zeg, niet zo oneerbiedig over ons mooie twentequote:Op dinsdag 27 augustus 2013 08:23 schreef Salatrel het volgende:
er woont daar verder niemand toch? kunnen ze gewoon een schuur bouwen
Je komt oorspronkelijk niet uit enschede?quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 08:50 schreef KneusTeun het volgende:
hopelijk eerst even afstuderen en dan weer lekker op het platteland wonen
Nope, Tubbergen.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 08:53 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
Je komt oorspronkelijk niet uit enschede?
ja, dat lijkt mij ook wel ideaal.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 08:58 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Nope, Tubbergen.
Daarna heb ik in Oldenzaal gewoont op het Hulsbeek,dus de tocht ging wen stuk door onze oude tuin
En zo'n tuin van 246 hectare beviel mij zeer goed kan ik je vertellen. Dus ik wil wel weer lekker buitenaf, grote schuur alle ruimte en geen overlast.
die bmw blijft dan?quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 09:02 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ja, dat lijkt mij ook wel ideaal.
mja, ik heb nu wel genoeg ruimte om mijn motoren te stallen. ik hoop dat ik nog een keer ergens een enduro of crosser tegen het lijf loop.
al een tijdje toch? ja blijft leuk om te doenquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 09:08 schreef Salatrel het volgende:
de baron heeft ook een crosser erbijeen yamaha wr250 2takt
HINGHINGHINGHING
ik heb geen bmw.quote:
Full-on support team, wat denk jij danquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 09:04 schreef Salatrel het volgende:
Volgend jaar geen kisten meer voor onze wereldreiziger maar een dedicated volgwagen.....
[ afbeelding ]
oh sorry haal wat door elkaar.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 09:20 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ik heb geen bmw.
ik heb een honda cb750 waar ik nu mee rij, en een suzuki GS750 waar nog ietsjes werk in zit en ik heb nog een trial brommertje in onderdelen bij m'n ouders liggen, swm 50cc. die heb ik op m'n 16e uit mekaar gehaald. voorvorken zijn krom en in de cilinderwand zit een kras.
Blijft vermakelijk om te lezen, goed geschreven!quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 09:20 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Full-on support team, wat denk jij dan
Volgende deel staat online
Dank! Het beste moet nog komenquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 11:00 schreef staticdata het volgende:
Blijft vermakelijk om te lezen, goed geschreven!
Ik heb de originele uitlaatquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 11:03 schreef 1517 het volgende:
Hey Alpers, Wat hebben jullie betaald voor je produro?
Zag er een op marktplaats staan voor 190e
mailtje sturen met de vraag of hij goedkoper is als je de rest van de Alp niet neemt?quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 11:03 schreef 1517 het volgende:
moest lachenquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 14:01 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
mailtje sturen met de vraag of hij goedkoper is als je de rest van de Alp niet neemt?
waarschijnlijk van Pajic.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 11:03 schreef 1517 het volgende:
Ja, dat zijn de betere prijzen idd; ik tank elke dag in .de, klein stukkie over de grens bij Venloquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 19:46 schreef KneusTeun het volgende:
zo net terug van omgeving teckelenburg! 300km tocht door de heuvels, echt prachtig! en benzine 1,53
Hoor ik daar nou een kneiterdroog 'Hallo' bij het passeren van die wandelaars?quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 23:30 schreef KneusTeun het volgende:
Wel de verbaasde gezichten van de wandelaars![]()
JUP!quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 23:32 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Hoor ik daar nou een kneiterdroog 'Hallo' bij het passeren van die wandelaars?
punkmuis bij elk stoplicht kneiterhard: ' WAT ZEG JE?!' omdat kneusteun in het Duits tegen zichzelf aan het lullen isquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 23:34 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
JUP!![]()
Ook bij elke zig zag een keiharde "ZIG ZAG!!!!" alleen heb ik geluid tergend laag staan omdat je anders niks dan wind hoort
Zucht...quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 23:39 schreef KneusTeun het volgende:
DAS HABBE ICH NICHT GEMACHT! DU FRAULEIN BIST GANZ VAN KLO GERUKT!!!!
(das gibt doch kein schwule)
quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 23:39 schreef KneusTeun het volgende:
DAS HABBE ICH NICHT GEMACHT! DU FRAULEIN BIST GANZ VAN KLO GERUKT!!!!
(das gibt doch kein schwule)
quote:
dat deed ik in schotland naar de speetrap agenten die stonden te laserenquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 23:32 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Hoor ik daar nou een kneiterdroog 'Hallo' bij het passeren van die wandelaars?
quote:Op woensdag 28 augustus 2013 15:16 schreef KneusTeun het volgende:
Fur 7 euro ein tolles neue tanktasche gekauft! WIE NEU! und es arbeitet auch auf meine radiator!
[ afbeelding ]
Das nicht duur zeg maar.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 15:16 schreef KneusTeun het volgende:
Fur 7 euro ein tolles neue tanktasche gekauft! WIE NEU! und es arbeitet auch auf meine radiator!
[ afbeelding ]
Iebee?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 13:50 schreef handboek het volgende:
Weet er iemand een plek of een ander persoon waar smoke/helder/carbon knipperlichtglaasjes voor de kawasaki zzr voor een leuke prijs te vinden zijn? Ik ben namelijk niet van plan 100 euro voor 4 glaasjes te gaan betalen op das interwebz........
Was via MPquote:Op woensdag 28 augustus 2013 15:59 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Das nicht duur zeg maar.
Hebben ze nog meer?
quote:Op woensdag 28 augustus 2013 15:16 schreef KneusTeun het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 28 augustus 2013 17:46 schreef Salatrel het volgende:
Maar gaan we nu opeens allemaal dikke nakeds rijden?
Mietje, beetje asfalt ridder wordenquote:
De Alp hou ik erbij voor het offroad gebeurenquote:Op woensdag 28 augustus 2013 18:33 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Mietje, beetje asfalt ridder worden
Die 1200 zeker? vind ik een te zwaar ding. IS volgens mij leuk om mee te touren, maar wel erg kut om door de drek te trekken.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 18:38 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
De Alp hou ik erbij voor het offroad gebeuren. K60 eronder en goan! Inruilprijs is om te huilen en das zonde natuurlijk!
Dat ik naar dikke nakeds kijk komt omdat ik graag wat power onder mn reet wil hebben. Na 10 jaar 50pk wil je soms wat meer![]()
Stond trouwens wel een dikke Super Ten met dito prijskaartje.
Yup die idd.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 18:42 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Die 1200 zeker? vind ik een te zwaar ding. IS volgens mij leuk om mee te touren, maar wel erg kut om door de drek te trekken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |