Nice! Maar als ik even verder lees:quote:Op dinsdag 3 september 2013 00:16 schreef motorbloempje het volgende:
Tof: http://www.bbc.co.uk/news/uk-england-23930147
Right, ik was niet eens uitgenodigd, laat staan genomineerd dus zo belangrijk is die prijs nou ook weer nietquote:The prize was awarded at the World Travel Awards in Antalya, Turkey, which are described by organisers as the "Oscars of the travel industry".
er is niets mis mee om jezelf op zijn tijd eens een virtuele high five te gevenquote:Op dinsdag 3 september 2013 01:28 schreef flipsen het volgende:
Right, ik was niet eens uitgenodigd, laat staan genomineerd dus zo belangrijk is die prijs nou ook weer niet
Staat veel te dicht bij ons huis en bij storm (het blijft Patagonië) vallen er al geregeld takken naar beneden. Boom staat op het aangrenzende terrein dus het is hun zorg dat ons huis heel blijftquote:Op dinsdag 3 september 2013 01:56 schreef breaky het volgende:
Wat is er mis met die boom dat ie gekapt moet worden?
Trouwens wel mooie locatie om je kantoor te hebben
Die van 100 trillion heeft een souvenirwaarde van US$5 en voor de rest is het vooral oud papier. Ik heb nog een flink pak miljarden en triljoenen (biljoenen?) die ik ooit eens in een custom monopoly spel wil gebruiken.quote:Op dinsdag 3 september 2013 17:20 schreef Jagärtrut het volgende:
ik zag laatst dat iemand een briefje van een paar zimbabwaanse triljoenen op de zweedse marktplaats aanbood. Daar vroeg hij 20 euro voor. Dat vond ik pas inflatie!
Jeetje flip, wat een inflatie! Maar goed dat je het erg druk hebtquote:Op dinsdag 3 september 2013 16:44 schreef flipsen het volgende:
Ik zal binnenkort wel weer eens verder met mijn excel-lijstje met boodschappenprijzen om te kijken hoeveel alles stijgt door de inflatie. Voorlopig even dit facebookplaatje:
[ afbeelding ]
Oh ja, de boom staat nog steeds. Iets met vergunningen enzo. Qué paisNu gaan ze hem morgen omzagen geloof ik. Probleem is wel dat ik het hartstikke druk heb en niet relaxed in mijn kantoor kan zitten. Maar goed, nog even doorbijten.
Lijkt me een prima plan op zich, allen drugs legaliseren in pak hem beet Leeuwaarden, daar creert het werkgelegenheid en de rest van Nederland heeft er geen last vanquote:Op maandag 2 september 2013 07:10 schreef rechtsedirecte het volgende:
als het in Nieuw-Zeeland over hasj gaat kan met het niet laten om het Nederlandse drugsbeleid als voorbeeld te gebruiken
[..]
bron
Dat.quote:
Yup, dat.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |