en heeft het geholpen?quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 13:41 schreef einschtein het volgende:
[..]
Nope, in één keer, zo snel mogelijk achter elkaar en zo veel mogelijk.
Die gast is vast beresterk.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 13:48 schreef Bozz187 het volgende:
http://m.spitsnieuws.nl/a(...)-ramt-beer-beer-wint
quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 14:33 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Die gast is vast beresterk.
Het ontbeert 'm alleen aan inzicht.
Nee, zomaar uit het niets.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 13:44 schreef Salatrel het volgende:
Hoe heb je dat opgelopen 1steen? Motorgerelateerd?
Het is een kuur van 9 dagen.quote:
dus 9 dagen 16 ipads slikken?quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 16:34 schreef einschtein het volgende:
[..]
Nee, zomaar uit het niets.
[..]
Het is een kuur van 9 dagen.
Nee, het is afbouwing. Dag 1: 16 pillen. Dag 2: 15, tot en met dag 9. En oogdruppels (4x p/d) en een zalfje voor de nacht.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 16:45 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
dus 9 dagen 16 ipads slikken?
hmm, dat is wel even slikken dus.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 16:49 schreef einschtein het volgende:
[..]
Nee, het is afbouwing. Dag 1: 16 pillen. Dag 2: 15, tot en met dag 9. En oogdruppels (4x p/d) en een zalfje voor de nacht.
Ziet er echt ongelofelijk dom uit. Als het niet weer goed komt, spring ik voor de trein.
Pun intended?quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 16:54 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
hmm, dat is wel even slikken dus.
hopen dat het weer goed komt
ik vond het wel een leuke woordspelingquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 16:55 schreef einschtein het volgende:
[..]
Pun intended?
85% van de gevallen, in leeftijd t/m 30 jaar, komt het weer goed. Dus
leer moet je gewoon poetsenquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 16:48 schreef rulerofdeath het volgende:
kun je motorkleren wassen? of moet je ze naar de stomerij brengen?
ik heb een leren pak
durf je wel nu die er niet isquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 17:56 schreef Maegrim het volgende:
[..]
Nee die zou toch wat minder zicht naar beneden hebben
Jup. Mag hopen dat het weggaat, if not: meh, spring ik wel voor de trein.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 17:04 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ik vond het wel een leuke woordspeling
dat is dan wel weer redelijk positief
inb4 helm-onder-trui garp.quote:
Ik schiet alles met een Drift Ghost, en voorheen de HD170quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 13:02 schreef JK het volgende:
Zal nog wel eens wat Drift videos bekijken
ohjaquote:
Klinkt heerlijkquote:Op zondag 25 augustus 2013 03:23 schreef Geerd het volgende:
http://www.motormeuk.nl/b(...)way-From-280kmh.html
Komt toch idd wel heel mooi plaatje af. Heb zo'n idee dat GoPro ze in hun promovideos eerst mooier maakt. Check bijv deze video;quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 22:38 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Ik schiet alles met een Drift Ghost, en voorheen de HD170zie de FB pagina van het project voor wat random beelden.
dat is gewoon protune mode. Dan kan mijn hero2 ook.quote:Op zondag 25 augustus 2013 10:24 schreef JK het volgende:
[..]
Komt toch idd wel heel mooi plaatje af. Heb zo'n idee dat GoPro ze in hun promovideos eerst mooier maakt. Check bijv deze video;
quote:Op zondag 25 augustus 2013 02:04 schreef KneusTeun het volgende:
[ afbeelding ]
Nu nog een cape vinden
Edit: nevermind http://www.udreplicas.com(...)t&view=article&id=11
Warmte is nu toch wel grotendeels weg?quote:Op zondag 25 augustus 2013 15:40 schreef handboek het volgende:
Goeie dag,
Lang geleden dat ik hier gepost heb. Ik zit met een vraag, door het warme weer krijg ik steeds meer de neiging om mijn leren jack thuis te laten. Daarom zoek ik hiervoor vervanging. Ik heb op ebay al een kevlar shirt met lange mouwen gevonden en op fcmoto een Scott 250 Pursuit jack met protectie. Nu is mijn vraag wat jullie zouden kiezen kwa veiligheid. En daarnaast of jullie misschien nog andere shirts oid weten die ook mijn leren jack kunnen vervangen. Ik heb maximaal 150 euro hiervoor te besteden.
Pics van de Scott 250 Pursuit:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Pics van het kevlar shirt:
[ afbeelding ]
Denk dat ie daarom zo'n bodyprotector eronder aan wil? of begrijp ik dat verkeerd?quote:Op zondag 25 augustus 2013 16:04 schreef Geerd het volgende:
Mhe meer voor op de crossbaan man
Dat kevlar vest is alleen slijt vast natuurlijk komt de grond nog hard aan.
Aah oke dan kan het wel jaquote:Op zondag 25 augustus 2013 16:19 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Denk dat ie daarom zo'n bodyprotector eronder aan wil? of begrijp ik dat verkeerd?
quote:Op zondag 25 augustus 2013 16:19 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Denk dat ie daarom zo'n bodyprotector eronder aan wil? of begrijp ik dat verkeerd?
Ik lees het toch als 1 van de 2, niet beidequote:Op zondag 25 augustus 2013 15:40 schreef handboek het volgende:
Ik heb op ebay al een kevlar shirt met lange mouwen gevonden en op fcmoto een Scott 250 Pursuit jack met protectie. Nu is mijn vraag wat jullie zouden kiezen kwa veiligheid.
Dat lukt je 300 meter dan staat meneer oom al bij je om je roze papiertje in te nemen. Of hebben jullie allemaal pasjes?:Pquote:Op zondag 25 augustus 2013 17:53 schreef KneusTeun het volgende:
Even de missende bescherming daar gelaten, lijkt me het wel echt dope om zo met wat mensen en super motards beetje rond te scheuren
Het hoeft ook niet op het achterwiel, maar gewoon lekker licht motortje, beetje cruisen.quote:Op zondag 25 augustus 2013 17:57 schreef Geerd het volgende:
[..]
Dat lukt je 300 meter dan staat meneer oom al bij je om je roze papiertje in te nemen. Of hebben jullie allemaal pasjes?:P
Woar is dat vind ik leuk knopje.quote:Op zondag 25 augustus 2013 17:53 schreef KneusTeun het volgende:
Even de missende bescherming daar gelaten, lijkt me het wel echt dope om zo met wat mensen en super motards beetje rond te scheuren
onder het knopje abonnerenquote:Op zondag 25 augustus 2013 18:17 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Woar is dat vind ik leuk knopje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |