Lijkt me verstandig om eerst effe te wennen aan het beestjequote:Op donderdag 22 augustus 2013 21:05 schreef Dekatria het volgende:
Supersterk in het zware donutwerk?
Staat buiten kijf. Ik vind het wel een strak ding.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 21:15 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Lijkt me verstandig om eerst effe te wennen aan het beestje
gaan we alle twins afschieten?quote:Op donderdag 22 augustus 2013 21:19 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Tijdens de volgende rit zullen we effe een twin shoot organiseren
Tijdens de volgende rit zullen we effe een twin shoot organiserenquote:Op donderdag 22 augustus 2013 21:16 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Staat buiten kijf. Ik vind het wel een strak ding.
Foto mag wel in de OP, puur om al die naked-fetisjisten te pesten
ja dat was toen Anne dr Alp niet starttequote:Op donderdag 22 augustus 2013 21:18 schreef Maegrim het volgende:
op 3mē bochtjes draaien ging tijdens de proefrit al, de VFR doet dat niet
ik zie net dat salatrel 6 weken terug 'een yamaha start tenminste' in de op heeft gezet![]()
had je al een werkplaatshandboek SD? hebbikwel
Yeah, gekregen van Redeemerquote:Op donderdag 22 augustus 2013 21:18 schreef Maegrim het volgende:
op 3mē bochtjes draaien ging tijdens de proefrit al, de VFR doet dat niet
ik zie net dat salatrel 6 weken terug 'een yamaha start tenminste' in de op heeft gezet![]()
had je al een werkplaatshandboek SD? hebbikwel
Gij verrader!quote:Op donderdag 22 augustus 2013 21:19 schreef Sounddragon het volgende:
Tijdens de volgende rit zullen we effe een twin shoot organiseren
Want? tis tog een Honda?quote:
Een twin is natuurlijk ook maar een half motorblok hequote:Op donderdag 22 augustus 2013 21:36 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Meneer heeft een 4 pittert en meteen twins lopen dissenals een blad aan een boom. Schaam je!
quote:Op donderdag 22 augustus 2013 20:58 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
rechts is de tijd, links is de rest; totaalstand, en 2x trip, resetten door links op de desgewenste meter ingedrukt te houden.
Stopwatch? die heb ik dan weer nog niet gevonden
Je rijdt zeker ook niet meer in de hagel nu? Ik hoor dat dat spekglad isquote:Op donderdag 22 augustus 2013 21:41 schreef Sounddragon het volgende:
Een twin is natuurlijk ook maar een half motorblok he![]()
En mensen die hun motor vies maken in de regen zijn gek, en levensmoe ook trouwens, bloedjelink, echt![]()
Ow, naais, morgen eens effe proberenquote:
Hagel?quote:Op donderdag 22 augustus 2013 21:44 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Je rijdt zeker ook niet meer in de hagel nu? Ik hoor dat dat spekglad is
en onderweg stop je bij het tankstation en bel je Anne of ze even een boedelbak wil huren en je op komt halen?quote:Op donderdag 22 augustus 2013 21:48 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Hagel?Bij donkere wolken gooi ik er snel een dekentje overheen en doe ik de garage dicht.
Wist ik maar hoe ik mijn dagteller moest resettenquote:Op donderdag 22 augustus 2013 21:50 schreef Maegrim het volgende:
die dagteller resette trouwens toen ik em effe uit had gezetmisschien was ie in de war omdat ik de datum als '220813' had gezet, 13 augustus 2022
quote:
Eerste het beste viaduct natuurlijk, en ja maar dan moet er eerst een trekhaak onder de Seat.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 21:49 schreef Salatrel het volgende:
[..]
en onderweg stop je bij het tankstation en bel je Anne of ze even een boedelbak wil huren en je op komt halen?
Een dagteller uit kunnen zetten. Wat een moderne gruwel.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 21:50 schreef Maegrim het volgende:
die dagteller resette trouwens toen ik em effe uit had gezetmisschien was ie in de war omdat ik de datum als '220813' had gezet, 13 augustus 2022
Lang ingedrukt houden werkt ook niet?quote:Op donderdag 22 augustus 2013 21:51 schreef Piles het volgende:
[..]
Wist ik maar hoe ik mijn dagteller moest resetten
Het "reset"-knopje leek mij logisch, maar die doet niks.
bij mij is het de reset knop wel maar moet je hem ingedrukt houdenquote:Op donderdag 22 augustus 2013 21:51 schreef Piles het volgende:
[..]
Nope. Tegelijk met select ook niet. Net of het knopje "loos" isquote:Op donderdag 22 augustus 2013 21:52 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Lang ingedrukt houden werkt ook niet?
Of kapoet.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 21:53 schreef Piles het volgende:
[..]
Nope. Tegelijk met select ook niet. Net of het knopje "loos" is
er zit een dagteller en 2 triptellers op, een kilometrage countdown, een stopwatch en een teller die het aantal dagen tot de ingestelde datum afteltquote:Op donderdag 22 augustus 2013 21:51 schreef Piles het volgende:
[..]
is het een yamaha? misschien is het draadje los getrildquote:Op donderdag 22 augustus 2013 21:53 schreef Piles het volgende:
[..]
Nope. Tegelijk met select ook niet. Net of het knopje "loos" is
quote:
quote:Op donderdag 22 augustus 2013 21:53 schreef Salatrel het volgende:
[..]
is het een yamaha? misschien is het draadje los getrild
Allebei Japans speelgoed.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 22:07 schreef Dekatria het volgende:
Knopje ingedrukt houden tegelijk met select... alsof je het over de Super Nintendo hebt
quote:Op donderdag 22 augustus 2013 22:18 schreef Dekatria het volgende:
Straks ga je me nog vertellen dattie een benzinemeter heeft.
Oh kijk Teun, dat was er mis met je knipperlicht vanmiddagquote:Op donderdag 22 augustus 2013 21:53 schreef Salatrel het volgende:
is het een yamaha? misschien is het draadje los getrild
Dr is niks mis met mijn knipperlichtquote:Op donderdag 22 augustus 2013 23:43 schreef punkmuis het volgende:
[..]
Oh kijk Teun, dat was er mis met je knipperlicht vanmiddag.
Behalve dat ie niet knipperde...quote:Op donderdag 22 augustus 2013 23:46 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Dr is niks mis met mijn knipperlicht![]()
Hij is niet eens verplicht ook
zo is dat! zeg het hem!quote:Op donderdag 22 augustus 2013 23:49 schreef punkmuis het volgende:
[..]
Behalve dat ie niet knipperde...
Ik ben volkomen met je eens, en gebruik hem ook altijd. De vrouw meent dat ie kapot is. Alleen als ik check doet ie het gewoon!quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 08:45 schreef Rossdale het volgende:
Mensen die geen knipperlicht gebruiken moeten ze opknopen
Ook gij Teunus
Had een vriend van me ook, zat een draadje los wat tijdens het rijden los trilde maar als hij stilstond wel net contact maakte.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 08:47 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Ik ben volkomen met je eens, en gebruik hem ook altijd. De vrouw meent dat ie kapot is. Alleen als ik check doet ie het gewoon!
De vrouw knippert niet toevallig tegelijk haar ogen met het ritme van de richtingaanwijzer?quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 08:47 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Ik ben volkomen met je eens, en gebruik hem ook altijd. De vrouw meent dat ie kapot is. Alleen als ik check doet ie het gewoon!
al gedaan, dacht dat misschien voltage te hoog was als ik te snel reed.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 08:52 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Had een vriend van me ook, zat een draadje los wat tijdens het rijden los trilde maar als hij stilstond wel net contact maakte.
Anders eens in zijn vrij zetten en flink gasgeven, kijken of je het probleem dan wel ziet.
quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 09:03 schreef Salatrel het volgende:
punkmuis: hey teun, doet je knipperlicht het?
kneusteun: ja nee ja nee ja nee ja nee ja nee ja nee ja nee ja nee ja nee ja nee
Die van jou is wel onduidelijk kan ik mij herinnerenquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 08:47 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
HA! Dankjewelquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 09:10 schreef Anne het volgende:
[..]
Die van jou is wel onduidelijk kan ik mij herinneren.
Toen je voorop reed keek ik maar gewoon naar de tweede rijder ipv naar jou.
Hij is niet heel duidelijk inderdaad, maar hij doet het welquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 09:10 schreef Anne het volgende:
[..]
Die van jou is wel onduidelijk kan ik mij herinneren.
Toen je voorop reed keek ik maar gewoon naar de tweede rijder ipv naar jou.
Welke?quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 09:24 schreef KneusTeun het volgende:
oké ik ga mijn vinger wel uitsteken voortaan
Niet miepen, jij wou een nakedquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 10:06 schreef Sounddragon het volgende:
Boh, een ruim uur snelweg zonder kuip is wel effe wennen voor de nekspiertjes, zeker als,je een beetje door wilt rijden.
jeh, en ik geef ook zelf gas heahquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 11:13 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Niet miepen, jij wou een naked
naais, leest lekker wegquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 11:13 schreef Dekatria het volgende:
Ook even hier: Deel 1 van het reisverslag staat nu onlinekomende 2 weken komt er dagelijks een deel bij, en ik link alles door vanaf een overzichtspagina, dan is alles makkelijk terug te vinden.
Nice, goed geschreven ook. Leest lekkerquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 11:13 schreef Dekatria het volgende:
Ook even hier: Deel 1 van het reisverslag staat nu onlinekomende 2 weken komt er dagelijks een deel bij, en ik link alles door vanaf een overzichtspagina, dan is alles makkelijk terug te vinden.
Hehe, volgende keer wegduiken achter de koplampquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 10:06 schreef Sounddragon het volgende:
Boh, een ruim uur snelweg zonder kuip is wel effe wennen voor de nekspiertjes, zeker als,je een beetje door wilt rijden.
Dat zijn de betere shots inderdaad, vooral als je gas geeft en hem in een grote stofwolk achterlaat bij het verkeerslichtquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 20:45 schreef Salatrel het volgende:
nou jammer dat ik net de de gopro niet op mijn helm had zittenkwam een lamborghini diablo tegen net
hij kwam voorbij rijden toen ik de motor van het slot losmaakte... even later zag ik hem heeeeeeel voorzichtig proberen achteruit op zijn oprit te parkerenquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 22:16 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Dat zijn de betere shots inderdaad, vooral als je gas geeft en hem in een grote stofwolk achterlaat bij het verkeerslicht![]()
Dan had ie hem vast gehuurd; als je een lambo rijdt en je oprit is maatje Fiat Stilo, ben je wmb een faalhaasquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 22:18 schreef Salatrel het volgende:
[..]
hij kwam voorbij rijden toen ik de motor van het slot losmaakte... even later zag ik hem heeeeeeel voorzichtig proberen achteruit op zijn oprit te parkerenmaarja de kont van die lambo is net zo breed als zijn oprit
Eentje die we in de maatschappij prima kunnen missen!quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 23:33 schreef KneusTeun het volgende:
scheurt net een jochie van 16 op een streetfighter (gsxr ofzo) met 80 door een 30 straat, gelukkig in korte broek en T-shirt en om consequent te zijn ook geen helm
Moet een Yamaha zijn.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 10:11 schreef Dekatria het volgende:
In het reisverslag van dag 3 en 4 een raadseltje: van welk merk is de motor op de achtergrond?
[ afbeelding ]
Twee jaar oud en verrotte accu. Wie biedt?
SPOILER: Full specsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: nog een goeie plusOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.mooi formaatje om op je helm te plakken
michelin pilot power pure hoop ik?quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 10:58 schreef Juicyhil het volgende:
OkZit een nieuw bandje onder m'n Transalp. Ik had maar voor een goede band gekozen meteen, diegene zei dat ik een sportbandje moest nemen. De band zelf was 180 euro, maar dan heb je wel meteen een goede band.
Nee, de power onequote:
hoe bedoel je? hij is toch goedquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 11:10 schreef Maegrim het volgende:
hihi die heeft z'n onverkoopbare bandje aan jou gesleten
quote:The Power One Commercial is a really nice tire for the aggressive street rider, or even mid-pack club racer.
Prima voor op en neer naar het werk dusquote:
Woot, ook in het witquote:
klikquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 11:32 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Woot, ook in het witnadeeltje is wel dat de lens zo te lezen niet vervangbaar is - met m'n Ghost wel
Nicequote:
je lijkt wel een wijf trouwensquote:
Gopro heeft ook net nieuwste telg. Dus zal nog wel jaartje duren.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 11:35 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Nicede Ghost is nog bij lange na niet aan vervanging toe, functioneert prima. Ik hou deze in de gaten - zal een kwestie van tijd wezen voor Drift en GoPro met een antwoord komen. Ik bedoel, camera's bouwen is hun niche immers, en niet dat van Garmin.
Sorry, maar GoPro is echt niet meer heer en meester, ze hebben alleen naamsbekendheid. Drift is momenteel stukkie beter qua kwaliteit.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 11:55 schreef JK het volgende:
Is er al video materiaal van die Garmin? Volgens mij gaat er nog niets boven GoPro 3 Black.
edit; wat materiaal op YT gezien, ben niet overtuigd. Niet beter, wel nette prijs. Accu gaat 3 uur mee met 2 amp? Kan beter.... ik zit met 900mAh op 3 uur met 720p.. goed, geem 1080p, maar dat mag niet 2x zoveel kosten. Maar het is ook meer erbij voor Garmin, geen hoofdmoot. Die zijn drukker met digitale cockpits etc.
Want? heb je wel eens gezocht op accessoires van andere?quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 12:12 schreef stinkie het volgende:
Grootste kracht van GoPro zijn de accessoires. Ik heb 1 gopro met een duikbehuizing op mijn dslr flitser, normale behuizing op de motor en alle bevestigingsmaterialen zijn bij dx.com voor een appel en een ei te halen
Over welke Drift praat je, de Ghost? De vorm van GP is idd ruk. YT heb je weinig aan omdar ie zelf nog de boel aan past, maar zo'n cam koop je wel om je momenten te delen.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 12:09 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Sorry, maar GoPro is echt niet meer heer en meester, ze hebben alleen naamsbekendheid. Drift is momenteel stukkie beter qua kwaliteit.
En dan heb ik het nog niet over lompheid, die Gopro moet echt keer iets aan zijn baksteen vorm doen.
En YT vergelijken heeft niet altijd zin, tenzij je weet dat het RAW images zijn zonder filters en opvijzeling met Pr of Ae.
16 tabletten?quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 13:13 schreef einschtein het volgende:
Eigen motor nog steeds niet klaar, dus ik rij nog steeds op de leenmotor rond.
Overigens gister dagje ziekenhuis. Resultaat: aangezichts-verlamming. Eén kan van gezicht verlamd. 1e dag: 16 tabletten.
Nope, in één keer, zo snel mogelijk achter elkaar en zo veel mogelijk.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 13:34 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
16 tabletten?
elke 10 minuten een tablet?
en heeft het geholpen?quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 13:41 schreef einschtein het volgende:
[..]
Nope, in één keer, zo snel mogelijk achter elkaar en zo veel mogelijk.
Die gast is vast beresterk.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 13:48 schreef Bozz187 het volgende:
http://m.spitsnieuws.nl/a(...)-ramt-beer-beer-wint
quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 14:33 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Die gast is vast beresterk.
Het ontbeert 'm alleen aan inzicht.
Nee, zomaar uit het niets.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 13:44 schreef Salatrel het volgende:
Hoe heb je dat opgelopen 1steen? Motorgerelateerd?
Het is een kuur van 9 dagen.quote:
dus 9 dagen 16 ipads slikken?quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 16:34 schreef einschtein het volgende:
[..]
Nee, zomaar uit het niets.
[..]
Het is een kuur van 9 dagen.
Nee, het is afbouwing. Dag 1: 16 pillen. Dag 2: 15, tot en met dag 9. En oogdruppels (4x p/d) en een zalfje voor de nacht.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 16:45 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
dus 9 dagen 16 ipads slikken?
hmm, dat is wel even slikken dus.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 16:49 schreef einschtein het volgende:
[..]
Nee, het is afbouwing. Dag 1: 16 pillen. Dag 2: 15, tot en met dag 9. En oogdruppels (4x p/d) en een zalfje voor de nacht.
Ziet er echt ongelofelijk dom uit. Als het niet weer goed komt, spring ik voor de trein.
Pun intended?quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 16:54 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
hmm, dat is wel even slikken dus.
hopen dat het weer goed komt
ik vond het wel een leuke woordspelingquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 16:55 schreef einschtein het volgende:
[..]
Pun intended?
85% van de gevallen, in leeftijd t/m 30 jaar, komt het weer goed. Dus
leer moet je gewoon poetsenquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 16:48 schreef rulerofdeath het volgende:
kun je motorkleren wassen? of moet je ze naar de stomerij brengen?
ik heb een leren pak
durf je wel nu die er niet isquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 17:56 schreef Maegrim het volgende:
[..]
Nee die zou toch wat minder zicht naar beneden hebben
Jup. Mag hopen dat het weggaat, if not: meh, spring ik wel voor de trein.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 17:04 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ik vond het wel een leuke woordspeling
dat is dan wel weer redelijk positief
inb4 helm-onder-trui garp.quote:
Ik schiet alles met een Drift Ghost, en voorheen de HD170quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 13:02 schreef JK het volgende:
Zal nog wel eens wat Drift videos bekijken
ohjaquote:
Klinkt heerlijkquote:Op zondag 25 augustus 2013 03:23 schreef Geerd het volgende:
http://www.motormeuk.nl/b(...)way-From-280kmh.html
Komt toch idd wel heel mooi plaatje af. Heb zo'n idee dat GoPro ze in hun promovideos eerst mooier maakt. Check bijv deze video;quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 22:38 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Ik schiet alles met een Drift Ghost, en voorheen de HD170zie de FB pagina van het project voor wat random beelden.
dat is gewoon protune mode. Dan kan mijn hero2 ook.quote:Op zondag 25 augustus 2013 10:24 schreef JK het volgende:
[..]
Komt toch idd wel heel mooi plaatje af. Heb zo'n idee dat GoPro ze in hun promovideos eerst mooier maakt. Check bijv deze video;
quote:Op zondag 25 augustus 2013 02:04 schreef KneusTeun het volgende:
[ afbeelding ]
Nu nog een cape vinden
Edit: nevermind http://www.udreplicas.com(...)t&view=article&id=11
Warmte is nu toch wel grotendeels weg?quote:Op zondag 25 augustus 2013 15:40 schreef handboek het volgende:
Goeie dag,
Lang geleden dat ik hier gepost heb. Ik zit met een vraag, door het warme weer krijg ik steeds meer de neiging om mijn leren jack thuis te laten. Daarom zoek ik hiervoor vervanging. Ik heb op ebay al een kevlar shirt met lange mouwen gevonden en op fcmoto een Scott 250 Pursuit jack met protectie. Nu is mijn vraag wat jullie zouden kiezen kwa veiligheid. En daarnaast of jullie misschien nog andere shirts oid weten die ook mijn leren jack kunnen vervangen. Ik heb maximaal 150 euro hiervoor te besteden.
Pics van de Scott 250 Pursuit:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Pics van het kevlar shirt:
[ afbeelding ]
Denk dat ie daarom zo'n bodyprotector eronder aan wil? of begrijp ik dat verkeerd?quote:Op zondag 25 augustus 2013 16:04 schreef Geerd het volgende:
Mhe meer voor op de crossbaan man
Dat kevlar vest is alleen slijt vast natuurlijk komt de grond nog hard aan.
Aah oke dan kan het wel jaquote:Op zondag 25 augustus 2013 16:19 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Denk dat ie daarom zo'n bodyprotector eronder aan wil? of begrijp ik dat verkeerd?
quote:Op zondag 25 augustus 2013 16:19 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Denk dat ie daarom zo'n bodyprotector eronder aan wil? of begrijp ik dat verkeerd?
Ik lees het toch als 1 van de 2, niet beidequote:Op zondag 25 augustus 2013 15:40 schreef handboek het volgende:
Ik heb op ebay al een kevlar shirt met lange mouwen gevonden en op fcmoto een Scott 250 Pursuit jack met protectie. Nu is mijn vraag wat jullie zouden kiezen kwa veiligheid.
Dat lukt je 300 meter dan staat meneer oom al bij je om je roze papiertje in te nemen. Of hebben jullie allemaal pasjes?:Pquote:Op zondag 25 augustus 2013 17:53 schreef KneusTeun het volgende:
Even de missende bescherming daar gelaten, lijkt me het wel echt dope om zo met wat mensen en super motards beetje rond te scheuren
Het hoeft ook niet op het achterwiel, maar gewoon lekker licht motortje, beetje cruisen.quote:Op zondag 25 augustus 2013 17:57 schreef Geerd het volgende:
[..]
Dat lukt je 300 meter dan staat meneer oom al bij je om je roze papiertje in te nemen. Of hebben jullie allemaal pasjes?:P
Woar is dat vind ik leuk knopje.quote:Op zondag 25 augustus 2013 17:53 schreef KneusTeun het volgende:
Even de missende bescherming daar gelaten, lijkt me het wel echt dope om zo met wat mensen en super motards beetje rond te scheuren
onder het knopje abonnerenquote:Op zondag 25 augustus 2013 18:17 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Woar is dat vind ik leuk knopje.
Pasje hier (3 jaar terug verlengd)! Ik zie steeds minder SM's op de weg eigenlijk...quote:Op zondag 25 augustus 2013 17:57 schreef Geerd het volgende:
[..]
Dat lukt je 300 meter dan staat meneer oom al bij je om je roze papiertje in te nemen. Of hebben jullie allemaal pasjes?:P
In de 30 zone met 60 over de drempels knappenquote:Op zondag 25 augustus 2013 18:42 schreef JK het volgende:
[..]
Pasje hier (3 jaar terug verlengd)! Ik zie steeds minder SM's op de weg eigenlijk...
Met meer drempels toch wel erg leuke motoren.. alleen bagger op de snelweg.
Zo'n jas + coolvest = uitkomst. Werkte als een tierelier, al was het 40 graden.quote:Op zondag 25 augustus 2013 16:35 schreef Salatrel het volgende:
Gewoon zon difi california jas halen bij motoport. Kosten relatief weinig en boordevol mesh. Deka is ermee naar Griekenland geweest en niet gesmolten dus koeling genoeg
3de keer dat dit filmpje voorbij komtquote:Op zondag 25 augustus 2013 22:12 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Je ziet het ook echt al van mijlenver aankomen
daar heeft ze denk ik ook nog wel even last vanquote:
Dat kan ik nu ook, maar vooral dat lichte lijkt me wel tof. Mijn huidige weegt 236kg ofzo, iets minder speelsquote:Op zondag 25 augustus 2013 18:46 schreef Geerd het volgende:
[..]
In de 30 zone met 60 over de drempels knappen
Is zo'n ouwe S10 zo zwaar ja? Verrast me wel enigszins.quote:Op maandag 26 augustus 2013 09:56 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Dat kan ik nu ook, maar vooral dat lichte lijkt me wel tof. Mijn huidige weegt 236kg ofzo, iets minder speels
dan banjer je nog veel beter over drempels heen.quote:Op maandag 26 augustus 2013 09:56 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Dat kan ik nu ook, maar vooral dat lichte lijkt me wel tof. Mijn huidige weegt 236kg ofzo, iets minder speels
Jawel, maar het smijt gewoon wat minder.quote:Op maandag 26 augustus 2013 11:28 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
dan banjer je nog veel beter over drempels heen.
Massatraagheid is dé sjit
Hier in de buurt zit een SM clubje, rete veel van die dingen. Van tijd tot tijd gaan ze dan ook nog meeten uit de hele regio, das helemaal een feest.quote:Op zondag 25 augustus 2013 18:42 schreef JK het volgende:
[..]
Pasje hier (3 jaar terug verlengd)! Ik zie steeds minder SM's op de weg eigenlijk...
Met meer drempels toch wel erg leuke motoren.. alleen bagger op de snelweg.
Gas geven op zo'n ding is heel erg leuk jaquote:Op maandag 26 augustus 2013 11:43 schreef Den_Haag het volgende:
Leuke dingen om je rijbewijs heel snel kwijt te zijn
dat zit tussen je orenquote:Op maandag 26 augustus 2013 11:36 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Jawel, maar het smijt gewoon wat minder.
Je gaat me niet vertellen dat een fiets van 230 kilo net zo makkelijk smijt als 1 van 150....quote:
Waar is dat? Zou graag eens mee rijden!quote:Op maandag 26 augustus 2013 11:40 schreef Yreal het volgende:
[..]
Hier in de buurt zit een SM clubje, rete veel van die dingen. Van tijd tot tijd gaan ze dan ook nog meeten uit de hele regio, das helemaal een feest. [ afbeelding ]
dat is zoetermeer, maar is regionaal zuid holland en verderquote:Op maandag 26 augustus 2013 12:05 schreef 1517 het volgende:
[..]
Waar is dat? Zou graag eens mee rijden!
Geen idee, ik rij geen smquote:Op maandag 26 augustus 2013 12:19 schreef KneusTeun het volgende:
moet je wel eerst zo'n Tshirt bestellen toch? super moto zuid Holland ofzo?
kweenie, maar ik heb eigenlijk nooit echt gemerkt dat ik iets niet kon wat een lichtere fiets wel kan. Behalve offroad, dan merk je,het wel uiteraard, maar op weg lag hij net zo makkelijk plat in de bocht als een ander.quote:Op maandag 26 augustus 2013 12:04 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Je gaat me niet vertellen dat een fiets van 230 kilo net zo makkelijk smijt als 1 van 150....
Het kan wel, maar dat is een ander verhaal. (ik zei ook, het smijt wat minder)
ik heb het ook niet over plat in de bocht, en idd offroad en korte krappe bochtjes, snel van kant wisselen. Alleen plat in de bocht is niet de definitie van smijtwerk bij mij.quote:Op maandag 26 augustus 2013 12:36 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
kweenie, maar ik heb eigenlijk nooit echt gemerkt dat ik iets niet kon wat een lichtere fiets wel kan. Behalve offroad, dan merk je,het wel uiteraard, maar op weg lag hij net zo makkelijk plat in de bocht als een ander.
Waar kom je vandaan?quote:Op maandag 26 augustus 2013 18:22 schreef MaximumRush het volgende:
Kak, net gebeld door de garage. Heel m'n koppeling is kapotgebrand. Weer rijdend maken kost 500 euro, compleet vervangen 1500. Ik denk dat de prijzen wel heel erg hoog zijn?
dondersquote:Op maandag 26 augustus 2013 18:22 schreef MaximumRush het volgende:
Kak, net gebeld door de garage. Heel m'n koppeling is kapotgebrand. Weer rijdend maken kost 500 euro, compleet vervangen 1500. Ik denk dat de prijzen wel heel erg hoog zijn?
iets teveel toeren gemaakt bij het stoplicht?quote:Op maandag 26 augustus 2013 18:22 schreef MaximumRush het volgende:
Koppelingsplaten incl zullen niet meer kosten dan Ī60 afhankelijk van welke motor je hebt.quote:Op maandag 26 augustus 2013 18:22 schreef MaximumRush het volgende:
Misschien trapt de Yamaha rijder wel door zijn stepjes, gezien de reputatie van Yamaha.quote:Op maandag 26 augustus 2013 19:05 schreef Maegrim het volgende:
"ook in onoverzichtelijke bochten trapt de yamaha-rijder behoorlijk door"
HET IS EEN MOTOR, TRAPPEN DOET IE NIET
wegmisbruikers
Haha, in het filmpje vrij duidelijk te zien tochquote:Op maandag 26 augustus 2013 18:52 schreef Salatrel het volgende:
[..]
iets teveel toeren gemaakt bij het stoplicht?
zeg, je loopt me toch niet in zeik te nemen he?quote:Op maandag 26 augustus 2013 19:10 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Misschien trapt de Yamaha rijder wel door zijn stepjes, gezien de reputatie van Yamaha.
Offroad is anders met een zware machine; zand is alleen voor helden die het gas erop durven te houden, een losse mulle crossbaan met sporen gaat hem niet worden, maar de rest doet hij wel hoorquote:Op maandag 26 augustus 2013 12:48 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
ik heb het ook niet over plat in de bocht, en idd offroad en korte krappe bochtjes, snel van kant wisselen. Alleen plat in de bocht is niet de definitie van smijtwerk bij mij.
Jammah, iets te ver weg, hier in de buurt zit een goede en goedkope beunert. Kan nooit meer als 150Ī aan materiaal kosten inclusief pakking en olie. Je wordt getild, en niet te zuinig.quote:
leuk verhaal, en je begrijpt natuurlijk wel dat ik dat ook snap en ook wel doe. Maar je kan niet volhouden dat het niet uitmaakt.... wil gewoon wel keer wat anders ooit. Als het was zoals jij het zegt reden we allemaal een goldwing.quote:Op maandag 26 augustus 2013 20:36 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Offroad is anders met een zware machine; zand is alleen voor helden die het gas erop durven te houden, een losse mulle crossbaan met sporen gaat hem niet worden, maar de rest doet hij wel hoor. Omdat hij zwaar is, zul je zoals ik zei, de massatraagheid moet je voor je laten werken, en snel kantje wisselen kan écht wel hoor; je kunt lekker SM-style rijden, gewoon een kwestie van in zijn nek vatten en omgooien dat hok. Het is natuurlijk geen brommertje he
![]()
Tuurlijk maakt het uit; een zware motor heeft zo zijn beperkingenquote:Op maandag 26 augustus 2013 21:35 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
leuk verhaal, en je begrijpt natuurlijk wel dat ik dat ook snap en ook wel doe. Maar je kan niet volhouden dat het niet uitmaakt.... wil gewoon wel keer wat anders ooit. Als het was zoals jij het zegt reden we allemaal een goldwing.
Dusssss wil ik ooit wel een keer wat als een SM of enduro.
Als we eindelijk een schuur hebben die past bij onze motor-collectie-ambitiequote:Op maandag 26 augustus 2013 22:51 schreef KneusTeun het volgende:
precies, nu lekker toeren en beetje crossen, en misschien ooit beetje crossen en klooien
Nee hoorquote:Op maandag 26 augustus 2013 19:58 schreef Salatrel het volgende:
[..]
zeg, je loopt me toch niet in zeik te nemen he?
kun je geen garagebox huren?quote:Op maandag 26 augustus 2013 22:54 schreef punkmuis het volgende:
[..]
Als we eindelijk een schuur hebben die past bij onze motor-collectie-ambitie.
zeg, niet zo oneerbiedig over ons mooie twentequote:Op dinsdag 27 augustus 2013 08:23 schreef Salatrel het volgende:
er woont daar verder niemand toch? kunnen ze gewoon een schuur bouwen
Je komt oorspronkelijk niet uit enschede?quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 08:50 schreef KneusTeun het volgende:
hopelijk eerst even afstuderen en dan weer lekker op het platteland wonen
Nope, Tubbergen.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 08:53 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
Je komt oorspronkelijk niet uit enschede?
ja, dat lijkt mij ook wel ideaal.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 08:58 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Nope, Tubbergen.
Daarna heb ik in Oldenzaal gewoont op het Hulsbeek,dus de tocht ging wen stuk door onze oude tuin
En zo'n tuin van 246 hectare beviel mij zeer goed kan ik je vertellen. Dus ik wil wel weer lekker buitenaf, grote schuur alle ruimte en geen overlast.
die bmw blijft dan?quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 09:02 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ja, dat lijkt mij ook wel ideaal.
mja, ik heb nu wel genoeg ruimte om mijn motoren te stallen. ik hoop dat ik nog een keer ergens een enduro of crosser tegen het lijf loop.
al een tijdje toch? ja blijft leuk om te doenquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 09:08 schreef Salatrel het volgende:
de baron heeft ook een crosser erbijeen yamaha wr250 2takt
HINGHINGHINGHING
ik heb geen bmw.quote:
Full-on support team, wat denk jij danquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 09:04 schreef Salatrel het volgende:
Volgend jaar geen kisten meer voor onze wereldreiziger maar een dedicated volgwagen.....
[ afbeelding ]
oh sorry haal wat door elkaar.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 09:20 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ik heb geen bmw.
ik heb een honda cb750 waar ik nu mee rij, en een suzuki GS750 waar nog ietsjes werk in zit en ik heb nog een trial brommertje in onderdelen bij m'n ouders liggen, swm 50cc. die heb ik op m'n 16e uit mekaar gehaald. voorvorken zijn krom en in de cilinderwand zit een kras.
Blijft vermakelijk om te lezen, goed geschreven!quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 09:20 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Full-on support team, wat denk jij dan
Volgende deel staat online
Dank! Het beste moet nog komenquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 11:00 schreef staticdata het volgende:
Blijft vermakelijk om te lezen, goed geschreven!
Ik heb de originele uitlaatquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 11:03 schreef 1517 het volgende:
Hey Alpers, Wat hebben jullie betaald voor je produro?
Zag er een op marktplaats staan voor 190e
mailtje sturen met de vraag of hij goedkoper is als je de rest van de Alp niet neemt?quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 11:03 schreef 1517 het volgende:
moest lachenquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 14:01 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
mailtje sturen met de vraag of hij goedkoper is als je de rest van de Alp niet neemt?
waarschijnlijk van Pajic.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 11:03 schreef 1517 het volgende:
Ja, dat zijn de betere prijzen idd; ik tank elke dag in .de, klein stukkie over de grens bij Venloquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 19:46 schreef KneusTeun het volgende:
zo net terug van omgeving teckelenburg! 300km tocht door de heuvels, echt prachtig! en benzine 1,53
Hoor ik daar nou een kneiterdroog 'Hallo' bij het passeren van die wandelaars?quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 23:30 schreef KneusTeun het volgende:
Wel de verbaasde gezichten van de wandelaars![]()
JUP!quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 23:32 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Hoor ik daar nou een kneiterdroog 'Hallo' bij het passeren van die wandelaars?
punkmuis bij elk stoplicht kneiterhard: ' WAT ZEG JE?!' omdat kneusteun in het Duits tegen zichzelf aan het lullen isquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 23:34 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
JUP!![]()
Ook bij elke zig zag een keiharde "ZIG ZAG!!!!" alleen heb ik geluid tergend laag staan omdat je anders niks dan wind hoort
Zucht...quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 23:39 schreef KneusTeun het volgende:
DAS HABBE ICH NICHT GEMACHT! DU FRAULEIN BIST GANZ VAN KLO GERUKT!!!!
(das gibt doch kein schwule)
quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 23:39 schreef KneusTeun het volgende:
DAS HABBE ICH NICHT GEMACHT! DU FRAULEIN BIST GANZ VAN KLO GERUKT!!!!
(das gibt doch kein schwule)
quote:
dat deed ik in schotland naar de speetrap agenten die stonden te laserenquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 23:32 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Hoor ik daar nou een kneiterdroog 'Hallo' bij het passeren van die wandelaars?
quote:Op woensdag 28 augustus 2013 15:16 schreef KneusTeun het volgende:
Fur 7 euro ein tolles neue tanktasche gekauft! WIE NEU! und es arbeitet auch auf meine radiator!
[ afbeelding ]
Das nicht duur zeg maar.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 15:16 schreef KneusTeun het volgende:
Fur 7 euro ein tolles neue tanktasche gekauft! WIE NEU! und es arbeitet auch auf meine radiator!
[ afbeelding ]
Iebee?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 13:50 schreef handboek het volgende:
Weet er iemand een plek of een ander persoon waar smoke/helder/carbon knipperlichtglaasjes voor de kawasaki zzr voor een leuke prijs te vinden zijn? Ik ben namelijk niet van plan 100 euro voor 4 glaasjes te gaan betalen op das interwebz........
Was via MPquote:Op woensdag 28 augustus 2013 15:59 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Das nicht duur zeg maar.
Hebben ze nog meer?
quote:Op woensdag 28 augustus 2013 15:16 schreef KneusTeun het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 28 augustus 2013 17:46 schreef Salatrel het volgende:
Maar gaan we nu opeens allemaal dikke nakeds rijden?
Mietje, beetje asfalt ridder wordenquote:
De Alp hou ik erbij voor het offroad gebeurenquote:Op woensdag 28 augustus 2013 18:33 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Mietje, beetje asfalt ridder worden
Die 1200 zeker? vind ik een te zwaar ding. IS volgens mij leuk om mee te touren, maar wel erg kut om door de drek te trekken.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 18:38 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
De Alp hou ik erbij voor het offroad gebeuren. K60 eronder en goan! Inruilprijs is om te huilen en das zonde natuurlijk!
Dat ik naar dikke nakeds kijk komt omdat ik graag wat power onder mn reet wil hebben. Na 10 jaar 50pk wil je soms wat meer![]()
Stond trouwens wel een dikke Super Ten met dito prijskaartje.
Yup die idd.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 18:42 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Die 1200 zeker? vind ik een te zwaar ding. IS volgens mij leuk om mee te touren, maar wel erg kut om door de drek te trekken.
Hmm, de ideale volgorde van rijden; Yammie, Soes, Honda.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 17:41 schreef Gummiebeer het volgende:
Aangezien ik vandaag effe bij motoport was voor olie in den voorvork ging ik gelijk effe kijken of er mooie opvolger is voor mijn brik.
Het is enkel bij proefzitten gebleven maar ik heb wel een beeld gekregen.
Slachtoffers waren een Yammie XJR1300 en een Soes GS1400, een CB1300 was niet op voorraad helaasch.
Yammie XJR1300: Fijne zit, ik kon mijn lange benen kwijt en een semi actieve houding. Voelde ook nog vrij licht aan. Nadeel van de Yammie is de kwaliteitsbeleving (sorry Sala). Het voelde niet zo solide aan en her en der begonnen al meerdere boutjes en moeren te roesten. Niet dat het bij een oud brik als mijn Alp zo goed is, maar toch. Km stand: 67.000
Op naar de Soes. Zithouding was redelijk vergelijkbaar maar toch kwam ik niet lekker weg met mijn benen. Niet wereldschokkend maar na een goede rit zal dit vast gaan irriteren. Kwaliteitsbeleving was wel beter dan de Yammie, alles zag en voelde er zeer solide uit. De Soes voelde al wel wat zwaarder aan zoals een motor in deze klasse hoort te voelen, vind ik dan. +punt was de grote tank, tenminste iets tussen de benen. Km stand 50.000
Nu nog eens op de CB proefzitten en dan kan ik echt een beeld vormen. Daarna volgen de proefritten wel!
Veel te groot voor mijn poezelige handjesquote:Op woensdag 28 augustus 2013 20:42 schreef einschtein het volgende:
Kopuh?
V&A / [TK] Dane Billund Gore-Tex motorhandschoenen (XXL)
Maat valt enorm groot uit. Heb zelf L van reguliere handschoenen ofzo.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 22:32 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Veel te groot voor mijn poezelige handjes
dan valt 'ie dus kleinquote:Op donderdag 29 augustus 2013 00:25 schreef einschtein het volgende:
[..]
Maat valt enorm groot uit. Heb zelf L van reguliere handschoenen ofzo.
Je motor klinkt als een grasmaaier met die externe micquote:Op donderdag 29 augustus 2013 12:27 schreef Salatrel het volgende:
maatje van me had een clipon microfoon over die ook in de gopro past dus ik heb het eens getestu mag het zeggen. eerst een clipje zonder en daarna met externe mic.
echt he volgens mij is dit micrfoontje ook meer bedoeld om op een voice recorder aan te sluitenquote:Op donderdag 29 augustus 2013 12:43 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Je motor klinkt als een grasmaaier met die externe mic
Ik gebruik de mijne soms in-helmet in stadsverkeer, kan je live commentaar gevenquote:Op donderdag 29 augustus 2013 12:47 schreef Salatrel het volgende:
[..]
echt he volgens mij is dit micrfoontje ook meer bedoeld om op een voice recorder aan te sluiten
probeer hem eens onder je jack te plaatsenquote:Op donderdag 29 augustus 2013 12:51 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Ik gebruik de mijne soms in-helmet in stadsverkeer, kan je live commentaar gevenalles boven 50 per uur is er weer teveel windlawaai.
Dan hoor je alleen m'n scheten, dat werkt ook niet.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 12:56 schreef Salatrel het volgende:
[..]
probeer hem eens onder je jack te plaatsen
leuke hobby he zon helmcamquote:Op donderdag 29 augustus 2013 13:17 schreef KneusTeun het volgende:
Editten![]()
Weet ik weer waarom ik dit gedropped heb bij de opleiding.
Nouja, ik moet gewoon snel even keer 32gb SD kopen, Dan wordt het wat makkelijker.quote:
http://www.saake-shop.nl/ALGEMEEN/Geheugenkaarten/index.htmlquote:Op donderdag 29 augustus 2013 14:02 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Nouja, ik moet gewoon snel even keer 32gb SD kopen, Dan wordt het wat makkelijker.
Nu allemaal kleine stukken en dan mis je net al het leuke
Ja heb ze wel gevonden voor leuke prijzen, maar nog niet mijn prioriteit.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 14:05 schreef Salatrel het volgende:
[..]
http://www.saake-shop.nl/ALGEMEEN/Geheugenkaarten/index.html
over het algemeen scherpe prijzen
Ik kan daar echt een hele dag zoet mee zijn, alles afmonteren op een honderdste van een secondequote:
Dat is dus exact de reden wat mij ervan weerhoud om zo'n cam te kopenquote:Op donderdag 29 augustus 2013 13:17 schreef KneusTeun het volgende:
Editten![]()
Weet ik weer waarom ik dit gedropped heb bij de opleiding.
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 14:51 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Ik kan daar echt een hele dag zoet mee zijn, alles afmonteren op een honderdste van een secondem'n inner nerd neemt dan de overhand denk.
Had ik hem juist voor gehaald... maar kom niet meer aan duiken toe.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 19:35 schreef stinkie het volgende:
[..]
Daarom ben ikgestopt met filmen tijdens het duiken
Staan ze daar vaak dan?quote:Op donderdag 29 augustus 2013 21:04 schreef Juicyhil het volgende:
Ik reed net hier: http://goo.gl/maps/eaPzZ in het tunneltje van de A10 west richting de Zuidas. Reed op de linkerbaan een kilometertje of 90 (is een donker tunneltje en nog al scherpe bocht) en rechts reed een auto. Kwam er zo'n motor mij rechts inhalen over dezelfde baan. Die ging geen 100Denk al gauw 130 in die bocht. Het duurde niet lang voor hij aan de horizon verdwenen was. Als ze stonden te laseren mocht hij denk ik z'n rijbewijs achterlaten
Verderop staan ze wel es. Maar dat tunneltje is vlak na de trajectcontrole waar je 80 magquote:
Ik hoefde niet te gassen. Ik reed daar zoals ik altijd rij. Alleen die pipo wilde graag dood ofzo.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 21:23 schreef Vinniiee het volgende:
Hij was er voorbij, dan kun je toch gas geven?
Ik doelde ook op die tjap. En op Maps lijkt die bocht helemaal niet zo scherpquote:Op donderdag 29 augustus 2013 21:29 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ik hoefde niet te gassen. Ik reed daar zoals ik altijd rij. Alleen die pipo wilde graag dood ofzo.
Voor snelwegbegrippen is het een redelijk rotbocht. Zeker omdat je niet kan zien of er iets op de weg ligt ofzo. En vaak staat er ook file na die bocht, waar je zo achterop iemand zit als je even niet goed oplet.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 21:29 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik doelde ook op die tjap. En op Maps lijkt die bocht helemaal niet zo scherp
net als je onder de arena door komt, achter de tunnelwand zeker?quote:Op donderdag 29 augustus 2013 21:09 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Verderop staan ze wel es. Maar dat tunneltje is vlak na de trajectcontrole waar je 80 mag
Ze stonden net wel bij mij in de wijk voor de ArenA te laserenGelukkig moest ik dus daar wezen. Want normaal rij ik daar rustig 80-90 waar je 50 mag
Ze stonden gewoon op dat kruispunt thv de ING.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 00:05 schreef Yreal het volgende:
[..]
net als je onder de arena door komt, achter de tunnelwand zeker?
het is echt te lekker om met 100 daar doorheen te knallen ja
degene die het snelst schakelt wintquote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:13 schreef DarkNoize het volgende:
Wat zou mijn Z1000 doen in een sprintje tegen zo'n dikke naked als een CB1300 denken jullie?
135pk vs 115 pk
96Nm vs 120Nm
198kg vs 235kg
Z1000 heeft wat pk's meer en duidelijk z'n gewicht mee. Maar dat koppel van zo'n CB1300 is ook wel lekker...
Voorwiel van de Z1000 komt wel leuk van de grond in z'n 1 bij 'sportief' optrekken
die ja. Keertje bijna op de bon gegaan omdat je daar het fietspad pakt om op school te komen...quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 00:06 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ze stonden gewoon op dat kruispunt thv de ING.Ik kom daar inderdaad ook altijd met een aardige snelheid doorheen
Niet heel spannend heyquote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:13 schreef DarkNoize het volgende:
Wat zou mijn Z1000 doen in een sprintje tegen zo'n dikke naked als een CB1300 denken jullie?
135pk vs 115 pk
96Nm vs 120Nm
198kg vs 235kg
Z1000 heeft wat pk's meer en duidelijk z'n gewicht mee. Maar dat koppel van zo'n CB1300 is ook wel lekker...
Voorwiel van de Z1000 komt wel leuk van de grond in z'n 1 bij 'sportief' optrekken
Waarvan aktequote:Op donderdag 29 augustus 2013 18:42 schreef Vinniiee het volgende:
Tof verslag trouwens Deka, leest echt heerlijk weg!
80-100 euro bij zaak.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 14:39 schreef rulerofdeath het volgende:
keerringen vervangen van de voorvork, is dat duur? kun je dat nog een beetje zelf of is dat beter over te laten aan een motorzaak?
Is niet duur als je het zelf doet. Met enige technische inzicht heel goed zelf te doen en een uurtje werk.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 14:39 schreef rulerofdeath het volgende:
keerringen vervangen van de voorvork, is dat duur? kun je dat nog een beetje zelf of is dat beter over te laten aan een motorzaak?
http://heavyduties.ro/yamaha/xt660z/xt660ztenere.htmlquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 15:28 schreef Salatrel het volgende:
Zo via email setje kisten besteld incl. Rek en montage systeem voor 480 euri. Vanavond thuis ff betalen en zal het eind volgende week ofO wel geleverd worden. Rek moeten ze apart bestellen bij hun leverancier en dat duurt 4 dagen voordat ze die binnen hebben
nee ARO koffers zitten in Olst. 130 euro per kist voor 36Lquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 15:34 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
http://heavyduties.ro/yamaha/xt660z/xt660ztenere.html
Deze?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |