volgens mij zit het halve KAA SC topic in NL....yours truly en volgens mij komt MoBlo dit weekend ook overquote:Op woensdag 21 augustus 2013 17:34 schreef Individual het volgende:
Deze kaaskop zit in Nederland en gaat morgen naar de supermarkt om Nederlandse mayo, curry, bokkepootjes, mergpijpjes, etc te kopen voor de vlucht terug naar huis op vrijdag.> [ afbeelding ]
Kaas en worst van de boer heb ik al.
ben vanmiddag ook vanuit Schoorl "binnendoor" terug naar Enkhuizen gereden.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 12:36 schreef flipsen het volgende:
Totdat we in Zuid Limburg op de bonnefooi gingen touren door allerlei gehuchtjes in over stille landweggetjes![]()
Ik niet en heb voorlopig ook geen plannen.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 17:44 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
volgens mij zit het halve KAA SC topic in NL....yours truly en volgens mij komt MoBlo dit weekend ook over
Ik niet dit weekend maar volgend, voor een bruiloft..quote:Op woensdag 21 augustus 2013 17:44 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
volgens mij zit het halve KAA SC topic in NL....yours truly en volgens mij komt MoBlo dit weekend ook over
En dan een maand later nog een keer, weer voor een bruiloft. En dan twee weken later nog een keer, dat had ik in april al geboekt, voordat de bruiloften in zicht kwamenquote:Op woensdag 21 augustus 2013 18:18 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Ik niet dit weekend maar volgend, voor een bruiloft..
Eens. Hele rare opmerkingen, en weinig behulpzaam.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 18:18 schreef Individual het volgende:
[..]
Goede voetballer, maar een beetje in de war.
Als het weer ok is welquote:Op woensdag 21 augustus 2013 17:50 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
ben vanmiddag ook vanuit Schoorl "binnendoor" terug naar Enkhuizen gereden.
Na al die jaren in het buitenland kijk ik echt als tourist naar Nederland en ja, wat is Nederland dan toch mooi (als je het tenminste wilt zien)
Drie keer raden waar 'ie tegenwoordig woont....quote:Op woensdag 21 augustus 2013 18:18 schreef Individual het volgende:
[..]
Goede voetballer, maar een beetje in de war.
Maar dat mag geen reden zijn om zo grof te bashen.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 18:24 schreef illusions het volgende:
[..]
Eens. Hele rare opmerkingen, en weinig behulpzaam.
Inderdaad, en ze hebben er zin in, al is m'n schoonmoeder wel een tikkie zenuwachtig aan het worden. Ze heeft al wel eerder gevlogen, korte stukjes naar bv. Melbourne, dus zo lang in het vliegtuig zal wel niet in de kouwe kleren gaan zitten. Het helpt ook niet dat ze steeds Air Crash Investigation kijkt... Lolquote:Op woensdag 21 augustus 2013 23:50 schreef motorbloempje het volgende:
Ghehe, nu is dan over de grens wel meteen het continent verlaten, dus dan maar meteen goed doen?
Goede reis.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 05:17 schreef motorbloempje het volgende:
Wekker om 3am is toch echt onmenselijk
quote:Op donderdag 22 augustus 2013 01:48 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
En als je naar NZ gaat?
Ik vind Nederland zo netjes aangeharkt. We zijn wat dat betreft net Duitsers.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 17:50 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
ben vanmiddag ook vanuit Schoorl "binnendoor" terug naar Enkhuizen gereden.
Na al die jaren in het buitenland kijk ik echt als tourist naar Nederland en ja, wat is Nederland dan toch mooi (als je het tenminste wilt zien)
ik was afgelopen weekend in de Ardennen en ik moet zeggen dat Belgie wel behoorlijk opgeknapt is de laatste 10 jaarquote:Op donderdag 22 augustus 2013 07:34 schreef Lyrebird het volgende:
[..]
Ik vind Nederland zo netjes aangeharkt. We zijn wat dat betreft net Duitsers.
De afgelopen jaren ben ik bij bijna ieder bezoek naar Nederland ook even in Duitsland geweest, en het viel me echt op dat we eigenlijk een provincie van Duitsland zijn. Belgie is meteen toch heel anders.
bedankt! Inmiddels bij de bootquote:
Per boot reizenquote:Op donderdag 22 augustus 2013 08:29 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
bedankt! Inmiddels bij de bootzodadelijk varen van 9am UK tijd tot 15.30pm NL tijd
mooi dat we even een hut nemen!
En heerlijk kutweer dat het is! Van die zeikregen...
mijn Duitse vriend vind Nederland altijd heel erg anders dan Duitsland. Veel netter, georganiseerder en opgeruimder. Moet zeggen dat ik het er wel mee eens ben, eigenlijk.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 07:34 schreef Lyrebird het volgende:
[..]
De afgelopen jaren ben ik bij bijna ieder bezoek naar Nederland ook even in Duitsland geweest, en het viel me echt op dat we eigenlijk een provincie van Duitsland zijn. Belgie is meteen toch heel anders.
Dat klopt wel. Hetzelfde geldt eigenlijk ook voor Nederland.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 07:38 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
ik was afgelopen weekend in de Ardennen en ik moet zeggen dat Belgie wel behoorlijk opgeknapt is de laatste 10 jaar
Dat was idd het gevoel dat ik er aan over heb gehouden.quote:
Het zijn natuurlijk wel Duitsers, en baas boven baas. Moet wel zeggen dat ik Duitsland ook wel eens opgeruimder heb gezien. Veel alcoholisten op straat bijvoorbeeld.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 08:35 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
mijn Duitse vriend vind Nederland altijd heel erg anders dan Duitsland. Veel netter, georganiseerder en opgeruimder. Moet zeggen dat ik het er wel mee eens ben, eigenlijk.
Voor de bus leen ik de chipkaart van mijn vader. Dat mag officieel niet, maar de chauffeur kijkt niet naar de foto.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 08:45 schreef Jagärtrut het volgende:
Hoe moet je in Nederland eigenlijk met het OV reizen als je geen chipkaart hebt? Tot nu toe heb ik eigenlijk alleen met de trein gereisd, en dan kun je op schiphol gewoon kaartjes kopen. Maar, als ik met de bus en tram moet, wat dan?
ja, dat heb ik ook gedaan, maar nu moet ik naar Amsterdam voor een weekend, en m'n ouders wonen in Twente. Dat gaat niet!quote:Op donderdag 22 augustus 2013 08:47 schreef Lyrebird het volgende:
[..]
Voor de bus leen ik de chipkaart van mijn vader. Dat mag officieel niet, maar de chauffeur kijkt niet naar de foto.
Zit er een foto op zo'n kaart??quote:Op donderdag 22 augustus 2013 08:47 schreef Lyrebird het volgende:
[..]
Voor de bus leen ik de chipkaart van mijn vader. Dat mag officieel niet, maar de chauffeur kijkt niet naar de foto.
je hebt anonieme en persoonlijke kaartenquote:Op donderdag 22 augustus 2013 08:52 schreef Individual het volgende:
[..]
Zit er een foto op zo'n kaart??
Dat. Je kunt googelen waar je een onpersoonlijke kunt kopen, en die laad je dan op met wat je nodig hebt. Toen ik langer in NL was vond ik het wel een nadeel dat je niet automatisch kunt laten bijladen, maar voor een paar reisjes maakt dat niet zo heel veel uit...quote:Op donderdag 22 augustus 2013 08:49 schreef motorbloempje het volgende:
Ik heb gewoon een chipkaart gekocht, die ik dan voor precies genoeg oplaad als ik 'm nodig heb
Ik heb echt heel, heel erg een appartement op het oog, al bijna een half jaar. En het is nog steeds niet verkocht. Afgelopen vakantie wilde ik het gaan bezichtigen, bleek de makelaar/eigenaresse op vakantie. Bummer!quote:Op donderdag 22 augustus 2013 08:45 schreef elvy het volgende:
...maar het idee van een pied-a-terre in een europese stad komt toch steeds vaker boven. Wie weet ooit..
In Nederland heb je nauwelijks grond waar niks mee gedaan wordt; waar zomaar wat wild struikgewas groeit, waar een honderd jaar oude fabrieksruīne staat, dat soort dingen. Dat maakt dat Nederland die indruk wekt.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 08:35 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
mijn Duitse vriend vind Nederland altijd heel erg anders dan Duitsland. Veel netter, georganiseerder en opgeruimder. Moet zeggen dat ik het er wel mee eens ben, eigenlijk.
Dat zeg ik ook helemaal niet, integendeel zelfs.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 22:19 schreef Teslynd het volgende:
[..]
Maar dat mag geen reden zijn om zo grof te bashen.
Ga je mij nu vertellen dat hij het zo te bont heeft gemaakt dat het zelfs voor FOK! te erg is?quote:Op woensdag 21 augustus 2013 18:24 schreef illusions het volgende:
Eens. Hele rare opmerkingen, en weinig behulpzaam.
Misschien wel omdat ie geen echte KAAer is. Deze SC is voor Nederlanders die echt in het buitenland wonen, werken en leven en niet voor vakantiegangers.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 11:41 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Ga je mij nu vertellen dat hij het zo te bont heeft gemaakt dat het zelfs voor FOK! te erg is?
Het onderwerp Ruimtelijke Ordening was ook best belangrijk op de middelbare. Nu de laatste dag bij m'n ouders werd vuilnis opgehaald en dezelfde dag ook een veegkarretje erachteraan. "Ja dat gebeurt elke week."quote:Op donderdag 22 augustus 2013 07:34 schreef Lyrebird het volgende:
[..]
Ik vind Nederland zo netjes aangeharkt.
Dus je hebt een pawn and king card voor de trein?quote:Op donderdag 22 augustus 2013 13:32 schreef flipsen het volgende:
Die anonieme OV-chipkaarten kan je bij het station of bij bijvoorbeeld de boekhandel kopen. Geld erop zetten en klaar. Dachten we... totdat we niet konden inchecken op het treinstationEven nagevraagd bij het loket: voor de trein moet de kaart eerst geactiveerd worden, zodat de kaart "weet" of je 1e of 2e klas reist
Dus voor de eerste keer trein, ga 5 minuten eerder en laat de kaart bij het loket activeren. Ook moet er voor treinreizen minimaal 20 euro op staan.
Een wattequote:Op donderdag 22 augustus 2013 13:36 schreef Individual het volgende:
[..]
Dus je hebt een pawn and king card voor de trein?
Are you fucking kidding me? Ik ga met wat vrienden naar NL deze herfst, en zullen ook de trein moeten nemen. Maar zelfs retourtjes zullen goedkoper zijn dan 20 euro.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 13:32 schreef flipsen het volgende:
Die anonieme OV-chipkaarten kan je bij het station of bij bijvoorbeeld de boekhandel kopen. Geld erop zetten en klaar. Dachten we... totdat we niet konden inchecken op het treinstationEven nagevraagd bij het loket: voor de trein moet de kaart eerst geactiveerd worden, zodat de kaart "weet" of je 1e of 2e klas reist
Dus voor de eerste keer trein, ga 5 minuten eerder en laat de kaart bij het loket activeren. Ook moet er voor treinreizen minimaal 20 euro op staan.
En die chipkaarten zijn ook bepaald niet gratis.... 7,50 als ik het me goed herinner?quote:Op donderdag 22 augustus 2013 13:44 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Are you fucking kidding me? Ik ga met wat vrienden naar NL deze herfst, en zullen ook de trein moeten nemen. Maar zelfs retourtjes zullen goedkoper zijn dan 20 euro.
Maar die kan je weer terugkrijgen als je de kaart inlevert geloof ik.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 13:49 schreef Gaoxing het volgende:
[..]
En die chipkaarten zijn ook bepaald niet gratis.... 7,50 als ik het me goed herinner?
Fuck that, ik huur wel een autoquote:Op donderdag 22 augustus 2013 13:49 schreef Gaoxing het volgende:
[..]
En die chipkaarten zijn ook bepaald niet gratis.... 7,50 als ik het me goed herinner?
Nee hoor, volgens mij, en de site, niet.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 13:59 schreef flipsen het volgende:
[..]
Maar die kan je weer terugkrijgen als je de kaart inlevert geloof ik.
2 maanden geleden kon je gewoon een kaartje kopen in de busquote:Op donderdag 22 augustus 2013 08:45 schreef Jagärtrut het volgende:
Hoe moet je in Nederland eigenlijk met het OV reizen als je geen chipkaart hebt? Tot nu toe heb ik eigenlijk alleen met de trein gereisd, en dan kun je op schiphol gewoon kaartjes kopen. Maar, als ik met de bus en tram moet, wat dan?
Nee, dat is het systeem in London :-)quote:Op donderdag 22 augustus 2013 13:59 schreef flipsen het volgende:
[..]
Maar die kan je weer terugkrijgen als je de kaart inlevert geloof ik.
Ik heb me laten vertellen, dat de NS automaten betalen met cash ook toestaan. Dus op de grotere NS stations kan dat gewoon.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 02:05 schreef breaky het volgende:
Het grootste probleem (voor mij in elk geval) is dat je een debit card met Maestro nodig hebt om die chipkaarten in NL op te laden.
En die heb ik dus niet.![]()
Zodra er een bank hier in Laos debit cards met Maestro gaat uitgeven neem ik er eentje. Echter heb ik nu alleen een kaart met Unionpay, wat niet werkt in NL
met muntjes maar volgens mij niet met briefjesquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 06:17 schreef Essebes het volgende:
[..]
Ik heb me laten vertellen, dat de NS automaten betalen met cash ook toestaan. Dus op de grotere NS stations kan dat gewoon.
Ik weet niet precies waar in NL je zult zijn, maar in Den Haag kun je met cash ook bij het HTM Service punt terecht (Wagenstraat, bij de Bijenkorf)
dit dus, heb ik ook gedaan...dan ben je eigen baas en kan je gaan en staan waar je wiltquote:Op donderdag 22 augustus 2013 14:00 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Fuck that, ik huur wel een auto
t kan, zeker als je met meer personen bent, ook nog goedkoper zijn.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 08:59 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
dit dus, heb ik ook gedaan...dan ben je eigen baas en kan je gaan en staan waar je wilt
Ik doe ook niet anders als ik naar Londen ga. Vertik het gewoon om met openbaar vervoer te gaan, met de auto kan je prima overal komen, ook in het centrum. Soms wel een beetje zoeken natuurlijk, maar dat is met de tube nog 10x zo erg (en smerig).quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 09:47 schreef motorbloempje het volgende:
Daarom zijn we ook met boot en eigen auto gegaan... kun je tenminste fatsoenlijk rondreizen zonder problemen
Was 't nog gelukt?quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 09:00 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
t kan, zeker als je met meer personen bent, ook nog goedkoper zijn.
Ik vond die maatschappij niet zo goedkoop! avis was goedkoper!quote:
Ik kom net terug van een paar weken in Berlijn en wat me vooral opviel was de hoeveelheid hondenpoep. Geen betuttlend gedrag met zakjes en dergelijke, gewoon je hond laten poepen waar hij wil en net doen of je niets ziet.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 07:34 schreef Lyrebird het volgende:
[..]
Je zult er een internationaal rijbewijs bij moeten hebben. Dat zou je meoten kunnen krijgen bij het kantoor waar je je rijbewijs hebt gekregen, als niet in LP dan in Vientiene. In BKK had je daar een paar pasfoto's voor nodig, een verklaring van woonplaats van de ambassade, je BKK rijbewijs, wat geld uhm... en nog iets maar ik kan even niet bedenken wat. Dan zou het huren geen probleem moeten zijn...quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 02:31 schreef breaky het volgende:
Denk niet dat ik met een Laotiaans rijbewijs een auto kan huren.![]()
Verleiding zou wel groot zijn.
Volgend jaar mischien naar NL rond Mei.
Ah dit is waardevolle informatie. Ik zal wel in Vientiane moeten zijn denk ik. Mijn rijbewijs komt uit Vientiane.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 07:42 schreef Gaoxing het volgende:
[..]
Je zult er een internationaal rijbewijs bij moeten hebben. Dat zou je meoten kunnen krijgen bij het kantoor waar je je rijbewijs hebt gekregen, als niet in LP dan in Vientiene. In BKK had je daar een paar pasfoto's voor nodig, een verklaring van woonplaats van de ambassade, je BKK rijbewijs, wat geld uhm... en nog iets maar ik kan even niet bedenken wat. Dan zou het huren geen probleem moeten zijn...
Volgens mij is in principe ieder geldig buitenlands rijbewijs geldig in NL. Waar jij misschien aan denkt, is het feit dat niet ieder buitenlands rijbewijs zondermeer naar een NL rijbewijs overgezet kan worden. Een aantal wel, maar voor de anderen moet je opnieuw examen doen. Dat geldt echter niet voor kortstondige verblijven. Zou ook niet kunnen, want je moet eerst 185 dagen in NL ingeschreven staan voor je een NL rijbewijs kunt krijgen.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 13:24 schreef illusions het volgende:
Nu ben ik helemaal niet op de hoogte van specifieke regels omtrent rijbewijzen in Laos zelf, maar er zijn een hoop landen waar het rijbewijs niet zomaar omgezet kan worden in een internationaal rijbewijs waar je wereldwijd mee terecht kan omdat de regelgeving niet voldoet aan de standaarden die in andere werelddelen gelden.
Ik zou eerst eens informeren bij de ambassade, alvorens een (of meer) dagen eraan te spenderen.
Bedoel je niet CBR?quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 14:49 schreef Gaoxing het volgende:
De RDW is de beste organisatie om contact mee op te nemen als je het zeker wilt weten. De ambassade weet er echt niets van.
Ik weet wat je wil zeggen of wie je wil overtuigen maar je moet je rijbewijs 'omwisselen' als je een verblijfsvergunning hebt. Zover als ik weet is de 30% regeling de enige uitzondering daaropquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 16:40 schreef Gaoxing het volgende:
Iemand met een 30% regeling is ingeschreven in NL. Als je je rijbewijs niet in de EU of wat andere landen - Lao zal daar niet tussen staan, denk ik zo... - gehaald hebt, en 185 dagen in NL staat ingeschreven, mag je niet meer op je buitenlandse rijbewijs rijden.
Een verblijfsvergunning zal de gemiddelde expat binnen 185 dagen hebben, en zal de gemiddelde Nederlander in het buitenland niet nodig hebben, dus met je verblijfsvergunning heeft eea helemaal niets te maken...
Nee DAM, dat heb je fout.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 17:52 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Ik weet wat je wil zeggen of wie je wil overtuigen maar je moet je rijbewijs 'omwisselen' als je een verblijfsvergunning hebt. Zover als ik weet is de 30% regeling de enige uitzondering daarop
Daarvoor mag je op je lokale rijbewijs in Nederland rijden mits je een internationaal rijbewijs hebt
En ook dat heb je, mits binnen een termijn van 185 dagen, mis.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 17:55 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Geen idee of je als Nederlander die ingeschreven staat in Nederland met een rijbewijs uit Laos mag rijden, maar dat lijkt me uitgesloten, anders zou er veel misbruik worden gemaakt lijkt me
Wat heb ik mis? Wees eens duidelijkquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 19:17 schreef Gaoxing het volgende:
[..]
En ook dat heb je, mits binnen een termijn van 185 dagen, mis.
Mij is het nog nooit gevraagd in het buitenland maar het moet wel in Nederlandquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 19:21 schreef rechtsedirecte het volgende:
dat je een internationaal rijbewijs nodig heb volgens mij, dat is slechts een vertaling
Ze hebben weer een andere heilige dag idd. Vrijdag voor de moslims, zaterdag voor de joden en zondag voor de christenen. Of is het in Dubai weer anders?quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 19:54 schreef Gaoxing het volgende:
Nee DAM, genoeg weer
On a different note: kinderen en ik hebben wel bizar veel moeite met ons nieuwe weekritme. Ik wilde net m'n moeder gaan bellen dat ze een afspraak was vergeten, toen ik me realiseerde dat zaterdag vanaf nu voelt als zondag, maar het niet is
quote:
Daar is de werkweek van zondag tot en met donderdag. Was inderdaad even wennen toen ik daar werkte.quote:
Ik had dat in de VS. Dat je op vrijdagavond, zaterdag en zondag op de bank naar het honkbal kon kijken. Heerlijk ontspannend was dat. Hier in Japan is het honkbal een stuk minder interessant. Ben dan ook op Nederlands voetbal overgestap, wat wat lastig is, omdat bijna alle wedstrijden rond 4 uur 's nachts worden gespeeld. Ja, daar blijf ik voor op. Ontspannend is anders.quote:Op zondag 25 augustus 2013 10:41 schreef breaky het volgende:
Verwarrend, maarja, weekend is ook maar een term natuurlijk.
Juist in het weekend heb ik soms wat heimwee gevoelens naar Nederland. Dan mis ik de culturele uitjes, bioscoop, op zaterdag door de stad slenteren, lekkere patat etc.
Of gewoon op de bank met een nieuw boek, kat slapend naast je, en een kop dampende thee...
Wij hebben netflix. Ik kan niet meer tegen reclames...quote:Op zondag 25 augustus 2013 12:57 schreef Individual het volgende:
Ik heb de kabel de deur uitgedaan en heb al jaren geen tv meer.
Er was ook niets meer fatsoenlijks op tv, zelfs niet op de BBC die geen reclames doet.quote:Op zondag 25 augustus 2013 13:03 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Wij hebben netflix. Ik kan niet meer tegen reclames...
Brein is nog niet in deze contreiien doorgedrongenquote:
Ah...een beamer? Helaas heb ik maar een klein bedrag beschikbaar voor een TV. Iets van maximaal 300 euro...quote:Op zondag 25 augustus 2013 13:15 schreef Individual het volgende:
Films, series, documentaires, muziekvideo's kijk ik wel vanaf de computer.
[ afbeelding ]
Hier ook nog nietquote:Op zondag 25 augustus 2013 13:26 schreef breaky het volgende:
[..]
Brein is nog niet in deze contreiien doorgedrongen
Mijn dochter heeft dat erg. Die kon in Thailand ook de airco een graadje lager zetten als het regende, zodat het net een Nederlandse regenachtige dag leek. Pyjama aan, kopje thee, boekje.... kind gelukkigquote:Op zondag 25 augustus 2013 10:41 schreef breaky het volgende:
Of gewoon op de bank met een nieuw boek, kat slapend naast je, en een kop dampende thee...
Uhuhquote:Op zondag 25 augustus 2013 13:38 schreef breaky het volgende:
Ach na een maandje weet je niet beter... Dan raak je weer in de war als je in NL bent.
Ze zijn goedkoper dan je denkt. Goedkoper dan een flat screen tv vaak. Je moet er alleen een goede muur voor hebben (of scherm). 300 Euro moet prima lukken.quote:Op zondag 25 augustus 2013 13:28 schreef breaky het volgende:
[..]
Ah...een beamer? Helaas heb ik maar een klein bedrag beschikbaar voor een TV. Iets van maximaal 300 euro...
De muur dat is een probleem...en denk dat mijn wederhelft ook niet al te blij zal zijn... :pquote:Op zondag 25 augustus 2013 13:50 schreef Individual het volgende:
[..]
Ze zijn goedkoper dan je denkt. Goedkoper dan een flat screen tv vaak. Je moet er alleen een goede muur voor hebben (of scherm). 300 Euro moet prima lukken.
"midden naughties"?quote:Op maandag 26 augustus 2013 13:33 schreef Individual het volgende:
Zo lang je maar internet hebt, heb je de wereld.
In de midden jaren 90 vroeg ik m'n ouders om internet, maar dat was maar een hype en onnodig. Toen midden naughties vertelde ik m'n vader dat ie zeldzame boeken kon kopen op het internet. Toen was ie om. Nu gebruikt ie naast het kopen van boeken het internet ook voor veel andere dingen.
M'n moeder moest niks van die lichtkooierij hebben ..totdat ik haar een ipad gaf. Zij is nu ook helemaal om.
Ze hebben nu zelfs facebook en skype!
..niet dat ze minder boeken kopen en het huis staat voller dan ooit. In de vroege jaren 80 hebben ze de boeken eens geteld en dat waren er toen 20.000. Nu zijn het er denk ik wel 3x of 4x zoveel..
ik las tot 2x toe kindje, dacht al dat ik iets gemist hadquote:Op maandag 26 augustus 2013 13:28 schreef Jagärtrut het volgende:
ik lees eigenlijk alleen nog maar op m'n kindle.
quote:Op maandag 26 augustus 2013 13:33 schreef Individual het volgende:
..niet dat ze minder boeken kopen en het huis staat voller dan ooit. In de vroege jaren 80 hebben ze de boeken eens geteld en dat waren er toen 20.000. Nu zijn het er denk ik wel 3x of 4x zoveel..
Dan ben je even bezig.quote:Op maandag 26 augustus 2013 15:15 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]![]()
wat zou ik graag eens in hun boekkast gleuren....
het is sowieso altijd het eerste wat ik bij mensen doe als ik ergens vreemd kom, kijken wat ze in de boekenkast hebben staan
14 jaar FOK!quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 02:40 schreef breaky het volgende:
Bekende verhalen allemaal. Laatste keer bij mijn vader zat ie ook de hele tijd op zijn ipad te freumelen op de bank terwijl zijn vriendin of met een smartphone in de weer was of achter de pc zat.
En ondertussen de TV aan.
Ik voelde me ouderwests omdat ik de neiging had om de TV uit te zetten en mijn smartphone op te bergen en in plaats een boekje te pakken.![]()
Er is natuurlijk inmiddels ook al bijna 20 jaar internet in NL. Ik heb het in 1995 voor het eerst gebruikt, maar ben pas in 1997 helemaal overstag gegaan.
Fok! zelf loopt ook al een tijdje mee trouwens...
13 jaar op Fok? Dat is al lang. Ik heb sinds 2001 een account. Maar ik heb ettelijke jaren bijna niks gepost. Pas vanaf 2008 begon ik weer te posten op Fok.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 08:53 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
14 jaar FOK!
En ik zit er zelf in oktober alweer 13 jaar. De dingen die ik al had kunnen doen/af had kunnen hebben![]()
![]()
Ja, dat is al een hele lange tijd (maar te jong voor een oldbie). Ik zit hier pas sinds 2003, maar post amper nog de laatste paar jaren.quote:Geregistreerd 26-10-2000
Zit net 1915 te hoog daarvoor, helaasquote:Op woensdag 28 augustus 2013 02:57 schreef devzero het volgende:
[..]
Ja, dat is al een hele lange tijd (maar te jong voor een oldbie). Ik zit hier pas sinds 2003, maar post amper nog de laatste paar jaren.
Wanneer ben je 'officieel' een oldbie dan?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 12:45 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Zit net 1915 te hoog daarvoor, helaas
Op een gegeven moment had tweakers een tracker naar FOK!, zo ben ik hier terecht gekomen.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 15:47 schreef Individual het volgende:
10 jaar, maar net binnen de 50000, niet 5000. Zijn alle oldbies Big Brother fans? Zo is fok! begonnen toch?
Ik dacht dat je als Noor nooit Nederlands als 2de nationaliteit kon krijgen omdat ze beiden een verdrag hebben dat dat uitsluit.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 15:30 schreef Fogel het volgende:
Mijn kinderen hebben uitsluitend een Noors paspoort. Is het makkelijkst. Als ze willen kunnen we tot hun 18e nog altijd een keer de ambassade bezoeken.
We kijken naar de toekomst.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 16:00 schreef Gaoxing het volgende:
Ik begrijp dat we je mogen feliciteren?
Tot je 18e kan je beide nationaliteiten hebben, daarna moet je kiezen zover ik begrepen heb.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 16:31 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik dacht dat je als Noor nooit Nederlands als 2de nationaliteit kon krijgen omdat ze beiden een verdrag hebben dat dat uitsluit.
Dan lees ik dit verkeerd: Dual nationality:quote:Op donderdag 29 augustus 2013 17:16 schreef Fogel het volgende:
[..]
Tot je 18e kan je beide nationaliteiten hebben, daarna moet je kiezen zover ik begrepen heb.
quote:You will not lose your Dutch nationality:
if ....
NB: The above exceptions do not apply in all cases. For example, under the provisions of a convention on the prevention of multiple nationality,* they do not apply if you acquire the nationality of Austria, Belgium**, Denmark, Luxembourg*** or Norway. Before applying for another nationality, ask a representative of the Embassy of the Kingdom of the Netherlands or Consulate-General whether you will lose your Dutch nationality.
De dag het het relevant gaat worden zoek ik het wel uitquote:Op donderdag 29 augustus 2013 17:20 schreef devzero het volgende:
[..]
Dan lees ik dit verkeerd: Dual nationality:
[..]
Dat is inderdaad de handigste optie, maar postnatale abortus is verboden.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 17:27 schreef motorbloempje het volgende:
Gewoon geen kinderen nemen. Kinderen hinderen.
Bij jou gaan de eierstokken tzt ook nog wel rinkelen.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 17:27 schreef motorbloempje het volgende:
Gewoon geen kinderen nemen. Kinderen hinderen.
Moslim dating?quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 11:24 schreef Individual het volgende:
Ik kreeg veel moslim dating site reclames. Komt natuurlijk omdat ik druk op zoek ben naar een gesluierde dame.
Nu is het:
[ afbeelding ]
tja moblo die dingen moet je allemaal missen nu
Nederlandse echtscheidingsadvocaten? In je buitenland?quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 11:26 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Moslim dating?Ik heb ōf Aziatische dames, ōf oost-Europese dames, ōf Nederlandse echtscheidingsadvocaten
Ja, snap er ook niks vanquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 11:30 schreef Individual het volgende:
[..]
Nederlandse echtscheidingsadvocaten? In je buitenland?
Wel een mooie mix trouwens. Schop je je Nederlandse kortharige trut de deur uit en neem je een Oost Europese.
quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 12:04 schreef Barbusse het volgende:
Oh, nu denkt iedereen dat ik een vuige vreemdganger ben natuurlijk
Ben ik niet hoorquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 13:53 schreef Gaoxing het volgende:
[..]
Ik krijg over het algemeen reclames die me vertellen hoe ik inderdaad een leuke moslima zou kunnen daten (hoewel we daar volgens mij toch op wat onoverkoombare bezwaren stuiten), maar vandaag kan ik, mits ik Arabisch zou kunnen lezen, Amerikaan worden.
quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 14:18 schreef Individual het volgende:
Denk je een mooie moslim trouwpartner (daten doen we niet aan) te vinden staat de hele site vol ninja's!![]()
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 17:12 schreef Individual het volgende:
Bij mij hebben ze nu zoiets van "Ga ze zelf maar halen, ze hebben mooie mutsen op"
[ afbeelding ]
Dan mag deze niet ontbreken voor haarquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 17:13 schreef Individual het volgende:
posts allemaal voor moblo die anders nooit reclame krijgt
Speciaal voor jouquote:
Bloedmooie meisjes met grote wapens. Bel nu!quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 17:16 schreef Barbusse het volgende:
[..]![]()
![]()
Google adds wil dat ik ga bellen geloof ik![]()
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 17:27 schreef Individual het volgende:
[..]
Bloedmooie meisjes met grote wapens. Bel nu!
Gij vuige hosselaar. Of bedoel je het in politieke zin?quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 11:02 schreef rechtsedirecte het volgende:
ik krijg veel ads voor female running mates.....
beiden.... ben op beide vlakken actief!quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 11:06 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Gij vuige hosselaar. Of bedoel je het in politieke zin?
Bill Clinton zit op Fok!, mensen!quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 11:09 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
beiden.... ben op beide vlakken actief!
quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 11:13 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Bill Clinton zit op Fok!, mensen!
bronquote:Marijuana legalisation advocates in Dunedin have high hopes the city will become Dunsterdam, the cannabis capital of the South Pacific.
Two organisations are planning what they call a real "joint" venture - the opening of New Zealand's first marijuana museum this month.
Julian Crawford of the Legalise Cannabis Party, who is launching the Cannabis Museum with Dunedin cannabis lobbyist Abe Gray of Otago Norml, pledges it will stay within the law.
It would comprise displays and information designed to educate on aspects of cannabis use. It would also lobby for the party, promoting the legalisation of cannabis. Some merchandise, such as T-shirts, would be sold to raise funds for the campaign.
"We've had this concept of Dunsterdam, the Amsterdam of the South Pacific," Crawford said. The Dutch capital, which has legalised the sale of cannabis to adults, is doing very well out of the resulting trade, he said.
"We've been following what is happening in Amsterdam for a while. The model there has reduced use [of cannabis] by teenagers by having an age restriction and regulating the market.
"It actually gets quite a few tourists buying cannabis and contributing to the local economy." The two groups involved had a strong presence on the campus of Otago University and had wanted to move into offices for some time to give the legalise campaign increased profile, Crawford said.
If the political lobby was successful in achieving legalisation of cannabis in New Zealand, the Government might follow the Dutch model, he said.
The Dunedin venture also took into account a new leniency toward the sale of cannabis in some areas of the United States, where authorities have given it the green light by basically turning a blind eye.
Crawford said his group was in the process of forming a charitable trust to enhance its ability to raise funds. That should be achieved within weeks.
Nice! Maar als ik even verder lees:quote:Op dinsdag 3 september 2013 00:16 schreef motorbloempje het volgende:
Tof: http://www.bbc.co.uk/news/uk-england-23930147
Right, ik was niet eens uitgenodigd, laat staan genomineerd dus zo belangrijk is die prijs nou ook weer nietquote:The prize was awarded at the World Travel Awards in Antalya, Turkey, which are described by organisers as the "Oscars of the travel industry".
er is niets mis mee om jezelf op zijn tijd eens een virtuele high five te gevenquote:Op dinsdag 3 september 2013 01:28 schreef flipsen het volgende:
Right, ik was niet eens uitgenodigd, laat staan genomineerd dus zo belangrijk is die prijs nou ook weer niet
Staat veel te dicht bij ons huis en bij storm (het blijft Patagonië) vallen er al geregeld takken naar beneden. Boom staat op het aangrenzende terrein dus het is hun zorg dat ons huis heel blijftquote:Op dinsdag 3 september 2013 01:56 schreef breaky het volgende:
Wat is er mis met die boom dat ie gekapt moet worden?
Trouwens wel mooie locatie om je kantoor te hebben
Die van 100 trillion heeft een souvenirwaarde van US$5 en voor de rest is het vooral oud papier. Ik heb nog een flink pak miljarden en triljoenen (biljoenen?) die ik ooit eens in een custom monopoly spel wil gebruiken.quote:Op dinsdag 3 september 2013 17:20 schreef Jagärtrut het volgende:
ik zag laatst dat iemand een briefje van een paar zimbabwaanse triljoenen op de zweedse marktplaats aanbood. Daar vroeg hij 20 euro voor. Dat vond ik pas inflatie!
Jeetje flip, wat een inflatie! Maar goed dat je het erg druk hebtquote:Op dinsdag 3 september 2013 16:44 schreef flipsen het volgende:
Ik zal binnenkort wel weer eens verder met mijn excel-lijstje met boodschappenprijzen om te kijken hoeveel alles stijgt door de inflatie. Voorlopig even dit facebookplaatje:
[ afbeelding ]
Oh ja, de boom staat nog steeds. Iets met vergunningen enzo. Qué paisNu gaan ze hem morgen omzagen geloof ik. Probleem is wel dat ik het hartstikke druk heb en niet relaxed in mijn kantoor kan zitten. Maar goed, nog even doorbijten.
Lijkt me een prima plan op zich, allen drugs legaliseren in pak hem beet Leeuwaarden, daar creert het werkgelegenheid en de rest van Nederland heeft er geen last vanquote:Op maandag 2 september 2013 07:10 schreef rechtsedirecte het volgende:
als het in Nieuw-Zeeland over hasj gaat kan met het niet laten om het Nederlandse drugsbeleid als voorbeeld te gebruiken
[..]
bron
Dat.quote:
Yup, dat.quote:
Vandaar je interesse in 'Ik Vertrek'.quote:Op woensdag 4 september 2013 18:50 schreef Fogel het volgende:
Ik vind het eigenlijk ook wel weer een keer tijd om me te verplaatsen
Als we verkassen doen we dat mooi zonder camerateam op sleep.quote:Op woensdag 4 september 2013 18:58 schreef Individual het volgende:
[..]
Vandaar je interesse in 'Ik Vertrek'.
Nee, Jaquote:Op woensdag 4 september 2013 18:38 schreef kristalhelder het volgende:
Zijn er hier ook mensen die heel erg balen van hun emigratie? Word je in het land waar jullie nu wonen ook echt als allochtoon gezien?
Nee, Jaquote:Op woensdag 4 september 2013 18:38 schreef kristalhelder het volgende:
Zijn er hier ook mensen die heel erg balen van hun emigratie? Word je in het land waar jullie nu wonen ook echt als allochtoon gezien?
Vraag me af wat Vietnam op die lijst doet....quote:Op donderdag 5 september 2013 02:07 schreef Xtreem het volgende:
Speciaal voor El Matador:
http://stesand.hubpages.c(...)untries-in-the-World
Ik ookquote:Op donderdag 5 september 2013 02:28 schreef breaky het volgende:
[..]
Vraag me af wat Vietnam op die lijst doet....
wat ik me afvraag is waarom het volgende er in staat:quote:Op donderdag 5 september 2013 05:18 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Ik ook
Heb er bijna een half jaar gewoond, mensen waren zeker niet onaardig, maar om ze nou in de top 10 wereldwijd te zetten........
het weer is niet extreem slecht hier maar zeker niet een reden om naar Nieuw-Zeeland te emigreren...quote:Considered one of the safest places to live, New Zealand may seem far from almost anywhere except Australia, but its charming people with their dry sense of humour are a pleasure to be around, and along with the weather and job prospects here, are among the main reasons many expats decide to make New Zealand home. Emigrating to New Zealand is made easier by the countries warm and welcoming people.
Nu ben ik zelf helaas nog nooit bij de buren geweest, maar ik hoor elke keer verhalen dat Vietnam erg veranderd is in de laatste +/- 10 jaar, en niet in positieve zin.quote:Op donderdag 5 september 2013 05:18 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Ik ook
Heb er bijna een half jaar gewoond, mensen waren zeker niet onaardig, maar om ze nou in de top 10 wereldwijd te zetten........
Nee, ja.quote:Op woensdag 4 september 2013 18:38 schreef kristalhelder het volgende:
Dank je. En ja, het klopt.quote:Op donderdag 5 september 2013 02:07 schreef Xtreem het volgende:
Speciaal voor El Matador:
http://stesand.hubpages.c(...)untries-in-the-World
Nee, zeker niet. Ik was altijd al meer latino dan Nederlander.quote:Op woensdag 4 september 2013 18:38 schreef kristalhelder het volgende:
Nee. En integendeel.quote:Op woensdag 4 september 2013 18:38 schreef kristalhelder het volgende:
Backpacken yes. Couchsurfen deed ik al, niet surfen, wel meeten en feesten.quote:Op donderdag 5 september 2013 08:48 schreef Barbusse het volgende:
Mata gaat backpacken en couchsurfen?
Nederlanders op vakantie vinden het vaak niet leuk andere Nederlanders tegen te komen. Dan zijn ze niet meer speciaal genoeg en voelt het minder als vakantie.quote:Op donderdag 5 september 2013 08:13 schreef elvy het volgende:
Vind ik ook zo iets typisch Nederlands trouwens, om géén tourist te willen zijn. Ik heb geloof ik nog nooit een (nederlandse) tourist gezien die zichzelf een tourist vond. Ze hebben altijd een excuus waarom ze dat niet zijn volgens hen, haha!
Well, if you ever find yourself washed on the shores if this rock you know where to find mequote:Op donderdag 5 september 2013 08:49 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Backpacken yes. Couchsurfen deed ik al, niet surfen, wel meeten en feesten.
Jep, het is genoeg. Nog ffies en ik ben een vrij man, los van ultrakapitalisten. Zie FB-status.
quote:Op donderdag 5 september 2013 09:17 schreef Lyrebird het volgende:
Wordt 't niet eens tijd voor een paar koters, EM?
quote:Op donderdag 5 september 2013 09:42 schreef Fogel het volgende:
Wat is het toch met de kindervragen de laatste tijd!?
Laat mensen dat gewoon zelf zeggen/bepalen.
Dat kan ook als ik 45 ben, heb geen haast. Wil ze absoluut, maar waarom nu?quote:Op donderdag 5 september 2013 09:17 schreef Lyrebird het volgende:
Wordt 't niet eens tijd voor een paar koters, EM?
Duiken en warm weer is hier ook meer dan genoeg van hoorquote:Op donderdag 5 september 2013 09:15 schreef El_Matador het volgende:
geniaal!
"Gelieve niet te dansen, niet eens proberen..."
ehhh, dat gaat niet. Maar wees gerust, ik dans niet als de gemiddelde Nederlander.
Dank Barb'! Ik weet je te vinden, maar het zal eerder Centraal-Amerika en Caribe worden. Ik wil duiken, warm weer en dat soort dingen... Ken van Caribe alleen Cuba, San Andres en Trinidad, nu de rest nog...
Mijn zusje begon er al over inderdaad. Hormonen, natuurlijk, met 7 maanden zwangerschap.quote:Op donderdag 5 september 2013 09:46 schreef Lyrebird het volgende:
[..]Het zal wel iets met de leeftijd te maken hebben. Projectie.
Mijn reactie toen mijn zus vroeg wanneer ik er eens zou gaan beginnen:quote:Op donderdag 5 september 2013 09:46 schreef Lyrebird het volgende:
[..]Het zal wel iets met de leeftijd te maken hebben. Projectie.
Absoluut; alles hangt af van contacten in Latijns-Amerika. Het was zelfs de reden om naar Aachen te verhuizen; omdat ze contacten hadden in Zuid-Amerika. Daar was ik meer dan open over in mijn sollicitatie en het is allemaal erg mooi gelopen...quote:Op donderdag 5 september 2013 09:47 schreef Barbusse het volgende:
Alleen iets daadwerkelijk vinden daar is vrijwel onmogelijk vanaf hier.
Jij lijkt nog op Donnie Darko ook...quote:Op donderdag 5 september 2013 09:51 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Mijn reactie toen mijn zus vroeg wanneer ik er eens zou gaan beginnen:
[ afbeelding ]
That's just because I'm wearing an awesome man-suit.quote:Op donderdag 5 september 2013 09:52 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Jij lijkt nog op Donnie Darko ook...
Dat dus. Ik denk dat als iedereen eens een tijdje ergens als allochtoon zou wonen, mensen een stuk toleranter zouden zijn.quote:Op donderdag 5 september 2013 08:13 schreef elvy het volgende:
...maar heb daar verder geen last van, en het ís natuurlijk gewoon ook zo.
De eerste jaren wilde ik heel erg géén tourist/ buitenlander/ allochtoon zijn, maar hoe langer ik hier zit hoe meer ik besef dat je dat nou eenmaal gewoon altijd zult blijven, en dat dat eigenlijk ook helemaal niet uitmaakt.
Flinke stappen EM....!quote:Op donderdag 5 september 2013 09:51 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Absoluut; alles hangt af van contacten in Latijns-Amerika. Het was zelfs de reden om naar Aachen te verhuizen; omdat ze contacten hadden in Zuid-Amerika. Daar was ik meer dan open over in mijn sollicitatie en het is allemaal erg mooi gelopen...
Duiken op Malta lijkt me prima, maar dan alleen als ik voor een paar weken naar Europa kom. Eerst Caribe en Centraal-Amerika, dan het WK in Brazilie en daarna plak ik er nog wel Europa aan vast... maar vanwege de huidige situatie helaas op de lange baan geschoven. Kan niet bij de presentatie zijn van het eerste boek waar ik veelvuldig in voor kom. Ook niet bij de eerste platenhoes die ik op ga sieren. En ook mijn neefje/nichtje moet mij nog even op zich laten wachten.
Ergens augustus 2014. En anders in Costa Rica...
Meteen ook de feel van een universiteitsstadquote:Op donderdag 5 september 2013 10:56 schreef Jagärtrut het volgende:
Inderdaad mooi, Fogel!
Ik heb geloof ik het beste kantoor van deze stad. Aan de rivier, midden in het centrum en zicht op de grootste cathedraal van scandinavie:
[ afbeelding ]
alleen het kantoor zelf laat wat te wensen over, qua organisatie:quote:Op donderdag 5 september 2013 10:57 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Meteen ook de feel van een universiteitsstad
Zo zag de eettafel er hier ook uit tot gisteravondquote:Op donderdag 5 september 2013 11:02 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
alleen het kantoor zelf laat wat te wensen over, qua organisatie:
[ afbeelding ]
Een bureau is als je hersenenquote:Op donderdag 5 september 2013 11:07 schreef Barbusse het volgende:
Oi, hoe kun je werken in zo'n zooi?
Mijn bureau heeft drie schermen en totaal nergens papier. 1 pen, maar die is alleen om op te kauwen. 2 TV-schermen boven me. Wat zegt dat over mij?quote:
Ik hoorde het juist tegengesteld: een helder hoofd heeft geen netjes bureau nodigquote:
Ik ben geen psycholoog.quote:Op donderdag 5 september 2013 12:06 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Mijn bureau heeft drie schermen en totaal nergens papier. 1 pen, maar die is alleen om op te kauwen. 2 TV-schermen boven me. Wat zegt dat over mij?
Ik heb dat probleem nietquote:Op donderdag 5 september 2013 15:37 schreef flipsen het volgende:
Nog even terug naar dat lijstje met landen, bizar dat Chili in de top 10 staatAls er één volk in Zuid Amerika is dat gesloten is, dan zijn het toch wel Chilenen
Welk land?quote:Op donderdag 5 september 2013 15:58 schreef Individual het volgende:
Mijn 'bureau' vandaag![]()
[ afbeelding ]
Mooi opgeruimd is het niet?
onbekend maakt onbemind....quote:Op vrijdag 6 september 2013 02:59 schreef El_Matador het volgende:
Xtreem, breaky, nog even over Azie... het trekt me een beetje door het duiken (Thailand, Filipijnen), en het eten. Qua cultuur absoluut niet.
Smaak, persoonlijk. Ooit wel es, maar heb er nu geen enorme drive naartoe.
Grappig vind ik dat,altijd al een sterke intresse gehad in Azie,met name China maar mij boeit Afrika helemaal niet....of het zou mijn verlangen moeten zijn om te kunnen hardlopen als een Keniaan maar daar blijft het wel bijquote:Op vrijdag 6 september 2013 02:59 schreef El_Matador het volgende:
Xtreem, breaky, nog even over Azie... het trekt me een beetje door het duiken (Thailand, Filipijnen), en het eten. Qua cultuur absoluut niet.
(Zuidelijk) Afrika boeit me best wel eigenlijk. Schitterende natuur. Fascinerend als die lui van Top Gear daar naar toe gaan. Vooral die aflevering waarbij ze door Rwanda gaan. Kippenvel. Het Midden-Oosten heeft wat dat betreft ook wel wat, eigenlijk.quote:Op vrijdag 6 september 2013 06:35 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
Grappig vind ik dat,altijd al een sterke intresse gehad in Azie,met name China maar mij boeit Afrika helemaal niet....of het zou mijn verlangen moeten zijn om te kunnen hardlopen als een Keniaan maar daar blijft het wel bij
Hmmm wat bedoel je precies met cultuur? Wat denk je dat het grote verschil zal zijn?quote:Op vrijdag 6 september 2013 02:59 schreef El_Matador het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |