ik heb het ook niet over plat in de bocht, en idd offroad en korte krappe bochtjes, snel van kant wisselen. Alleen plat in de bocht is niet de definitie van smijtwerk bij mij.quote:Op maandag 26 augustus 2013 12:36 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
kweenie, maar ik heb eigenlijk nooit echt gemerkt dat ik iets niet kon wat een lichtere fiets wel kan. Behalve offroad, dan merk je,het wel uiteraard, maar op weg lag hij net zo makkelijk plat in de bocht als een ander.
Waar kom je vandaan?quote:Op maandag 26 augustus 2013 18:22 schreef MaximumRush het volgende:
Kak, net gebeld door de garage. Heel m'n koppeling is kapotgebrand. Weer rijdend maken kost 500 euro, compleet vervangen 1500. Ik denk dat de prijzen wel heel erg hoog zijn?
dondersquote:Op maandag 26 augustus 2013 18:22 schreef MaximumRush het volgende:
Kak, net gebeld door de garage. Heel m'n koppeling is kapotgebrand. Weer rijdend maken kost 500 euro, compleet vervangen 1500. Ik denk dat de prijzen wel heel erg hoog zijn?
iets teveel toeren gemaakt bij het stoplicht?quote:Op maandag 26 augustus 2013 18:22 schreef MaximumRush het volgende:
Koppelingsplaten incl zullen niet meer kosten dan ¤60 afhankelijk van welke motor je hebt.quote:Op maandag 26 augustus 2013 18:22 schreef MaximumRush het volgende:
Misschien trapt de Yamaha rijder wel door zijn stepjes, gezien de reputatie van Yamaha.quote:Op maandag 26 augustus 2013 19:05 schreef Maegrim het volgende:
"ook in onoverzichtelijke bochten trapt de yamaha-rijder behoorlijk door"
HET IS EEN MOTOR, TRAPPEN DOET IE NIET
wegmisbruikers
Haha, in het filmpje vrij duidelijk te zien tochquote:Op maandag 26 augustus 2013 18:52 schreef Salatrel het volgende:
[..]
iets teveel toeren gemaakt bij het stoplicht?
zeg, je loopt me toch niet in zeik te nemen he?quote:Op maandag 26 augustus 2013 19:10 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Misschien trapt de Yamaha rijder wel door zijn stepjes, gezien de reputatie van Yamaha.
Offroad is anders met een zware machine; zand is alleen voor helden die het gas erop durven te houden, een losse mulle crossbaan met sporen gaat hem niet worden, maar de rest doet hij wel hoorquote:Op maandag 26 augustus 2013 12:48 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
ik heb het ook niet over plat in de bocht, en idd offroad en korte krappe bochtjes, snel van kant wisselen. Alleen plat in de bocht is niet de definitie van smijtwerk bij mij.
Jammah, iets te ver weg, hier in de buurt zit een goede en goedkope beunert. Kan nooit meer als 150¤ aan materiaal kosten inclusief pakking en olie. Je wordt getild, en niet te zuinig.quote:
leuk verhaal, en je begrijpt natuurlijk wel dat ik dat ook snap en ook wel doe. Maar je kan niet volhouden dat het niet uitmaakt.... wil gewoon wel keer wat anders ooit. Als het was zoals jij het zegt reden we allemaal een goldwing.quote:Op maandag 26 augustus 2013 20:36 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Offroad is anders met een zware machine; zand is alleen voor helden die het gas erop durven te houden, een losse mulle crossbaan met sporen gaat hem niet worden, maar de rest doet hij wel hoor. Omdat hij zwaar is, zul je zoals ik zei, de massatraagheid moet je voor je laten werken, en snel kantje wisselen kan écht wel hoor; je kunt lekker SM-style rijden, gewoon een kwestie van in zijn nek vatten en omgooien dat hok. Het is natuurlijk geen brommertje he
![]()
Tuurlijk maakt het uit; een zware motor heeft zo zijn beperkingenquote:Op maandag 26 augustus 2013 21:35 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
leuk verhaal, en je begrijpt natuurlijk wel dat ik dat ook snap en ook wel doe. Maar je kan niet volhouden dat het niet uitmaakt.... wil gewoon wel keer wat anders ooit. Als het was zoals jij het zegt reden we allemaal een goldwing.
Dusssss wil ik ooit wel een keer wat als een SM of enduro.
Als we eindelijk een schuur hebben die past bij onze motor-collectie-ambitiequote:Op maandag 26 augustus 2013 22:51 schreef KneusTeun het volgende:
precies, nu lekker toeren en beetje crossen, en misschien ooit beetje crossen en klooien
Nee hoorquote:Op maandag 26 augustus 2013 19:58 schreef Salatrel het volgende:
[..]
zeg, je loopt me toch niet in zeik te nemen he?
kun je geen garagebox huren?quote:Op maandag 26 augustus 2013 22:54 schreef punkmuis het volgende:
[..]
Als we eindelijk een schuur hebben die past bij onze motor-collectie-ambitie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |