http://sites.garmin.com/virb/waterdicht tot een meter en met optionele case 50 meter
met scherm voor liveview, playback en settings die zonlicht gebruikt als powersource

2000mAh batterij (removable)

(1050mAh voor gopro3 black, 1100mAh voor gopro2 en 1700mAh voor de Drift Ghost)
verkrijgbaar in een normale (zwart) en elite (wit) versie (elite versie voegt GPS, Accelerometer, Altimeter en wifi connectivity voor smartphone app toe
prijzen 299 voor de normale en 399 voor de elite. extra batterijen ong. 30 euro per stuk en de standalone oplader ongeveer 25 euro.
SPOILER: Full specs
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn
ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis
Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: nog een goeie plus
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn
ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis
Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.mooi formaatje om op je helm te plakken
KneusTeun
Kiss my airs!
quote:
Op zaterdag 24 augustus 2013 11:35 schreef Dekatria het volgende:[..]
Nice

de Ghost is nog bij lange na niet aan vervanging toe, functioneert prima. Ik hou deze in de gaten - zal een kwestie van tijd wezen voor Drift en GoPro met een antwoord komen. Ik bedoel, camera's bouwen is hun niche immers, en niet dat van Garmin.
Gopro heeft ook net nieuwste telg. Dus zal nog wel jaartje duren.
Drift is ook niet zo lang geleden nieuwste van uit toch?
quote:
Op zaterdag 24 augustus 2013 11:55 schreef JK het volgende:Is er al video materiaal van die Garmin? Volgens mij gaat er nog niets boven GoPro 3 Black.
edit; wat materiaal op YT gezien, ben niet overtuigd. Niet beter, wel nette prijs. Accu gaat 3 uur mee met 2 amp? Kan beter.... ik zit met 900mAh op 3 uur met 720p.. goed, geem 1080p, maar dat mag niet 2x zoveel kosten. Maar het is ook meer erbij voor Garmin, geen hoofdmoot. Die zijn drukker met digitale cockpits etc.
Sorry, maar GoPro is echt niet meer heer en meester, ze hebben alleen naamsbekendheid. Drift is momenteel stukkie beter qua kwaliteit.
En dan heb ik het nog niet over lompheid, die Gopro moet echt keer iets aan zijn baksteen vorm doen.
En YT vergelijken heeft niet altijd zin, tenzij je weet dat het RAW images zijn zonder filters en opvijzeling met Pr of Ae.
's avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun
KneusTeun
Kiss my airs!
quote:
Op zaterdag 24 augustus 2013 12:12 schreef stinkie het volgende:Grootste kracht van GoPro zijn de accessoires. Ik heb 1 gopro met een duikbehuizing op mijn dslr flitser, normale behuizing op de motor en alle bevestigingsmaterialen zijn bij dx.com voor een appel en een ei te halen
Want? heb je wel eens gezocht op accessoires van andere?
Mijn Contour heeft ook onderwater behuizing, en de mount voor de helm is fijner dan die van GoPro.
Ik snap wel dat GoPro de grote naam is, maar ze mogen wel eens gaan innoveren daar.
Steam:kneusteun
KneusTeun
Kiss my airs!
Ik dacht dat dat de ghost was ja.
Edit: blijft ook grappig
http://tweakers.net/price(...)c-hx-a100-zwart.html