Die van jou is wel onduidelijk kan ik mij herinnerenquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 08:47 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Ik ben volkomen met je eens, en gebruik hem ook altijd. De vrouw meent dat ie kapot is. Alleen als ik check doet ie het gewoon!
HA! Dankjewelquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 09:10 schreef Anne het volgende:
[..]
Die van jou is wel onduidelijk kan ik mij herinneren.
Toen je voorop reed keek ik maar gewoon naar de tweede rijder ipv naar jou.
Hij is niet heel duidelijk inderdaad, maar hij doet het welquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 09:10 schreef Anne het volgende:
[..]
Die van jou is wel onduidelijk kan ik mij herinneren.
Toen je voorop reed keek ik maar gewoon naar de tweede rijder ipv naar jou.
Welke?quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 09:24 schreef KneusTeun het volgende:
oké ik ga mijn vinger wel uitsteken voortaan
Niet miepen, jij wou een nakedquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 10:06 schreef Sounddragon het volgende:
Boh, een ruim uur snelweg zonder kuip is wel effe wennen voor de nekspiertjes, zeker als,je een beetje door wilt rijden.
jeh, en ik geef ook zelf gas heahquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 11:13 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Niet miepen, jij wou een naked
naais, leest lekker wegquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 11:13 schreef Dekatria het volgende:
Ook even hier: Deel 1 van het reisverslag staat nu onlinekomende 2 weken komt er dagelijks een deel bij, en ik link alles door vanaf een overzichtspagina, dan is alles makkelijk terug te vinden.
Nice, goed geschreven ook. Leest lekkerquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 11:13 schreef Dekatria het volgende:
Ook even hier: Deel 1 van het reisverslag staat nu onlinekomende 2 weken komt er dagelijks een deel bij, en ik link alles door vanaf een overzichtspagina, dan is alles makkelijk terug te vinden.
Hehe, volgende keer wegduiken achter de koplampquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 10:06 schreef Sounddragon het volgende:
Boh, een ruim uur snelweg zonder kuip is wel effe wennen voor de nekspiertjes, zeker als,je een beetje door wilt rijden.
Dat zijn de betere shots inderdaad, vooral als je gas geeft en hem in een grote stofwolk achterlaat bij het verkeerslichtquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 20:45 schreef Salatrel het volgende:
nou jammer dat ik net de de gopro niet op mijn helm had zittenkwam een lamborghini diablo tegen net
hij kwam voorbij rijden toen ik de motor van het slot losmaakte... even later zag ik hem heeeeeeel voorzichtig proberen achteruit op zijn oprit te parkerenquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 22:16 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Dat zijn de betere shots inderdaad, vooral als je gas geeft en hem in een grote stofwolk achterlaat bij het verkeerslicht![]()
Dan had ie hem vast gehuurd; als je een lambo rijdt en je oprit is maatje Fiat Stilo, ben je wmb een faalhaasquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 22:18 schreef Salatrel het volgende:
[..]
hij kwam voorbij rijden toen ik de motor van het slot losmaakte... even later zag ik hem heeeeeeel voorzichtig proberen achteruit op zijn oprit te parkerenmaarja de kont van die lambo is net zo breed als zijn oprit
Eentje die we in de maatschappij prima kunnen missen!quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 23:33 schreef KneusTeun het volgende:
scheurt net een jochie van 16 op een streetfighter (gsxr ofzo) met 80 door een 30 straat, gelukkig in korte broek en T-shirt en om consequent te zijn ook geen helm
Moet een Yamaha zijn.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 10:11 schreef Dekatria het volgende:
In het reisverslag van dag 3 en 4 een raadseltje: van welk merk is de motor op de achtergrond?
[ afbeelding ]
Twee jaar oud en verrotte accu. Wie biedt?
SPOILER: Full specsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: nog een goeie plusOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.mooi formaatje om op je helm te plakken
michelin pilot power pure hoop ik?quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 10:58 schreef Juicyhil het volgende:
OkZit een nieuw bandje onder m'n Transalp. Ik had maar voor een goede band gekozen meteen, diegene zei dat ik een sportbandje moest nemen. De band zelf was 180 euro, maar dan heb je wel meteen een goede band.
Nee, de power onequote:
hoe bedoel je? hij is toch goedquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 11:10 schreef Maegrim het volgende:
hihi die heeft z'n onverkoopbare bandje aan jou gesleten
quote:The Power One Commercial is a really nice tire for the aggressive street rider, or even mid-pack club racer.
Prima voor op en neer naar het werk dusquote:
Woot, ook in het witquote:
klikquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 11:32 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Woot, ook in het witnadeeltje is wel dat de lens zo te lezen niet vervangbaar is - met m'n Ghost wel
Nicequote:
je lijkt wel een wijf trouwensquote:
Gopro heeft ook net nieuwste telg. Dus zal nog wel jaartje duren.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 11:35 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Nicede Ghost is nog bij lange na niet aan vervanging toe, functioneert prima. Ik hou deze in de gaten - zal een kwestie van tijd wezen voor Drift en GoPro met een antwoord komen. Ik bedoel, camera's bouwen is hun niche immers, en niet dat van Garmin.
Sorry, maar GoPro is echt niet meer heer en meester, ze hebben alleen naamsbekendheid. Drift is momenteel stukkie beter qua kwaliteit.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 11:55 schreef JK het volgende:
Is er al video materiaal van die Garmin? Volgens mij gaat er nog niets boven GoPro 3 Black.
edit; wat materiaal op YT gezien, ben niet overtuigd. Niet beter, wel nette prijs. Accu gaat 3 uur mee met 2 amp? Kan beter.... ik zit met 900mAh op 3 uur met 720p.. goed, geem 1080p, maar dat mag niet 2x zoveel kosten. Maar het is ook meer erbij voor Garmin, geen hoofdmoot. Die zijn drukker met digitale cockpits etc.
Want? heb je wel eens gezocht op accessoires van andere?quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 12:12 schreef stinkie het volgende:
Grootste kracht van GoPro zijn de accessoires. Ik heb 1 gopro met een duikbehuizing op mijn dslr flitser, normale behuizing op de motor en alle bevestigingsmaterialen zijn bij dx.com voor een appel en een ei te halen
Over welke Drift praat je, de Ghost? De vorm van GP is idd ruk. YT heb je weinig aan omdar ie zelf nog de boel aan past, maar zo'n cam koop je wel om je momenten te delen.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 12:09 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Sorry, maar GoPro is echt niet meer heer en meester, ze hebben alleen naamsbekendheid. Drift is momenteel stukkie beter qua kwaliteit.
En dan heb ik het nog niet over lompheid, die Gopro moet echt keer iets aan zijn baksteen vorm doen.
En YT vergelijken heeft niet altijd zin, tenzij je weet dat het RAW images zijn zonder filters en opvijzeling met Pr of Ae.
16 tabletten?quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 13:13 schreef einschtein het volgende:
Eigen motor nog steeds niet klaar, dus ik rij nog steeds op de leenmotor rond.
Overigens gister dagje ziekenhuis. Resultaat: aangezichts-verlamming. Eén kan van gezicht verlamd. 1e dag: 16 tabletten.
Nope, in één keer, zo snel mogelijk achter elkaar en zo veel mogelijk.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 13:34 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
16 tabletten?
elke 10 minuten een tablet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |