Nice! Maar als ik even verder lees:quote:Op dinsdag 3 september 2013 00:16 schreef motorbloempje het volgende:
Tof: http://www.bbc.co.uk/news/uk-england-23930147
Right, ik was niet eens uitgenodigd, laat staan genomineerd dus zo belangrijk is die prijs nou ook weer nietquote:The prize was awarded at the World Travel Awards in Antalya, Turkey, which are described by organisers as the "Oscars of the travel industry".
er is niets mis mee om jezelf op zijn tijd eens een virtuele high five te gevenquote:Op dinsdag 3 september 2013 01:28 schreef flipsen het volgende:
Right, ik was niet eens uitgenodigd, laat staan genomineerd dus zo belangrijk is die prijs nou ook weer niet
Staat veel te dicht bij ons huis en bij storm (het blijft Patagonië) vallen er al geregeld takken naar beneden. Boom staat op het aangrenzende terrein dus het is hun zorg dat ons huis heel blijftquote:Op dinsdag 3 september 2013 01:56 schreef breaky het volgende:
Wat is er mis met die boom dat ie gekapt moet worden?
Trouwens wel mooie locatie om je kantoor te hebben
Die van 100 trillion heeft een souvenirwaarde van US$5 en voor de rest is het vooral oud papier. Ik heb nog een flink pak miljarden en triljoenen (biljoenen?) die ik ooit eens in een custom monopoly spel wil gebruiken.quote:Op dinsdag 3 september 2013 17:20 schreef Jagärtrut het volgende:
ik zag laatst dat iemand een briefje van een paar zimbabwaanse triljoenen op de zweedse marktplaats aanbood. Daar vroeg hij 20 euro voor. Dat vond ik pas inflatie!
Jeetje flip, wat een inflatie! Maar goed dat je het erg druk hebtquote:Op dinsdag 3 september 2013 16:44 schreef flipsen het volgende:
Ik zal binnenkort wel weer eens verder met mijn excel-lijstje met boodschappenprijzen om te kijken hoeveel alles stijgt door de inflatie. Voorlopig even dit facebookplaatje:
[ afbeelding ]
Oh ja, de boom staat nog steeds. Iets met vergunningen enzo. Qué paisNu gaan ze hem morgen omzagen geloof ik. Probleem is wel dat ik het hartstikke druk heb en niet relaxed in mijn kantoor kan zitten. Maar goed, nog even doorbijten.
Lijkt me een prima plan op zich, allen drugs legaliseren in pak hem beet Leeuwaarden, daar creert het werkgelegenheid en de rest van Nederland heeft er geen last vanquote:Op maandag 2 september 2013 07:10 schreef rechtsedirecte het volgende:
als het in Nieuw-Zeeland over hasj gaat kan met het niet laten om het Nederlandse drugsbeleid als voorbeeld te gebruiken
[..]
bron
Dat.quote:
Yup, dat.quote:
Vandaar je interesse in 'Ik Vertrek'.quote:Op woensdag 4 september 2013 18:50 schreef Fogel het volgende:
Ik vind het eigenlijk ook wel weer een keer tijd om me te verplaatsen
Als we verkassen doen we dat mooi zonder camerateam op sleep.quote:Op woensdag 4 september 2013 18:58 schreef Individual het volgende:
[..]
Vandaar je interesse in 'Ik Vertrek'.
Nee, Jaquote:Op woensdag 4 september 2013 18:38 schreef kristalhelder het volgende:
Zijn er hier ook mensen die heel erg balen van hun emigratie? Word je in het land waar jullie nu wonen ook echt als allochtoon gezien?
Nee, Jaquote:Op woensdag 4 september 2013 18:38 schreef kristalhelder het volgende:
Zijn er hier ook mensen die heel erg balen van hun emigratie? Word je in het land waar jullie nu wonen ook echt als allochtoon gezien?
Vraag me af wat Vietnam op die lijst doet....quote:Op donderdag 5 september 2013 02:07 schreef Xtreem het volgende:
Speciaal voor El Matador:
http://stesand.hubpages.c(...)untries-in-the-World
Ik ookquote:Op donderdag 5 september 2013 02:28 schreef breaky het volgende:
[..]
Vraag me af wat Vietnam op die lijst doet....
wat ik me afvraag is waarom het volgende er in staat:quote:Op donderdag 5 september 2013 05:18 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Ik ook
Heb er bijna een half jaar gewoond, mensen waren zeker niet onaardig, maar om ze nou in de top 10 wereldwijd te zetten........
het weer is niet extreem slecht hier maar zeker niet een reden om naar Nieuw-Zeeland te emigreren...quote:Considered one of the safest places to live, New Zealand may seem far from almost anywhere except Australia, but its charming people with their dry sense of humour are a pleasure to be around, and along with the weather and job prospects here, are among the main reasons many expats decide to make New Zealand home. Emigrating to New Zealand is made easier by the countries warm and welcoming people.
Nu ben ik zelf helaas nog nooit bij de buren geweest, maar ik hoor elke keer verhalen dat Vietnam erg veranderd is in de laatste +/- 10 jaar, en niet in positieve zin.quote:Op donderdag 5 september 2013 05:18 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Ik ook
Heb er bijna een half jaar gewoond, mensen waren zeker niet onaardig, maar om ze nou in de top 10 wereldwijd te zetten........
Nee, ja.quote:Op woensdag 4 september 2013 18:38 schreef kristalhelder het volgende:
Dank je. En ja, het klopt.quote:Op donderdag 5 september 2013 02:07 schreef Xtreem het volgende:
Speciaal voor El Matador:
http://stesand.hubpages.c(...)untries-in-the-World
Nee, zeker niet. Ik was altijd al meer latino dan Nederlander.quote:Op woensdag 4 september 2013 18:38 schreef kristalhelder het volgende:
Nee. En integendeel.quote:Op woensdag 4 september 2013 18:38 schreef kristalhelder het volgende:
Backpacken yes. Couchsurfen deed ik al, niet surfen, wel meeten en feesten.quote:Op donderdag 5 september 2013 08:48 schreef Barbusse het volgende:
Mata gaat backpacken en couchsurfen?
Nederlanders op vakantie vinden het vaak niet leuk andere Nederlanders tegen te komen. Dan zijn ze niet meer speciaal genoeg en voelt het minder als vakantie.quote:Op donderdag 5 september 2013 08:13 schreef elvy het volgende:
Vind ik ook zo iets typisch Nederlands trouwens, om géén tourist te willen zijn. Ik heb geloof ik nog nooit een (nederlandse) tourist gezien die zichzelf een tourist vond. Ze hebben altijd een excuus waarom ze dat niet zijn volgens hen, haha!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |