Pasje hier (3 jaar terug verlengd)! Ik zie steeds minder SM's op de weg eigenlijk...quote:Op zondag 25 augustus 2013 17:57 schreef Geerd het volgende:
[..]
Dat lukt je 300 meter dan staat meneer oom al bij je om je roze papiertje in te nemen. Of hebben jullie allemaal pasjes?:P
In de 30 zone met 60 over de drempels knappenquote:Op zondag 25 augustus 2013 18:42 schreef JK het volgende:
[..]
Pasje hier (3 jaar terug verlengd)! Ik zie steeds minder SM's op de weg eigenlijk...
Met meer drempels toch wel erg leuke motoren.. alleen bagger op de snelweg.
Zo'n jas + coolvest = uitkomst. Werkte als een tierelier, al was het 40 graden.quote:Op zondag 25 augustus 2013 16:35 schreef Salatrel het volgende:
Gewoon zon difi california jas halen bij motoport. Kosten relatief weinig en boordevol mesh. Deka is ermee naar Griekenland geweest en niet gesmolten dus koeling genoeg
3de keer dat dit filmpje voorbij komtquote:Op zondag 25 augustus 2013 22:12 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Je ziet het ook echt al van mijlenver aankomen
daar heeft ze denk ik ook nog wel even last vanquote:
Dat kan ik nu ook, maar vooral dat lichte lijkt me wel tof. Mijn huidige weegt 236kg ofzo, iets minder speelsquote:Op zondag 25 augustus 2013 18:46 schreef Geerd het volgende:
[..]
In de 30 zone met 60 over de drempels knappen
Is zo'n ouwe S10 zo zwaar ja? Verrast me wel enigszins.quote:Op maandag 26 augustus 2013 09:56 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Dat kan ik nu ook, maar vooral dat lichte lijkt me wel tof. Mijn huidige weegt 236kg ofzo, iets minder speels
dan banjer je nog veel beter over drempels heen.quote:Op maandag 26 augustus 2013 09:56 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Dat kan ik nu ook, maar vooral dat lichte lijkt me wel tof. Mijn huidige weegt 236kg ofzo, iets minder speels
Jawel, maar het smijt gewoon wat minder.quote:Op maandag 26 augustus 2013 11:28 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
dan banjer je nog veel beter over drempels heen.
Massatraagheid is dé sjit
Hier in de buurt zit een SM clubje, rete veel van die dingen. Van tijd tot tijd gaan ze dan ook nog meeten uit de hele regio, das helemaal een feest.quote:Op zondag 25 augustus 2013 18:42 schreef JK het volgende:
[..]
Pasje hier (3 jaar terug verlengd)! Ik zie steeds minder SM's op de weg eigenlijk...
Met meer drempels toch wel erg leuke motoren.. alleen bagger op de snelweg.
Gas geven op zo'n ding is heel erg leuk jaquote:Op maandag 26 augustus 2013 11:43 schreef Den_Haag het volgende:
Leuke dingen om je rijbewijs heel snel kwijt te zijn
dat zit tussen je orenquote:Op maandag 26 augustus 2013 11:36 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Jawel, maar het smijt gewoon wat minder.
Je gaat me niet vertellen dat een fiets van 230 kilo net zo makkelijk smijt als 1 van 150....quote:
Waar is dat? Zou graag eens mee rijden!quote:Op maandag 26 augustus 2013 11:40 schreef Yreal het volgende:
[..]
Hier in de buurt zit een SM clubje, rete veel van die dingen. Van tijd tot tijd gaan ze dan ook nog meeten uit de hele regio, das helemaal een feest. [ afbeelding ]
dat is zoetermeer, maar is regionaal zuid holland en verderquote:Op maandag 26 augustus 2013 12:05 schreef 1517 het volgende:
[..]
Waar is dat? Zou graag eens mee rijden!
Geen idee, ik rij geen smquote:Op maandag 26 augustus 2013 12:19 schreef KneusTeun het volgende:
moet je wel eerst zo'n Tshirt bestellen toch? super moto zuid Holland ofzo?
kweenie, maar ik heb eigenlijk nooit echt gemerkt dat ik iets niet kon wat een lichtere fiets wel kan. Behalve offroad, dan merk je,het wel uiteraard, maar op weg lag hij net zo makkelijk plat in de bocht als een ander.quote:Op maandag 26 augustus 2013 12:04 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Je gaat me niet vertellen dat een fiets van 230 kilo net zo makkelijk smijt als 1 van 150....
Het kan wel, maar dat is een ander verhaal. (ik zei ook, het smijt wat minder)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |