:48 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Of je gooit gewoon alle domme mensen uit je vriendenlijst
quote:
quote:Esther Swart Een admiraal die samen met Willem Barentz het behouden huis(of zo) heeft gebouwd op de noord-of zuidpool.
quote:Tom van Steensel Sr. Heeft dan niemand in de gaten, dat al deze vragen wel eens tot doel hebben, op den duur alles van je te weten in het belang van..... ja wie ? BIG BROTHER !!!! Let op uw saek gij onnozelen!
En dan te bedenken dat meerdere users uit dit topic al een report bij FB hebben ingediend om deze pagina te laten verwijderen...quote:
Dan gooi je het kind met het badwater weg. Facebook is hartstikke handig en vaak wel lachen. Bovendien heb ik niet van die paupers in mijn lijst dus ik erger mij niet echt. En ach, we blijven Hollanders dus lekker zeiken op dingen zit ook in onze natuurquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 16:42 schreef ntm het volgende:
Klopt. Ik ookquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 18:08 schreef Jerkmaine het volgende:
[..]
En dan te bedenken dat meerdere users uit dit topic al een report bij FB hebben ingediend om deze pagina te laten verwijderen...
Als zoiets in ONZ langskomt, oké, maar ik ben bang dat die Facebookers het daadwerkelijk zo zien.quote:
Universiteitquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 17:14 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Misschien toch een keer iets anders gaan doen dan een kappersopleiding
Handig voor wat?quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 18:23 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Dan gooi je het kind met het badwater weg. Facebook is hartstikke handig en vaak wel lachen. Bovendien heb ik niet van die paupers in mijn lijst dus ik erger mij niet echt. En ach, we blijven Hollanders dus lekker zeiken op dingen zit ook in onze natuur
Feestjes, evenementen, dingen afspreken met mensen, ouwehoeren, links naar interessant leesvoer, foto's van lekkere chicks... lijkt me duidelijk.quote:
Ik moest ook heel hard lachen. Alleen is dit soort humor alleen maar leuk als je het juist niet echt meent. Ik vrees dat dat op die pagina niet geldt.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 16:00 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
Om de grap of om diegene die het post?
Mooi gedicht toch!quote:Op maandag 26 augustus 2013 14:22 schreef xzaz het volgende:
[..]
Ik kan niet stoppen met gapen
Dus ga ik nu slapen
wat dacht je van eindeloos varieren:quote:Op woensdag 28 augustus 2013 10:13 schreef mjs_1210 het volgende:
[..]
Mooi gedicht toch!
Daar kunnen we wel uren over filosoferen...
"Tryna"quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 22:32 schreef DeHovenier het volgende:
Wijze woorden van een legende
[ afbeelding ]
ik lach me de ballen uit de broek.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 13:31 schreef DroogDok het volgende:
Hilarisch
[ afbeelding ]
Edit:
Verouderd ook nog trouwens, Wim Lex is koning ondertussen.
En dan krijg je nul op rekest, werkelijk te triest voor woorden. Maar oh wee als je tieten op de Facebooks zichtbaar zijnquote:
herkenbare klachtquote:Op woensdag 28 augustus 2013 15:57 schreef Jerkmaine het volgende:
[..]
En dan krijg je nul op rekest, werkelijk te triest voor woorden. Maar oh wee als je tieten op de Facebooks zichtbaar zijn
[ afbeelding ]
Klopt.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 23:39 schreef Airenu het volgende:
[ afbeelding ]
Ik wou dat er iemand was die de taal beheerst en kon kijken of het wel klopt![]()
نيرياquote:Op woensdag 28 augustus 2013 23:39 schreef Airenu het volgende:
[ afbeelding ]
Ik wou dat er iemand was die de taal beheerst en kon kijken of het wel klopt![]()
Je naam in een andere taal laten tatoeëren wat je zelf niet kan lezen
quote:
Vertaling door iemand, geen Googlequote:Op woensdag 28 augustus 2013 23:49 schreef blup het volgende:
[..]
نيريا
zegt google translate..... zal toch niet he.
Reverse google zegt Nerea.
Ja, omdat er geen uniforme transliteratieregels zijn.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 23:49 schreef blup het volgende:
[..]
نيريا
zegt google translate..... zal toch niet he.
Reverse google zegt Nerea.
Dat snapte ik, volgens mij klopt die tattoo ook welquote:Op woensdag 28 augustus 2013 23:54 schreef padlarf het volgende:
[..]
Ja, omdat er geen uniforme transliteratieregels zijn.
Ah, op die manier. Het is in Nederland natuurlijk ook niet zo moeilijk om iemand te vinden die Arabisch kan lezen en schrijven. Aan de andere kant, hoe moeilijk kan het zijn om iemand te vinden die Mandarijn oid spreekt? Terwijl je daar regelmatig falende tatoeages van ziet.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 23:55 schreef blup het volgende:
[..]
Dat snapte ik, volgens mij klopt die tattoo ook wel
Best lastig, onder de mensen die het goed spreken zitten helaas veel analfabeten. Maar joh, hartstikke mooi die arabische text in de nek van een westers, nederlands meisje. Vergeten ze tenminste d'r naam niet als ze van achter genaaid word.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 23:58 schreef padlarf het volgende:
[..]
Ah, op die manier. Het is in Nederland natuurlijk ook niet zo moeilijk om iemand te vinden die Arabisch kan lezen en schrijven
Origineler dan in het chinees.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 23:39 schreef Airenu het volgende:
[ afbeelding ]
Je naam in een andere taal laten tatoeëren wat je zelf niet kan lezen
Ja heel Nederlands.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 09:58 schreef Darkestrah het volgende:
Komt er na 'Cornelia' nog een Nederlandse achternaam? Plaatsvervangende schaamte, zo slecht heb ik het zelden gezien.
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 09:53 schreef DroogDok het volgende:
Goed gesprek met jezelf via Facebook:
[ afbeelding ]
Whehe! Deze zag ik gisteren ook voorbij komen in mijn newsfeed..quote:
Ik heb haar naam ontcijferdquote:
Het lijkt dat ze expres zo slecht mogelijk Nederlands schrijft.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 14:49 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ik heb haar naam ontcijferd
Lekker 'Koskos'
'BRUWSSEL CENTRAR'
en ik heb ook beweis. dat ik ziek was wand die heb ik van de. adocat. en de politie heb. met. hem. getacht in het geschil te be middelen. maar. deman blijk niet tot een om gangsegeling bereid. de vrouw is diverse. malen lang. geweest bij. haar. kinderen maar. ondanks. het feit. dat. zij. duidelijk thuis. waren. wert de deur niet open gedaan.
Ummm , 14 is puber dan wil je helemaal niet dat ma met je ruzies bemoeit en al helemaal niet op facebook , dat is een totale afgang. Leuke ma heb je danquote:Op donderdag 29 augustus 2013 16:45 schreef Max-Westerman het volgende:
14 jarige paupers hebben ruzie met elkaar, pauper moeders beginnen zich ermee te bemoeien
Zwart is pauper kind 1
Paars pauper kind 2
Geel pauper moeder 1
Oranje pauper moeder 2
Groen pauper vader van pauper kind 2
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Waarom ga je als moeder zijn je met een ruzie bemoeien van je zoon op facebook? wtf
Omfgquote:Op donderdag 29 augustus 2013 19:40 schreef SEMTEX het volgende:
![]()
http://www.facebook.com/xSIGGK
Ik zie de eerste verbrande baby al staan op die pagina![]()
Wat is dat voor een titel.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 19:40 schreef SEMTEX het volgende:
![]()
http://www.facebook.com/xSIGGK
Ik zie de eerste verbrande baby al staan op die pagina![]()
Daar probeer ik ook nog steeds achter te komenquote:
Beetje disturbing ja, die hele FB-pagina. Mijn nichtje, net 12, had er iets van gesharedquote:
Link naar de pagina?quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 00:12 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Beetje disturbing ja, die hele FB-pagina. Mijn nichtje, net 12, had er iets van geshared
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |