Lang ingedrukt houden werkt ook niet?quote:Op donderdag 22 augustus 2013 21:51 schreef Piles het volgende:
[..]
Wist ik maar hoe ik mijn dagteller moest resetten
Het "reset"-knopje leek mij logisch, maar die doet niks.
bij mij is het de reset knop wel maar moet je hem ingedrukt houdenquote:Op donderdag 22 augustus 2013 21:51 schreef Piles het volgende:
[..]
Nope. Tegelijk met select ook niet. Net of het knopje "loos" isquote:Op donderdag 22 augustus 2013 21:52 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Lang ingedrukt houden werkt ook niet?
Of kapoet.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 21:53 schreef Piles het volgende:
[..]
Nope. Tegelijk met select ook niet. Net of het knopje "loos" is
er zit een dagteller en 2 triptellers op, een kilometrage countdown, een stopwatch en een teller die het aantal dagen tot de ingestelde datum afteltquote:Op donderdag 22 augustus 2013 21:51 schreef Piles het volgende:
[..]
is het een yamaha? misschien is het draadje los getrildquote:Op donderdag 22 augustus 2013 21:53 schreef Piles het volgende:
[..]
Nope. Tegelijk met select ook niet. Net of het knopje "loos" is
quote:
quote:Op donderdag 22 augustus 2013 21:53 schreef Salatrel het volgende:
[..]
is het een yamaha? misschien is het draadje los getrild
Allebei Japans speelgoed.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 22:07 schreef Dekatria het volgende:
Knopje ingedrukt houden tegelijk met select... alsof je het over de Super Nintendo hebt
quote:Op donderdag 22 augustus 2013 22:18 schreef Dekatria het volgende:
Straks ga je me nog vertellen dattie een benzinemeter heeft.
Oh kijk Teun, dat was er mis met je knipperlicht vanmiddagquote:Op donderdag 22 augustus 2013 21:53 schreef Salatrel het volgende:
is het een yamaha? misschien is het draadje los getrild
Dr is niks mis met mijn knipperlichtquote:Op donderdag 22 augustus 2013 23:43 schreef punkmuis het volgende:
[..]
Oh kijk Teun, dat was er mis met je knipperlicht vanmiddag.
Behalve dat ie niet knipperde...quote:Op donderdag 22 augustus 2013 23:46 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Dr is niks mis met mijn knipperlicht![]()
Hij is niet eens verplicht ook
zo is dat! zeg het hem!quote:Op donderdag 22 augustus 2013 23:49 schreef punkmuis het volgende:
[..]
Behalve dat ie niet knipperde...
Ik ben volkomen met je eens, en gebruik hem ook altijd. De vrouw meent dat ie kapot is. Alleen als ik check doet ie het gewoon!quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 08:45 schreef Rossdale het volgende:
Mensen die geen knipperlicht gebruiken moeten ze opknopen
Ook gij Teunus
Had een vriend van me ook, zat een draadje los wat tijdens het rijden los trilde maar als hij stilstond wel net contact maakte.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 08:47 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Ik ben volkomen met je eens, en gebruik hem ook altijd. De vrouw meent dat ie kapot is. Alleen als ik check doet ie het gewoon!
De vrouw knippert niet toevallig tegelijk haar ogen met het ritme van de richtingaanwijzer?quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 08:47 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Ik ben volkomen met je eens, en gebruik hem ook altijd. De vrouw meent dat ie kapot is. Alleen als ik check doet ie het gewoon!
al gedaan, dacht dat misschien voltage te hoog was als ik te snel reed.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 08:52 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Had een vriend van me ook, zat een draadje los wat tijdens het rijden los trilde maar als hij stilstond wel net contact maakte.
Anders eens in zijn vrij zetten en flink gasgeven, kijken of je het probleem dan wel ziet.
quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 09:03 schreef Salatrel het volgende:
punkmuis: hey teun, doet je knipperlicht het?
kneusteun: ja nee ja nee ja nee ja nee ja nee ja nee ja nee ja nee ja nee ja nee
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |