Dat is dus exact de reden wat mij ervan weerhoud om zo'n cam te kopenquote:Op donderdag 29 augustus 2013 13:17 schreef KneusTeun het volgende:
Editten![]()
Weet ik weer waarom ik dit gedropped heb bij de opleiding.
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 14:51 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Ik kan daar echt een hele dag zoet mee zijn, alles afmonteren op een honderdste van een secondem'n inner nerd neemt dan de overhand denk.
Had ik hem juist voor gehaald... maar kom niet meer aan duiken toe.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 19:35 schreef stinkie het volgende:
[..]
Daarom ben ikgestopt met filmen tijdens het duiken
Staan ze daar vaak dan?quote:Op donderdag 29 augustus 2013 21:04 schreef Juicyhil het volgende:
Ik reed net hier: http://goo.gl/maps/eaPzZ in het tunneltje van de A10 west richting de Zuidas. Reed op de linkerbaan een kilometertje of 90 (is een donker tunneltje en nog al scherpe bocht) en rechts reed een auto. Kwam er zo'n motor mij rechts inhalen over dezelfde baan. Die ging geen 100Denk al gauw 130 in die bocht. Het duurde niet lang voor hij aan de horizon verdwenen was. Als ze stonden te laseren mocht hij denk ik z'n rijbewijs achterlaten
Verderop staan ze wel es. Maar dat tunneltje is vlak na de trajectcontrole waar je 80 magquote:
Ik hoefde niet te gassen. Ik reed daar zoals ik altijd rij. Alleen die pipo wilde graag dood ofzo.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 21:23 schreef Vinniiee het volgende:
Hij was er voorbij, dan kun je toch gas geven?
Ik doelde ook op die tjap. En op Maps lijkt die bocht helemaal niet zo scherpquote:Op donderdag 29 augustus 2013 21:29 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ik hoefde niet te gassen. Ik reed daar zoals ik altijd rij. Alleen die pipo wilde graag dood ofzo.
Voor snelwegbegrippen is het een redelijk rotbocht. Zeker omdat je niet kan zien of er iets op de weg ligt ofzo. En vaak staat er ook file na die bocht, waar je zo achterop iemand zit als je even niet goed oplet.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 21:29 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik doelde ook op die tjap. En op Maps lijkt die bocht helemaal niet zo scherp
net als je onder de arena door komt, achter de tunnelwand zeker?quote:Op donderdag 29 augustus 2013 21:09 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Verderop staan ze wel es. Maar dat tunneltje is vlak na de trajectcontrole waar je 80 mag
Ze stonden net wel bij mij in de wijk voor de ArenA te laserenGelukkig moest ik dus daar wezen. Want normaal rij ik daar rustig 80-90 waar je 50 mag
Ze stonden gewoon op dat kruispunt thv de ING.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 00:05 schreef Yreal het volgende:
[..]
net als je onder de arena door komt, achter de tunnelwand zeker?
het is echt te lekker om met 100 daar doorheen te knallen ja
degene die het snelst schakelt wintquote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:13 schreef DarkNoize het volgende:
Wat zou mijn Z1000 doen in een sprintje tegen zo'n dikke naked als een CB1300 denken jullie?
135pk vs 115 pk
96Nm vs 120Nm
198kg vs 235kg
Z1000 heeft wat pk's meer en duidelijk z'n gewicht mee. Maar dat koppel van zo'n CB1300 is ook wel lekker...
Voorwiel van de Z1000 komt wel leuk van de grond in z'n 1 bij 'sportief' optrekken
die ja. Keertje bijna op de bon gegaan omdat je daar het fietspad pakt om op school te komen...quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 00:06 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ze stonden gewoon op dat kruispunt thv de ING.Ik kom daar inderdaad ook altijd met een aardige snelheid doorheen
Niet heel spannend heyquote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:13 schreef DarkNoize het volgende:
Wat zou mijn Z1000 doen in een sprintje tegen zo'n dikke naked als een CB1300 denken jullie?
135pk vs 115 pk
96Nm vs 120Nm
198kg vs 235kg
Z1000 heeft wat pk's meer en duidelijk z'n gewicht mee. Maar dat koppel van zo'n CB1300 is ook wel lekker...
Voorwiel van de Z1000 komt wel leuk van de grond in z'n 1 bij 'sportief' optrekken
Waarvan aktequote:Op donderdag 29 augustus 2013 18:42 schreef Vinniiee het volgende:
Tof verslag trouwens Deka, leest echt heerlijk weg!
80-100 euro bij zaak.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 14:39 schreef rulerofdeath het volgende:
keerringen vervangen van de voorvork, is dat duur? kun je dat nog een beetje zelf of is dat beter over te laten aan een motorzaak?
Is niet duur als je het zelf doet. Met enige technische inzicht heel goed zelf te doen en een uurtje werk.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 14:39 schreef rulerofdeath het volgende:
keerringen vervangen van de voorvork, is dat duur? kun je dat nog een beetje zelf of is dat beter over te laten aan een motorzaak?
http://heavyduties.ro/yamaha/xt660z/xt660ztenere.htmlquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 15:28 schreef Salatrel het volgende:
Zo via email setje kisten besteld incl. Rek en montage systeem voor 480 euri. Vanavond thuis ff betalen en zal het eind volgende week ofO wel geleverd worden. Rek moeten ze apart bestellen bij hun leverancier en dat duurt 4 dagen voordat ze die binnen hebben
nee ARO koffers zitten in Olst. 130 euro per kist voor 36Lquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 15:34 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
http://heavyduties.ro/yamaha/xt660z/xt660ztenere.html
Deze?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |