Als je naar zijn profiel gaat en over de 'vrienden'-knop gaat met je muis dan klapt dat open.quote:Op zondag 25 augustus 2013 01:14 schreef formerjellybean het volgende:
Ik wil eigenlijk de optie dat je weg kan doen dat iemand je status liked, ik heb iemand die ik vage ken een jongen van het uitgaan en die een beetje irritant steeds al mijn statussen aan het liken , en de meest stomme statussen ook.
Dus totale like overkill , dat het een beetje wanhopig word
Die stukken steen zijn niet te vertrouwen, ik heb ook altijd ruzie met bakstenen.quote:Op zondag 25 augustus 2013 10:19 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
dat hoeft niet hoor, m'n vriend z'n statussen worden altijd binnen drie seconden geliked door een of andere keien van z'n basisschool, n
ik heb geen idee waarom daar keien staatquote:Op zondag 25 augustus 2013 12:18 schreef padlarf het volgende:
[..]
Die stukken steen zijn niet te vertrouwen, ik heb ook altijd ruzie met bakstenen.
'Kennis' icm autocorrect?quote:Op zondag 25 augustus 2013 12:28 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik heb geen idee waarom daar keien staathet is n vent iig
Allemaal de sguld van de politiek iddquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 19:11 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
- De werkloosheid is enorm hoog.
- De inflatie is hoger dan in decennia.
- Vier op de tien ondernemers zitten in de problemen.
- De zorg is zo ongeveer onbetaalbaar aan het worden.
- Het niveau van het onderwijs wordt steeds lager.
Er zijn denk ik nog veel meer voorbeelden. Maar in welke opzichten gaat het wat jou betreft dan goed met het land?
"Speciaal" is ze wel.quote:Op zondag 25 augustus 2013 12:51 schreef Airenu het volgende:
[ afbeelding ]
Denken dat je speciaal en anders bent
Een speciale dag in het leven roepen en het dan niet kunnen spellenquote:Op zondag 25 augustus 2013 12:51 schreef Airenu het volgende:
[ afbeelding ]
Dit.quote:Op zondag 25 augustus 2013 12:51 schreef Airenu het volgende:
[ afbeelding ]
ligt aan welke pyjama je hebtquote:Op zondag 25 augustus 2013 12:56 schreef Alexxxxx het volgende:
Beter in je pyjama naar de Lidl dan in een adidas huispak.
Lekker gek <3quote:Op zondag 25 augustus 2013 12:51 schreef Airenu het volgende:
[ afbeelding ]
Hier een topic erover http://www.forum.fok.nl/topic/2012663/ en erg irritant ja.quote:Op zondag 25 augustus 2013 20:20 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Ik weet niet of mensen dat Graph Search al hebben geprobeerd, maar ik vind dat toch wel wat hoor. Waar je voorheen je profiel volledig af kon schermen, is dat nu totaal niet meer mogelijk.
Vóór Graph Search kon je bijvoorbeeld alle foto's waarin je getagd was afschermen, zodat die vanaf je profiel niet publiekelijk toegankelijk zijn. Met Graph Search kun je zoeken op "Photos of <naam>" en worden alle publieke foto's waarin jij getagd bent in één keer zichtbaar voor iedereen.
quote:
Haal je je profiel toch leeg?quote:Op zondag 25 augustus 2013 23:18 schreef verdacht.individu het volgende:
Ik zit echt te overwegen om mijn facebook te verwijderen. Met de nieuwe search functie is het helemaal privacygevoelig. Maarja jammer dat sommige dingen via facebook worden geregeld. En je eigenlijk een soort van verplicht bent.
Als hij dit al dichten noemt, dan is de rijm op 5 dec waarschijnlijk ook dikke treurnisquote:Op maandag 26 augustus 2013 08:23 schreef Bombvis het volgende:
[ afbeelding ]
En een voor mij nieuw logo onderin, en daar zit natuurlijk een schitterende pagina achter
man man man , wat een ellende die paginaquote:Op maandag 26 augustus 2013 08:23 schreef Bombvis het volgende:
[ afbeelding ]
En een voor mij nieuw logo onderin, en daar zit natuurlijk een schitterende pagina achter
Ik kan niet stoppen met gapenquote:Op maandag 26 augustus 2013 14:09 schreef Enchanter het volgende:
[..]
man man man , wat een ellende die pagina
[ afbeelding ]
Waarom clickte ik
Wat is dat toch voor mysterieus verschijnsel waarin doodnormale vrouwen blijkbaar worden gedwongen om zich te veranderen...quote:
wat een gast zeg...quote:Op maandag 26 augustus 2013 08:23 schreef Bombvis het volgende:
[ afbeelding ]
In mijn eerste oogopslag las ik 'pedo'.quote:Op maandag 26 augustus 2013 16:45 schreef Gehenna het volgende:
[..]
wat een gast zeg...
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 26 augustus 2013 19:25 schreef VeerEli het volgende:
[ afbeelding ]
Really?! Zo'n achterlijke zin delen en ook nog je eigen status liken
wel isquote:Op maandag 26 augustus 2013 19:25 schreef VeerEli het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vat het op als een tekst met fouten maar ik kan het verkeerd opvatten.quote:Op maandag 26 augustus 2013 19:25 schreef VeerEli het volgende:
[ afbeelding ]
Ik las emo.quote:Op maandag 26 augustus 2013 17:13 schreef AthCom het volgende:
[..]
In mijn eerste oogopslag las ik 'pedo'.
Jup, het wordt alleen echt serieus gepostquote:Op maandag 26 augustus 2013 20:53 schreef HSG het volgende:
[..]
Ik vat het op als een tekst met fouten maar ik kan het verkeerd opvatten.
quote:Op maandag 26 augustus 2013 19:25 schreef VeerEli het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 26 augustus 2013 20:54 schreef sararaats het volgende:
ik krijg iets van die game-verzoeken.
Zwaar kutquote:Op maandag 26 augustus 2013 20:54 schreef sararaats het volgende:
ik krijg iets van die game-verzoeken.
Twee? Ik zie bedoeld… wat is de andere? Dat er geen punt achter staat?quote:Op maandag 26 augustus 2013 20:49 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Die andere twee grote fouten vallen je niet op?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |